Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Riemumieli kirjoitti:Aina löytyy pellejä puku päällä.
Ja jollakin voi olla niin hyvä puku, että se on oikeasti mukava. Ja jos tyypistä on kiva pukeutua tietyn tyylin mukaan, ei se ole keneltäkään muulta pois.

Sitäpaitsi kaveri saattaa olla taas trendisetteri.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti: ^^Kyllä tää on ihan täysipäiväinen, parikymppinen opiskelijan kloppi. Pappa betalar tulee kieltämättä vaffasti mieleen. Jotenkin surullisen oloinen tapaus.
Batistin..
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
Ja jollakin voi olla niin hyvä puku, että se on oikeasti mukava. Ja jos tyypistä on kiva pukeutua tietyn tyylin mukaan, ei se ole keneltäkään muulta pois.
On mullakin himassa paskaiset verkkarit, ne on pirun mukavat. En mä niitä kuitenkaan pitäisi päälläni koulussa, kun ei ne tänne oikein sovi. Sama pätee pukuun, liian muodollinen tähän kontekstiin. Ja ei todellakaan ole keltään muulta pois, vain jannulta itseltään.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti: Sama pätee pukuun, liian muodollinen tähän kontekstiin. Ja ei todellakaan ole keltään muulta pois, vain jannulta itseltään.
Näh. Meillä on vaan liian negis peruskäsitys pukuja kohtaan, koska Suomessa ne koetaan aina liian muodollisiksi todella helposti - vaikka puku voi olla arkivaati siinä missä farkut ja huppari.

Jännää miten ihmiset reagoivat asiaan tuolla tavalla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Sama pätee pukuun, liian muodollinen tähän kontekstiin. Ja ei todellakaan ole keltään muulta pois, vain jannulta itseltään.
Näh. Meillä on vaan liian negis peruskäsitys pukuja kohtaan, koska Suomessa ne koetaan aina liian muodollisiksi todella helposti - vaikka puku voi olla arkivaati siinä missä farkut ja huppari.

Jännää miten ihmiset reagoivat asiaan tuolla tavalla.
Mun mielestä, näin naisihmisen näkökulmasta, mies, joka käy koulua puku päällä, ylin nappi kiinni ja kravaatti kaulassa, on naurettava.

Se, että pukua pitää rennosti (kuten aivan varmasti huima), ylin nappi auki, ei krakaa, sopivan rento puku eikä 2000$ maksanut Boss:n viimeisin tekele, on cool.
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^ Se Bossin viimeisin tekele just tuolla tavoin pidettynä nimenomaan on cool 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:^ Se Bossin viimeisin tekele just tuolla tavoin pidettynä nimenomaan on cool 8)
On, mutta ei luentosalissa joka päivä, se on jotenkin ylimielistä.
The great club outshines the individual, always and forever.
So Hard

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

SikaMika kirjoitti:^^^Eihän mullakaan kasva! Olen siis oikeassa porukassa.

^^Kyllä tää on ihan täysipäiväinen, parikymppinen opiskelijan kloppi. Pappa betalar tulee kieltämättä vaffasti mieleen. Jotenkin surullisen oloinen tapaus.
Kuulostaa ihan yhdeltä omalta kurssikaverilta, joka harrasti sapelien keräilyä ja kertoi kimeällä äänellä jännittäviä kaskuja joita kukaan ei ymmärtänyt.
Gaia

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^^Mutta ei vika ole silloin lähetyksessä vaan vastaanottimessa :wink:

Musta se on yhtä ylimielistä kuin esim. pitää goottivaatteita keskellä kirkasta päivää. Tai verkkareita kauppakeskuksessa.
RP

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Olis kamalaa haaskausta ostaa Bossin pukuja ja jättää ne vaatenaulakkoon pölyttymään.

Tosin puvun pikkarinpyöräyttäjä efektit hiipuu jos pitäisi päivästä toiseen katsella. Mutta jos välillä on rennosti hyvin istuvat farkut, tyylikäs paita yms. päällä ja sitten lennosta heittääkin puvun päälle niin miauuuuuuuuuuuuuuuu!

MiuMau.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meillä duunissa wanhan liiton rikospetterit ja nimenomaan ylikonstut ja isommat viskaalit pitivät vielä 10 vuotta sitten lähes järjestäen pukua päällänsä. Ajat muuttuu, eikä nykyään komisariota alemmat juuri pukua käytä.

Itse pidän pukua vain, kun on pakko. Puku on normi jampalla keskimäärin tylsä valinta juhlan ulkopuolella. Harvalla on istuva ja tyylikäs puku. Puku peittää lähes aina personnallisuutta ja tekee ihmisistä paskantärkeitä ja vaikeammin lähestyttäviä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Puku peittää lähes aina personnallisuutta ja tekee ihmisistä paskantärkeitä ja vaikeammin lähestyttäviä.
Vastaanottimen vika.
En käytä pukua töissä (tahi muutoin) kuin juhlissa tms.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Miesten puvut on tylsiä mutta jos mies itse sattuu pukeutumisesta pitämään, puku istuu ja vieläpä opiskelee alalla jolla tuo on virka-asu, niin ei valinta ainakaan miinusta ole. Voisi kuvitella, että ko. jannu on enemmän kotonaan tulevissa työpaikoissa kuin riviopiskelija.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mutta kun sellaiset tuulennussimat vinkuheinät Ollila-hartioineen eivät näytä hyviltä puvussa. Täytyisi näyttää mieheltä, eikä piipittävältä paskakasalta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Puku ei ole puku ellei räätäli ole sitä tehnyt pitäjälleen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

huima kirjoitti: puku voi olla arkivaati siinä missä farkut ja huppari
Oma työasu on kauluspaita, suorat housut ja siistit kengät. Miksi joku ICT-tuessa pitää tuollaista, joku kysynee?

Vastaus: Sopii jengiin paremmin, porvareiden pesässä melkein kaikki ovat puvussa, ja meidän toimisto on vielä suoraan pääneukkarin vieressä minne marssii ties ketä silmäntekevää harva se hetki, joten eihän sitä nyt kehtaa ihan retkulta näyttää.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haemaeraemies kirjoitti:
huima kirjoitti: puku voi olla arkivaati siinä missä farkut ja huppari
Oma työasu on kauluspaita, suorat housut ja siistit kengät. Miksi joku ICT-tuessa pitää tuollaista, joku kysynee?

Vastaus: Sopii jengiin paremmin, porvareiden pesässä melkein kaikki ovat puvussa, ja meidän toimisto on vielä suoraan pääneukkarin vieressä minne marssii ties ketä silmäntekevää harva se hetki, joten eihän sitä nyt kehtaa ihan retkulta näyttää.
Missä on se energia ja anarkia joka joskus tihkui hämiksestä? :shock: Onko tilalle tullut synenergia?

En voisi olla töissä sellaisessa paikassa jossa olisi pakko pitää pukua tai edes pikkutakkia, ostin kyllä halvan villakankaisen 135€ tämän vuoden mallistoa mutta yleisesti ottaen kerää se pölyä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

RP kirjoitti:Olis kamalaa haaskausta ostaa Bossin pukuja ja jättää ne vaatenaulakkoon pölyttymään.
Ja jos maksaa Bossin puvusta 2000$ niin on tullut todennäköisesti huijatuksi. Tai tarvitsee vaimon henkilökohtaiseksi shoppailijaksi. 8)
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Niba kirjoitti: Missä on se energia ja anarkia joka joskus tihkui hämiksestä? :shock: Onko tilalle tullut synenergia?
Ihan tallessa on vielä, soluttaudun puvussani järjestelmän sisään jotta voin muokata itse sitä järjestelmää joka häiritsee minua ;)

Eli huoli pois, teidän oma aktivistinne on edelleen ruodussa!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
RP

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Riemumieli kirjoitti:Mutta kun sellaiset tuulennussimat vinkuheinät Ollila-hartioineen eivät näytä hyviltä puvussa. Täytyisi näyttää mieheltä, eikä piipittävältä paskakasalta.
Jos oikein pilkkua nussitaan niin nimenomaan vinkuheinät näyttävät erityisen hyviltä puvuissa, jos siis puku on täysin istuva eli useimmiten räätälin tekemä. Verrattuna rentoon pukeutumiseen. Kun taas hieman hartiakkaammat ja isommat näyttävät seksikkäämmältä rennosti pukeutuneena.

Toki molemmat vaihtoehdot hotittaa, mutta jos olisi kuoleman vakava valintatilanne niin valitsisin pukeutumisen näin päin.

Joten rakkaat eVinkuheinäni pukisin pukuihin ja oman könsikkääni rennosti.

Exsu: ihQ kun oot takas <3 En tosiaan tiedä miesten puvuista mitään, saati hinnoista, kunhan louskutan lämpimiksini ;) Puvun ainoa itselleni merkittävä tekijä on istuvuus ja toki helposti riisuttavuus! Kunhan on vaan hottiksen päällä, nii!
RP

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Haemaeraemies kirjoitti:
Niba kirjoitti: Missä on se energia ja anarkia joka joskus tihkui hämiksestä? :shock: Onko tilalle tullut synenergia?
Ihan tallessa on vielä, soluttaudun puvussani järjestelmän sisään jotta voin muokata itse sitä järjestelmää joka häiritsee minua ;)

Eli huoli pois, teidän oma aktivistinne on edelleen ruodussa!
Supolla on asiaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Operation Mayhem etenee ennakoidusti.
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Melnais kirjoitti:Voisi kuvitella, että ko. jannu on enemmän kotonaan tulevissa työpaikoissa kuin riviopiskelija.
En missään nimessä palkkaisi töihin tyyppiä, joka tarvitsee viiden vuoden harjoittelun puvunkäyttöön.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

SikaMika kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Voisi kuvitella, että ko. jannu on enemmän kotonaan tulevissa työpaikoissa kuin riviopiskelija.
En missään nimessä palkkaisi töihin tyyppiä, joka tarvitsee viiden vuoden harjoittelun puvunkäyttöön.
Onneksi sinun ei tarvitse kantaa moisesta vastuusta huolta! No en mäkään yllä kuvailemaasi tyyppiä palkkaisi mutta siitähän en kirjoittanut vaan miehestä, joka viihtyy puvussa. Huonomminkin voisi olla.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

masa kirjoitti:Soitin raadiooon, mutta en voittanut aamun kysymyksen 200 euroa. :kontrolli:
Mäkin soitin raaadioon. Laittovat pölöt sen Petzku vai mikä olikaan Viivi Pumpasen exän (?) haastattelun mua ennen. Arvostelukyvyttömät moukat! Ikinä enää anna haastatteluja sille kanavalle!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin