Miksi et ajat bussikaistaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Miksi et aja bussikaistaa?

Se on lainvastaista
3
13%
Se on moraalisesti väärin
7
29%
Pelkään sakkoja
1
4%
Pelkään vihaista bussi/taksikuskia
0
Ei ääniä
En halua häiritä joukkoliikennettä
3
13%
Ajan bussikaistaa
3
13%
Olen köyhä tai viherpiipertäjä ja minulla ei ole autoa
7
29%
 
Ääniä yhteensä: 24

Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja huima »

Varokaa vaan, Manala seuraa teitä kaikkia kotiin.
elco

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Njoo, en tiedä kumpi on typerämpää: yrittää ajaa kolari etuilijan kanssa tai seurata sääntöjen rikkojaa tulistuneena kotiin. Ainakaan typeryyskisaa ei voiteta ajamalla bussikaistaa.
SikaMika

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:Varokaa vaan, Manala seuraa teitä kaikkia kotiin.
Voisiko se ottaa mut samaan kyytiin, jos kerran on tulossa tänne? Siellähän sataa vettäkin.
Manaaja

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:Varokaa vaan, Manala seuraa teitä kaikkia kotiin.
Vain jos siellä on teini-ikäisiä tyttäriä.

Aika jännittävää että elco katsoi juuri vähän aikaa sitten tulleensa väärinkohdelluksi liikenteessä. Kymmenen pisteen kysymys: Ajoiko elco bussikaistaa?
masa

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Njoo, en tiedä kumpi on typerämpää: yrittää ajaa kolari etuilijan kanssa .
Ai se etuilijako tässä onkin se kaltoin kohdeltu osapuoli?

No anteeksi jos olen joskus pitänyt niin pienen turvavälin ettet ole päässyt minun eteeni. Lupaan jatkossa jatkaa samalla mallilla.

Kuva
Manaaja

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Ai se etuilijako tässä onkin se kaltoin kohdeltu osapuoli?
Tietenkin. Toinen on keksinyt nerokkaan keinon sujuvoittaa omaa etenemistään ilman että kukaan kärsii, ja muut sitten kehtaavat vielä vetää välejä umpeen ja soitella torvea niin että aiheutuu ihan tarpeettomia vaaratilanteita.
masa

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: Tietenkin. Toinen on keksinyt nerokkaan keinon sujuvoittaa omaa etenemistään ilman että kukaan kärsii, ja muut sitten kehtaavat vielä vetää välejä umpeen ja soitella torvea niin että aiheutuu ihan tarpeettomia vaaratilanteita.

Onneksi jää vielä invapaikat. Mukavaahan se on että saa auton parkkiin kaupan oven lähelle, ja tuskin sekään ketään haittaa.
elco

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Tiukasta mussutuksesta huolimatta minua ei silti bussikaistalla ajelu paina vähääkään. Koittakaa elää.
NuoriD

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:En ymmärrä tätä ajatuskuviota: jos kukaan ei kärsi siitä että jonon perältä koukataan tyhjälle kaistalle ja palataan sitten jonon kärjestä takaisin jonoon, miksi te ette käyttäydy näin kaupan kassajonossa? Siis että ottaisitte siitä jonossa numerona 10 olevana metrin sivuaskeleen, kävelisitte kassalla maksamassa olevan asiakkaan perään ja ottaisitte sivuaskeleen takaisin jonoon?

Väitän että niin ikään Davella kuin elcollakaan ei olisi kiveksiä moiseen, jos ei olisi yksityisyydensuojakoppia ympärillä.
Nimenomaan.
En tiedä, lisääkö vai vähentääkö tämä minun syntitaakkaani, mutta olen kyllä kävellyt Louvreen (tai miten se kirjoitetaan) muutaman sadan metrin jonon ohi sisään.
masa

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti:
En tiedä, lisääkö vai vähentääkö tämä minun syntitaakkaani, mutta olen kyllä kävellyt Louvreen (tai miten se kirjoitetaan) muutaman sadan metrin jonon ohi sisään.
Toki teet ton haluatkoturpaan-grillin yöllisessä nakkijonossakin? ;)
elco

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: En tiedä, lisääkö vai vähentääkö tämä minun syntitaakkaani, mutta olen kyllä kävellyt Louvreen (tai miten se kirjoitetaan) muutaman sadan metrin jonon ohi sisään.
Seurasiko joku kimpaantuneen teleskooppipamppumiehen näköinen jäbä sua sieltä museosta hotlalle?
NuoriD

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Tietenkin. Toinen on keksinyt nerokkaan keinon sujuvoittaa omaa etenemistään ilman että kukaan kärsii, ja muut sitten kehtaavat vielä vetää välejä umpeen ja soitella torvea niin että aiheutuu ihan tarpeettomia vaaratilanteita.

Onneksi jää vielä invapaikat. Mukavaahan se on että saa auton parkkiin kaupan oven lähelle, ja tuskin sekään ketään haittaa.
En mä invapaikalle kehtais pysäköidä.
NuoriD

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: En tiedä, lisääkö vai vähentääkö tämä minun syntitaakkaani, mutta olen kyllä kävellyt Louvreen (tai miten se kirjoitetaan) muutaman sadan metrin jonon ohi sisään.
Seurasiko joku kimpaantuneen teleskooppipamppumiehen näköinen jäbä sua sieltä museosta hotlalle?
Nakkikiskalla en uskaltais etuilla just ton takia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:En tiedä, lisääkö vai vähentääkö tämä minun syntitaakkaani, mutta olen kyllä kävellyt Louvreen (tai miten se kirjoitetaan) muutaman sadan metrin jonon ohi sisään.
Mä normitoimintaa baarijonossa. Kohta varmaan seuraa sieltäkin joku himaan asti...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21402
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Njoo, en tiedä kumpi on typerämpää: yrittää ajaa kolari etuilijan kanssa
Jos kukaan ei antaisi kiilaajaurpolle tilaa, niin siinähän peruuttaisi jonon hännille tai ottaisi sen risteyksen toiseen suuntaan. Itse annan tilaa vain niille, jotka pyrkivät ajoissa sinne jonoon tajutessaan olevansa väärällä kaistalla. Kiilarithan tunnistaa hyvin määrätietoisesta liikkeestä sinne keulille.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Jos on ruuhka niin siihen pitää tajuta varautua ennakkoon eikä kiroilla kun on niin kiire.
Aina se varautuminenkaan ei riitä, ei ainakaan täällä pk-seudulla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

sivustahuutaja kirjoitti:Itse annan tilaa vain niille, jotka pyrkivät ajoissa sinne jonoon tajutessaan olevansa väärällä kaistalla. Kiilarithan tunnistaa hyvin määrätietoisesta liikkeestä sinne keulille.
Mä teen kanssa näin. Mulla on (käytössä, silloin kun on) hyvin vaatimattoman näköinen pikkuauto. Nämä kiilarit ilmeisesti kuvittelevat, että mua voi tämän johdosta helposti etuilla tulemalla vain tarpeeksi kovaa vauhtia suoraan kohti etukulmaa. Pari kertaa on soitto vakuutusyhtiöön ollut tosi lähellä, kun en olekaan antanut ki(i)larille tilaa.
Yönmustaritari

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

NuoriD kirjoitti:bussilla ei ole etuajo-oikeutta pysäkiltä lähtiessään.
Vittu, mikä pelle liikennesika sä olet. Kyllä se on jumankauta sääntö, että niille ketkä työtään siellä liikenteessä tekee suodaan mahdollsimman edukkaat olosuhteet. Oli se sitten bussi, ratikka, taksi tai kuorma-auto niin kyllä pitää antaa tehdä tietä.

Melkein ehdottaisin kansalaisliikettä sen puolesta ettei, bussikaistapäitä päästettäisi lainkaan takaisin ajokaistalle ilman kolhuja. Mutta....Maalaisena edelleen tuntematta kunnolla reittejä kaupungin teillä olen sattumoisin itse usein väärillä kaistoilla.

Mutta joo. Kyllä minä hakkaan rattia korvat punaisena aamuisin juuri homodaven ja Elcomulkun kaltaisten paskapäiden vuoksi. Kyllä. Se on minulta pois jos muut kokee olevansa erityisemmässä asemassa ohittaakseen julkisen liikenteen väylää pitkin. Kuten mainittu, jos muutkin ajattelisi samoin olisi kaikki kaistat tukossa ja ainoastaan ne, joilla koko ajomatka on näiden kaistojen varrella saisivat sen todellisen hyödyn.

Sanonpahan vaan ,että kyllä muuten lähtee semmoiset turpakäräjät käyntiin ettei uskokaan jos Ass-Dave(tmv. ääliö) olisi kauppajonossa tekemässä vastaavaa eli rappaamassa muita omilla ohitussäännöillä. Sanoisin, että saatana jos siihen päivään mennessä ei oltaisi käytössääntöjä opittu niin sen takaisin kyllä jäävän muistiin.

Onneksi kaatusit sinäkin sillä paskapyörälläsi. Toivottavasti teki tosi kipeää..Uuuuuuh. Hyvä provo. Toimi mulle. Perkeleen mulkut sano!1
Yönmustaritari

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

NuoriD kirjoitti:
En mä invapaikalle kehtais pysäköidä.
Kas kun et? Kaikkea muuta sinä jo teetkin. Pelle.
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 22.09.2010 0:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yönmustaritari

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

NuoriD kirjoitti:
elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: En tiedä, lisääkö vai vähentääkö tämä minun syntitaakkaani, mutta olen kyllä kävellyt Louvreen (tai miten se kirjoitetaan) muutaman sadan metrin jonon ohi sisään.
Seurasiko joku kimpaantuneen teleskooppipamppumiehen näköinen jäbä sua sieltä museosta hotlalle?
Nakkikiskalla en uskaltais etuilla just ton takia.
Just. Miten en ole yllättynyt. Vähän kun pitäisi alkaa keskustelemaan tyylillä silmä silmästä ja hammas hampaasta, kuinka oikeutettua se herran jonoissa etuilu on niin ei se sitten käykään.

Sulla varmaan löytyy tähän joku vellihousun selitys, että turpaan ottaminen onkin ihan tyhmien juttu ja on suorastaa nnerokasta osata käyttää ihmisiä hyväksi juuri sopivassa tilanteessa.
Manaaja

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tää alkaa jo mennä aika surkuhupaisaksi kun itsekästä etuilua yritetään vääntää suurin piirtein synonyymiksi jollekin Suuren Menestyksen tuomaksi VIP-baarikortiksi, jolla päästään onnelaan jonon ohi kun ollaan niin in, hip ja hot.

Ei enää vituta, naurattaa!
elco

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:Tää alkaa jo mennä aika surkuhupaisaksi kun itsekästä etuilua yritetään vääntää suurin piirtein synonyymiksi jollekin Suuren Menestyksen tuomaksi VIP-baarikortiksi, jolla päästään onnelaan jonon ohi kun ollaan niin in, hip ja hot.

Ei enää vituta, naurattaa!
No sähän sitä siinä pääasiassa väännät.
NuoriD

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Tää alkaa jo mennä aika surkuhupaisaksi kun itsekästä etuilua yritetään vääntää suurin piirtein synonyymiksi jollekin Suuren Menestyksen tuomaksi VIP-baarikortiksi, jolla päästään onnelaan jonon ohi kun ollaan niin in, hip ja hot.

Ei enää vituta, naurattaa!
En mä tiedä kenen kanssa sä riitelet. Ei mulla ole tässä missään vaiheessa ollut mitään aggresioita ketään kohtaan.

Jos jossain on tyhjä kaista niin ajan siitä. Ei sen kummempaa. Ei se kulu. Kummallista, että tämä joillain ottaa niin sydämestä.
NuoriD

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Yönmustaritari kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
elco kirjoitti:
Seurasiko joku kimpaantuneen teleskooppipamppumiehen näköinen jäbä sua sieltä museosta hotlalle?
Nakkikiskalla en uskaltais etuilla just ton takia.
Just. Miten en ole yllättynyt. Vähän kun pitäisi alkaa keskustelemaan tyylillä silmä silmästä ja hammas hampaasta, kuinka oikeutettua se herran jonoissa etuilu on niin ei se sitten käykään.

Sulla varmaan löytyy tähän joku vellihousun selitys, että turpaan ottaminen onkin ihan tyhmien juttu ja on suorastaa nnerokasta osata käyttää ihmisiä hyväksi juuri sopivassa tilanteessa.
No musta turpaan ottaminen on kyllä tyhmä juttu, olet aivan oikeassa. :jee:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:Ainiin. Mä annoin muuten euron nälkäpäiväkeräykseen, eli olen hyvä ihminen. No matter what they say :leuhka:
Ohhoh. Kyllä nyt voitas kerätä kolehti ja ostaa Davelle mitali!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin