Hannua ja Roopea? Kuinka kummassa? No Roopemaiseen itaruuteen sorrun kyllä joskus, mutta...KGrilli kirjoitti:mä en osaa päättää onko toi aku, roope vai hannu
sussahan on kaikista niistä jotain.
Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?
Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?
AarneAnkka kirjoitti:Hannua ja Roopea? Kuinka kummassa? No Roopemaiseen itaruuteen sorrun kyllä joskus, mutta...KGrilli kirjoitti:mä en osaa päättää onko toi aku, roope vai hannu
sussahan on kaikista niistä jotain.
roope = sulla on kuulemma sigamagee kämppä
hannu = sellanen "menestyjä" ( ja rivien välistä luin, että iineskin sulla jo nykyään olisi valmiiksi katsottuna)
-
- Kitisijä
Kuvani paljastaa sieluni syvimmät ajatuksen sekä haluni tulla yhdeksi maailmankaikkeuden kanssa, olla onnellinen kuin possu tunkiolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rahasäiliö jossa uiskentelen vaihtorahoissa ja johon on asennettu tykkejä ja ansaluukkuja vieraiden varalta. Hmm, mikäpä ettei.KGrilli kirjoitti:roope = sulla on kuulemma sigamagee kämppä

Lainausmerkeissä jep, eli kaikki mitä olen saavuttanut elämässäni on silkkaa onnenkauppaa. Työkseni leikin ja pyörittelen peukaloitani ja palkka juoksee.hannu = sellanen "menestyjä"
Okei, no sittenhän mä olen koko Ankkalinna.

hehehehehehAarneAnkka kirjoitti:Rahasäiliö jossa uiskentelen vaihtorahoissa ja johon on asennettu tykkejä ja ansaluukkuja vieraiden varalta. Hmm, mikäpä ettei.KGrilli kirjoitti:roope = sulla on kuulemma sigamagee kämppä![]()
Lainausmerkeissä jep, eli kaikki mitä olen saavuttanut elämässäni on silkkaa onnenkauppaa. Työkseni leikin ja pyörittelen peukaloitani ja palkka juoksee.hannu = sellanen "menestyjä"
Okei, no sittenhän mä olen koko Ankkalinna.

menestyjän laitoin lainausmerkkeihin, koska sanalla on yleensänegatiivinen kaiku (vrt. juppi). mutta tarkoittaa minun kirjoissani ihmistä joka on omalla työllään saanut elämänsä aikaiseksi, pärjännyt urallaan ja hankkinut omaisuutta. tosin hannullahan se on kyllä perustunut enemmän tuuriin... mutta on sillä silti enemmän kuin akulla, niih.
Sisäsiittoisuudesta johtuvia valuvirheitä ja rankemmanpuoleinen karsastus? Eikainyssentää...Exsat kirjoitti:Minulla on siis kaunis narttu avatarina. Kertoo kaiken tarvittavan.

-
- Kitisijä
Sitä että olen asunut Saksassa ja joutunut kuuntelemaan David Hasselhoffin tuotantoa?
-
- Kitisijä
Noh, kuten aina tässä ympäristössä, päätelmät tehdään tekstiin pohjautuen. Joten voit korkeintaan todeta saaneesi sellaisen kuvan kirjoituksistani. Melko kapea näkemys, muistuttaa mieleen aiempia yhteiskunnasta vetäytyneen kityläisen kommentteja. Mutta jos mustavalkoinen ajattelu helpottaa sinua, jatka toki. Vaikka enemmän tuollainen luokittelu kertoo mielestäni omasta pahasta olostasi kuin minun luonteenpiirteistäni.RolloTomasi kirjoitti:Eivat toisenlaiset mielipiteet ole mielestani pahoja. Miksi niin luulet?Melnais kirjoitti:Vakavammin, kestän hyvin tuntemattomien arvioita, miksi toisenlaiset mielipiteet ovat mielestäsi Pahoja?
Kysymys on siita, etta sina olet.
Mitä oma avatar-kuvasi kertoo? Vai vastasitko jo, sori ettei ollut aikaa etsiä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
-
- Kitisijä
Tuo on yksi tatuoinneistani, sulkakäärme. Se on tuossa koska pidän siitä, ja en usko, että se viestittää minusta oikein mitään. Ei sen kyllä tarvitsekaan, tuossa ollessaan. Enemmän se kertoo, kun sen näkee olallani.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Tottakai puhun nettipersoonastasi. Minulla ei ole aavistustakaan siita, kuka noita juttujasi kirjoittaa.Melnais kirjoitti: Noh, kuten aina tässä ympäristössä, päätelmät tehdään tekstiin pohjautuen. Joten voit korkeintaan todeta saaneesi sellaisen kuvan kirjoituksistani. Melko kapea näkemys, muistuttaa mieleen aiempia yhteiskunnasta vetäytyneen kityläisen kommentteja. Mutta jos mustavalkoinen ajattelu helpottaa sinua, jatka toki. Vaikka enemmän tuollainen luokittelu kertoo mielestäni omasta pahasta olostasi kuin minun luonteenpiirteistäni.
Mitä oma avatar-kuvasi kertoo? Vai vastasitko jo, sori ettei ollut aikaa etsiä.
Jos et tykkaa siita, minkalaisen kuvan ihmiset saavat teksteistasi, kannattaisiko kenties harkita enemman, mita kirjoittaa, tai yrittaa kehittya kirjoittajana?
Jalleen viestisi oli taynna tuota melnaismaista ylimielisyytta, josta jo viime huhtikuussa sain tarpeekseni.

Viheltää pelin poikki..älkää jaksako tapella 

Ei tassa ole mitaan tappelemista enaa. Ylemmat vakiinnuttivat jalleen oman asemansa piiskaten alempiaan. Alemmat saivat rangaistuksensa oman mielipiteensa ilmaisusta ja vaikenevat.Enthu kirjoitti:Viheltää pelin poikki..älkää jaksako tapella
http://www.arneanka.com/KGrilli kirjoitti:mä en osaa päättää onko toi aku, roope vai hannu
Vaikka kyseisen piirtäjän kaikki stoorit eivät ole kovin kummoisia, piirrosjälki on mainiota.
Karsastusta ei taida olla, mutta hajataittoa löytyisi. Ja Lottahan ei mikään sisäsiittoinen ole, nih! Mullakin on pahempi lonkkavika kuin sillä.AarneAnkka kirjoitti:Sisäsiittoisuudesta johtuvia valuvirheitä ja rankemmanpuoleinen karsastus? Eikainyssentää...Exsat kirjoitti:Minulla on siis kaunis narttu avatarina. Kertoo kaiken tarvittavan.
Edit. Lisäksi yhdennäköisyys on ilmeinen.
Haluaisitko oikeasti näyttää naiselta vai pitääkö avatartasi tulkita hieman symbolisemmalla tasolla ( = haluaisit näyttää lumoavalta filmitähdeltä)?RolloTomasi kirjoitti:Milta haluaisin nayttaa.
Naiselta. Tarkemmin blondilta. Viela tarkemmin Veronica Lakelta.Aito_Johanna kirjoitti: Haluaisitko oikeasti näyttää naiselta vai pitääkö avatartasi tulkita hieman symbolisemmalla tasolla ( = haluaisit näyttää lumoavalta filmitähdeltä)?
Olen paassyt jo sen vaiheen ohi, jolloin halusin nayttaa Madonnalta. Silloin olin 14.
Mutta pitkahiuksiselta blondilta nayttaminen olisi jo hyva juttu.
-
- Kitisijä
Aasi™-brändissä yhdistyvät stoalainen tyyneys ennakkoluulottomaan uudistautumiseen, hillitty klassisuus naurettavaan pelleilyyn sekä spartalainen askeettisuus valikoituun hedonismiin.
Joo.
Joo.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Se viestittää sitä, että tykkään maidosta. Maito on herkkuva ja kovien poikien juoma. Mustanaamiokin juo maitoa ja sitä kovempaa ei olekaan.
Mediapersoonaani on tarkasteltava kokonaisuutena, johon avattaren lisäksi kuuluvat nimimerkki, titteli ja allekirjoitus. Nimimerkki Aito_Johanna, itseironinen titteli, tyylitelty muotipiirustus hattupäisestä naisesta sekä Olavi Paavolais -sitaatti yhdessä henkivät viileää rauhaa ja harmoniaa, klassista naisellisuutta, älyä ja huumorintajua. Rehellisyyttä, aitoutta ja suomalaisen kulttuuriperinnön arvostusta, toisaalta modernia dynaamisuutta ja rohkeutta. Avattaren ja allekirjoituksen lähtökohtana on kirjoittajan kiinnostus 1920-luvun kulttuurihistoriaan, mutta samalla avatar antaa viitteitä kirjoittajan makusuuntauksista mitä ulkonäköön ja tyyliin tulee. Allekirjoitus viittaa kahtaalle: Toisaalta se antaa perspektiiviä asettaa historialliseen kontekstiin ne lopunajan merkit, joita täällä KITYssäkin silloin tällöin nähdään irstaiden kitylutkien ja nussivan maailman elämänmenoa päiviteltäessä. Toisaalta se on ironinen viittaus mediapersoonani siveelliseen ja yleviä päämääriä tavoittelevaan arvomaailmaan.
Tiedätkös mitä. Kitypersoonassasi on jotain varsin kiehtovaa. Jotain sellaista, että se persoona olisi kiva laittaa uikuttamaan oikein kunnolla.Aito_Johanna kirjoitti:Mediapersoonaani .
Lieneekö syynä toteutumaton haave päästä siveän, mutta seksikkään ruotsinmaikan pöksyihin 14 vuotiaana. Mene ja tiedä.
Tiedättehän. Hiljaisissa vesissä ne isot kalat aina uivat.
Jostain pelistähän tuo on. Mistä pelistä, en tiedä. Final Fantasy?Starflare kirjoitti:Nostetaanpa panoksia: Piparit ja mehut sille joka edes tietää mitä avatarini on.
Oma avatarini on yritys hahmottaa abstraktia, mutta konkreettista, tuulta. Vaihtoehtoinen selitys on että se kertoo kyvystä etsiä kuvia googlella.
Prööt! Pieleen meni, Squaren pelistä toki on kysymys, mutta ei Final Fantasysta. Kyseessä on suosikkihahmoni Magus/Janus pelistä nimeltä Chrono Trigger (Yksi ehdottomasti parhaita pelejä koskaan, aivan uskomaton kokemus).tuulenpuiska kirjoitti:Jostain pelistähän tuo on. Mistä pelistä, en tiedä. Final Fantasy?Starflare kirjoitti:Nostetaanpa panoksia: Piparit ja mehut sille joka edes tietää mitä avatarini on.
Oma avatarini on yritys hahmottaa abstraktia, mutta konkreettista, tuulta. Vaihtoehtoinen selitys on että se kertoo kyvystä etsiä kuvia googlella.
Avatarin. Sana on sanskriittia, ei suomea, ja tarkoittaa ruumiillistunutta jumalhahmoa, eli hahmoa jonka jumala ottaa tullessaan kuolevaisten maailmaan.kesseli kirjoitti:onko oikein sanoa avataren vai avattaren? kysyn, koska en tiedä.Aito_Johanna kirjoitti:Mediapersoonaani on tarkasteltava kokonaisuutena, johon avattaren lisäksi kuuluvat nimimerkki, titteli ja allekirjoitus.
http://en.wikipedia.org/wiki/Avatar
Tässä vielä lisää sanan merkityksestä netissä ja keskustelufoorumeissa:AarneAnkka kirjoitti:Avatarin. Sana on sanskriittia, ei suomea, ja tarkoittaa ruumiillistunutta jumalhahmoa, eli hahmoa jonka jumala ottaa tullessaan kuolevaisten maailmaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Avatar
http://en.wikipedia.org/wiki/Avatar_%28 ... reality%29
Sanan merkitys, sen alkuperä huomioon ottaen, on sinänsä ihan osuva.
-
- Kitisijä