Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Sekstailut firman pikkujouluissa

Olen sekstaillut sinkkuna sinkun kanssa
2
6%
Olen sekstaillut varatun kanssa
3
9%
Olen sekstaillut varattuna
2
6%
En ole sekstaillut
15
44%
En ole sekstaillut, vaikka keski-ikäinen ylipainoinen assistenttirouva yritti väkisin saada
2
6%
Vihaan nussivaa maailmaa
4
12%
En ole sekstaillut pikkujouluissa, muistaakseni.
6
18%
 
Ääniä yhteensä: 34

Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti: "Kohta toi bändi soittaa oikeen hitaan biisin, sit me mennään tanssimaan että voidaan olla oikeen lähekkäin"
Herkkää.
NuoriD

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti: "Kohta toi bändi soittaa oikeen hitaan biisin, sit me mennään tanssimaan että voidaan olla oikeen lähekkäin"
*kirjoittaa muistiin*

Olen välttänyt mahdollisuuksien mukaan kaikkia pikkujouluja, ettei sitten tarvisi myöhemmin hävetä.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Mä olen niin miehekkäällä alalla, että meille ajautuneet harvat naisetkin ovat yhtä karkeita ja rumia kuin miehet.
Kateellisena olen katsellut muiden firmojen pikkujouluseurueita.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja annepa »

No miten sen nyt ottaa. Kuormasta ei saa syödä, mutta minä olin firmassa ensin, sitten hellu tuli sinne. Siinä vaiheessa oltiin jo seukattu muutama vuosi. Onko se nyt sitten kuormasta syömistä?

Ja olenko paneskellut pikkujouluissa? En siellä pikkujoulupaikalla, mutta sen jälkeen kotona kyllä tämän nimenomaisen hellun kanssa. Eipä se nyt niin kaameeta ois varmana paneskella siellä pikkujouluissakaan sen kans. Pitääpä laittaa suunnitelmat tulille.....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gaia

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Tarttis varmaan olla vaihtoehto "En Vielä" :mrgreen:
So Hard

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Lilo kirjoitti:Meniskö tää vaihtoehtoon "En ole sekstaillut, vaikka keski-ikäinen ylipainoinen assistenttirouva yritti väkisin saada"? :roll:
Joo. Munattomat sedät menee rouvakaartiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Noh, toissa vuoden työpikkujouluissa yksi nainen pyysi jos tulisin joskus ns. varaisäksi kahdelle tyttärelle, kesken sipumusneuvottelujen silloinen tyttöystäväni soitti..
Viime vuonna oli hilkulla, mutta läksin kotiin enkä pikkujoulujen jatkoille enkä jatkojen jatkoille..
Katsotaan miten tänä vuonna, olen vähn viattomasti tehnyt tuttavuutta yhden kanssa, ns. pedannut tilannetta. Mutta sillä ei voi vastata tähän kyselyyn, koska tilanne ei mahdollistuessan olisi ns. spontaani jota kyselyn asettaja iso mulkku kovana varmaan tarkoittaa?
Minä kun en ole spontaani kaikki pitää ola valmiiksi mietittynä ettei jalkine lipsuisi.. Mutta luultavasti naisetkin ovat asiat jo valmiiksi päässään vatvoneet ja ns. spontaanius puuttuu heilläkin.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

En ole sekstaillut

Tänä vuonna tämä huutava vääryys korjaantuu. Totuus on niinkin tylsä, että firman pikkujouluihin saa ottaa oman puolison mukaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Huomenna tuo - taas - selviää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Pulkannaru kirjoitti:Huomenna tuo - taas - selviää.
Pikkujouluissa selkiää?

Kuva
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ei kun selviää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujouluklisee - tarua vai totuutta karua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jäi taas kokeilematta, edellisen illan pikkujoulut ja yön paskatauti veivät voimat ja keskityin vain vatsan desinfiointiin vodkalla ja ginillä, joten jäi tarkistamatta asia taas kerran..
Katsotaan ensi pikkujouluissa sitten, jos on jotain tarkistetttavaa?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin