Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pojalla illalla ekat futispelinsä. Onhan se suloista. Ja näitä on odotettu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 11.05.2022 9:00 Pojalla illalla ekat futispelinsä. Onhan se suloista. Ja näitä on odotettu.
Poika vuotta muita nuorempana kaatuili koko ajan. Mut hienoja syöttöjä, kova yritys ja mahanalus täynnä jalkoja aina kentällä ollessaan. Viihdyttävä suoritus kerrassaan. Yhdet itkutkin mahtui. Ainoana valmentajana jouduin huolehtimaan peluutuksen, kirjanpidon ja kaiken, mitä 6-7- vuotiailla pojilla eteen tulee, kuten älä syö sitä kumirouhetta tai tuletko pois, kun sulla on kenkäkin irronnut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
KKK
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vanhin poika tuottaa isälleen koko ajan ylpeyttä. Hommasi ekan kesätyöpaikkansa, osallistuu harvinaisen vähällä mukinalla kotitaloustöihin ja maksoi velkansa tietokoneen hankinnasta tekemällä pari viikonloppua täyttä päivää remonttireiskan hanslankarina, kertaakaan päivän pituudesta valittamatta.

Keskimmäinen taas on samanlainen kuin minä nuorena eli yrittää luistella aina kaikesta ja on hommissaan vähän huolimaton...

Nuorimmainen on edelleen hassu pikku ukko jolle alkaa kehittyä oma voimakas tahto - kuten äidillään - mutta kömpii edelleen syliin ja käpertyy kainaloon kun luen iltasatua.

On ne vaan aika ihania, silloinkin kuin rähisevät ja sähisevät kuin pussillinen kulkukissoja
Amazing shit happens!
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Tuon ainokaisen teiniytyminen aiheutti aikansa pientä haikeutta. Piti henkisesti hyvästellä se pikku pojan isä -ajanjakso. Oli hieno vaihe elämässä. Lapsi ei ollut meille mikään välttämättömyys ja sen verran monta vuotta meni ennen kuin tärppäsi, että ehdittiin jo varautua siihenkin, että luomuna ei onnistu ja päätetty että hoitoihin ei mennä. Onneksi tuo lapsi syntyi. Niin hieno kokemus ollut kokonaisuudessaan.

Nyt näyttää että ollaan saatu aikaan fiksu nuori ihminen. Vahva usko, että tulee pärjäämään elämässä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Diddley Bow
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Voi kettulan väki että isänä oleminen on välillä haastavaa. En ala pidemmän kaavan mukaan tilannetta selostamaan, mutta toi mun urheilullinen poikani on vaihtamassa lajia lennosta, ehkä. Menneen kauden tilastoissa valtakunnallisesti toiseksi paras veskari säbässä omassa ikäluokassaan, mut kun koripallo on ruvennut kiinnostamaan. Ja Honka on lennosta tarjonnut paikkaa ikäluokan pääsarjajoukkueen try outille. Kahteen pääsarjatason urheiluun iskän lompakko ei taivu.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

^ Mun on helppo samastua. Mulle oli kova paikka jo, kun kaupparitasolla valmentamani nuorempi tytär meni edustukseen, enkä voinut olla arjessa mukana. Ja sitten, kun talvella uhkasi lopettaa, kun räntäsateessa futis ei ollutkaan kivaa.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mä jouduin hautaamaan unelmat pojan urheilu-urasta jo kun se oli pieni. Fyysisesti olisi lahjoja, mutta ei mitään motivaatiota harjoitteluun. Saati että suostuisi tekemään asioita jonkun ohjeiden mukaisesti. Toisaalta ehkä ihan hyvä että romahdus tuli ennen kuin ehdin rakentaa kovin korkeita pilvilinnoja :lol:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Pokkean illalla kaksoisveljellä hoitamassa kaksivuotiaita kaksosiaan. Otan seurakseni pari omaa lasta, kun kerran halusivat. Eka kerta veljen lapsia hoitamassa. Hieman jänskättää, etteivät nyt vaan vierasta liikaa.
Vastaa Viestiin