Tenttitorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kyyyyllä, ihan ensimmäinen yo-tasoinen tenttini on tänään! Vikat 20 pinnaa enkun arvosanaan tyrkyllä, täytyy korjata pois kuleksimasta. Eli vähän vajaa tentti mutta tentti kuitenkin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen meni koko ilta Nordean sijoitusillassa. Mentiin ilmaisen buffetin innoittamana. Ihme, et buffetti oli vasta puoli kasilta ja siinä sitten kärvisteltiin kauheessa nälässä kuuntelemassa BRIC-maista sun muusta. Joo. Tänään vois töissäkin ottaa rennommin, kunhan saan kolme päivää viruneen panttivankini potkaistua luontoon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:kunhan saan kolme päivää viruneen panttivankini potkaistua luontoon.
No, oliko alan mies ja istu hiljaa kiltisti, vai kevenikö kielenkantimet?

Täällä ollaan sorvilla taas, kahvi kourassa ja win7 asentuu etänä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dumis

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kikkeliskokkelis!
Aamukahvi vol 2 ja ihana keli.
Ei mitään uutta, mut huomenna onneks on varmaan lyhyt päivä, voisin ottaa puolpäiväpekkasen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Haemaeraemies kirjoitti:No, oliko alan mies ja istu hiljaa kiltisti, vai kevenikö kielenkantimet?
Enhän mä tuollaisiin voi vastata.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aamukahvin tippumista odotellessa. Tänään edessä kokous Poliisihallituksessa :shock:
Musta on tullut vanha, koska oikeasti mietin mitä laitan tänään päälleni töihin tuon kokouksen takia, enkä tänä vuonna ottanut edes Kleptomaani- tai kuukuppimainoskassia mukaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No vastaa ny? Muaki alko kiinnostaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lolita kirjoitti: Musta on tullut vanha, koska oikeasti mietin mitä laitan tänään päälleni töihin tuon kokouksen takia, enkä tänä vuonna ottanut edes Kleptomaani- tai kuukuppimainoskassia mukaan.
Pikkuporvari!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:No, oliko alan mies ja istu hiljaa kiltisti, vai kevenikö kielenkantimet?
Enhän mä tuollaisiin voi vastata.
Niin arvelinkin, piti nyt koittaa silti kepillä jäätä:P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haemaeraemies kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:No, oliko alan mies ja istu hiljaa kiltisti, vai kevenikö kielenkantimet?
Enhän mä tuollaisiin voi vastata.
Niin arvelinkin, piti nyt koittaa silti kepillä jäätä:P
Ei kannata kysellä liikaa voi sen käyttis tehä tenän?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

O-ou, yheltä pölisee :shock:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gaia

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

annepa kirjoitti:O-ou, yheltä pölisee :shock:
:?:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gaia kirjoitti:
annepa kirjoitti:O-ou, yheltä pölisee :shock:
:?:
Viitttaa vissiin nokian tulevaan ilmoitukseen tms.

Ei paljon vakuuta kyllä nokia enää, N8 oli niin failure in motion että ei mitään rajaa.

Jos C9 sitten olisi se uskomaton Iphonen tappaja ja markkinoiden omistaja. Veikkaan että ei ole, ja Nokia tulee tippumaan älypuhelin kilpailusta lopullisesti kuten se kuuluisa eno veneestä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Sialle tsemppiä tenttiin!

Mä kävin eilen kävelyllä, oli pakko päästä kotoa pois hetkeks. Normaalisti matka kotoa Prismaan menee 10 minuutissa, eilen siihen meni 25 min.
Näytin varmaan kaukaa katottuna ihan 80v mummelilta selkä vääränä ja etukumarassa. Rollaattori vaan puuttui. Hissukseen köpötelleen ja taukoja pidellen..

Huomenna jos pystyn pukee päälle ilman itkua ja hammastenkiristystä niin mä menen töihin. Jos en siellä pysty olee ni tulen sit takas kotiin. Mut mun pää hajoo sisällä ja seuran puute tylsistyttää.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
annepa kirjoitti:O-ou, yheltä pölisee :shock:
:?:
Viitttaa vissiin nokian tulevaan ilmoitukseen tms.
Klo 13 ilmoitetaan tulos kyllä julkisesti, ei siinä mitään ihmeellistä ja pölistystä ole. Vai tiiätkö jotain muuta tulevaa "ilmoitusta" kuin tulos?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Haemaeraemies kirjoitti:N8 oli niin failure in motion että ei mitään rajaa.
Mulle on annettu ymmärtää, että tosiasiassa N8 oli jo aika lähellä niin designiltaan, ominaisuuksiltaan kuin tietysti hinnaltaankin iPhonen voittajaa tai ainakin tasaväkistä kilpailijaa. Ongelma siinä olisi pikemminkin se, että iPhonen brändi on niin kovin vahva: kaikki aikaansa edellä olevat in-tyypit, varsinkin USAssa, haluavat identifioitua iPhone-tyypeiksi. Tätä Nokian markkinointiosasto lähti sitten haastamaan todella näkyvällä ja kalliilla imagonmuokkauksella. iPhonen coolin ja älykkään imagon kaatajaksi päätettiin sitten pitkällisten ja kalliiden pohdintojen päätteeksi rakentaa mahtava mainoskampanja keulakuvanaan - tadaa! - Pamela Anderson. Epic failure.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Gaia

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Haemaeraemies kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
annepa kirjoitti:O-ou, yheltä pölisee :shock:
:?:
Viitttaa vissiin nokian tulevaan ilmoitukseen tms.
Pölisemisellähän voi tarkoittaa jos jonkunlaista muutakin juttua :D

Pistin omat Nokiani lihoiksi jo melkein neljä vuotta sitten, että henkilökohtaisella tasolla ihan sama mutta selväks tuli :)
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

urpiainen kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:N8 oli niin failure in motion että ei mitään rajaa.
Mulle on annettu ymmärtää, että tosiasiassa N8 oli jo aika lähellä niin designiltaan, ominaisuuksiltaan kuin tietysti hinnaltaankin iPhonen voittajaa
Sinun on annettu ymmärtää väärin. Ongelma on susi paska symbian 3, näytön surkea vasteaika ja täysin käsittämätön valikkorakkenne. Perinteisiä ihania piilotettuja valikoita, ja parhaillaan joutuu 2 eri valikosta säätämään että saa option päälle tai pois.

Ja jostain syystä kun testasin laitetta, kesti vehkeellä n. sekutti reagoida siihen kun puhelimen käänsi sivuttain.

Puhelimessa on monia hyviä puolia, mutta ei noilla eväillä kyllä iphonea tapeta, tai edes horjuteta androidia.

Enskierrokselle parempaa onnea.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Haemaeraemies kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:N8 oli niin failure in motion että ei mitään rajaa.
Mulle on annettu ymmärtää, että tosiasiassa N8 oli jo aika lähellä niin designiltaan, ominaisuuksiltaan kuin tietysti hinnaltaankin iPhonen voittajaa
Sinun on annettu ymmärtää väärin. Ongelma on susi paska symbian 3, näytön surkea vasteaika ja täysin käsittämätön valikkorakkenne. Perinteisiä ihania piilotettuja valikoita, ja parhaillaan joutuu 2 eri valikosta säätämään että saa option päälle tai pois.
Ok. Omaa kokemusta ei tosiaan ole. Kuvailusi kuulostaa kyllä Nokialta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dumis

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaahas, tänään skodillacciin uudex Xenonit, vanhat alkaakin olemaan ihanfinaalissa.fi. Huomenna sitten landelle \o/
NuoriD

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:pitkällisten ja kalliiden pohdintojen päätteeksi rakentaa mahtava mainoskampanja keulakuvanaan - tadaa! - Pamela Anderson. Epic failure.
Joo. Matti Nykänen olisi ollut oikea valinta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

No, ei mitään ihmeellistä pölinää ole vielä kuulunut.

MUTTA tässä infossa missä nyt olen sanottiin että "kyllähän meillä kaikilla on mahdollisuus lukea puhelimesta sähköpostia että vaikka ei olekaan intrassa ja koneella niin kyllä ne tiedot perille tulee". No ei tule! En suostu edes yrittään laittaa puhelimeen mitään työmaileja, kiitos vain.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti:No, ei mitään ihmeellistä pölinää ole vielä kuulunut.

MUTTA tässä infossa missä nyt olen sanottiin että "kyllähän meillä kaikilla on mahdollisuus lukea puhelimesta sähköpostia että vaikka ei olekaan intrassa ja koneella niin kyllä ne tiedot perille tulee". No ei tule! En suostu edes yrittään laittaa puhelimeen mitään työmaileja, kiitos vain.
Siis hetkinen, eikö se osaa synccaa Outlookin kautta posteja? Vai mitä käytätte? Täällä meidän putkassa Outlook- synkkaus on jokaisessa työpuhelimessa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti:No, ei mitään ihmeellistä pölinää ole vielä kuulunut.

MUTTA tässä infossa missä nyt olen sanottiin että "kyllähän meillä kaikilla on mahdollisuus lukea puhelimesta sähköpostia että vaikka ei olekaan intrassa ja koneella niin kyllä ne tiedot perille tulee". No ei tule! En suostu edes yrittään laittaa puhelimeen mitään työmaileja, kiitos vain.
Siis hetkinen, eikö se osaa synccaa Outlookin kautta posteja? Vai mitä käytätte? Täällä meidän putkassa Outlook- synkkaus on jokaisessa työpuhelimessa.
Osaa tietysti, mutta en ole synkannut edes sitä. Nyt kuitenkin tarkoitin sitä että mailit tulee serveriltä puhelimeen, en synkkausta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Tenttitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti: En suostu edes yrittään laittaa puhelimeen mitään työmaileja, kiitos vain.
Onko sulla työsuhdekapula?
Vastaa Viestiin