Nastamuumio-sarja

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
So Hard

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriD kirjoitti:Tietysti miehillä asia saattaa olla eri, koska miehet yleensä saavat vastauksia joko nollan tai ei yhtään. Eli miesten kannattaa hioa. Naisten kannattaa ilmoittaa, että täällä on nainen. Lähettäkää vonkauksia.
Tämä on tollo myytti. Tein kokeiluja joskus erityyppisillä ilmoituksilla ja miehelle toimii parhaiten huumorintajuisesti kirjoitettu ilmoitus jossa kerrotaan itsestä eikä luetella kriteerilistoja. Vastauksia tuli parisenkymmentä.

En näe mitään syytä miksei ulosannilla olisi merkitystä myös naisen ilmoituksessa. Suurin osa naisten ilmoituksistahan on täydellisen epäkiinnostavia, niissä vain luetellaan millaisten miesten pitäisi ko. prinsessalle kirjoittaa antamatta mitään motivaatiota tehdä niin.

En vastaisi Nastiksen ilmoon. Se ei oikein anna itsestään mitään ulos. "Täällä ihminen, viittiks kirjoittaa niin kerron ehkä lisää."
Dumis

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tuleex tästäkin taas blogi-ketju jossa ei kerrota panemisesta? Eix niitä ole jo täällä ihan liikaa. Argh..
nastamuumio

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

No, jos Aasi on samaa mieltä kuin mä, niin tän ketjun voi kyllä poistaa.
Zeb

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Zeb »

:(
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:miehelle toimii parhaiten... Vastauksia tuli parisenkymmentä.
Vastausten lukumäärä ei sinänsä ole oleellinen, kunhan niitä on ainakin yksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Netin maailma on niin kieroutunut. Ravintoloissa naiset sentään pukeutuvat huoriksi houkutellakseen miehiä. Netissä oletetaan ja valitettavan usein osutaan oikeaan, että pelkästään kertomalla olevansa nainen, jota saa vongata, tarjouksia satelee. Vähän effortia, edes pari BJ-videota kyytipojaksi!
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:On se nyt perkele, kuin ei ymmärretä selvää suomea. En minä ainakaan kitarattomana vastaisi ilmoon, jossa edellytetään kitaraa.
Kulta, puuttuvia ominasuuksia voi korvata muilla. Tässä esimerkissä olisit esimerkiksi voinut lähettää kuvan kunnioitusta herättävästä peniksestäsi. Kyllä siinä kuule kitaran rämpyttelyt unohtuu!
*kirjoittaa muistiin*
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

So Hard kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Tietysti miehillä asia saattaa olla eri, koska miehet yleensä saavat vastauksia joko nollan tai ei yhtään. Eli miesten kannattaa hioa. Naisten kannattaa ilmoittaa, että täällä on nainen. Lähettäkää vonkauksia.
Tämä on tollo myytti. Tein kokeiluja joskus erityyppisillä ilmoituksilla ja miehelle toimii parhaiten huumorintajuisesti kirjoitettu ilmoitus jossa kerrotaan itsestä eikä luetella kriteerilistoja. Vastauksia tuli parisenkymmentä.

En näe mitään syytä miksei ulosannilla olisi merkitystä myös naisen ilmoituksessa. Suurin osa naisten ilmoituksistahan on täydellisen epäkiinnostavia, niissä vain luetellaan millaisten miesten pitäisi ko. prinsessalle kirjoittaa antamatta mitään motivaatiota tehdä niin.

En vastaisi Nastiksen ilmoon. Se ei oikein anna itsestään mitään ulos. "Täällä ihminen, viittiks kirjoittaa niin kerron ehkä lisää."
"Täällä ihminen. Lähete kokovartaloalastonkuva, niin ehkä palataan asiaan."
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:No, jos Aasi on samaa mieltä kuin mä, niin tän ketjun voi kyllä poistaa.
Pelkäätkö lukijoiden ikävystymistä? Kyllä tämä nyt aina SA:n ketjun voittaa.
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

So Hard kirjoitti:Tämä on tollo myytti. Tein kokeiluja joskus erityyppisillä ilmoituksilla ja miehelle toimii parhaiten huumorintajuisesti kirjoitettu ilmoitus jossa kerrotaan itsestä eikä luetella kriteerilistoja. Vastauksia tuli parisenkymmentä.
Oliko ilmo kuvalla? Jos ei, niin hyvä saavutus.

Itse en ole netti-ilmoitusta koskaan laittanut, kun minun deittallessani cd-romppu oli uusinta uutta.
So Hard

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriD kirjoitti:Oliko ilmo kuvalla? Jos ei, niin hyvä saavutus.
Ilman kuvaa juu.
RP

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Oliko ilmo kuvalla? Jos ei, niin hyvä saavutus.
Ilman kuvaa juu.
No justhan manaaja väkevästi todisti että paskaa jauhamalla irtoaa vaikka olis itse Jethro.
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Oliko ilmo kuvalla? Jos ei, niin hyvä saavutus.
Ilman kuvaa juu.
No justhan manaaja väkevästi todisti että paskaa jauhamalla irtoaa vaikka olis itse Jethro.
Eiks Jethro oo joku rokmiäs?
RP

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti: Eiks Jethro oo joku rokmiäs?
Jos Jethro on rok niin minä olen iskelmä.
Manaaja

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:No justhan manaaja väkevästi todisti että paskaa jauhamalla irtoaa vaikka olis itse Jethro.
Niinno ei kai se mikään maailman parhaiten pidetty salaisuus ole, että varsinkin nuoret ja muuten vähän naivistiset naiset lämpee sille että "hihihi sä saat mut nauramaan" ja turhamaiselle imartelulle. Silloin Jethrollakin on saumaa. Ja minulla!
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Eiks Jethro oo joku rokmiäs?
Jos Jethro on rok niin minä olen iskelmä.
Kyllä wikipediassa selvästi sanotaan "British rock group formed in 1967"
RP

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Eiks Jethro oo joku rokmiäs?
Jos Jethro on rok niin minä olen iskelmä.
Kyllä wikipediassa selvästi sanotaan "British rock group formed in 1967"
Puhun nyt diilin häiskästä, luetaan niitä ketjuja!
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti:
Jos Jethro on rok niin minä olen iskelmä.
Kyllä wikipediassa selvästi sanotaan "British rock group formed in 1967"
Puhun nyt diilin häiskästä, luetaan niitä ketjuja!
Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:No justhan manaaja väkevästi todisti että paskaa jauhamalla irtoaa vaikka olis itse Jethro.
Niinno ei kai se mikään maailman parhaiten pidetty salaisuus ole, että varsinkin nuoret ja muuten vähän naivistiset naiset lämpee sille että "hihihi sä saat mut nauramaan" ja turhamaiselle imartelulle. Silloin Jethrollakin on saumaa. Ja minulla!
En vaan osaa. :(
Ps. Sulla on hyvät tissit!
nastamuumio

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Pelkäätkö lukijoiden ikävystymistä? Kyllä tämä nyt aina SA:n ketjun voittaa.
Ei, vaan että oon kertonut tästä jutusta vähän liikaa. Kun oon nykyään tästä naisesta ihan toista mieltä ja kaduttaa, kuinka pahasti oon siitä kateuspäissäni aatellut. Se ei ole paha nainen.
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Pelkäätkö lukijoiden ikävystymistä? Kyllä tämä nyt aina SA:n ketjun voittaa.
Ei, vaan että oon kertonut tästä jutusta vähän liikaa. Kun oon nykyään tästä naisesta ihan toista mieltä ja kaduttaa, kuinka pahasti oon siitä kateuspäissäni aatellut. Se ei ole paha nainen.
Ok. Jatkossa muikenen kuin vaari tästä naisesta. Ps. olisko numeroo?

Pps. Ei se nyt åå syy tätä ketjua poistaa. Jatkossa vain muistamme, että Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen.
NuoriD

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

No nysse lähti :(
Manaaja

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mitäs perustelet tällasia tyhmiä ketjuja.
Zeb

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Uskotaan ja toivotaan että kyseessä on vain viestihistorian nollaus. Itekin voisi harkita samaa, sen verran on taas tullut läpiä päähänsä puhuttua.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nastamuumio-sarja

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ND, hae Nastis heti takasin!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin