Motivational poster, tee se itse

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pakko myöntää että Perttihuumori pudotti mut kerrankin kanveesiin.
Dumis

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Tekikö tiukkaakin myöntää?
Manaaja

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Kyllä se vähän kirpaisi, sentään toisen koko elämän kustannuksella.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tämä on ollut yllättävä ketju. Pertti on paljastunut taitavaksi ja osuvaksi motivaatioposterin tekijäksi, kun taas Gat ei. Olisin kuvitellut toisinpäin. Gattiksen tekstit ovat liian pitkä eivätkä tarpeeksi osuvia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Gat »

Saisinko pillua minusta tehdyillä kuvilla? Jaa siis ei.
Miksei vielä ole ollut kuvaa luisevasta paljaasta perseestäni?
Ja siis hei nää täytys laittaa Kitinän gallerian kautta, eikä noin että näkyy kaikille kuten muutama kuva tekee.
Mun edelliset kuvat saa jäädä noinkin.
Lolita kirjoitti:Tämä on ollut yllättävä ketju. Pertti on paljastunut taitavaksi ja osuvaksi motivaatioposterin tekijäksi, kun taas Gat ei. Olisin kuvitellut toisinpäin. Gattiksen tekstit ovat liian pitkä eivätkä tarpeeksi osuvia.
Ilmeisesti en osaa one-linereita.
Sitten olen välttänyt henkilöön käymistä, paitsi Manaajan psykopatologian oletetuista juurista.
Jannen savolaisuus ei ole rasismia koska savolaiset ovat savolaisia ja loukkaavinta minullekin on kun minua on luultu savolaiseksi.
Janne oikeasti on.

Tämä on kai Ninnin skiniveli?

Kuva
ninnithequeen

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattis, ei ole. Hullu oululainen johon tutustuin itäisessä Helsingissä. Mun mittanen. Istunut 8 v murhasta. Ja tappaisi uudestaan myös mun puolesta.

Ja sai ton mun saunan 120 asteeseen. Hullu mikä hullu. Mutta mun Ystävä.
Manaaja

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mäkin ajelen toiselta puolelta rintakarvani että saan hakaristin näkymään paremmin. Ei vaan tajua miten noloudella ei joissain piireissä ole minkäänlaista kattoa. Uskomatonta miten ei tuu missään vaiheessa sellasta lamppua pään päälle että bling, sheivaanko toisen tissini ja vetäisinkö siihen hakaristin tai bling, pitäisköhän mun tatuoida mun naamaan vähän suomenlippuja ja leijonia.

Aina kun luulee ettei ihmiset enää vaan voi suoriutua vähä-älyisemmin niin ne yllättää ronskisti.
Manaaja

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti: Ja tappaisi uudestaan myös mun puolesta.
No siihen saa asitten olla jo aivan saatanan tyhmä. Varsinkin siihen että uskoo jonkun pienimunaisen pygmin "sunpuolesta"-tappouhoihin.

Etkö säkään tajua miten vitun kieroutunut toi sun pelkoon ja väkivaltaan perustuva kunniakäsite on mistä jauhat joka toinen päivä?

Aina sama laulu. Se vetäis turpaan, pahoinpitelis, puukottais, tappais tai ampuis sen ja sen puolesta sitä ja tota. Te olette kilahtaneita sosiopaatteja kaikki, sano.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mua on aina vähän ihmetyttänyt se kun Ninni ei kuulemma millään saa kavereiltaan apua pieniin arkipäiväisiin ongelmiin, mutta tappamaan ollaan kyllä valmiita.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti: Ilmeisesti en osaa one-linereita.
Sitten olen välttänyt henkilöön käymistä, paitsi Manaajan psykopatologian oletetuista juurista.
Pitääkö ihan sädekehä piirtää pääsi päälle, kun olet niin ystävällinen ja jalo, ettet ikinä mene henkilökohtaisuuksiin :paavi:
Manaaja

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lapitii kirjoitti:Mua on aina vähän ihmetyttänyt se kun Ninni ei kuulemma millään saa kavereiltaan apua pieniin arkipäiväisiin ongelmiin, mutta tappamaan ollaan kyllä valmiita.
:jee:

Putosin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:
Gat kirjoitti: Ilmeisesti en osaa one-linereita.
Sitten olen välttänyt henkilöön käymistä, paitsi Manaajan psykopatologian oletetuista juurista.
Pitääkö ihan sädekehä piirtää pääsi päälle, kun olet niin ystävällinen ja jalo, ettet ikinä mene henkilökohtaisuuksiin :paavi:
Nii no. Onhan mulla sulle vittuilussa henkilöhistoriaa.
Mutta tässä ketjussa johdannossa nimenomaan ilmensin, että tykkään just tuollaisista tisuista.

Nii ja NINNI:
Kävit sen lämmittämässä saunassa tuon melkeinkaljupukinparran kaa? Annoitko pillua? Oliko raskausturvallinen asento? Miksi mää en ole nähnyt sun tissejä vaikka muut on?

Ja tuo on murhamies?
Vitun amatööri kun jäi kiinni.
Hui kun pelottaa.
Vaan kun pienenä pelkäsin pimeää ja kummituksia, nyttemmin olen niin kyyninen ja vittuuntunut olio, että niiden pitää pelätä minua.
NuoriD

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kuva
ninnithequeen

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hehheh.

Lojaalit ihmiset on kivoja. Jos mulle tehdään pahaa, pahoinpidellään jne. se kostetaan. Vaikka kieltäisin. Sanotaan nyt näin.

Gattis: sä et oo ollu mun saunailloissa. Siks on tissit jääny näkemättä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:
Lojaalit ihmiset on kivoja. Jos mulle tehdään pahaa, pahoinpidellään jne. se kostetaan. Vaikka kieltäisin. Sanotaan nyt näin.
Oon varmaan jotenkin vajaa kun mun mielestä lojaalius tarkottaa vähän eri asiaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Lojaalit ihmiset on kivoja. Jos mulle tehdään pahaa, pahoinpidellään jne. se kostetaan. Vaikka kieltäisin. Sanotaan nyt näin.
Oon varmaan jotenkin vajaa kun mun mielestä lojaalius tarkottaa vähän eri asiaa.
"Omia puolustetaan".
ninnithequeen

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:"Omia puolustetaan".
Edelleen, on monia tapoja puolustaa omia.

Olenko se vaan minä, mutta mieluummin näkisin nämä tuttusi/ystäväsi puolustamassa mieleterveyttäsi (kyläilemällä, antamalla konkreettista tukea) kun menetät hermot lapsesi kanssa.
Olenko menettänyt hermoni lasteni kanssa? Olen. Vaan en lyönyt koskaan. Vaihdan huonetta ja lasken sataan. Toimii. Tyttöä nyt joutuu toki komentamaan. Odotan innolla tytön murrosikää ja pojan uhmaikää jotka osuvat hienosti samoille ajoille.

Ja jos satakiloinen äijä repii puolet mun hiuksista, kuristaa ja potkii päähän, niin...mitä sä tekisit? Kattoisit vieressä ja unohtaisit asian?

Tai kun näet somaleitten joukkoraiskaavan nuoren tytön puistossa? Mitä tekisit? Kohauttaisit olkiasi?

EDIT: tämä kyseisessä kuvassa esiintyvä henkilö on ostanut pojalle kassillisen vaatetta koska pojan isästä ei (siihenkään) ole.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:"Omia puolustetaan".
Edelleen, on monia tapoja puolustaa omia.

Olenko se vaan minä, mutta mieluummin näkisin nämä tuttusi/ystäväsi puolustamassa mieleterveyttäsi (kyläilemällä, antamalla konkreettista tukea) kun menetät hermot lapsesi kanssa.
Olenko menettänyt hermoni lasteni kanssa? Olen. Vaan en lyönyt koskaan. Vaihdan huonetta ja lasken sataan. Toimii. Tyttöä nyt joutuu toki komentamaan. Odotan innolla tytön murrosikää ja pojan uhmaikää jotka osuvat hienosti samoille ajoille.

Ja jos satakiloinen äijä repii puolet mun hiuksista, kuristaa ja potkii päähän, niin...mitä sä tekisit? Kattoisit vieressä ja unohtaisit asian?

Tai kun näet somaleitten joukkoraiskaavan nuoren tytön puistossa? Mitä tekisit? Kohauttaisit olkiasi?
Puolustus on eri asia kuin kosto.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaan kun asiasta kuulee jälkeenpäin, se nostattaa jossain hiukan vihaisia tunteita.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:Vaan kun asiasta kuulee jälkeenpäin, se nostattaa jossain hiukan vihaisia tunteita.
Aikuiset ihmiset hillitsee vihan tunteet eikä lähde kostamaan. Tällaisia asioita hoidetaan muita teitä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vaan kun asiasta kuulee jälkeenpäin, se nostattaa jossain hiukan vihaisia tunteita.
Aikuiset ihmiset hillitsee vihan tunteet eikä lähde kostamaan. Tällaisia asioita hoidetaan muita teitä.
On rekkiksellä ehdonalainen edelleen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tää nyt menee kyllä vähän ohi aiheen..mutta mitä vittua sä Gattis oikein sekoilet siellä? Eihän tuo henkilö ole ollenkaan tällä palstalla kirjoittelemassa, eikä me häntä muutenkaan "tunneta"..niin miksi sellaisista tyypeistä pitäisi tehdä noita postereita?
(Sitäpaitsi Ninni; on ehkä vähän mautonta raportoida täällä toisten tuomioista..mutta mutta..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onneksi tän ystävän naama ei tässä näy. Rekkiksen naama on nähty, tiedetään.

Mut hei, tiedättekö kummankaan oikeeta nimeä tai osotetta? IIIIH siinäpä teille stalkattavaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Onneksi tän ystävän naama ei tässä näy. Rekkiksen naama on nähty, tiedetään.
Äh, mun pointti meniki nyt vähän ohi..tai en muistanu että rekkiskin esiintyy naamansa kanssa tässä ketjussa. Tarkotus oli muistuttaa Gattacaa siitä semmosesta "yksilönsuojasta", vai miksi sitä sanotaan. Se tyyppi ei ole mikään julkkis, tai kitinäläinen tai muuten vaan meille tuttu.
(Rekkis sitten taas tavallaan on, koska Ninni on puhunut siitä niin paljon ja itsekin usein negatiiviseen sävyyn..ja koska naistenhakkaajat nyt vain ovat noin yleisesti ottaen melko alhaista kastia..joten aivan sama että sen naama täällä näkyy.)
Ymmärsittekö? Hyvä, en mäkään ihan täysin..mutta ainakin aluksi mulla oli se punainen lanka olemassa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Gat »

sipsi kirjoitti:Tää nyt menee kyllä vähän ohi aiheen..mutta mitä vittua sä Gattis oikein sekoilet siellä? Eihän tuo henkilö ole ollenkaan tällä palstalla kirjoittelemassa, eikä me häntä muutenkaan "tunneta"..niin miksi sellaisista tyypeistä pitäisi tehdä noita postereita?
(Sitäpaitsi Ninni; on ehkä vähän mautonta raportoida täällä toisten tuomioista..mutta mutta..)
Eihän sen mulkun naama ole kuvasta tunnistettavissa. Rekkiksen tosiaan on.

Itse olen pitänyt rajana, että kuvat näkyy vain rekkautuneille, siis Kitinän gallerian kautta. Eikä kaikelle kansalle. Tätä ei joidenkin mun ja muidenkin kuvien kanssa ole noudatettu. Mun kuvat saa jäädä.

Toisekseen olen ajatellut, että käytetään kitinäläisistä vain niitä kuvia, jotka NYT ovat galleriassaan. Mieleni tekisi käyttää tallessani olevaa mutta poistettua galleriakuvaa, jossa Manala näyttää Saatanalta. Ilman lupaa en sitä tee.
Vastaa Viestiin