Miksi?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
ninnithequeen

Miksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miksi tunnen olevani täysin yksin? Vaikka en totta totisesti ole?
Minulla on mies, lapsi, kaikki. Välillä tuntuu silti siltä, että tää nyt oli sit tässä. Hitto. Ei muuten ollut.
Helvata mitä paskaa. Auttakee auttakee, ootte te ennenkin auttanu!

Se sattuu kuitenkin. Kysymys kuuluukin; miksi? *insert every fucking BÄÄD word here*

Miksi olen tässä yksin, miksi ihmeessä?
Rakastan rakastan, näin se käy......
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 06.11.2005 7:25. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
SikaMika

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Stönö.
ninnithequeen

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SikaMika kirjoitti:Stönö.
Sun ihana eksäs kerto mulle mitä toi tarkottaa.
Jee.
killkill

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tuo on täysin luonnollinen tunne koiravahdin aikaan. Menee ohi seitsemään mennessä.
Enthu

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnille: toi nyt on ihan normaalia,sä tarviit omaa tilaa perhekuvioista...
oletettavasti olet tutustunut kityläisiin siksi jotta pääset irroittelemaan,
pois ankeasta arjesta vaikka kaamean kankkusen seurauksena :P

Enttu-Setä
ninnithequeen

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:ninnille: toi nyt on ihan normaalia,sä tarviit omaa tilaa perhekuvioista...
oletettavasti olet tutustunut kityläisiin siksi jotta pääset irroittelemaan,
pois ankeasta arjesta
Enttu-Setä
Tämä on totta.
Sitä irti-ottoa vaan sattuu suht usein, koska mie puolet elämästäni asun tääl Espoossa....ehkäpä tässäkin on vikaa :roll:
Sehän tässä ahdistaa. Kahdenkeskeistä aikaa mieheni kanssa kun ei vaan ole. Jompikumpi töissä, aina. En edes muista millon oltais viimeksi kahdestaan oltu. Paitsi sillon ku tytär nukkuu, tietty.
*mieletön tilittämisen tarve ja tieto siitä että joku lukee*
slam

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti: *mieletön tilittämisen tarve ja tieto siitä että joku lukee*
Ok, näin myös meillä muilla varmaan ;)
Vieras

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ninnithequeen kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Stönö.
Sun ihana eksäs kerto mulle mitä toi tarkottaa.
Jee.
Mitähän se sitten mahtaa tarkoittaa?! Ainakaan mulla ei ole hajuakaan...
1108

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Okei, kuka teki eItsemurhan?
SikaMika

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Otsikon inspiroimana kysyn, miksi mä pystyn kirjoittanaan tähän topicciin kirjautumatta sisään?

T. Vieras
1108

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

WTF?
Vieras

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Hassua niin minäkin
1108

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Anonymous kirjoitti:Hassua niin minäkin
:shock:
Vieras

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tän alueen konffauksessa vissiin joku flägi väärin.
Chap

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Anonymous kirjoitti:Tän alueen konffauksessa vissiin joku flägi väärin.
Tai sitten ei. Ihan fiksua olisi/on, että shrinkiin voi kirjoittaa anonyymisti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chap kirjoitti:Tai sitten ei. Ihan fiksua olisi/on, että shrinkiin voi kirjoittaa anonyymisti.
Niinpä.

Ehkä selvittelen miten onnistuisi anonyymiyden ja pakollisen kirjautumisen yhdistäminen, foorumisofta ei ilman muokkaamista sellaiseen kuitenkaan taivu.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
mustanikki

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Chap kirjoitti:Tai sitten ei. Ihan fiksua olisi/on, että shrinkiin voi kirjoittaa anonyymisti.
Miksi te haluatte tappaa minut?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

mustanikki kirjoitti:Miksi te haluatte tappaa minut?
:D Pitäisiköhän mustanikistä laittaa kaikille muistutus vaikka tuonne ylipito-osioon? Kyseessähän on nimimerkki, jonka salasana on sama kuin tunnus (siis "mustanikki"). Eli kuka tahansa voi anonyymina kirjoitellakseen kirjautua palstalle mustanikki-nikillä.

Minusta aika näppärä keksintö, jolla vältetään sekä foorumisoftaan kajoaminen että täysin vihkiytymättömien outsidereiden kirjoittelu (koska jokaisen käyttäjän täytyy lukea palstaa vähintään sen verran että mustanikin käyttömahdollisuus valkenee). Keksijän henkilöllisyys tosin ei kai ole tiedossa, koska ensimmäinen selvitys mustanikin tarkoituksesta taisi niinikään olla mustanikillä kirjoitettu (jos nyt oikein muistan). Ellei sitten joissakin sisäpiireissä ole asiasta parempaa tietoa.
mustanikki

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Elämä on, kyllä se siitä suttaantuu.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

ninnithequeen kirjoitti:Miksi tunnen olevani täysin yksin? Vaikka en totta totisesti ole?
Ai niin, varsinaiseen aiheeseenkin piti kommentoida.

Jokainen ihminen on loppujen lopuksi täysin yksin (vaikka kuinka olisi ihmisiä ympärillä). Se, että sinä olet huomannut tämän, antaa sinulle mahdollisuuden tutustua yksin olemisen luonteeseen, ja todeta että se ei itse asiassa ole ollenkaan hassumpi juttu. Meille on tosin lapsesta saakka erilaisin tavoin opetettu ettei yksin olemisesta hyvää seuraa. Siksi joskus voi mennä jonkin aikaa, ennen kuin huomaa ettei siinä todellisuudessa olekaan mitään kauhistuttavaa tai pahaa, vaan että se on luonnollisin mahdollinen tila missä ihminen voi olla.

Jos keksit syitä, miksi ajatus yksin olemisesta tuntuu pahalta, niitä kannattaa kirjoittaa ylös, vaikka tänne palstalle tai sitten paperilapulle. Jos kirjoitat palstalle, saat ainakin ulkopuolisten kommentteja ja ajatuksia niistä. Jo sellaisetkin voivat riittää antamaan tarpeellista perspektiiviä asioihin. Tsemppiä joka tapauksessa. Kyllä se sieltä aukenee - ennemmin tai myöhemmin. :)
Chap

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja Chap »

mustanikki kirjoitti: Miksi te haluatte tappaa minut?
Lapseni, en minä halua sinua tappaa.

Niin tosiaan, mustanikki oli minun keksintöni ja rekkaukseni kity 1:ssä. Kity 2:een joku toinen on rekannut mustanikin.
Starflare

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Miksi olen tämmöinen? normaalisti pidän ihmisistä edes vähän vaikka jännitänkin aivan saatanasti kaikkea, mutta aina kun joudun kanssakäymiseen ihmisten kanssa aiheutan itse itselleni ongelmia. En tee tätä tahallani, vaan minulle rupeaa oma luonne ja olemus aiheuttamaan yökötystä, ja normaalisti kotiin päästyäni (ja koko sen matkan) en pysty mihinkään muuhun kuin itkuun ja satunnaiseen oksenteluun, ja tahtoisin satuttaa itseäni, josta olen kuitenkin pidättäytynyt lähimpien ystävien vaatimuksesta.
1108

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Miksi olen tämmöinen?
Nyt ryhdistäydyt.

Olen kokenut tämän:
en pysty mihinkään muuhun kuin itkuun ja satunnaiseen oksenteluun, ja tahtoisin satuttaa itseäni
Ja satutin itseäni. Siitä ei saanut mitään muuta irti kuin huonontuneen itsetunnon. Arvet käsissäni muistuttavat ja kertovat minulle edelleen asioista mitkä olisi pitänyt jättää tekemättä. Ja ne ei käsistä mihinkään lähde, toivon todellakin että et eksy tielle millä minä aikoinaan käväisin. Ei kannata.
Se ei ole sinusta kiinni kuinka sinua kohdellaan, jos olet itse yrittänyt olla hyvä ihminen niin se on sen jälkeen seurasta joka ei ymmärrä/kunnioita kiinni. Vaihda seuraa, niin minä tein.
normaalisti pidän ihmisistä edes vähän vaikka jännitänkin aivan saatanasti kaikkea, mutta aina kun joudun kanssakäymiseen ihmisten kanssa aiheutan itse itselleni ongelmia.
Se että pidät ihmisistä kertoo jo paljon. Jännittäminen on asia jonka kukin ihminen käsittelee kuinka osaa. Mutta se että aiheutat ongelmia itsellesi, on paska puhetta. Jos seura ei ole kaltaistasi niin näin käy, sinun tulee oppia olemaan seuran kaltainen. Se ei todellakaan tarkoita sitä että sinun tulee muuttua joksikin toiseksi ihmiseksi vaan sitä että "nielet" seuran kusipäisyyden ja olet ilmaisematta kaikkia mielipiteitäsi.
Tai kuten sanoin vaihtaa seuraa, ihmisiä ja etsiä ne hyvät kaverit jostain uudelleen.

Tulipas sanottua henkilökohtaisia asioita itsestäni. Pakko kertoa jos omien kokemuksieni kautta voin auttaa edes välttävästi.
Starflare

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

[quote="1108"][/quote]

Sulle on @.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mustanikistä.
EveryWoman kirjoitti:Minusta aika näppärä keksintö, jolla vältetään sekä foorumisoftaan kajoaminen että täysin vihkiytymättömien outsidereiden kirjoittelu (koska jokaisen käyttäjän täytyy lukea palstaa vähintään sen verran että mustanikin käyttömahdollisuus valkenee).
Näppärä, mutta altis lieveilmiöille joista en viitsi liikaa julkisesti puhua.

Foorumisoftaan kajoan kuitenkin, olen siihen ennenkin kajonnut..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin