Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Eli jos kerrostalossa asujia häiritsee heidän kotitalonsa töhriminen, niin se ei ole oikein. Vai mitä tuumit?
Ei ole oikein ei. Ei kerrostalon tyypeiltä kysytä tahdotaanko seinään mcdonaldsin mainos.
Ai ei vai? Kyllä musta tuntuu että kysytään. Tai ainakin taloyhtiön jäseniltä.
Aijjaa, no se on edistystä sitten se. Ei ainakaan meidän taloyhtiön kokousten ohjelmassa ole ollut "mainosten sijoittamisesta ulkoseiniin" yhtään mitään.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Gaia

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Sotkut ja töhryt ovat sotkuja ja töhryjä vaikka kuinka yrittäisi saada vaaleanpunaista filtteriä todellisuuden päälle.

Ne voisi olla helpompi hyväksyä, tai niitä voisi vihata vähän vähemmän, jos ne pysyisivät niissä hiton sähkökaapeissa tms eivätkä ilmestyisi rakennusten seiniin, puistonpenkkeihin ja lasten leikkipaikoille.
Tämän asian suhteen olen kyllä täydellisen mustavalkoinen ja kapeakatseinen.
So Hard

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Eli jos kerrostalossa asujia häiritsee heidän kotitalonsa töhriminen, niin se ei ole oikein. Vai mitä tuumit?
On se oikein, koska fight the power ja taide ja niinq ja sillee ja ööh duh tota joo, lisää dullaa.
Anteeksi, mutta vihjailetko että olen päihtyneenä työpaikallani?Pahoittelen että olen eri mieltä kanssasi, mutta ei se anna oikeutta tulla syyttelemään mistä vain.
En vihjaile. Kyse oli käyttämiesi perusteluiden mollaamisesta. Juttujesi perusteella kuvittelisin että olet ihan hyvä työntekijä, niin kauan kun et ole talousmatemaattisissa tehtävissä.
So Hard

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gaia kirjoitti:Tämän asian suhteen olen kyllä täydellisen mustavalkoinen ja kapeakatseinen.
No me ollaanki keski-ikäisiä kaikkeen vittuuntuneita tukareita.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti: Juttujesi perusteella kuvittelisin että olet ihan hyvä työntekijä, niin kauan kun et ole talousmatemaattisissa tehtävissä.
Tunnen omat kykyni ja puutteeni, sen takia olen hyvin kaukana talousmatematiikasta, ja numeroiden pyörittelemisestä yleensäkin, paitsi tarjousten ja kilpailutuksen muodossa, jossa homma hoituu teknisen tuntemuksen kautta, eikä matematiikan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Tämän asian suhteen olen kyllä täydellisen mustavalkoinen ja kapeakatseinen.
No me ollaanki keski-ikäisiä kaikkeen vittuuntuneita tukareita.
Ootte vaan katkeria kun ette nuorena saanneet tai uskaneet piirtää seinään:P

Nojoo, ymmärrän siis kyllä ihan oikeasti ärtymyksen asian ympärillä, olen itsekin sanallisesti puuttunut tilanteeseen jossa veivattiin settiä leikkikentälle.

Kuten olen sanonut, ne ei kuulu kaikkialle, vaikka kuuluu kaikille.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
Ei ole oikein ei. Ei kerrostalon tyypeiltä kysytä tahdotaanko seinään mcdonaldsin mainos.
Ai ei vai? Kyllä musta tuntuu että kysytään. Tai ainakin taloyhtiön jäseniltä.
Aijjaa, no se on edistystä sitten se. Ei ainakaan meidän taloyhtiön kokousten ohjelmassa ole ollut "mainosten sijoittamisesta ulkoseiniin" yhtään mitään.
Ehkä hallitukselta on kysytty, ja koska te olette valinneet hallituksen niin teiltä on kysytty.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Haemaeraemies kirjoitti:Ei kerrostalon tyypeiltä kysytä tahdotaanko seinään mcdonaldsin mainos.
Hallitus taitaa päättää, yhtiösäännöistä varmaan riippuu tuo. Tai omistaja.
Asukkaille nuo mainokset näkyy pienempinä vastikkeina, tai ainakin tulona yhtiön kassaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
So Hard

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Kuten olen sanonut, ne ei kuulu kaikkialle, vaikka kuuluu kaikille.
Eikä mua vituta alikulkutunnebetonin maalailu, siihen ei pitäisi edes puuttua. Sen sijaan värilliseksi laatoitettu alikulkutunneli on vähän toinen juttu. Samoin se talon kivijalka, vaikka se olisi harmaa. Jos harmautta käyttäisi perusteena, esim. koko Pasila pitäisi maalata. Ei se mitenkään siisti katukuvaa että rakennuksen alaosa on harmaamustaa töhryä ja ylöosa vaan harmaata.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:. Jos harmautta käyttäisi perusteena, esim. koko Pasila pitäisi maalata.
Joo, olen oikeasti tuota mieltä, että Pasilan voisi maalauttaa vaikka TAIK:n ja muiden taidekoulujen kanssa yhteisprojektina. Samaan budjettiin voidaan laittaa merihaka, voi hesus miten voi olla harmaa paikka!!!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti: Ehkä hallitukselta on kysytty, ja koska te olette valinneet hallituksen niin teiltä on kysytty.
Ymh, meidän taloyhtiössä hommat ei mee ihan aina niinku pitäis. TJEU: taloyhtiö ilmoittaa 2 päivän varoitusajalla kerran vuodessa että " pyörät pois pihalta pyörävarastoon, tai ne hävitetään" ja keväällä tulee sitten että 2 päivän varoituksella lappu "pyörävarasto tyhjennetään, tulkaa hakemaan omat pois. Varastoon jääneet pyörät hävitetään"

Oma pyöräni hävitettiin tuossa kevään inkvisitiossa, kun olin monta viikkoa pois pelipaikoilta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

So Hard kirjoitti: esim. koko ITÄ-Pasila pitäisi maalata.

Länsi-Pasila on suurimmaksi osaksi punatiiltä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Lilo kirjoitti:
So Hard kirjoitti: esim. koko ITÄ-Pasila pitäisi maalata.

Länsi-Pasila on suurimmaksi osaksi punatiiltä.
Tärkeä huomio, Pasilan parempi puoli on muutamasta perspektiivistä melkein ihan siedettävä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Elppa:
Mä kävin teidän oven takana soittaan ovikelloa työpaikkaliikunnan ohessa. Pudotin sit sen kirjan postiluukusta, kun en kerran ole saanut aikaiseksi vierailtua. Lepoa ja parantumista sinne sohvalle :D
Mä nukuin :shock: Suuret kiitokset kirjasta.

Varmasti soitit ovikelloa? En meinaan havainnut yhtikäs mitään, vaikka makkari ulko-oven vieressä onkin. Kiitos :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti: Ehkä hallitukselta on kysytty, ja koska te olette valinneet hallituksen niin teiltä on kysytty.
Ymh, meidän taloyhtiössä hommat ei mee ihan aina niinku pitäis. TJEU: taloyhtiö ilmoittaa 2 päivän varoitusajalla kerran vuodessa että " pyörät pois pihalta pyörävarastoon, tai ne hävitetään" ja keväällä tulee sitten että 2 päivän varoituksella lappu "pyörävarasto tyhjennetään, tulkaa hakemaan omat pois. Varastoon jääneet pyörät hävitetään"

Oma pyöräni hävitettiin tuossa kevään inkvisitiossa, kun olin monta viikkoa pois pelipaikoilta.
No pitäiskö vaihtaa hallitusta? Ei noin voi toimia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti:
No pitäiskö vaihtaa hallitusta? Ei noin voi toimia.
Kai se pitäisi. Mitenhän tuota asiaa voin vuokralaisen roolissa edistää?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti:
No pitäiskö vaihtaa hallitusta? Ei noin voi toimia.
Kai se pitäisi. Mitenhän tuota asiaa voin vuokralaisen roolissa edistää?
Valittamalla vuokranantajalle. Mutta käytännössä et ole vuokralaisena oikeutettu edes menemään taloyhtiön kokouksiin jos ei sitä erikseen sallita tai jos et saa osakkaalta valtakirjaa.

Kaiken lisäksi minusta tuntuu että tommonen kahen päivän varotusaika on kohtuuton, vaadi isännöitsijältä korvausta pyörästä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gaia

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Höh. Mun vastaajaan on jätetty aamulla siinä kasin jälkeen viesti. Tai "viesti". Viesti sisältää pitkän hiljaisuuden. Mutta yhtään vastaamatonta puhelua ei ole, eikä tietenkään numeroa, josta tuo hiljaisuus on tallentunut vastaajaan.

Ovatko ufot saapuneet? :shock:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mulle ilmeisesti soitettiin kalastelusoitto. Vähän väärä osote, en minä mitään osaa kertoa :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haemaeraemies kirjoitti:SUMMASUMMARUM: Toi ei tule _ikinä_ loppumaan.
Ei varmaan noilla keinoilla. Mutta Espoonlahdessa esimerkiksi kauppakeskus Lippulaivan läheisyydessä sijaitsevan liikenneympyrän yhteydessä olevan länsiväylän alikulkutunneliin on pultattu näppärästi rautaristikko tunnelin seiniin joka estää paria kymmentä senttiä lähemmäksi seinää pääsemisen sen kannun tai tussin kanssa. On kummasti pysynyt seinä siistinä siinä alikulkutunnelissa sen pari vuotta kun raudat ovat olleet siinä, kun ennenvanhaa siihen ilmestyi sentin paksu kerros uutta maalia vuodessa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Manaaja kirjoitti: On kummasti pysynyt seinä siistinä siinä alikulkutunnelissa sen pari vuotta kun raudat ovat olleet siinä, kun ennenvanhaa siihen ilmestyi sentin paksu kerros uutta maalia vuodessa.
Onhan noita, erinmoisia mahdollisuuksia yrittää rajoittaa. Yksihän on ilmeisesti pinta johon ei meinaa tarttua mikään maali.

Kyllä kotimatkalla tulee useasti mietittyä että miten eräs alan liike saa olla toiminnassa ku arsenaalista löytyy tämmöisiä:

Kuva

Aika selvää mitä tollasilla tehdään :P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Minä haluaisin sanoa tähän maalikeskusteluun että sotkeminen on pahasta!!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ai ei vai? Kyllä musta tuntuu että kysytään. Tai ainakin taloyhtiön jäseniltä.
Aijjaa, no se on edistystä sitten se. Ei ainakaan meidän taloyhtiön kokousten ohjelmassa ole ollut "mainosten sijoittamisesta ulkoseiniin" yhtään mitään.
Kyllä niistä kysytään ja myös maksetaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

seurustelun alkuvaihe on kivaa, kun silloin toinen edes teeskentelee olevansa kiinnostunut toisen jutuista päästäkseen pukille..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Luulen nähneeni luonnossa, kuvissa(jpg) ja luonnoksilla satoja tuhansia tageja, eikä yksikään ole ollut millään lailla silmää miellyttävä saatika taiteellisesti ansiokas. Tällä hetkellä vedän Pirkanmaan töhrytutkintaa, eikä kyllä töhrimisilmiössä ole ylipäätään mitään positiivista vaikka kaivamalla kaivaa. Ainakin meilläpäin töhrijät ovat ~100 prosenttisesti säälittäviä alkkaripyssyttelijöitä, jotka eivät kanna vastuutaan oikein mistään. Loisivat muiden verorahoilla tekemättä juuri mitään yhteiskunnallisesti hyödyllistä. Ei ehkä yhtä etovaa porukkaa kuin skinheadit, koska eivät ole pääsääntöisesti erityisen väkivaltaisia, mutta eivät juuri kunnollisempiakaan.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 20.10.2010 20:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin