Tell my why, I dont like Mondays

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Hys hys. Vai onko se nyt venäjäksi "hjys hjys"?!!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Tzi-ting! Tienasitte juuri kymmenen herutusviestiä Gattikselta galleriaanne.
Se pelkää mua. Eihän se lähtenyt mun kanssa uloskaan vaikka pyysin.
No jos se munanpuutetta on, niin onhan minullakin ihan käypänen peli. Ja Vespa on pienentänyt tissejään.
Siitä metroseksuaalikoulutuksesta minä en niin huolinut..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:
Mitäs nussukoilla mielessä?
I don't like mondays (Boomtown rats) on hieno piisi. Jos löydätte jostain sinkkuna, ostakaa. Kumma on jos et pidä.

Ja...tähän päättyy kuluttajavalistus. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Fonectalta tuli mailia:

Lähettäjä: [email protected]
Aihe: <tyhjä>

"Eli siis yritysvideon lanseerauksesta on kyse ja teidät on valittu yhteistyökumppaniksi meidän video kamppanjaan. haluamme tehdä teidän yrityksestä yritysesittelyvideon. Video ohjataan näkyviin yrityksen omille kotisivuille, jolla lisätään niiden houkuttelevuutta ja parannetaan optimointia Googlessa eli löydettyvyyttä. Tämän lisäksi video näkyy myös Fonecta.fi, Finder.fi, Google, YouTube. Videolla pystytään hyvin tuomaan esille sellaista materiaalia mitä ei pystytä sanoilla kertoa, pystytään näin ollen uudistamaan yrityksen imagoa mikä on tärkeää tulevaisuutta ajatellen. Pystytään saavuttamaan teidän asiakkaat aivan uudella tavalla ja paremmin kuin koskaan aikaisemmin. Ennekaikkea saadaan teidän yrityksestä luotua osaava ja luotettava kokanaisuus joka puolestaan helpottaa asiakkaitten yhteydenottoa.

Fonecta kustantaa videon tekemisen ja ainoa kustannus, mitä teiltä veloitetaan on jakelukanava kustannus.


Siis ei vittu, vastaako joku tällanen jäbä oikeasti jostain fonectan markkinoinnista ja myynnistä, joka ei osaa kirjoittaa suomea kuin auttavasti? Kuka tällaiselta kaverilta tilaisi yhtään mitään? Vastaanottajan älykkyyden aliarvioimista pistää tollanen jannu tuputtamaan yhtään mitään asiakkaille. ARG!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:No tota, ei toi nyt tavoiteltavalta tilalta sunkaan elämäs vaikuta...
Olen pahoillani, ettei se sitä sinulle ole. Yritän parantaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti: Justhan mä sanoin olevani munaa vailla.
Jep. Munasta saa D-vitamiinia. :idea:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä voin kyllä ihan rehellisesti sanoa kaipaavani toimivaa, virikkeellistä ja jakavaa parisuhdetta, johon sisältyy myös irstasta panemisen loisketta. Itse asiassa se panemisen loiske irroitettuna edellisistä tuntuu ainoastaan vastenmieliseltä. En siis oikein ymmärrä mitä sillä "no seksiähän tässä ehkä vähän halutaan, muuten kaikki on super" -asenteella saavutetaan. Se vaikuttaa itselleen valehtelulta jopa tällasen pitkäaikaissinkun mielestä.

Eihän hyvä parisuhde mitään vie pois. Jos vie, se ei ole hyvä parisuhde.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti: Siis ei vittu, vastaako joku tällanen jäbä oikeasti jostain fonectan markkinoinnista ja myynnistä, joka ei osaa kirjoittaa suomea kuin auttavasti? Kuka tällaiselta kaverilta tilaisi yhtään mitään? Vastaanottajan älykkyyden aliarvioimista pistää tollanen jannu tuputtamaan yhtään mitään asiakkaille. ARG!
Mitä vittuu sää selvität??
Tuohan on valittu vaativaan duuniinsa varmasti kymmenien ellei satojen hakijoiden joukosta! Sillä on korkeasti koulutettujen rekrytoijien varmasti huomaama oikea koulutus ja lahjakkuus ja sosiaaliset taidot! Ei tuohon mikään pitkäaikaistyötön pääse!! Pitkä työkokemus vaaditaan!! Ja tuohan tekee siis niin helvetin kovaa duunia, että varmaan oikeutetusti ansaitsee palkkaa paljon yli suomalaisten keskiansioiden!11 Voi lomailla Bora-Boralla ja Vegasissa ja siellä ihmetellä että vittu pitääkö hänen maksaa veroa joittenkin työttömien elättämiseksi, miksei ne luuseripummit mene töihin!1 1111 1
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Mä voin kyllä ihan rehellisesti sanoa kaipaavani toimivaa, virikkeellistä ja jakavaa parisuhdetta, johon sisältyy myös irstasta panemisen loisketta. Itse asiassa se panemisen loiske irroitettuna edellisistä tuntuu ainoastaan vastenmieliseltä. En siis oikein ymmärrä mitä sillä "no seksiähän tässä ehkä vähän halutaan, muuten kaikki on super" -asenteella saavutetaan. Se vaikuttaa itselleen valehtelulta jopa tällasen pitkäaikaissinkun mielestä.

Eihän hyvä parisuhde mitään vie pois. Jos vie, se ei ole hyvä parisuhde.
Oliko tää mulle?
Taas pitää sanoa että luentaan niitä viestejä!!11
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sohva tuli :h:

Taidan saada jonkun mystisen taudin ja joutua olemaan loppuviikon kotona.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja milli »

Manaaja kirjoitti:Mä voin kyllä ihan rehellisesti sanoa kaipaavani toimivaa, virikkeellistä ja jakavaa parisuhdetta, johon sisältyy myös irstasta panemisen loisketta. Itse asiassa se panemisen loiske irroitettuna edellisistä tuntuu ainoastaan vastenmieliseltä. En siis oikein ymmärrä mitä sillä "no seksiähän tässä ehkä vähän halutaan, muuten kaikki on super" -asenteella saavutetaan. Se vaikuttaa itselleen valehtelulta jopa tällasen pitkäaikaissinkun mielestä.

Eihän hyvä parisuhde mitään vie pois. Jos vie, se ei ole hyvä parisuhde.
Niin.. joskus sitä sinkkuna kuvitteli, että ne fuckbuddy jutut oli jotenkin hyvää seksiä tms, mutta.. joo.. kyllä se on kuitenkin niin kaukana siitä, mitä on seksi kumppani kanssa, kehen luottaa täysin.. ja mainitsemattakaan kun sitten menee kaikki pienet perversiot tms yksiin. Ah :h:
SikaMika

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kiire.
Gaia

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Joo-o. Kävin viemässä siivoustarvikkeita uuteen kotiin.
Pihalla pyöri jonkun suomenpystykorva. Ei siinä mitään, ihan kiva ja ystävällinen koira, mutta...
Ovi oli auki kun tyhjensin autoa. Koira livahti tietty sisälle ja se ei mun mielestä ollut kovin hyvä idea. Komensin samalla äänensävyllä, jota oon vuosien ajan tottunut käyttämään sakemannien ja malinoisien kanssa koiraa ulos. Sillä petti takajalat, kyykähti lattialle ja pissi alleen, jonka jälkeen hiipi noin 10 sentin korkuisena ameebana ulos.
Siis mitävittua?! :shock:
Miten sitä onkaan käskytetty jos selkeästä komennosta miltei pökrää??? :shock:
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Niin eikös pystykorvat ole itsekin niin kovia räksyttäjiä, että kaikilta sivullisilta on korvat lukossa, jos kävelemään vaikka pihan ohi jossa pystykorva räksyttää hihnan päässä.
Gaia

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Tuon koiran en ole ikinä kuullut päästävän ääntäkään.

Vähän samanlainen yleistys, kuin että kaikki saksanpaimenkoirat ovat nuppivikaisia ja vaarallisia tai kaikki colliet ovat flegmaattisia nirppanokkia.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja aasi »

Löysin villapiponi pyykkikoneesta. Enpä tiedä miten oon sen sinne onnistunut saamaan, mutta näemmä se on mahdollista.

Eipä tuolle tainnut mitenkään huonosti käydä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Gat »

Gaia kirjoitti:Joo-o. Kävin viemässä siivoustarvikkeita uuteen kotiin.
Pihalla pyöri jonkun suomenpystykorva. Ei siinä mitään, ihan kiva ja ystävällinen koira, mutta...
Ovi oli auki kun tyhjensin autoa. Koira livahti tietty sisälle ja se ei mun mielestä ollut kovin hyvä idea. Komensin samalla äänensävyllä, jota oon vuosien ajan tottunut käyttämään sakemannien ja malinoisien kanssa koiraa ulos. Sillä petti takajalat, kyykähti lattialle ja pissi alleen, jonka jälkeen hiipi noin 10 sentin korkuisena ameebana ulos.
Siis mitävittua?! :shock:
Miten sitä onkaan käskytetty jos selkeästä komennosta miltei pökrää??? :shock:
Jep. Olet tyypillinen palveluskoiranatsi, jonka pitää munattomuuttaan huutaa kaikki komennot, jotka voisi sanoa tavallisellakin äänellä. Omat koirasi olet varmaan jo muuttanut zombeiksi, muut kusee alleen sinut kuullessaan.

Tai no joo, mahdollista että sitä koiraa on lyöty... ei vaan jos niin, ei se olisi uskaltanut sinua lähestyä. Mokasit, idiootti. Elukat pois tuollaisilta.
Jaa niin, sähän olet norannut minut. Anna pilluu!
Gaia

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Gat kirjoitti:Olet tyypillinen palveluskoiranatsi, jonka pitää munattomuuttaan huutaa kaikki komennot, jotka voisi sanoa tavallisellakin äänellä. Omat koirasi olet varmaan jo muuttanut zombeiksi, muut kusee alleen sinut kuullessaan.
Mitävittua.
ÄÄNENSÄVY, ei äänenvoimakkuus. Idiootti.
Omille koirilleni en ole huutanut ikinä. Ei ole tarvinnut.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Gat »

Gaia kirjoitti:
Gat kirjoitti:Olet tyypillinen palveluskoiranatsi, jonka pitää munattomuuttaan huutaa kaikki komennot, jotka voisi sanoa tavallisellakin äänellä. Omat koirasi olet varmaan jo muuttanut zombeiksi, muut kusee alleen sinut kuullessaan.
Mitävittua.
ÄÄNENSÄVY, ei äänenvoimakkuus. Idiootti.
Omille koirilleni en ole huutanut ikinä. Ei ole tarvinnut.
Äänensävykin tai palveluskoiranatsien "terävyys" tai "särmikkyys" komennoissa on sama kuin huutaminen. Ei tarvi kuulostaa vihaiselta, koirat huomaa varsinkin sen. Olisit tiedustellut haluaako ystävällisesti poistua autostasi. Ja ehkä auttanut Kädellä. :D
Gaia

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Gat kirjoitti: Äänensävykin tai palveluskoiranatsien "terävyys" tai "särmikkyys" komennoissa on sama kuin huutaminen. Ei tarvi kuulostaa vihaiselta, koirat huomaa varsinkin sen. Olisit tiedustellut haluaako ystävällisesti poistua autostasi. Ja ehkä auttanut Kädellä. :D
Ei ole. Älä yritä päteä asiassa josta et tiedä yhtään mitään.

Koira ei ollut autossa vaan talossa. En halua vieraita eläimiä kotiini.
Ystävällisesti tiedustelemalla elukoista tehdään käytösongelmaisia.
Asia on loppuun käsitelty.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gaia kirjoitti:
Gat kirjoitti: Äänensävykin tai palveluskoiranatsien "terävyys" tai "särmikkyys" komennoissa on sama kuin huutaminen. Ei tarvi kuulostaa vihaiselta, koirat huomaa varsinkin sen. Olisit tiedustellut haluaako ystävällisesti poistua autostasi. Ja ehkä auttanut Kädellä. :D
Ei ole. Älä yritä päteä asiassa josta et tiedä yhtään mitään.

Koira ei ollut autossa vaan talossa. En halua vieraita eläimiä kotiini.
Ystävällisesti tiedustelemalla elukoista tehdään käytösongelmaisia.
Asia on loppuun käsitelty.
Kaikennäköiset vieraat elikot heitetään huut hiiteen! :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haa haa haa, seuraan Luisin retkiä Lagosissa, tämä on parempaa kuin huumori, "area boys" "kuljetustyöläisten liitto" Lagosin AKT, kaikki on kuljetusliikennettä niin polkupyörällä ajo kuin hedelmien myynti ja kaikkea muuta..

Oikeasti näyttää siltä että ihminen kehittyi jonkin verran lisää Afrikasta lähtiessään..
Viimeksi muokannut Niba, 04.10.2010 22:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Perssuti.
Miksi naiset ei ota yhteyttä yksi kerrallaan, vaan neljän ryppäänä, niinqu nyt. Paskat. Pää halkee. Pitää alkaa pitää kirjaa siitä, mitä on kullekin ehtinyt kertoa. Plääh.
Aijaa. Uusikuu tulossa parin päivän päästä. Se selvittää jo paljon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Gat kirjoitti: Äänensävykin tai palveluskoiranatsien "terävyys" tai "särmikkyys" komennoissa on sama kuin huutaminen. Ei tarvi kuulostaa vihaiselta, koirat huomaa varsinkin sen. Olisit tiedustellut haluaako ystävällisesti poistua autostasi. Ja ehkä auttanut Kädellä. :D
Ei ole. Älä yritä päteä asiassa josta et tiedä yhtään mitään.

Koira ei ollut autossa vaan talossa. En halua vieraita eläimiä kotiini.
Ystävällisesti tiedustelemalla elukoista tehdään käytösongelmaisia.
Asia on loppuun käsitelty.
Kaikennäköiset vieraat elikot heitetään huut hiiteen! :twisted:
Mitäpä suotta.
Esimerkiksi kun enoni vielä eli, asuin tuossa ulkorakennuksessa, 2x4 metrin kopissa, yhden talven yli. Saappaat jäätyi yöllä lattiaan.
Siellä asui myös ihku rottaperhe. Seinien välistä kuului joskus rytmikästä jynks-jynks -ääntä, mitä lienevät tehneet.

No Anyway, kerran katselin siellä vm 1985 matkatelkkariani, ja laskin hetkeksi lihapiirakkani telkkaripöydän alle. Seinästä tuli neljä kappaletta suloisia rottia, jotka alkoivat safkaamaan lihapiirakkaani. Hetken kuluttua tuli ilmeinen Isäntä ja Uros. Sellainen nuoren kissan kokoinen, jo harmajaselkäinen rotta. Vain yksi niistä muista uskalsi hetken haistella sen kuonoa, sitten ne muut karkoittuivat. Se Äijä laski leveän perseensä maahan ja skruudasi lihikseni lopun niin että maiske kävi. Tämä tarina on totta.

Mitä minä niitä syyllistämään ja häätämään, söpöjä, ja on se heidänkin kotinsa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti: Ystävällisesti tiedustelemalla elukoista tehdään käytösongelmaisia.
Asia on loppuun käsitelty.
:jee:

Aiemmin mainitsevani yhteenmuuttaneet ystäväni muuttivat tosiaan juuri kaksioon, nyt koiria on kolme. Perjantaina tämän naisen rottis riehui ja häntä heilu niin että tavarat kaatui, komensin tuttuun tapaan koiran ensin pois jaloista ja sen jälkeen eteiseen maahan ja paikka. Sinne jäi, omistaja oli aivan äimän käkenä että mites se koira sua noin tottelee. Jos pyytää, antaa vaihtoehdon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin