Ketä et aio missata

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Gina

Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Gina »

Jotta nyt vahingossakaan ei pääsis unohtumaan... 3.12.05 on siis kityn pikkujoulut, jos joku ei tienny.

Kukas pikkujouluissa on sinulle sellainen että hänen tapaamatta jättämisensä jäisi harmittamaan? Mä tietysti haluan nähdä koko kitykansan, ihan järetöntähän täältä asti on tulla. Mutta erityisesti muutama on mielessä jotka on nähtävä.

Ketjun tarkoitus on luonnollisesti se että minä herutan kaikkia ja tottakai oletan tulevani mainituksi joka ikisessä viestissä.

Omaa listaa:

HellBell.
Onko se mokoma edes tulossa? Mutta todella fiksun ja lämpiman oloinen ihminen nettipersoonaltaan, ehdottomasti tavattava.

KillKill, Gullible ja SingleMalt.
Näitä miehiä yhdistää piirre joka on äärimmäisen tärkeä miehessä. Ja on ne joskus jotain mielenkiintoista kirjoittaneetkin... kai..

Ninni.
Perhana. Alkuun tämä nainen ärsytti mua niin kympillä, mutta sittemmin olen tullut siihen tulokseen että taitaakin olla aivan ihanan empaattinen ihminen :)

irmelianneli. Mä tiedän sen olevan aivan ainutlaatuinen ihminen. Voin sanoa että mulla on kaksi todella hyvää ystävää. Tässä toinen, vaikka ei vielä pitkäaikainen olekkaan.

Kesseli. :h: Mä voisin vaikka jumittaa illaksi johonkin nurkkaan jaaritteleen Kesselin kanssa heppajuttuja ja pohtimaan erilaisia ratkaisuja ratsastuksellisiin ongelmiin :hep:

Edit: samantien mieleen tuli vielä Starflare. Heviäijä on aina heviäijä.
Viimeksi muokannut Gina, 04.11.2005 0:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt Minä en haluu missata SingleMalttia missään tapauksessa. Taatusti hyvä tyyppi. Ainakin kirjoitusten perusteella siis.

Pertsi En tosiaan ole vielä tavannut herraa.

M-ojo TPS-fanit pitävät yhtä!!!!

1108 Luonnollisesti äijä on aina kiva nähdä. Tosin joku muu saa kantaa sitä tällä kertaa :)

Oululaiset Exsat ja Beddis on ihQuja, ja Gina, irmelianneli ja Kissandra on tosi mukava tavata ekaa kertaa. Houkutelkaa se aasikin mukaan.

Ja luonnollisesti kaikki minulle läheisimmät runkut, Elpasta Dumikseen ja Lolitasta Sipsiin on AINA kiva nähdä :h:

EDIT: Kesselinperkele tietysti, on se niin muru. Ja oikeastaan...ihan kaikki on mukava tavata. Starflare tuli mullekin mieleen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi Gina. Sä tulet tapaamaan mut, lupaan sen :lol: :h:

Mä en kyllä osaa näin yhtäkkiä poimia ketään erityisesti. Olen kiinnostunut k a i k i s t a !! Yhdessä ja erikseen.
Gina

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:Voi Gina. Sä tulet tapaamaan mut, lupaan sen :lol: :h:
JES!!! :cheer:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Voi Gina. Sä tulet tapaamaan mut, lupaan sen :lol: :h:
JES!!! :cheer:
Pitäsköhän tehä ihan reffit sinne stadin päähän, ettei vaan missata? Nähdään siinä vaikka noin 2,81 metriä sun auton takapuskurista kaakkoon?
Gina

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:
Gina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Voi Gina. Sä tulet tapaamaan mut, lupaan sen :lol: :h:
JES!!! :cheer:
Pitäsköhän tehä ihan reffit sinne stadin päähän, ettei vaan missata? Nähdään siinä vaikka noin 2,81 metriä sun auton takapuskurista kaakkoon?
Joo, okei. Me voidaan suunnitella treffipaikkaa tarkemmin matkalla. :mrgreen: eiku, kyllä sä oikeasti tajusit jutun pointin :)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

ninnithequeen kirjoitti:Kissandra on tosi mukava tavata ekaa kertaa.
Just, olen vissiin ollut todella ikimuistoinen.. :P ..en nyt ninni tiedä pitäisikö tässä itkeä vai nauraa.. siis mehän toki olemme tavanneet jo aiemminkin !!! Muistin virkistykseksi vaikkakin lyhyehkösti niin kuitenkin, piipahdin tos keväällä ystäväni kanssa kityläisten karaoke illassa siin satumaassa vai mikä se nyt onkaan.

Ja minusta on kans kiva nähdä yleensä kaikkia teitä, kun harvoille nuo kerrat kuitenkin jäävät.. sekä uusien että jo olevien tuttavuuksien kanssa jutustelu on hyvästä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ainiin, mut kyllähän mä ton Dumiksen voisin nähdä, kun mulla ois yks vaatekappalekin palautettavana sille... Jätti mulle sen viimeks. Eikä ollu muuten sukat..
Viimeksi muokannut irmelianneli, 04.11.2005 0:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KisSandra kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kissandra on tosi mukava tavata ekaa kertaa.
Just, olen vissiin ollut todella ikimuistoinen.. :P ..en nyt ninni tiedä pitäisikö tässä itkeä vai nauraa.. siis mehän toki olemme tavanneet jo aiemminkin !!! Muistin virkistykseksi vaikkakin lyhyehkösti niin kuitenkin, piipahdin tos keväällä ystäväni kanssa kityläisten karaoke illassa siin satumaassa vai mikä se nyt onkaan.
Noniin, tupsahit siihen mukaan muitten oululaisten kanssa, sori vaan :D

Ja lissee: Myltsi my beibe on nähtävä :h:

(Lolita tuo se jeesusteippi sitte mukanas)
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 04.11.2005 0:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Gina kirjoitti:
JES!!! :cheer:
Pitäsköhän tehä ihan reffit sinne stadin päähän, ettei vaan missata? Nähdään siinä vaikka noin 2,81 metriä sun auton takapuskurista kaakkoon?
Joo, okei. Me voidaan suunnitella treffipaikkaa tarkemmin matkalla. :mrgreen: eiku, kyllä sä oikeasti tajusit jutun pointin :)
Tottahan mooses, dear. Ja samat sanat, täytyy sanoa!
Enthu

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Allaolevia 22 henkilöä en halua missata missään tapauksessa eli noi on
aktiivikityläisistä enää näkemättä... hmmm en oo ihan varma mut ehkä
haluisin nähdä terrorizerin ja homie65:sen


5. HoundDog
9. M-ojo
10. KisSandra
11. brona
15. killkill
16. gullible
19. SingleMalt
22. Safi
23. Lil_o
24. Nexie
29. Jyrki73
30. annepa
31. Aydemir
34. nokkaelain
35. kaakki
36. santtu
38. DeliriumTremens
39. marialina
40. Camilla
42. Gina
43. Nimitz
ninnithequeen

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin muuten.
Kuka on Nimitz?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei varmaan kannata "ketkä haluan missata ehdottomasti" -ketjua laittaa :)
ninnithequeen

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Ei varmaan kannata "ketkä haluan missata ehdottomasti" -ketjua laittaa :)
Juu ei. Vai onko sulla semmosia?
Gina

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:Ei varmaan kannata "ketkä haluan missata ehdottomasti" -ketjua laittaa :)
No tämä ketju toivottavasti pysyy vittuiluvapaana alueena joten toivoisin että ei...

Vaikka vois sinnekin muutaman kirjoittaa
HellBell

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gina.. En ole tulossa, en pääse tulemaan silloin, olen luvannut mennä viettämään 'pikkujouluja' ystäväpariskunnan luokse heidän muutettuaan aikoja sitten kauemmaksi. En ole nähnyt tyyppejä noin vuoteen.
(olet myös sympaattisen ja lämpimän oloinen ihminen, Gina. Ehkä tapaamme vielä jossakin muussa tilanteessa.)
Gina

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Gina »

HellBell kirjoitti:Gina.. En ole tulossa, en pääse tulemaan silloin, olen luvannut mennä viettämään 'pikkujouluja' ystäväpariskunnan luokse heidän muutettuaan aikoja sitten kauemmaksi. En ole nähnyt tyyppejä noin vuoteen.
(olet myös sympaattisen ja lämpimän oloinen ihminen, Gina. Ehkä tapaamme vielä jossakin muussa tilanteessa.)
No voi :( Mutta mukavaa pikkujoulua sulle sinne siis!
Tapaamme tai emme, luotan vastaisuudessakin saavani sinulta loistavia vastineita ja ajatuksia :)
HellBell

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gina kirjoitti: No voi :( Mutta mukavaa pikkujoulua sulle sinne siis!
Tapaamme tai emme, luotan vastaisuudessakin saavani sinulta loistavia vastineita ja ajatuksia :)
Hyvää pikkujoulua myös Sulle ja muillekin!

Pidetään ajatustenvaihto käynnissä - kiitos myös sulle omista ajatuksistasi. *tackar och pockar*
Gott Natt!
DeliriumTremens

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

kaikkii on kiva nähdä

pitkästä aikaa niitä ketä ei ole pitkään aikaan nähnyt

ja

uusia sitten kiva nähdä kun niitä ei ole nähnyt...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ei varmaan kannata "ketkä haluan missata ehdottomasti" -ketjua laittaa :)
Juu ei. Vai onko sulla semmosia?
Ei ole
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti: Ja lissee: Myltsi my beibe on nähtävä :h:

(Lolita tuo se jeesusteippi sitte mukanas)
Katsotaan, katsotaan .. Voidaanhan myö nyt nähdä muutenkin, D'oh!
Ei voi vielä tietää noita aikatauluja niin tarkkaan.
Mie olen jo niin läski, että tarvitte 2 rullaa jos meinaatte saada miut pysymään aloillaan. =)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
killkill

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kuinkahan monta näitä hype-ketjuja vielä tulee?
Olen utelias tapaamaan noin 10 henkilöä, joista neljän-viiden kanssa rupattelisi mielellään pisempäänkin.
Gina

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti:Kuinkahan monta näitä hype-ketjuja vielä tulee?
Olen utelias tapaamaan noin 10 henkilöä, joista neljän-viiden kanssa rupattelisi mielellään pisempäänkin.
Mä saan tehdä hype ketjun jos haluun!!! :P Tää on varattu vain positiivisille ajatuksille. Sitä paitsi tämä hypetys on just hauskinta kityssä :lol:

Ei mulla mikään outo huumori ole.
killkill

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gina kirjoitti:Mä saan tehdä hype ketjun jos haluun!!!
Juujuu. Itse pysyn silti jatkossakin sarkastisessa, pessimistisessä, kyynisenhappamassa roolissani ;)
Gina

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti:
Gina kirjoitti:Mä saan tehdä hype ketjun jos haluun!!!
Juujuu. Itse pysyn silti jatkossakin sarkastisessa, pessimistisessä, kyynisenhappamassa roolissani ;)
Olethan varovainen että se ei rakoile, olen joskus havainnut sellaista. Sitä paitsi sinutkin on täällä mainittu! pusnuz ja silleen juu nou tzäp? :h:
Vastaa Viestiin