Vuoden pimein päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti: Sama löytynee omasta rinnastasikin roikkumasta. .
Ei ole, mutta vastaava kunniamerkki löytyy, koska johdan sitä toimikuntaa joka nuo myöntää.

Tossa on mun:

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Linnut syö laudallisen jyviä päivässä. :shock: Eli siis ekstrareissu jouluruuhkaan ostamaan megasäkit pähkinää ja auringonkukansiemeniä. Onneksi myös fasaanit käy nokkimassa laudan alla, tyttö tykkää tuijotella isoja paistikkaita.
Elämä kantaa, jos sen antaa
NuoriD

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:koko pohjois-euroopan paskaksi paikaksi.
Hyvä, että pääsimme konsensukseen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Tossa on mun:
Totta se on, missään ei voi kokea niin suurta tuskaa kuin internetissä. Kyllä se sittä. :paijaa:
Ihme tosikko siekin pertti-man olet. Jos ihminen ei osaa ja pysty nauramaan itselleen, niin mille sitten? Mielestäni on säälittävää jos ihminen ei aika-ajottain kykene myöntämään omia typeriä puoliaan ja nauramaan heikkousilleen: Kyllä, mä ragean joskus typeristä asioista. Kyllä, joskus into menee asian edelle. Kyllä, syyllistyn ihan samoihin argumentointi virheisiin mitä kaikki muutkin.

Ei se oo niin vakavaa. Varsinkaan internets.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dumis

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Salaatti naamariin ja sit illaks ahtailemaan. Tänään treenistä lepopäivä kun eilen tuli revittyä ehkä liian kovaa. Itiksen uimahalli on to-la kiinni :/
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti: Tarkoitus oli vihjata siitä, että jos noita olisi tarkoitus harrastaa talvella niin ehkä voinet luokitella koko pohjois-euroopan paskaksi paikaksi talvella etkä vaan Rovaniemen.
Joo siis näin.
Eikös teollisuuskylässä ole enää sitä skeittihallia? Harmillista jos ei. Korkalovaaran väestösuojassa on ainakin ollut kiipeilyseinä. Urheiluopistolla on muutakin toiminteita kuin yleisurheilua.

Ja minusta mettässä on kivempaa talvella kun ei ole miljoonaa kaveria ympärillä....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sain renkaat vaihdettua että pääsee huomenna köröttelemään NOT! Niin ajan kuin uskallan! SO LOT!

Jpyain ostaa kiireesti!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Minusta kesällä on kivempaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti: Eikös teollisuuskylässä ole enää sitä skeittihallia? Harmillista jos ei.
En tiedä teollisuuskylän hallista, en kyllä tosin ole vuosiin räppitikulla vetänytkään vaan siirtynyt kokonaan alamäkirullalautailun puolelle. Ounasvaaralla on kyll kesällä käheitä mestoja mitä pommitella.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Zeb

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Melnais kirjoitti:Linnut syö laudallisen jyviä päivässä. :shock: Eli siis ekstrareissu jouluruuhkaan ostamaan megasäkit pähkinää ja auringonkukansiemeniä. Onneksi myös fasaanit käy nokkimassa laudan alla, tyttö tykkää tuijotella isoja paistikkaita.
Täälläkin rohmutirpat on vedelleet pöntön tyhjäksi. Syövät meidät konkurssiin :shock:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mökillä menee 2 ltr auringonkukansiemeniä päivässä..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Gaia

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mä en edes aloittanut lintujen talviruokintaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mullakin jää lintujen talviruokinta hoitamatta. En jaksa katsella kauheaa siivoa pihallani kevään tullen ja sitä linnunpaskan määrää.
Vanhemmat hoitaa ton ruokinnan maalla. Ja siivouksen siltä(kin!) osin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti:Minusta kesällä on kivempaa.
No mutta kesähän on ihan sama kuin talvi, kun vaan pukee enemmän päälle. Jos siis kysyy Pertiltä.

Pitäisi vaihtaa fillariin jarrut. Vanhat on pahasti jumissa, eturenkaan jarru jumittaa jarruttaessa pohjaan, joten pyrin välttelemään sen käyttöä. Näillä keleillä se rajoittaa puuhaa turhan paljon, joten uusix vaan. Tosin täytyy myöntää, että hinkuni päästä fillaroimaan pakkasilla on kokenut jyrkän inflaation viime talvesta, ei vaan jaksa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tuli äsken kutsu arkun kantajaksi.
Ehken sittenkään ollut paskin eräkaveri.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pulkannaru kirjoitti:Tuli äsken kutsu arkun kantajaksi.
Ehken sittenkään ollut paskin eräkaveri.
sinne menette kaikki vuoronperään..

Ostin ihanimman joululevyn(lahjaksi) "Varasteleva Joulupukki"
Extraraitana "Jouluaattona kännissä!"



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MPsd0IBUXIM[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lUSOElHjROE[/youtube]

Nämä ovat paskimpia ja parhaimpia Joululauluja, vittuun iloinen joulu!
Viimeksi muokannut Niba, 22.12.2010 21:58. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pimeetä on joo.

Juttelin juuri Aarne Ankan kanssa (tietokoneonkelma) toivotin hyvät joulut ja kerroin etä häntä kaivataan täällä.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Kuusi haettu, hieno hopeakuusi ..kotimainen kuulema. Mulla oli budjetti ja ohjeistettiin ostamaan pieni kuusi *köh* Vähän innostuin. Uunissa imeltyy perunalaaatikko ja riisipiirakoita on paistettuna pellillinen jouluaatoksi :) Kiva päivä ja ilta :h:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:Minusta kesällä on kivempaa.
Pks:lla oli kivaa viime kesänä kun ei ollut miljoonaa kaveria. En oikeen osaa arvottaa kesää ja talvea silleen että kumpi on kivempaa, molemmissa on puolensa. Syysrälläkkä ei innosta kun on pimiää ja märkää. Onneksi se jäi tänä vuonna vähäiseksi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin