Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
pikkuprinssi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

Tähän töhryilyyn sen verran, että onko tuo Hämiksen linkittämä video aito? Tiimi maalasi tunnin, eikä kukaan huomannut mitään? Tuntuu uskomattomalta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jarkkohan on aivan liekeissä. Maailmanlistan kutonen oli täysin vastaantulija :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

pikkuprinssi kirjoitti:Tähän töhryilyyn sen verran, että onko tuo Hämiksen linkittämä video aito? Tiimi maalasi tunnin, eikä kukaan huomannut mitään? Tuntuu uskomattomalta.
Jos joku niistä artisteista oli paikan vartija, kun niin kätevästi avaimilla kulkivat?

Mä pidän kyllä graffiteista, jos olis yhtään taiteellista taipumusta niin olisin varmaan itsekin kakarana maalannut. Kun ei ole, tyydyin katsomaan hienoja kuvia kirjoista ja tilaamaan Flashback-lehteä. Ja kuvaamaan. Paljon.

Hirveen harvoin ne "töhrytkään" mua häiritsee, enemmän häiritsee esim. ihmisten kusi porttikongissa ja rikotut pullot pitkin kyliä.
Gaia

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Ups. Taisin just sopia itelleni treffit viikon päähän perjantaiksi :o
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Nyt ymmärsit jotain väärin. Mä olen silloin Tampereella, sorry.
Gaia

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

SikaMika kirjoitti:^Nyt ymmärsit jotain väärin. Mä olen silloin Tampereella, sorry.
Ai :oops:
No joku toinen kerta sit :(
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Nopeet syö hitaat!
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Piti käydä Suoli24:ssa ihmettelemässä että mistä ihmiset pölisee, niin vahingossa tein sinne reffi-ilmoituksen, kun piti rekata sisään :D
Peekele.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Että näin tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Piti käydä Suoli24:ssa ihmettelemässä että mistä ihmiset pölisee, niin vahingossa tein sinne reffi-ilmoituksen, kun piti rekata sisään :D
Peekele.
Kalaonnea!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Parempaa onnea kuin meikäläiselle, kyllästyin niihin google translator juttuihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Niin kuten sanoin, niin piti vaan lueskella että millaista sinne jengi kirjoittelee ja sitten se yhtäkkiä vaati liittymisen, tajunnut että se oli samalla ilmoitus :D
No eihän ne naiset vastaa miesten ilmoihin, joten eipä tässä ole pelkoa että sitä kautta mihinkään reffeille joutais. Itehän se pitää vastata jos jotain semmoista tahtoo. Ehkä sit joskus.
pikkuprinssi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

^ Ja jos vahingossa sattuu saamaan vastauksen, eihän siihen ole pakko reagoida. :roll:
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jos vahingossa sattuu käymään siellä uudestaan, niin vahingossa saattaa vastatakin.
prosessi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Poistin ~30% fb-ystävistäni. Aloitin niistä, jotka jostain syystä olivat estäneet minulta pääsyn seinälleen, sillä mitä sellaisilla "ystävillä" tekee? Jatkoin poistamalla mm. niitä, joiden päivitysten näkymisen olin itse estänyt home-sivullani, sillä mitä sellaisilla "ystävillä" tekee? Lopulta riehaannuin poistamaan ehkä vähän liikaakin, saa nähdä kaduttaako aamulla...
pikkuprinssi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

Dumis kirjoitti:Jos vahingossa sattuu käymään siellä uudestaan, niin vahingossa saattaa vastatakin.
Taidat pitää vaarallisesta elämästä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gaia kirjoitti:Ups. Taisin just sopia itelleni treffit viikon päähän perjantaiksi :o
Annetaan sit vasta kolmansilla? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

pikkuprinssi kirjoitti:Tähän töhryilyyn sen verran, että onko tuo Hämiksen linkittämä video aito? Tiimi maalasi tunnin, eikä kukaan huomannut mitään? Tuntuu uskomattomalta.
Eikä tunnu, kun kello on 03 - 04 väliin yöllä, pojat liikuvat sivuovista omilla avaimilla ja selvästi tietävät missä ovat kamerat. Ei ole sanomatonta että kameroille ei ois just käyny sopivasti jotain ku pojat ovat olleet tuolla. Tai onko vartijat sopivasti slackailleet tuon tunnin aikana. Miten vaan, 2 viikkoa oli kiinni toi asema ja isosti oli haettu tekijöitä.

Mutta niin, Stockholm Subway Stories pätkässä on muutakin aika hurjaa toimintaa, mm 10 tyyppiä maalaa whole cartin, eli koko junan, ja tuo juna on siis viel liikkeessä. Yks tyyppi junassa rykäisee hätäharrua, ja muut odottelee valmiin ulkopuolella. Yhteensä tais se juna pysähtyä 4 kertaa siin laiturilla ennenkuin saivat liikkeelle vehkeen.

Suomalaiset graffiti-jengit on nynnyjä noiden kolttosten rinnalla. Suomen kova valvonta graffitissa on luonu mielenkiintoisen ilmiön;

Jengit tulee ulkomailta suomeen maalamaan metroa, koska se on niin haastavaa. TJEY: Hamaz Helsinki
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:Niin kuten sanoin, niin piti vaan lueskella että millaista sinne jengi kirjoittelee ja sitten se yhtäkkiä vaati liittymisen, tajunnut että se oli samalla ilmoitus :D
No eihän ne naiset vastaa miesten ilmoihin, joten eipä tässä ole pelkoa että sitä kautta mihinkään reffeille joutais. Itehän se pitää vastata jos jotain semmoista tahtoo. Ehkä sit joskus.
Gaia kirjoitti:Ups. Taisin just sopia itelleni treffit viikon päähän perjantaiksi :o
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Haemaeraemies kirjoitti: Mutta niin, Stockholm Subway Stories pätkässä on muutakin aika hurjaa toimintaa, mm 10 tyyppiä maalaa whole cartin, eli koko junan, ja tuo juna on siis viel liikkeessä. Yks tyyppi junassa rykäisee hätäharrua, ja muut odottelee valmiin ulkopuolella. Yhteensä tais se juna pysähtyä 4 kertaa siin laiturilla ennenkuin saivat liikkeelle vehkeen.
ööö. Onko tuo sun mielestä hieno juttu?
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

pikkuprinssi kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Jos vahingossa sattuu käymään siellä uudestaan, niin vahingossa saattaa vastatakin.
Taidat pitää vaarallisesta elämästä.
I live on the edge!
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

prosessi kirjoitti:Poistin ~30% fb-ystävistäni. Aloitin niistä, jotka jostain syystä olivat estäneet minulta pääsyn seinälleen, sillä mitä sellaisilla "ystävillä" tekee? Jatkoin poistamalla mm. niitä, joiden päivitysten näkymisen olin itse estänyt home-sivullani, sillä mitä sellaisilla "ystävillä" tekee? Lopulta riehaannuin poistamaan ehkä vähän liikaakin, saa nähdä kaduttaako aamulla...
Vähän sama olis mielessä, enää jaksa hyväksyä semmoisia kavereiksi jotka ovat vain tuttuja eivätkä kosketa mun elämää juur mitenkään.
Voisin myös poistaa ne joiden seinää ei näe, ne ihmiset lensikin listalta joita en ole livenä nähnyt (paitsi yksi).
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriD kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Mutta niin, Stockholm Subway Stories pätkässä on muutakin aika hurjaa toimintaa, mm 10 tyyppiä maalaa whole cartin, eli koko junan, ja tuo juna on siis viel liikkeessä. Yks tyyppi junassa rykäisee hätäharrua, ja muut odottelee valmiin ulkopuolella. Yhteensä tais se juna pysähtyä 4 kertaa siin laiturilla ennenkuin saivat liikkeelle vehkeen.
ööö. Onko tuo sun mielestä hieno juttu?
Pistit pahan.

Hmmm, ei tuo ole hienoa sinällään sanan varsinaisessa merkityksessä, munakas suoritus kylläkin ja kiitettävää tekemisen meininkiä.

Mutta jos tarkastellaan asiaa roskasakki-näkökulmasta, niin tuo onhan hienoa.

Jos tarkastellaan ihmisten kannalta jotka joutui odottamaan junassa, ja työntekijöiden kannalta jotka joutuvat setvimään myöhästymistä, niin onhan tuo nyt ihan vitun paskaa.

Jos tarkastellaan asiaa siivousfirman ja maalikaupan kannalta, niin kyseessä on joulu, juhannus ja vappu samana päivänä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vielä yksi näkökulma unohtui: jokainen tunnelbanan käyttäjä maksaa vaunun siivoamisen.

Eli muutama tyyppi sotkee vaunun ja muut maksavat.

Mielestäni ei mitenkään sen hienompaa kuin vaunuun paskantaminen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriD kirjoitti:
Mielestäni ei mitenkään sen hienompaa kuin vaunuun paskantaminen.
Mielipiteenne on rekisteröity.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin