Lupaukset vuodelle 2011

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tuliko tehtyä lupauksia vai jätitkö lupaukset vannomatta? Millaisia lupauksia? Jos ei, miksi ei? Kertokkee, kertokkee, ootte työ ennnekii kertonna!

Järjestävän seurakunnan jäsenenä voin aloitta: Lupasin elää päivä kerrallaan kun kahtakaan en saa menemään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tavoitekuntoon loppukesään 2011 mennessä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Tänä vuonna ei tarvinnut tehdä mitään laihdutus tai lopetuspäätöksiä, sillä terveellistä elämäntyyliä olen pyrkinyt noudattaa jo ennen vuodenvaihdetta. Viimevuoden lupaus vähätippainen vuosi 2010 piti, joten sillä mennään tämäkin vuosi.

Se mitä olen luvannut itselleni on se, että pyrin kehittämään omaan ammattitaitoani lukemalla oman alan kirjallisuutta ja pyytämällä haastavampia työtehtäviä.
elco

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja elco »

En käytä mitään light-tuotteita.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kerran tai kahdesti viikossa kasvisruokapäivä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
So Hard

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Pysyn lapsettomana!
Gaia

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Lupaan jatkaa samalla linjalla kuin tähänkin asti ja pyrkiä tekemään vain sellaisia asioita, jotka ovat kivoja ja mukavia.
RP

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä en lupaile.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja Elppis »

En lupaa mitään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- alkuvuodesta elelen sen verran niukemmin, että saan kotitalousrahaston saldon nätiksi koskematta muihin säästöihin
- käyn salilla ainakin tuplasti viime vuoteen verrattua
- nirsoilen entistä pahemmin naisten suhteen
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja aasi »

En kirjoita enää Kitinään.

Edit: hups!
SikaMika

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lupaan opiskella ahkerasti ja panostaa kesämiestöiden hakuun, mutta sen mä tekisin ilman eksplisiittisiä lupauksiakin. Lupaan nauttia pikku jurrissa tilatusta ulkomaanmatkastani, vaikka ensi reaktio herättyäni uudestaan olikin hieman kahtiajakoinen: niillä rahoilla olisi eletty kevät ilman taloudellista huolta huomisesta, mutta kyllä tuo sijoituksena itsensä takuulla takaisin maksaa, varsinkin kun on ollut jo pidempään sellainen olo, ettei mulla ole mitään mielekästä käyttöä rahalle. En mä niillä haudassakaan mithän tee ja niiden syytäminen tympeisiin paikallisiin kuppiloihin ei tuo kaivattua tuotosta.

Lupaan lisäksi laittaa syssyllä isomman vaihteen päälle opiskelussa. Pudotan hieman omia tulosvaateitani ja korvaan ne määrällä. Karkeana tavoitteena olisi naputtaa kandityö kansiin ensi vuoden puolella. Saatan lukea joitain kielikursseja pois kuleksimasta kesällä avohoitoyliopiston puolella. Keskipitkän aikavälin toiveena olisi lisäksi majailla vuosi vaihdossa jonkin vähemmän lumisen maan liiketalouden puljussa, mutten osaa vielä sanua, menisikö tuo ajalle ennen vai jälkeen kandinpapruja.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Mä taisin lupautua olemaan tahdikkaampi vaimon lähisukua kohtaan. Siinä suvussa kaikki puhuvat yhtä aikaa, kukaan ei kuuntele ketään, eikä kellään ole mitään sanottavaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lupaan tsempata kovasti paremman elämän eteen; ajattelin pitää pidemmän kesäloman (viimeksi kaksi viikkoa), käydä useammin esim. ulkona syömässä ja ostaa levyni yksinomaan Stupidosta.
Don't Panic!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Tuosta otan hiukan jämiä:

- tänä vuonna 50 ennenkokematonta ravintolaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En tehnyt mitään lupauksia, mutta jatkan vanhoja päätöksiä vuoden varrelta. Työlounaalla on meat free monday ja joogaan niin paljon kuin vaan pystyn. Jos paino laskee 68 kiloon tai alle, hankin kumitissit.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
küllküll

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Juon viinaa vaan kerran kuussa.
Tammikuussa aloitan tuossa 15. päivän tienoilla ja pyrin lopettelemaan ennen kuun vaihdetta.
Dumis

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lupaan juoda viinaa aina kun mieli tekee ja sopii ohjelmistoon. Lisukkeeksi nain aina kun hyvälle tuntuu sekä röökin lopetan kun aika on kypsä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja swirl »

En osta tänä vuonna yhtäkään vaatekappaletta, kenkää tahi laukkua jos ei ole ihan pakottava tarve. Poislukien kirppariostokset ja tietenkin alusvaatteet/sukat/sukkahousut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lupaukset vuodelle 2011

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ostan viinaa, olutta ja vettä vain kohtuullisessa määrin..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin