Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tuolla kun immeiset ihmettelevät Cavallon ja Vagabondiksen eroa (eiks ne ookaan sama?) niin mieleen tuli perustaa tällainen ketjunpoikanen aiheesta. Eli sotketko joitakin nimimerkkejä keskenään, tai oletko joskus sotkenut?

Voin aloittaa kertomalla että joskus muutama vuosi takaperin minun oli kovin vaikea erottaa Davea ja Penaa toisistaan. Nykyään se on helpompaa, sillä olen muistisääntönä mieltänyt toiselle foliohatun ja toiselle puisen kikkelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SA ja Saminarsku - nuo mediamogulit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:vaikea erottaa Davea ja Penaa toisistaan.
Mehän olemmekin sama henkilö.
Pertti on synnytyslaitoksella kätilön käsistä lattialle tippunut kaksoisveljeni.
NuoriD

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Nykyään Cavallo ja Vagabondo. Aiemmin Numba ja Crowbar, kun ne molemmat ovat herkkiä nuoria miehiä, jotka pissasivat jäätelöautomaattiin, kun maailma on niin kamala paikka.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriD kirjoitti:Nykyään Cavallo ja Vagabondo. Aiemmin Numba ja Crowbar, kun ne molemmat ovat herkkiä nuoria miehiä, jotka pissasivat jäätelöautomaattiin, kun maailma on niin kamala paikka.
Unohdit linkittää
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

NuoriD kirjoitti: Aiemmin Numba ja Crowbar, kun ne molemmat ovat herkkiä nuoria miehiä, jotka pissasivat jäätelöautomaattiin, kun maailma on niin kamala paikka.
Hmm... Yhtäläisyydet ovat kuitenkin nolla. Jopa Ninni huomasi tämän. Hän abortoi ton sekundan ja piti mun. Tiedä sitten missä se on nykyään.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä sotken mielessäni kirjoittajia, joiden nimimerkkien taakse en osaa sijoittaa mielikuvaa itse henkilöstä. Siis mitä ilmeisemmin kirjoittajia, joiden palstakirjoittelu on joko suoraan asiaan käyvää, lähinnä hauskaa kommentointia tai molempia, eikä siis sellaista exhibitionistista egotrippailua kuin useimmilla muilla. Tältä kannalta mielessäni tuppaavat menemään sekaisin seuraavat parivaljakot: Cavallo ja Vagabondo, Riemumieli ja Sivustahuutaja, Chap ja Clay sekä Pulkannaru ja mikä-sen-bluesmiehen-nimimerkki-nyt- taas-onkaan. Saamieni kommenttien perusteella jotkut tuntuvat sekoittavan minun juttuni esim. Hebulin juttuihin :shock:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Täytyy vaan alkaa kirjoittamaan tänne enemmän niin nimi muistetaan. Nyt 90% mun jutuista jää pöytälaatikkoon kun ne on niin tyhmii ja sillai eikä niissä oo mitään järkee tai semmosta niinq.
NuoriD

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Cavallo kirjoitti:Täytyy vaan alkaa kirjoittamaan tänne enemmän niin nimi muistetaan. Nyt 90% mun jutuista jää pöytälaatikkoon kun ne on niin tyhmii ja sillai eikä niissä oo mitään järkee tai semmosta niinq.
Kirjoita jatkossa ne 90% ja jätä nykyiset 10% pois.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tän kirjoitinkin jo jonnekin, mutta luulin hetken nokkaeläintä tiikeriankaksi. Jotenkin meni elukat sekaisin. Muuta ei kai, paitsi en tunnista läheskään kaikkia nimimerkkejä, kirjoitustyylit tuntuvat tutulta ja tyypit viittaavat jonnekin vanhoihin juttuihin, mutta nimimerkki on täysin vieras.
Gaia

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Yleensä en sekoita ketään kun katson 99% aina nimimerkin :)

JOSKUS, asiasta riippuen tietty, urpiainen ja Bhven ovat sekoittuneet keskenään muutamaksi sekunniksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gaia kirjoitti:urpiainen ja Bhven ovat sekoittuneet keskenään muutamaksi sekunniksi.
Ryhdistäydy, olet tärviöllä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Siis häh, eikö kukaan enää sekota mua ja Nexiestä? :shock:

Täytyy tunnustaa, etten varmaan edes pistänyt merkille ennen tätä keskustelua että tosiaan, niitä veneitähän pyörikin täällä tuplasti... :oops: Toisaalta, ei sekottamisen vaaraa, jos ei edes huomaa että nimimerkkejäkin oli kaksi, right?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Gaia kirjoitti:urpiainen ja Bhven ovat sekoittuneet keskenään muutamaksi sekunniksi.
Ryhdistäydy, olet tärviöllä.
Gaiahan on selvästi menettämässä otteeseensa. Kohta se hakee paskaduunia ja ei saa sitä.
Gaia

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Gaia kirjoitti:urpiainen ja Bhven ovat sekoittuneet keskenään muutamaksi sekunniksi.
Ryhdistäydy, olet tärviöllä.
:cry:
Se on tää holtiton joulunaika.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lilo kirjoitti:Siis häh, eikö kukaan enää sekota mua ja Nexiestä? :shock:
Samanmoinen kysely oli joskus reilu viisi(?) vuotta sitten, jolloin ilmaisin hämmennykseni sun ja Lolitan sotkemisalttiudesta City-aikaan 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Gaia kirjoitti:JOSKUS, asiasta riippuen tietty, urpiainen ja Bhven ovat sekoittuneet keskenään muutamaksi sekunniksi.
Tämä kyllä huojuttaa palstaidentiteettiäni perusteita myöten.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Cavallo kirjoitti:Täytyy vaan alkaa kirjoittamaan tänne enemmän niin nimi muistetaan. Nyt 90% mun jutuista jää pöytälaatikkoon kun ne on niin tyhmii ja sillai eikä niissä oo mitään järkee tai semmosta niinq.
Mulla on toi sama tauti.

Aiemmin sekoitin Ylermin ja Pertin toisiinsa mutta sitten hokasin että Ylermi on joku poliisi, siitä sit erotan ne. Pertti on sit vain Pertti.

Ja oikeastaan 90% porukasta on sellaisia, joista mulla ei ole yhtään minkäänlaista mielikuvaa, niistä suurin osa naisia. Ne naiset jotka on jääneet mieleen on vähän räväkämpiä tapauksia tai sellaisia, jotka muuten vaan kirjoittelee paljon. Toisessa ketjussa jo mainitsin, ketkä sekoitan jatkuvasti toisiinsa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Lilo kirjoitti: Täytyy tunnustaa, etten varmaan edes pistänyt merkille ennen tätä keskustelua että tosiaan, niitä veneitähän pyörikin täällä tuplasti... :oops: Toisaalta, ei sekottamisen vaaraa, jos ei edes huomaa että nimimerkkejäkin oli kaksi, right?
:tiistai: Cavallolla on tyylikäs purjevene. Mulla on idyllinen maisema vanhasta kalastajakylästä Cinque Terren alueelta. Ihan eri asioita.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vagabondo kirjoitti: :tiistai: Cavallolla on tyylikäs purjevene. Mulla on idyllinen maisema vanhasta kalastajakylästä Cinque Terren alueelta. Ihan eri asioita.
No sori!
Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä mä nyt varmaan jatkossa sitten teidät erotan. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:No sori!
Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä mä nyt varmaan jatkossa sitten teidät erotan. :wink:
Joo, toinen on herkkänahkainen itkupilli ja toinen kirjoittaa vain mitäänsanomattomia ja mieleenpainumattomia tylsyyksiä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei mene sekaisin, avatar auttaa. Paitsi että nyt on didillä ihan liian Geetzumainen, en tykkää.
Viimeksi muokannut Vesper, 29.12.2010 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
CeDell Davis

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vesper kirjoitti:liian Geetzumainen, en tykkää.
Yhdyn suhun!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

CeDell Davis kirjoitti:Yhdyn suhun!
Oh behave!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ketkä kirjoittajat sotket keskenään?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

CeDell Davis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:liian Geetzumainen, en tykkää.
Yhdyn suhun!
Threesome!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin