Unbelievable Torstain ryntäys

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
So Hard

Re: Unbelievable Torstain ryntäys

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En mä muiden konjuktuureista varmaksi tiedä, mutta sanoisin että normi teknologia-alan firma saattaisi jopa arvostaa talous/hallintopuolen kaiffaria jolla on teknisen alan korkeakoulututkinto alla - luo kummasti parempia mahdollisuuksia ymmärtää aineettomien hyödykkeiden arvoa ja sellaista pikku tauhkaa. Kaikkihan joutuvat aloittamaan pohjalta, mutta märkäkorva 24-vuotias pikkupoika ei nyt kuitenkaan välttämättä ole ihan jokaisen konsylttifirman tai talousjohtajan unelmarekry. Pikemminkin sanoisin, että toinen tukinto + tehokkaasti tehty talouspuolen setti näyttävät että kaveri ei ole haihattelija. Sikaa jonkin verran tuntevana sanoisin, että on riittävän rohkea ja röyhkeä kaikenmoisiin konsultti- ja myyntihommiin ja ikä saattaa olla niissä pelkkä uskottavuusplussa joka tuo nopeamman urakierron.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Unbelievable Torstain ryntäys

Viesti Kirjoittaja huima »

+1 Tixin sanomalle.
SikaMika

Re: Unbelievable Torstain ryntäys

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

En mä kenenkään mielipiteitä minään dissauksena ole ottanut, vaan olen suhtautunut niihin päinvastoin positiivisesti, kuten ilmaiseen ja rakentavaan palautteeseen kuuluukin. Useimpien mielipiteet kun ovat kovasti lähellä omiani, joita tuossa aiemmin jo kertoilinkin. Eli antakaa palaa vaan, saatatte jopa päästä vaikuttamaan tuleviin päätöksiini, jos olette tarpeeksi vakuuttavia! Hyvään (kesä)työpaikkaan johtavasta vihjeestä luvassa palkkiona vähintään vähän käytetyt haalarit keskimäärin viiden vuoden päästä.
RP

Re: Unbelievable Torstain ryntäys

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:^ Juu en tiedä miten Sian käy, mut uskoisin että paras tapa uida hyviin hommiin sisään, on tehdä joku helvetin kova gradu suoraan kyseiselle firmalle. Tai noin ainakin kaverini tapauksessa kävi. Tosin jannu oli tuolloin 28 vee..
Parin vuoden ajan olen seurannut TTn jälkeisiä työjuttuja useamman henkilön kohdalla, ja jokaiselle on tarjottu työpaikkaa yhteistyöfirmaan/firmoihin suoraan Vn valmistuttua. Ikähaarukka 28-35v.

Sian asenteella, no prob. Kunhan ei mene ihan nussimiseksi ja juopotteluksi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Unbelievable Torstain ryntäys

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

huima kirjoitti:Jeh.

Allekirjoittanutkin miettii taas opintojen jatkamista, joten ihan mielenkiinnolla Sian taaperruksia lukee. Tosin en enää työelämästä olisi hyppäämässä kokonaan opiskelijaksi, vaan työn ohella uusien asioiden opiskelua ja jonkun verran sitten opintovapaata joskus.
Amen, elämä kun ei tosiaan ole mikään kronologinen pötkö, joka kaikkien pitää "suorittaa" samalla tavalla ja samassa järjestyksessä.
Chap

Re: Unbelievable Torstain ryntäys

Viesti Kirjoittaja Chap »

Sikaahan insinöörihommat eivät ilmeisesti juurikaan sytyttäneet ja kyllähän kauppataitelijana kohtalaisen helposti hommia löytyy, joten thumbs up vaan uudelle urapolulle. Rahoitus on sellainen pääaine mistä oppii paljon vähästä, mutta kyllä oikein mainio valinta työllistymisen ja palkkauksen näkökulmasta. Suosittelen nopeaa valmistumista. Kesä- ja osa-aikatöitä varten kannattaa liittyä atalent.fi:hin.

Omalta osalta olen kyllä opiskeluni opiskellut, ainakin mitä tulee virallisiin tutkintoihin johtaviin opintoihin. Paljon hauskempaa on täsmäopiskella just niitä asioita mistä on kiinnostunut kun ryynätä joiden tenttien yms. kanssa.
SikaMika

Re: Unbelievable Torstain ryntäys

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Chap kirjoitti:Kesä- ja osa-aikatöitä varten kannattaa liittyä atalent.fi:hin.
Being there, doing that. Toi osa-aika työskentely ja nopea valmistuminen kuulostaa haastavalta kombolta, mutta se olisi kuitenkin tavoitteena.
Vastaa Viestiin