Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Täällä näyttää olevan vähän zarcasmiditektorit heikoilla taas. Johtuu varmaan tosta säteiltystä.
Prepare for the worstest.
Dave

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Täällä näyttää olevan vähän zarcasmiditektorit heikoilla taas. Johtuu varmaan tosta säteiltystä.
Se on tää foliohattu, joka estää sarkasmia pääsemästä läpi.
Manaaja

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Se on tää foliohattu, joka estää sarkasmia pääsemästä läpi.
Toi sun uus hattu kyllä pukee sua.
Dave

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Se on tää foliohattu, joka estää sarkasmia pääsemästä läpi.
Toi sun uus hattu kyllä pukee sua.
Kiitos. Savile Row'lta saa mittatilaus foliohattuja. Suosittelen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen iltapäivällä ovikello soi. Avatessani ulko-oven kolme pientä naapurintyttöä kuorolauloi minulle nimpparionnittelulaulun. Kiitokseksi palkitsin heidät rusioilla ja suklaalla sekä toki leveällä hymyllä. How awww is that?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja saira »

^*like*
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
küllküll

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Esikoinen veti ensimmäiset kunnon nightmarensa viime yönä. Aika hyytävä tunne yrittää rauhoitella selkeästi sydänjuuriaan myöten kauhistunutta pikkumiestä, joka ei oikein reagoi edes puheeseen. Oli ihan altered state of mind. Niin ja homma toistui viidesti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos kyse oli kauhukohtauksesta, siihen ei kai ole mtn lääkettä. Lapsi ei juuri reagoi, joten muuta ei voi kuin odotella, että tila päättyy itsestään.
Paras päivä ikinä.
küllküll

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Näin muistelen jostain lukeneeni. Pitkiä on minuutit tätä odotellessa. Onneksi aamusella jäbä ei muistanut tästä mitään.

Ai niin, juniori kävelee :h:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kolmas muskarikerta, alkaa olla voiton puolella. Hämmästyksekseni muistin alkulaulun sanat ja toki lauloin pontevasti mukana. "Avaan ihanan soittorasian..."

Tyttö päikkäreillä, makaroonilaatikko uunissa. Muija shoppailemassa missälie, joten ah tätä rauhaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ostin tytölle pyörän alkuviikolla. Eihän ajamisesta vielä hetkeen mitään tule, mutta tykkää istua satulalla ja ihmetellä ohikiitävää naapurustoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Liisalotta
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 14.01.2011 14:34

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Liisalotta »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ostin tytölle pyörän alkuviikolla. Eihän ajamisesta vielä hetkeen mitään tule, mutta tykkää istua satulalla ja ihmetellä ohikiitävää naapurustoa.
Hanki (kunnollinen) potkuttelupyörä; meillä viime kesänä alle 2 v. ajeli monen kilsan lenkkejä. Ja sillä pääsee huonommassakin maastossa kun voi käytännössä kävellä pyörän kanssa hankalimmat kohdat.
RP

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo, mä ostan tytsälle kesällä ton potkuttelupyörän. Tai sitten jos jo ens viikolla. Tälleen, on mulla painavaakin asiaa.
AngryBird

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Meillä saattais olla joutava, lähes uusi potkuttelupyörä. Tutkimme asiaa jos kiinnostuneita on.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Mikä ihmeen potkuttelupyörä?

Mummolassa odottelee kesän 2-v synttäreitä semmoinen kolmipyörä. Sopinee meidän urbaanille muksulle mainiosti.
No daa, tietenkin potkulauta. Etkö ole kuullutkaan?
Nykyiset ovat kevyitä rimpuloita. Mutta minullapa oli pentuna suvussa kiertopalkintona kulkenut 50-luvun potkulauta. Vähän skootterin näköinen. Paksut renkaat. Jarrukin. Istuin, jonka saattoi kääntää ylös tai alas. Kolmipyöräisiin verrattuna tuossa oli se etu, että tasapainon oppii ennen polkupyörää ihan eri tavalla kuin jollain kolmepyöräisellä tai fillarin apupyörillä. Huono puoli minulle, että lopuksi kavereilla oli jo oikeat polkupyörät, ja tuolla oli hidas potkia perässä.

Ohitin sentään sen vaiheen, jolloin muilla polkupyörän apupyöristä luopuminen oli Miehuuden merkki.

Sitten sain Jopon, jota kaverit haukkuivat "naistenpyöräksi". :roll:
Näen siitä vieläkin painajaisunia ja herään itkien.
RP

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei ole potkulauta, se on ihan pyörä mutta ilman polkimia.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Gat »

RP kirjoitti:Ei ole potkulauta, se on ihan pyörä mutta ilman polkimia.
Ikään kuullutkaan. Sitä nykyaikaa.
Siis polkupyörän näköinen, mutta ei polkimia vaan potkitaan, mutta ilman sitä lautaa, kenties molemmin jaloin? Onko istuin että voi rullata?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Potkuttelupyörä

Mäkin osaan, vaikken ookaan paskamutsi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Meiltä löytyy siis tuollainen.
Vähän pieni jo 5-vuotiaalle.

Kuva
RP

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

On toi aika tunnettu juttu, tai ainakin itse olen törmännyt siellä ja täällä. Hyvää tossa on tietty se että tasapaino aika jees ja esim. tytsä voi tolla jo vetää pillu rallia eli liikkua itsekseen toisin kuin normipöyrällä kun ei hokaa tota polkemista sillatti viel. Sit kun ymmärtää mitä mutsi meinaa niin voip siirtyä normipyörään, ja usein kai apupyöriä ei enää ees tarvita kun se tasapaino on ton kans jo tullu tutuks.
küllküll

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Aamu oli kohtuullisen kauhea - vanhin poika heräsi tunnin etuajassa herättäen kaikki muutkin ja aamutoimissa mikään ei miellyttänyt - heitti F5:n päälle. Aikani kiristelin hampaitani mutta sitten menetin hermoni ns. vanhatestamentillisesti. Se ei ollut kaunista katsottavaa, eikä etenkään kuunneltavaa. Hoitopaikkaan piti sitten jättää hysteerisesti kirkuva punanaamainen kuolahirviö ja töihin ajeli 180 km/h Slipknottia 130db:n voimalla huudattava ilmestyskirjan peto.

Nyt sitten on karsee morkkis.
Dave

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Potkuttelupyörä

Mäkin osaan, vaikken ookaan paskamutsi.
Antoi ekaksi hakutulokseksi Kitinän, että se siitä tunnettavuudesta.

Nevöhööd. Varmaan ihan kätevä peli.
Se potkumopo on kyllä myös rakastettu menopeli.

http://www.lelunetti.fi/plasto-potkumopo-p-1806.html
Plasto on tehnyt tuota samaa mallia vuodesta nakki ja muussi. Varmaan hyvä rahasampo. Muotti on maksettu jo 30 vuotta sitten.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kun kelit ovat lämmenneet, niin naapureiden lapsetkin ovat paljon pihalla. Joka päivä siellä itsekin tulee touhuttua ihan jo siksi, että alle kaksivuotias ei yksin pärjää. On nuo lapset kyllä kivoja ja oikeita hyvän mielen lähteitä. Lasten tukikohta huolimatta Minean nuoresta iästä, on muodostunut meidän etu- ja takapihalle. Haluaisivat alvariinsa tulla meille leikkimään. Niinhän se menee, että lapset ovat siellä, missä niistä välitetään. Naapurin kolmivuotias on muuten ~aina yksin koko illan pihalla, vaikka päivät menee tarhassa. Harmittaa hänen puolestaan, kun vanhempansa ei välitä leikkiä hänen kanssan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olin toissapäivänä Minean ja naapurin lasten kanssa leikkimässä kotipuistossa. Isomman keinuessa juoksi Minea suoraan keinun alle. Keinu naamaan ja iloinen ilmalento hiekkaan. Ehdin huutaa: "Varo, varo!" Naama veressä. Pyyhin paperilla ja näin vekin silmäkulmassa. Naapurin lääkäritäti tuli pyynnöstäni tarkastamaan tilanteen ja laittoi perhosteippiä. Olipa karmea tilanne.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ollut poikamiesilta töistä päästyäni ja mitä olen tehnyt? Noh, poikkesin marketissa ja ostin 100 eurolla kaikkea mahdollista, kun halvalla sai. Sitten kokosin yhden kodin vempaimen, imuroin, pudottelin tomua kankaista, pyykkäsin...kävin sentään saunassa. Olut harkinnassa, mutta väsy meinaa iskeä. Ei osaa rentoutua nykyään, kun vaimo ollut viikkoja kipeä, eikä jaksa kunnolla edes lasta hoitaa. Löytää heti edestään, jos laiskottelee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.