Tampio eli torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Shove it up your arses eli hyvää huomenta itse kullillekin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Tulipa nähtyä NRJ Fashion Awards 2010.

Ollaan niin pintaliitoa että.
Manaaja

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pitäis ottaa joku helvetin ruma tatuointi. Missä sellainen kannattaisi hakata ihoonsa ilman puolen vuoden jonotusaikaa?

Ajattelin ottaa kuvan kanootista josta on pudonnut yksi muumi.
ninnithequeen

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herätys klo 3:16, aamuvelliä hetimullenytkaikki-wäähän. Nuppi täys kahvia, aamusaunassa käyty, nyt tuijotetaan vaan kelloa että kauppaan pääsis riistämään oranssilappuisia lihapaketteja mummojen käsistä hyökkäysvaunut turvanaan.
Dumis

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta. Poliisi-sedät järkkäs puhallutusmiitin ulosmeneville rekkakuskeille, kohta Tallinnan lautta alkaa purkaa, niin me otetaan täällä konttorilla tulosvetoa että kuin moni ei menekään portista :D
ninnithequeen

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:Huomenta. Poliisi-sedät järkkäs puhallutusmiitin ulosmeneville rekkakuskeille, kohta Tallinnan lautta alkaa purkaa, niin me otetaan täällä konttorilla tulosvetoa että kuin moni ei menekään portista :D
Mä todella toivon että rekkis on siellä ny, ku sai korttinsa takas ja duunia. Ei kyl Viroon taida ajaa, tiedä häntä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ei helvetti, ne suunnittelee tällaista Tampereelle. Sopii tänne ku... Öööh... En edes keksi mitään sopivaa kuvaamaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Pitäis ottaa joku helvetin ruma tatuointi.
Ota semmonen tramp stamp alaselkääs. Tatuoi siihen vaikka gayman porche tai joku tosi manly tribaali.
Dumis

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jesh, se varvaskipu on kadonnut vihdoin. Vähän takapakkia tuli kun ei ole kyytiä satamasta, kun mutsin homeinen astra ei mennyt yllättäen läpi katastuksesta ja veli pölli skodillacin kalastureissuun :?
NuoriD

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Pitäis ottaa joku helvetin ruma tatuointi. Missä sellainen kannattaisi hakata ihoonsa ilman puolen vuoden jonotusaikaa?

Ajattelin ottaa kuvan kanootista josta on pudonnut yksi muumi.
Mites tämä?

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Moi mun nimi on Ellu ja mulla on yskäinen ja nenä tukossa oleva poika. Mä oon väsynyt :swirl:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

saira kirjoitti:Ei helvetti, ne suunnittelee tällaista Tampereelle. Sopii tänne ku... Öööh... En edes keksi mitään sopivaa kuvaamaan.
Niin, mansen kannattaa pitää keskustan helvetin rumien kerrostalojen imago.

Siis rautatieaseman ja kosken välinen alue on aika karseeta pytinkiä puolillaan, tuo tekisi siihen vain hyvää. Torillehan tuo näkyisi vain hiukan.
Viimeksi muokannut Bluntly, 04.11.2010 9:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:
saira kirjoitti:Ei helvetti, ne suunnittelee tällaista Tampereelle. Sopii tänne ku... Öööh... En edes keksi mitään sopivaa kuvaamaan.
Niin, mansen kannattaa pitää keskustan helvetin rumien kerrostalojen imago.
Tamdubaitere!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Mites tämä?

Kuva
Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Bluntly kirjoitti:
saira kirjoitti:Ei helvetti, ne suunnittelee tällaista Tampereelle. Sopii tänne ku... Öööh... En edes keksi mitään sopivaa kuvaamaan.
Niin, mansen kannattaa pitää keskustan helvetin rumien kerrostalojen imago.

Siis rautatieaseman ja kosken välinen alue on aika karseeta pytinkiä puolillaan, tuo tekisi siihen vain hyvää. Torillehan tuo näkyisi vain hiukan.
Eläs nyt, tän tieltä lähtis taas vanhoja rakennuksia, yksi puutalokortteli jne. Mut vieressä olevan Poliisilaitoksen ne kyllä jättäis!

Lisäys: Moka tehtiin jo siinä, et purettiin rautatieaseman vierestä vanhat veturitallit ja rakennettiin siihen kiiltävää ja isoa. Ei toimi tullin alueen kanssa mitenkään.
Viimeksi muokannut saira, 04.11.2010 9:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Evvk, kunhan Plevna ja Tillikka pysyy pystyssä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Ei voi luvata, Tampere on tunnettu siitä, et vanhat ja hienot rakennukset revitään alas ja vedetään jotain ihan vitun "hienoa" ja uutta tilalle...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriD

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mites tämä?

Kuva
Kuva
Tästä?

http://fox.naurunappula.com/nn/1/396/27 ... 655833.jpg
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Viikonloppu lähestyy uhkaavasti 8) Tänään edessä raivopäistä siivoamista, jotta huomenna ehtisi vähän levätä. Lauantaina tuleekin sitten talo täyteen vieraita.

Aika onnistunut tuo Tuksun naama tossa tatskassa. Etenkin huulet on ihan näköiset. Mutta kuka helvetti antaa tatuoida tollaisen kuvan itseensä?!! Jeebus!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti: Aika onnistunut tuo Tuksun naama tossa tatskassa. Etenkin huulet on ihan näköiset. Mutta kuka helvetti antaa tatuoida tollaisen kuvan itseensä?!! Jeebus!
Tuksun sisko?! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun mielestä se Areena siinä Tampereen suunnitelmassa oli ihan jees, sen muun sälän vois unohtaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:Mun mielestä se Areena siinä Tampereen suunnitelmassa oli ihan jees, sen muun sälän vois unohtaa.
Uusi real-tampere!

Kuva

Niin ja vielä totean että kyllä Turku vei purkuvimmassaan Tampereesta voiton lumierin vaikkeivät Rovaniemelle pärjääkään, saksalaiset purki kerran ja kohta alkaa kuulemma kolmas purkukierros 50 vuoteen..
Viimeksi muokannut Niba, 04.11.2010 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Areena on juuri se, joka vie puutalokorttelin ja vieressäkin olevat vanhat rakennukset. Toisaalta en usko, että Areenalle olisi niin hirveästi käyttöä, onhan täällä jo Hakametsä, Metroauto-areena, Pirkkahalli ja Tampere-talo, joissa voi järjestää suurempia tapahtumia. Ja vieressä olevan Yliopiston opiskelijoilla on nyt jo huutava pula halvoista/ilmaisista parkkipaikoista, veikkaan ettei tlanne ainakaan parane jos Areena tulee. Jo aiemmin mainituista esim Metroauto-areena, Hakametsä ja Pirkkahalli eivät sijaintinsa vuoksi vie keskustan tuntumasta jo vähissä olevia parkkipaikkoja, koska eivät sijaitse aivan keskustassa. Itse en myöskään pidä Areenan ulkonäöstä, vieressä oleva sipulikirkko ja muut vanhemmat rakennukset riitelevät aika vahvasti Areenan kanssa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Gaia

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Taloyhtiön saunaremppaa on tekemässä ihan Juha Veijosen näköinen miäs :shock:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tampio eli torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

saira kirjoitti: Ja vieressä olevan Yliopiston opiskelijoilla on nyt jo huutava pula halvoista/ilmaisista parkkipaikoista, veikkaan ettei tlanne ainakaan parane jos Areena tulee.
Puhuin lähinnä visuaalisesta ilmeestä, mutta mun puolesta yliopiston opiskelijat voivat alkaa suosimaan julkisia liikennevälineitä, en näe mitään järkeviä perusteita lisäparkkien tuottamiseen. Lähistöllä on kuitenkin useita parkkihalleja, jos väkisin haluaa autolla koululle surautella.
Vastaa Viestiin