Perskutarallaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Työviikko pulkassa, taidan hakea glögiä kaupasta matkalla kotia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En tiedä teistä, mutta mä lähden nyt korkeanpaikanleirille (ehkä törkeänkin...) Rukalle. Tännehän jäätte!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No haistappa kuule poronkakka.


Ylläripylläri perjantai-iltapäivän duunikakkanakki iski vasurilla silmäkulmaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:En tiedä teistä, mutta mä lähden nyt korkeanpaikanleirille (ehkä törkeänkin...) Rukalle. Tännehän jäätte!
Oo varovainen, moni on sieltä saanut klampparin, kun on istunut mökin kylmällä lattialla!
Dumis

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:Tännehän jäätte!
Hyvää matkaa!

En kyllä tahtoiskaan olla missään muualla nytkuin stadissa 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kyllä Passat on yksinhuoltajamagneettimallina etevä muuttoauto.
Ootko iskenyt ninnin?
Äh, tää nyt oli jotenkin niin käsittämättömän huono ettei tähän edes pysty vastata.
Vastaa tähän?
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Aika veikeä toi TJ. Soitti äsken että jos mulla ei ole ihan killeri-olo, olisin tervetullut pikkujouluihin edes käymään, vaikka saikulla olenkin. Hmm.. En ole kyllä menossa a) saikulla ei hummata, b) en halua tartuttaa, c) mies otti muutenkin iltavuoron nyt kun olenkin kotona enkä pikkujouluissa. Joten +/- 0.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti: Tännehän jäätte!
Enpä jää ees Napsulle vaan meen huomenna vielä ylemmäs kämpälle ja tappohommiin. Ainaki ois vakaa tarkotus, saa nähä tuleeko tapettavia kohalle...

Suomeksi: en jäänyt Helsinkiin saati Napapiirille vaan lähden huomenna vielä pohjoisemmas kämpälle ja metsästämään. Toivottavasti tulee saalista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Metsästysonnea! :9mm:
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:^Metsästysonnea! :9mm:
Vesperille?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Ylermille tiedoksi, etten saanut edes joulupipareita.
Kova ja pehmeä paketti eivät kohdanneet. Niinkin voi käydä, kun vanhaksi elää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Tännehän jäätte!
Enpä jää ees Napsulle vaan meen huomenna vielä ylemmäs kämpälle ja tappohommiin. Ainaki ois vakaa tarkotus, saa nähä tuleeko tapettavia kohalle...

Suomeksi: en jäänyt Helsinkiin saati Napapiirille vaan lähden huomenna vielä pohjoisemmas kämpälle ja metsästämään. Toivottavasti tulee saalista.
Toivottavasti ei ole liikaa susia?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Uaaaaargh, 2 perunu jo tytsän bileet...no jääpähän enemmän kakkuva meille :twisted: (tulevat kyllä rääppiäisiin)

Nyt naputamaan tauluja seinille ja jatkamaan siivousta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohti mökkiä. Palata pitänee sunnuntaina, kun en oikein jaksa jonoajelua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:^Metsästysonnea! :9mm:
Kiitos, kiitos, sitäkin siellä tarvitaan vaikka oiski taidot jo ihan kohdallaan (mitä siis mulla ei oo eli tarvin moninkertaisesti onnea :) )
Niba kirjoitti:Toivottavasti ei ole liikaa susia?
Ei siellä ole susia, siellä on vain suden näkösiä kotilöllöjä jotka metsässä paljastavat todellisen luonteensa. Ja nalleja on kans mut ne taitaa olla jo talviunilla. Toivottavasti kotilöllöt ei törmää nallenpesään ja herätä, meillä ei nimittäin ole ko yhellä karhunkaatolupa ja sillä ei ole koiraa eli se on passimies eikä se mene koiran haukulle!

Kaiken lisäksi tuossa minun kertomuksessa oli vakava virhe, ois pitäny sanoa että "en jää Napsulle saati Helsinkiin". *pöljä*
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kotiuduin töistä 30 min sitten, mutta seuraavan kerran vasta keskiviikkona! Oikein kivoja nämä arkipyhät välillä.

Iltapalaksi valkoviiniä, rosmariinimaissikeksi viikunahillolla ja vuohenjuustolla ja akkainlehtiä (ei sisäisesti nautittuna). Sit petiin.
Gaia

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mulla oli hyvä aikomus juoda kaikessa rauhassa viiniä mutta MÄ UNOHDIN AVATA pullon! :x
Enää en rupee!
NuoriD

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:Mulla oli hyvä aikomus juoda kaikessa rauhassa viiniä mutta MÄ UNOHDIN AVATA pullon! :x
Enää en rupee!
Aikamoista uusavuttomuutta. Tiettävästi Suomessa koskaan aiemmin ei ole jäänyt viina juomatta sen takia, että korkkia ei ole muistettu/saatu avattua!
Gaia

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Punaviiniä ei vaan voi juoda saman tien kun korkin kiskaisee pois :P
NuoriD

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^ No joo. Näinhän se on, että pitäis antaa viinin hengittää ensin. Mutta silti!
Vastaa Viestiin