Todennäköisesti torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kitinän kello näyttäisi olevan taas vaihteeksi oikeassa. Se on toiminut sinikäyrämäisellä varmuudella talviaikaan siirtymisen jälkeen.

Aamulla taas väsyttää, mutta opiskelijaelämä on. Hyvää yötä.
Dumis

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päivää, aamulla oli liukasta yhdessä kurvissa; kitkat kävi pidon rajamailla, mutta en ehtinyt edes pelästyä. Enkä kyllä odotellut liukkauttakaan kun mittari näyttä +3,5c.

Invalidin päiväkirjani kertoo että tänään herätessäni sattui ja sattuu vieläkin haavatyrään, vaikken kummallisemmin jumpannut (remontissa olevia) vatsiksiani eilen salilla. Veri nais, valaa aina lisää uskoa urheiluun.
ninnithequeen

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Poika herätti viideltä, nukahti syötön jälkeen onneksi takaisin ja antoi nukkua näin pitkään. How bizarre!

http://www.youtube.com/watch?v=TfJe8hQ8ha0

Ja nyt soi tuo päässä...
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kansanedustajat Ville Niinistö, Maria Gutzenina-Richardson ja Sari Sarkomaa puhuu vanhempainvapaista ja rahanmenosta ja jotain ja nyt on tulossa asiaan liittyen uusi malli nimeltä

666-malli

Repesin ihan totaalisesti kun kuulin mallin nimen :D

Sisällöstä mulla ei oo aavistustakaan koska en kuuntele ajatuksella...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tänään sängyn vetovoima oli kyllä poikkeuksellisen suuri. Oon huomenillalla menossa videokuvaamaan yhtä seminaaria ja näin sellaista unta, että nukuin siellä seminaarin takapenkissä koko homman läpi. Toivottavasti se ei ollut enneuni.

Mies lähtee huomenna ottelureissulle Saksaan ja Tanskaan, mutta onneksi saan tilalle komean nuoren norjalaisen miesmallin siksi aikaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

annepa kirjoitti:Kansanedustajat Ville Niinistö, Maria Gutzenina-Richardson ja Sari Sarkomaa puhuu vanhempainvapaista ja rahanmenosta ja jotain ja nyt on tulossa asiaan liittyen uusi malli nimeltä

666-malli

Repesin ihan totaalisesti kun kuulin mallin nimen :D

Sisällöstä mulla ei oo aavistustakaan koska en kuuntele ajatuksella...
Se on 6+6+6 malli.

"Eräs pohtimisen arvoinen malli voisi olla välillä täälläkin julkisuudessa ollut ja Islannissa tällä hetkellä käytössä oleva 6+6+6 -malli. Tuossa mallissa perhevapaat on jaettu niin, että kuusi kuukautta on jyvitetty äidille, kuusi kuukautta isälle ja kolmas kuusikuukautinen on vanhempien keskenään vapaasti jaettavissa. Jokainen isä olisi siis kotona lapsensa kanssa kaikissa tapauksissa vähintään kuusi kuukautta. Lisäksi vanhempainvapaat kestäisivät nykyisen noin 10 kuukauden asemesta 18 kuukautta, josta siitäkin olisi nähdäkseni pelkkää etua."

http://olotila.yle.fi/ihmiset/blogit/pe ... teihin-666
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Luulen että parisuhekriisi alkaa olemaan väistymäisillään..ja oon todella helpottunu. Ihana fiilis, kun voi taas hengittää normaalisti.

Mäkään en erityisesti diggaa possusta. Jostain syystä joulukinkku taas on alkanu maistumaan paremmalta näin aikuisiällä..eli meni ihan päinvastoin ku Blissillä.. Jouluruoista parhautta on silti kalat (ehdoton ykkönen mäti)..mutta sattuneesta syystä en voi oikein niitä tänä jouluna nauttia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

huima kirjoitti:
annepa kirjoitti: 666-malli
Se on 6+6+6 malli.

"selitys."

http://olotila.yle.fi/ihmiset/blogit/pe ... teihin-666
Ai no oonhan mie tuosta kuullu. Mut ääneen sanottuna "kuuskuuskuusmalli" kyllä kuulosti hauskalta :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Aloin illalla itkemään puhuessani puhelinmyyjän kanssa puhelimessa. Pienessä menee näemmä ylikuormituksen raja. Oli mukava täti, sellainen ymmärtäväisen kuuloinen. En siltikään tilannut mitään, ja pyytelin sitä anteeksi pariin otteeseen.

Pomo ehdotti, että pitäisin ensi viikolla vähän vapaata. Varmaan suht. hyvä idea.
Gaia

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Finlandia-palkintoehdokkaat julkaistiin tänään. Vaikea valinta... :shock:

edit. Luulen Riikka Pulkkisen saavan palkinnon mutta toivon, että palkinnon saaja olisi Mikko Rimminen.
Salmelan kirja on hauska ja hyvä, mutta esikoiskirjailija...
Viimeksi muokannut Gaia, 11.11.2010 11:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

tänään tapahtuu senaatintorilla:

http://www.facebook.com/pages/Mural/102142303179516

Samanhenkistä settiä mitä Gaian pasteama se Prahan kellotornin 3d-valaisu hässäkkää!

19.00 showtime!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Joo todellakin tuonne!!

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sipsille JEE ja exsulle jaksuja!

Leikkaan pääni irti ja aamun terveyskeskuslääkärin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Leikkaan pääni irti ja aamun terveyskeskuslääkärin.
Tulit vissiin städiin jo? Entä jos joudut käymään siellä landella terkkarissa?
"Sori mun asuinkaapunki on Hesa, että kipitäs sinne vaan valittamaan" :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Leikkaan pääni irti ja aamun terveyskeskuslääkärin.
Tulit vissiin städiin jo? Entä jos joudut käymään siellä landella terkkarissa?
"Sori mun asuinkaapunki on Hesa, että kipitäs sinne vaan valittamaan" :D
Hah :D Ei, sit vaan marssisin lähimpään yksityiseen puljuun ja laskuttaisin virmaa.

Työterveyslääkärikeskus, mikä voitti tarjouskilpailun, on perseestä. Ensimmäinen vapaa akuuttiaika olisi ensi keskiviikkona klo 13.30. Akuuttiaika. Mähän ehtisin mädäntyä ja tuottaa jo magotteja stana. *itku*
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mikäköhän hiton aivovamma mulle on tullut kun typotan nykyään aivan helvetisti, pitää vissiin alkaa dokaamaan kunnolla, kun sitä on tullut harrasteltua suhteellisen vähän.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Mikäköhän hiton aivovamma mulle on tullut kun typotan nykyään aivan helvetisti, pitää vissiin alkaa dokaamaan kunnolla, kun sitä on tullut harrasteltua suhteellisen vähän.
Masturbaation puute, sormet tärisee ja silmät killissä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Gaia kirjoitti:Finlandia-palkintoehdokkaat julkaistiin tänään. Vaikea valinta... :shock:

edit. Luulen Riikka Pulkkisen saavan palkinnon mutta toivon, että palkinnon saaja olisi Mikko Rimminen.
Salmelan kirja on hauska ja hyvä, mutta esikoiskirjailija...
Mä olen niin tavaton kulttuurimoukka nykyisin, että en ole (vielä) lukenut yhtään ehdokaskirjoista. Tosin juuri nuo kolme mainittua ovat lukulistalla, kunhan tästä kerkeäisi.

Kuten olen Kitinässä paasannut, Rimmisen ensimmäinen romaani oli niin kertakaikkisen loistava, että olisi ansainnut kirjallisuuden nobelin ja vielä vaikka rauhanpalkinnon päälle. Pölkystä en sitten taas välittänyt niin paljoa, vaikka kielellisesti kiehtova olikin. Mukavaa, jos tämä uusi on taas palkinnon arvoinen. Pulkkisen eka oli lupaava, odotan tältä uudelta paljon. Ja Salmelakin kiinnostaa, vaikka hänet nyt sitten kansallisuuden perusteella palkintoehdokkaista diskattaisiinkin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dumis

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Mikäköhän hiton aivovamma mulle on tullut kun typotan nykyään aivan helvetisti, pitää vissiin alkaa dokaamaan kunnolla, kun sitä on tullut harrasteltua suhteellisen vähän.
Masturbaation puute, sormet tärisee ja silmät killissä.
No jopas tuli diagnoosi :D
ninnithequeen

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää menee tiistaina töihin wohooooooo! Vähän vaihtelua elämään. \o/
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Mikäköhän hiton aivovamma mulle on tullut kun typotan nykyään aivan helvetisti, pitää vissiin alkaa dokaamaan kunnolla, kun sitä on tullut harrasteltua suhteellisen vähän.
Masturbaation puute, sormet tärisee ja silmät killissä.
No jopas tuli diagnoosi :D
Mä tiedän nää jutut.

ok, vitsi vitsi. Käy kännäämässä, sano terveisiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olispas lystiä kun muistais ostaa kaupasta ruokaa ajatellen myös SEURAAVAN päivän tarpeita. Joskus on vaan vähän vaikeeta, viime viikkoina enempi kuin vähempi. Glögiä, pakastevihanneksia, oliiveja ja leipää. Sentään norjalaista ruskeeta juustoo :)

Ja ei, kauppareissuun ei oo muka jaksamusta, veis jopa ehkä 20 minsaa aikataulusta. Glögilounas 5min+ syöminen ;)
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Mä tiedän nää jutut.
ok, vitsi vitsi.
Aijaa :D
Elppis kirjoitti: Käy kännäämässä, sano terveisiä.
Enpä nyt taida käydä, ehkä sit parin viikon päästä, kun on jotain syytäkin... LIVERPOOL!!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti: Enpä nyt taida käydä, ehkä sit parin viikon päästä, kun on jotain syytäkin... LIVERPOOL!!!
Karsee härnääjä!

Pitäisköhän mun ehdottaa miehelle että minä ja mun uus kaveri tultais iltakylään pieksemään toisiamme pitkin sohvaa joku pvä? Saa mieskin tulla, jos on kiltisti.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään alkais Karjala-turnaus 18-> :twisted:
Mutjuu toki voishan se olla huskaa, tosin sit ohjain mukaan kun mulla on vaa yx.
Vastaa Viestiin