Nastamuumio-sarja

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Koska toivottavasti lähiaikoina luvassa on vauhdikasta menoa ja tiukkoja tilanteita, avataan asialle oma ketjunsa.
nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Eiks sun pitänut pöllyttää vällyjä nyt joululomalla?
Liian kylmää, et jaksais jonottaa yksin baariin ja sit viel taksijonossa, vaik silloin ehkä oliskin joku seurana. Ja sit jos viel pitäis tarjeta olla kotona ilman housuja.
Sä et tiedä mitä sä haluat :wink:

Mutta vaikka en ole tosiaan deittiskenen/-ilmojen asiantuntija, niin hiukan olen eri mieltä Urpiaisen kanssa siinä, kuinka pitkää(n) ilmoa kannattaa hioa. Luulen, että se on vähän kuin iskureplan kanssa. Se joko toimii tai ei toimi, ja jos sanoja on oikea, niin voi sanoa mitä kökköä tahansa, ja jos sanoja on väärä, ei sitten miten timanttinen avausrepliikki tahansa auta.

Tietysti miehillä asia saattaa olla eri, koska miehet yleensä saavat vastauksia joko nollan tai ei yhtään. Eli miesten kannattaa hioa. Naisten kannattaa ilmoittaa, että täällä on nainen. Lähettäkää vonkauksia.
nastamuumio

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Dave, sun pitää toteuttaa itte noi sun fantasias satunnaismiesten paneskelusta. Sä et voi iän kaiken elää mun kauttani. Tää ei toimi.
Zeb

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Olen Daven linjoilla tuon ilmon suhteen. Ei kannata koko sydäntään siihen vuodattaa. Kyllä noista riveistä näkee jo tarpeeksi sen suhteen haluaako tutustua vai ei. Ja muutenkin olen enemmän tapaamisen kuin kirjeenvaihdon kannalla. Nenätysten vasta näkee jotta kiinnostaako.
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Dave, sun pitää toteuttaa itte noi sun fantasias satunnaismiesten paneskelusta. Sä et voi iän kaiken elää mun kauttani. Tää ei toimi.
No mutta ainahan sitä toivoo, että valmennettavat toteuttaisivat ne unelmat, jotka itseltä ovat jääneet saavuttamatta.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:olen eri mieltä Urpiaisen kanssa siinä, kuinka pitkää(n) ilmoa kannattaa hioa
Zeb kirjoitti:Olen Daven linjoilla tuon ilmon suhteen. Ei kannata koko sydäntään siihen vuodattaa. Kyllä noista riveistä näkee jo tarpeeksi sen suhteen haluaako tutustua vai ei. Ja muutenkin olen enemmän tapaamisen kuin kirjeenvaihdon kannalla. Nenätysten vasta näkee jotta kiinnostaako.
No näinhän tämä Kitinäpalaute toimii. Nyt jo Nastamuumio tietää, mihin suuntaan ilmoitusta kannattaa viedä, jos haluaa houkutella tehokkaita ja rahakkaita no-nonsense lääkäreitä, tai sitten ajelehtevia taivaanrannanmaalareita. Merkittäköön kuitenkin pöytäkirjaan, että en missään nimessä peräänkuuluttanut (a) loputonta hiomista tai (b) koko sydämensä vuodattamista vaan vain sitä, että ilmoituksellaan osoittaisi olevansa poikkeuksellisen kirjoitustaitoinen, älykäs ja huumorintajuinen siinä mielessä, kuin missä tiedämme Nastiksen näitä olevan. Toisaalta pelkään, että lyhyt ilmoitus hukkuu massaan ja toisaalta ajattelen, että Nastis ei ehkä hae niitä mahdollisimman paljon tapaamisia mahdollisimman nopeasti haluavia nettideittiaddikteja vaan tyyppejä, jotka eivät ehkä yleensä ilmoituksiin tartu. Kirjoitan nyt sitten tähän perään vielä yleisen joulumielen vallassa, että voin toki olla väärässäkin, vaikka enhän mä nyt oikeasti ajattele, että voisin olla väärässä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nastamuumio

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Toisaalta, urppis, ooksä seurannu mun kyllästyttävää jatkokertomusta, jossa olen päätynyt ottamaan etäisyyttä yhteen taivaanrannanmaalariin, joka ehkä onkin teennäinen ja epäaito ja tunteeton ihminen?
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:olen eri mieltä Urpiaisen kanssa siinä, kuinka pitkää(n) ilmoa kannattaa hioa
Zeb kirjoitti:Olen Daven linjoilla tuon ilmon suhteen. Ei kannata koko sydäntään siihen vuodattaa. Kyllä noista riveistä näkee jo tarpeeksi sen suhteen haluaako tutustua vai ei. Ja muutenkin olen enemmän tapaamisen kuin kirjeenvaihdon kannalla. Nenätysten vasta näkee jotta kiinnostaako.
No näinhän tämä Kitinäpalaute toimii. Nyt jo Nastamuumio tietää, mihin suuntaan ilmoitusta kannattaa viedä, jos haluaa houkutella tehokkaita ja rahakkaita no-nonsense lääkäreitä, tai sitten ajelehtevia taivaanrannanmaalareita.
On tutkittu, kuinka kauan potilas saa vastaanoton alussa kertoa vastaanotolle tulonsa syystä, ennen kuin lääkäri keskeyttää hänet. En muista, oliko keskivertoaika kuusi vain kahdeksen sekuntia. Joka tapauksessa pitkään.
urpiainen kirjoitti: Merkittäköön kuitenkin pöytäkirjaan, että en missään nimessä peräänkuuluttanut (a) loputonta hiomista tai (b) koko sydämensä vuodattamista vaan vain sitä, että ilmoituksellaan osoittaisi olevansa poikkeuksellisen kirjoitustaitoinen, älykäs ja huumorintajuinen siinä mielessä, kuin missä tiedämme Nastiksen näitä olevan. Toisaalta pelkään, että lyhyt ilmoitus hukkuu massaan ja toisaalta ajattelen, että Nastis ei ehkä hae niitä mahdollisimman paljon tapaamisia mahdollisimman nopeasti haluavia nettideittiaddikteja vaan tyyppejä, jotka eivät ehkä yleensä ilmoituksiin tartu. Kirjoitan nyt sitten tähän perään vielä yleisen joulumielen vallassa, että voin toki olla väärässäkin, vaikka enhän mä nyt oikeasti ajattele, että voisin olla väärässä.
Minun vaatimaton (Urpiasen joulumielihengessä) käsitykseni on, että naiset joka tapauksessa saavat riittävästi vastauksia. Kyllä mä näkisin, että joku luku - ja kirjoitustaitoinen tähän vastaa.
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Toisaalta, urppis, ooksä seurannu mun kyllästyttävää jatkokertomusta, jossa olen päätynyt ottamaan etäisyyttä yhteen taivaanrannanmaalariin, joka ehkä onkin teennäinen ja epäaito ja tunteeton ihminen?
Tarkoitatko tätä, jonka mehiläiskuningatar vei?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nastamuumio kirjoitti:Toisaalta, urppis, ooksä seurannu mun kyllästyttävää jatkokertomusta, jossa olen päätynyt ottamaan etäisyyttä yhteen taivaanrannanmaalariin, joka ehkä onkin teennäinen ja epäaito ja tunteeton ihminen?
Mä olen aika hyvin perillä tästä muusikko-tapauksesta, mutta sen facebook-stalkkauksen ympärille rakentuvan jännärin juoni ei ole mulle kyllä ihan auennut. On varmaan jäänyt lukematta joku keskeinen ketju. Tarkoitatko jompaakumpaa näistä, vain jotain muuta?

Mutta siis yleisesti hain sitä, että näyttäisi olevan kahdenlaisia ilmoituksia:
1. näitä tarjottuja ja haluttuja ominaisuuksia luettelevia kauppalistoja, joiden perusteella voidaan sitten mennä mahd. pian tapaamiseen katsomaan, josko "kemiat kohtaavat" ja
2. kirjallisempia tuotoksia, jotka jo itsessään kiehtovat mieltä, luovat kiinnostavaa tunnelmaa ja houkuttelevat nokkelan säkenöivään kirjeenvaihtoon (joka siis itsessäänkin voisi olla aika mukavaa, johtaapa sitten tapaamiseen tai peräti enempään tai ei).
Tämä jako on tietysti hurja yliyksinkertaistus, mutta kyllähän tällaiset tendenssit nyt ovat olemassa. Ja 1-kohta on toki loukkaus ihmisyyttä kohtaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nastamuumio

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Tarkoitatko tätä, jonka mehiläiskuningatar vei?
Kuule, mä tein kunnon naisen teon ja me vähän juteltiin sen naisen kanssa ja puhuttiin asioita selviks. Tunnustin, että oon ollut kateellinen monesta asiasta jne. Meistä tulee ystäviä nyt, eikä ykskään mies enää sotke mun suhteita toisiin naisiin. Siskot yhdessä!
Zeb

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Zeb »

urpiainen kirjoitti: Nyt jo Nastamuumio tietää, mihin suuntaan ilmoitusta kannattaa viedä, jos haluaa houkutella tehokkaita ja rahakkaita no-nonsense lääkäreitä, tai sitten ajelehtevia taivaanrannanmaalareita.
Olen edelleen epävarma viittasitko minuun vai itseesi tuolla ajelehtivalla taivaanrannanmaalarilla.
nastamuumio

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

urpiainen kirjoitti:
Mä olen aika hyvin perillä tästä muusikko-tapauksesta, mutta sen facebook-stalkkauksen ympärille rakentuvan jännärin juoni ei ole mulle kyllä ihan auennut. On varmaan jäänyt lukematta joku keskeinen ketju. Tarkoitatko jompaakumpaa näistä, vain jotain muuta?
Muusikko on ihan menneen talven lumia. Tää fb-juttu on vähän monimutkainen. Mutta siinä miehessä, jossa on siis hyviäkin puolia, on kyllä jotain samaa kuin sussa, luulen.
Zeb

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Minulla oli kerran ilmoitus jossa luki suurin piirtein näin:

Halutaan mies ja kitara. Jos mahdollista lähetä kuva kitarastasi.

Toimi ihan yhtä hyvin tai huonosti kuin tunnelmoiva ja kuvaileva jorina. No joo, ei toiminut kumpikaan, kävin muutamilla treffeillä ja se siitä.
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Mä olen aika hyvin perillä tästä muusikko-tapauksesta, mutta sen facebook-stalkkauksen ympärille rakentuvan jännärin juoni ei ole mulle kyllä ihan auennut. On varmaan jäänyt lukematta joku keskeinen ketju. Tarkoitatko jompaakumpaa näistä, vain jotain muuta?
Muusikko on ihan menneen talven lumia. Tää fb-juttu on vähän monimutkainen. Mutta siinä miehessä, jossa on siis hyviäkin puolia, on kyllä jotain samaa kuin sussa, luulen.
Eli hänessä on hyviäkin puolia, ja sitten niitä puolia, joita Urpiaisessa on?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nastamuumio kirjoitti:Tää fb-juttu on vähän monimutkainen.
Mä en vielä oikeastaan tämänkään ketjun perusteella ymmärrä, oletko sä kiinnostunut draamaan kuuluvasta naisesta, miehestä vai molemmista. Ei sillä, että tuolla yksityiskohdalla olisi niin väliä, mutta siis haikailetko sä jotain partnereita huolettomasti keräävää magneettia vain itsellesi, vai harmitteletko sä sitä, että joku kiinnostava tyyppi menee massan mukana tällaisen magneetin pauloihin?

Niin, ja mun ominaisuuskimppuni on toki ainutlaatuinen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:Minulla oli kerran ilmoitus jossa luki suurin piirtein näin:

Halutaan mies ja kitara. Jos mahdollista lähetä kuva kitarastasi.

Toimi ihan yhtä hyvin tai huonosti kuin tunnelmoiva ja kuvaileva jorina. No joo, ei toiminut kumpikaan, kävin muutamilla treffeillä ja se siitä.
Oliko jokaisella vastaajalla kitara?
nastamuumio

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

^ Älä vääntele. En ehkä sanonut selvästi, mutta jotain tommosta älykköboheemiutta, tiäks. Samaa kuin mun ikivanhassa norjanopettajaihastuksessa. Ja oon havainnut, että toi ei oo mulle se paras tyyppi.
Zeb

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nastamuumio kirjoitti:Mutta siinä miehessä, jossa on siis hyviäkin puolia, on kyllä jotain samaa kuin sussa, luulen.
Tämä kuuluisi varmaan osastoon Kaikki mitä olet halunnut tietää kitinäläisistä muttet ole uskaltanut kysyä. Mutta siis, miksei Nastis ja Urpis voisi pariutua?
Zeb

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Minulla oli kerran ilmoitus jossa luki suurin piirtein näin:

Halutaan mies ja kitara. Jos mahdollista lähetä kuva kitarastasi.

Toimi ihan yhtä hyvin tai huonosti kuin tunnelmoiva ja kuvaileva jorina. No joo, ei toiminut kumpikaan, kävin muutamilla treffeillä ja se siitä.
Oliko jokaisella vastaajalla kitara?
Ei kaikilla ollut. Muutama kitarankuva tuli eikä yhtään peniksenkuvaa.
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Tää fb-juttu on vähän monimutkainen.
Mä en vielä oikeastaan tämänkään ketjun perusteella ymmärrä, oletko sä kiinnostunut draamaan kuuluvasta naisesta, miehestä vai molemmista. Ei sillä, että tuolla yksityiskohdalla olisi niin väliä, mutta siis haikailetko sä jotain partnereita huolettomasti keräävää magneettia vain itsellesi, vai harmitteletko sä sitä, että joku kiinnostava tyyppi menee massan mukana tällaisen magneetin pauloihin?

Niin, ja mun ominaisuuskimppuni on toki ainutlaatuinen.
Nastis oli ihastunut mieheen, jonka hyvätissinen sosiaalinen flirttailija vei. Ainakin Nastiksen mielikuvituksessa.
Zeb

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Zeb »

urpiainen kirjoitti: Niin, ja mun ominaisuuskimppuni on toki ainutlaatuinen.
Vähän ranskalaisia viivoja tähän, kiitos!
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Minulla oli kerran ilmoitus jossa luki suurin piirtein näin:

Halutaan mies ja kitara. Jos mahdollista lähetä kuva kitarastasi.

Toimi ihan yhtä hyvin tai huonosti kuin tunnelmoiva ja kuvaileva jorina. No joo, ei toiminut kumpikaan, kävin muutamilla treffeillä ja se siitä.
Oliko jokaisella vastaajalla kitara?
Ei kaikilla ollut.
On se nyt perkele, kuin ei ymmärretä selvää suomea. En minä ainakaan kitarattomana vastaisi ilmoon, jossa edellytetään kitaraa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:On se nyt perkele, kuin ei ymmärretä selvää suomea. En minä ainakaan kitarattomana vastaisi ilmoon, jossa edellytetään kitaraa.
Kulta, puuttuvia ominasuuksia voi korvata muilla. Tässä esimerkissä olisit esimerkiksi voinut lähettää kuvan kunnioitusta herättävästä peniksestäsi. Kyllä siinä kuule kitaran rämpyttelyt unohtuu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Zeb

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:On se nyt perkele, kuin ei ymmärretä selvää suomea. En minä ainakaan kitarattomana vastaisi ilmoon, jossa edellytetään kitaraa.
Kulta, puuttuvia ominasuuksia voi korvata muilla. Tässä esimerkissä olisit esimerkiksi voinut lähettää kuvan kunnioitusta herättävästä peniksestäsi. Kyllä siinä kuule kitaran rämpyttelyt unohtuu!
Mä vähän ihmettelenkin miksei yksikään adonis lähettänyt sitä kitarankorvikkeen kuvaa.

Pisti miettimään millaisen deitti-ilmon laittaisin jos eroaisin. Luultavasti en minkäänlaista, ei tässä elämäntilanteessa olisi aikaa ja energiaa juosta nettitreffeillä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exPertti kirjoitti: en ehkä ole Mel Gibsonin näköinen
No sehän on pelkkää plussaa!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin