Väärän todistajan Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näin se menee ja syylliset vapautuu!
Ylerni suoritti luokattoman piätyksen!
Jos koko luokka olis pidätetty niin ainakin yks
sarjasuolaaja olisi löydetty! Kansanterveys vaarassa!
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Katselin sitten neljä ekaa jaksoa Aasin myymästä Ascent of money -sarjasta. Mielenkiintoista historiatietoa talouden eri perusinstansseista.

Nyt alan lukemaan Ozzya ja neuvottelemaan unen tulosta.
küllküll

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Hauska tuo Ozzi-bio. Jotenkin kierolla tavalla huvittavaa, että haamukirjoittajalle ei ole annettu krediittiä. Ikään kuin O-pappa pystyisi kirjoittamaan muistelmansa itse. Eihän se enää osaa edes puhua.

Hyvin valvottu päikkäriyö takana. Milloin ei puhelin soinut, niin juostiin lapselle vettä ja peittoa. 1-2h frekvenssillä heräiltiin läpi yön :swirl: Silmäpussit raahautuvat kohta niiden toisten tasolla..
elco

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

küllküll kirjoitti:^ Hauska tuo Ozzi-bio. Jotenkin kierolla tavalla huvittavaa, että haamukirjoittajalle ei ole annettu krediittiä. Ikään kuin O-pappa pystyisi kirjoittamaan muistelmansa itse. Eihän se enää osaa edes puhua.
Juuri tuosta syystä satsasin Kota Kinabalulaisessa kirjakaupassa Andre Agassin(!) bioon kun ajattelin, ettei Ozzyn kirjoittama kirja voi olla järin mukaansatempaavaa luettavaa.

Agassin elämäkerta oli loistava. Tosin jollei itse pelaa tai seuraa tennistä niin kannattaa varmaan jättää väliin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kertokaas tämä...miksi vuoden vaihteen aattona on tapana syödä nakkeja ja perunasalaattia? Tuo kuulostaa niin työväenluokkaisen kasarilta että. Miksi syödä einespaskaa juhlaruokana?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

tpk! Kiirettä pitää töissä

btw: Ihan mahtava fiilis, kun on taas saanut urheilla :h:
Dumis

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Muutama tunti vielä tän vuoden töitä jäljellä. Sitten voisinkin ottaa vähän olusta illalla.
küllküll

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

elco kirjoitti:Agassin elämäkerta oli loistava. Tosin jollei itse pelaa tai seuraa tennistä niin kannattaa varmaan jättää väliin.
En kumpaakaan mutta tuo on lukulistalla silti. Kehuja kuullut tästä muualtakin.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Miksi syödä einespaskaa juhlaruokana?
Koska rahat meni jouluruokaan, viinaan ja raketteihin?
elco

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

küllküll kirjoitti:
En kumpaakaan mutta tuo on lukulistalla silti. Kehuja kuullut tästä muualtakin.
Agassi kirjoitti: Perry is barking at him. Brooke is raining bloodcurdling screams down on him. Becker is smiling, waving at them both, as if he’s Miss America. He misfires his first serve. I know he’s going to get aggressive with his second. He’s a champion, he’s going to bring it like a champion. Also, his tongue is in the middle of his mouth. Sure enough he brings a faster-paced second serve straight up the gut. Normally you have to worry about the high bounce and kick, so you move in, try to catch it early before it bounces above your shoulder, but I gamble, hold my ground, and the gamble pays off. Here is the ball, in my wheelhouse. I slide my hips out of the way, put myself in place to hit the coldie of a lifetime. The serve is a click faster than I anticipated but I adjust. I’m on my toes, feeling like Wyatt Earp and Spider-Man and Spartacus. I swing. Every hair on my body is standing up. As the ball leaves my racket a sound leaves my mouth that’s pure animal. I know that I won’t ever make this sound again, and I won’t ever hit a tennis ball any harder, or any more perfect. Hitting a ball dead perfect—the only peace. As it lands on Becker’s side of the court the sound is still coming from me.
AAAAGHHHHHHHHH.
The ball blazes past Becker. Match, Agassi.

Becker walks to the net. Let him stand there. The fans are on their feet, swaying, ecstatic. I’m gazing at Brooke and Gil and Perry and Brad, especially Brad. Come on! I keep gazing. Becker is still at the net. I don’t care. I leave him standing there like a Jehovah’s Witness on my doorstep. Finally, finally, I strip off my wristbands and go to the net and stick my hand in his general vicinity, without looking. He gives my hand a shake, and I snatch it away.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

SikaMika kirjoitti:Katselin sitten neljä ekaa jaksoa Aasin myymästä Ascent of money -sarjasta. Mielenkiintoista historiatietoa talouden eri perusinstansseista.
Huom! Myin kirjaa, en sarjaa. Jälkimmäistä en ole nähnyt.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Agassin elämäkerta oli loistava.
Mäkin olen kuullut niin paljon kehuja, että saattaa päästä lukulistalle. Tosin mulla on vaikeuksia päästä yli siitä, että ainakin Hesarin referaatin mukaan kirja paljastaa, että Agassi käytti tupeeta jo uransa alkuvuosina. Miten teini-ikäistä Urpiaista, joka tunki pelatessaan (ei tosin tennistä), Agassin mallin mukaan poninhäntänsä lippalakin taka-aukosta, huijattiinkaan!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

küllküll kirjoitti:^ Hauska tuo Ozzi-bio. Jotenkin kierolla tavalla huvittavaa, että haamukirjoittajalle ei ole annettu krediittiä.
Itse kaipailen vuosilukuja mukaan. Kun en ol pahmmin BS-historiikkiin tutustunut, minusta on vihelistä että ei ole mitään hajua ajankohdista jossa mennään.

Olen puolivälissä nyt kirjaa ja imo parasta on tähän mennessä Ozzyn maajussiaika kanoineen :doh:
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Sen verran hyvää teki eilinen kävely töistä himaan että ens viikolla pakkaan hölkkäkamat reppuun ja vedän ihan urheilun kannalta ton kotimatkan.
Nyt täytyy vaan kikkailla isompaan reppuun ne klipsihässäkät rinnan päälle et reppu ei täräyttele vuorotellen perseeseen ja takaraivoon..
Gaia

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Nettisivu, joka on päivitetty viimeksi tammikuussa 2003.
Kyllä ne vähän erilaisilta silloin näytti... :D
küllküll

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Kapeammalta ainakin.
Nettisivujen leveys pikseleinä korreloi hc-nettaavan nuorison perseen koon kanssa > molemmat levenevät vuosi vuodelta.
Gaia

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Kyllä tuo layoutkin on aika pahasti vanhentunut :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

stadintennishulluArska kirjoitti:
elco kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
En kumpaakaan mutta tuo on lukulistalla silti. Kehuja kuullut tästä muualtakin.
Agassi kirjoitti: Perry is barking at him. Brooke is raining bloodcurdling screams down on him. Becker is smiling, waving at them both, as if he’s Miss America. He misfires his first serve. I know he’s going to get aggressive with his second. He’s a champion, he’s going to bring it like a champion. Also, his tongue is in the middle of his mouth. Sure enough he brings a faster-paced second serve straight up the gut. Normally you have to worry about the high bounce and kick, so you move in, try to catch it early before it bounces above your shoulder, but I gamble, hold my ground, and the gamble pays off. Here is the ball, in my wheelhouse. I slide my hips out of the way, put myself in place to hit the coldie of a lifetime. The serve is a click faster than I anticipated but I adjust. I’m on my toes, feeling like Wyatt Earp and Spider-Man and Spartacus. I swing. Every hair on my body is standing up. As the ball leaves my racket a sound leaves my mouth that’s pure animal. I know that I won’t ever make this sound again, and I won’t ever hit a tennis ball any harder, or any more perfect. Hitting a ball dead perfect—the only peace. As it lands on Becker’s side of the court the sound is still coming from me.
AAAAGHHHHHHHHH.
The ball blazes past Becker. Match, Agassi.

Becker walks to the net. Let him stand there. The fans are on their feet, swaying, ecstatic. I’m gazing at Brooke and Gil and Perry and Brad, especially Brad. Come on! I keep gazing. Becker is still at the net. I don’t care. I leave him standing there like a Jehovah’s Witness on my doorstep. Finally, finally, I strip off my wristbands and go to the net and stick my hand in his general vicinity, without looking. He gives my hand a shake, and I snatch it away.
Enemmän kuin ikänsä pelannut Stadinarska kirjoitti:
Hei , tää on mielenkiintoista, varsinkii kun oon pelanna tennistä enemmän kuin ikäni on. OLEN LUKENUT nimittäin molemmat versiot, sekä enkunkielisen että suomenkielisen katsoen lähinnä käännöskukkasia. Muistan iäisesti kun Charlien enkeleissa oli käännetty mailan jänteet ja lyömäpinta sanalla VERKKO.
MUTTA tuo suomenkielinen käännös oli mielestäni erinomainen. Miksi olet lukenut enkunkielisen. Älä vain sano, että ymmärrät sitä jopa paremmin!
SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 30.12.2010 11:49. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä teen kotona etäduunia pari päivää, jotta paskana oleva nilkka saa edes vähän levätä. Olen niin onnellinen, ettei tarvitse olla tuolla VR:n ja pakkasen armoilla eikä mulla ole aikomustakaan poistua kotoa ennen maanantaita.
Dumis

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Aika vähän nollata.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Aika vähän nollata.
Äijä teki netti-itsarin. Taas yksi tarpeeton nuoren ihmisen poismeno...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

KSE se on aina paikallaan. Nollaaminen ihmetyttää, miksi sellaista tehdään?
Paras päivä ikinä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Väänsin kaksi hakemusta. Toinen paikoista oli mielenkiintoinen ja toinen todella erittäin valtavan kiinnostava. Nopeasti arvioisin että noista kahdesta mulla on paremmat saumat siihen mielenkiintoiseen. Mielenkiintoinen olisi opparipaikka, eli siinä olisi tietenkin omat hyvät puolensa, mm. osa-aikaisuus. Nölliäinen kun on vähän pieni vielä kokopäiväiseen hoitoon laitettavaksi.

Pitäähän noita hakemuksia kyllä varmaan sorvata vielä aika monta lisää. On vaan oikeasti aikaa vievää väännellä hakemus aina ko. hommaan eikä laittaa vaan bulkkia. Uskon vaan vakaasti että sillä kohdistetulla hakemuksella irtoaa paremmin työpaikkaopintopaikka (sanahirviö) tai opparipaikka.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

par-sky kirjoitti:Uskon vaan vakaasti että sillä kohdistetulla hakemuksella irtoaa paremmin työpaikkaopintopaikka (sanahirviö) tai opparipaikka.
Tämä nyt lienee selviö, jos asiaa viitsii vähän miettiä. Toisaalta kohdistaminen onnistuu varsin vähällä, esim. kirjoittamalla, miksi täyttää ilmoituksessa edellytetyt ominaisuudet ymsp. Riittääkö se, kenpä tietäis sen, ken arvaisi huomenen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hola! Kääntelin nupit Discoverylle, Bear Grylls kertoo kuinka syödä ötököitä kovassa helteessä, jotenkin mieleen ei ole tullut kiivetä Hillary Everestille tai sitten eksyä Saharaan kuin pieary..

Kerään voimia, illalla todennäköinen makkarasauna Harjuntorilla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hakusessa hurjasti motivaatiota kaivaa opeliksi lumikinoksen alta esiin. Ruokaa ja juomaa pitäisi hakea kontin täydeltä. Kohta käy niin, että tilaan taas pitsan, eilinen oli niin hemmetin hyväkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin