Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Unohtui mainita, että neljältä menen oman elämäni ensimmäiseen vanhempainiltaan isän ominaisuudessa. Okei, kyseessä on joku päiväkodin tutustumissetti, mut kyllä tässä on kaikki merkkipaalun ainekset kasassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Maanantaina virallisesti kaksi. Tänään ja huomenna juhlitaan. Onko vuoden päästä sitten jo kaverit mukana?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nyt kun "Pienissä häissä"-räppi sujuu jo tytöltä, olen alkanut iskostamaan suomirapagenrestä Petriä. Huutelen usein tytölle, että: "Missä Minea?", johon jatkona tytön pitää sanoa, että: "Mää oon kännissä, missä sää oot!" Jälkimmäinen sujuu jo tapaillen, tarkoitus on hioa läppä esityskuntoon elokuun tarhaa varten, jolloin tarhatätien huudellessa, voi tuota käyttää 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nyt kun "Pienissä häissä"-räppi sujuu jo...
Tätä poika laulaa kans. Ja Poika-biisiäkin. Muinoin meni Suudellaan by Tähkä & Tean Tytöt Tykkää :evil:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Sinä olet varmaan niitä vanhempia jotka antavat lapsilleen nimeksi "Jani Aulis Tapani". :)
Sä annat Sirpa Leena.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nyt kun "Pienissä häissä"-räppi sujuu jo tytöltä, olen alkanut iskostamaan suomirapagenrestä Petriä. Huutelen usein tytölle, että: "Missä Minea?", johon jatkona tytön pitää sanoa, että: "Mää oon kännissä, missä sää oot!" Jälkimmäinen sujuu jo tapaillen, tarkoitus on hioa läppä esityskuntoon elokuun tarhaa varten, jolloin tarhatätien huudellessa, voi tuota käyttää 8)
Sinä olet varmaan niitä vanhempia jotka antavat lapsilleen nimeksi "Jani Aulis Tapani". :)
Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Esittäytyminen:

-Mäen Anna
-Kylmäsen Usko
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vanhimman tyttären kanssa Juhannusaattona taas show. Ei tullut kotiin yöksi, ei vastannut puhelimeen.

Penalttina jo ostettu konserttilippu pois, känny pois kesäksi ja laivaristelyn peruutus.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Leevi »

NuoriDaavid kirjoitti:Vanhimman tyttären kanssa Juhannusaattona taas show. Ei tullut kotiin yöksi, ei vastannut puhelimeen.

Penalttina jo ostettu konserttilippu pois, känny pois kesäksi ja laivaristelyn peruutus.
Mäkelä tyyliin: "Penalti!" (ja vihellys pilliin) :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Vanhimman tyttären kanssa Juhannusaattona taas show. Ei tullut kotiin yöksi, ei vastannut puhelimeen.

Penalttina jo ostettu konserttilippu pois, känny pois kesäksi ja laivaristelyn peruutus.
Miten se jatkossa vastaa, vai paukahtiko myös ulkonaliikkumiskieltoa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vanhimman tyttären kanssa Juhannusaattona taas show. Ei tullut kotiin yöksi, ei vastannut puhelimeen.

Penalttina jo ostettu konserttilippu pois, känny pois kesäksi ja laivaristelyn peruutus.
Miten se jatkossa vastaa, vai paukahtiko myös ulkonaliikkumiskieltoa?
Ei oo ulkonaliikkumiskieltoa. Känny on pois sillä logiikalla, että kun ei kerran vastaa siihen, niin ei tarvi sitä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei oo ulkonaliikkumiskieltoa. Känny on pois sillä logiikalla, että kun ei kerran vastaa siihen, niin ei tarvi sitä.
Lisää siihen raportointivaatimus / ilmoittautuminen kotona kerran kolmessa tunnissa.
AngryBird

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vanhimman tyttären kanssa Juhannusaattona taas show. Ei tullut kotiin yöksi, ei vastannut puhelimeen.

Penalttina jo ostettu konserttilippu pois, känny pois kesäksi ja laivaristelyn peruutus.
Miten se jatkossa vastaa, vai paukahtiko myös ulkonaliikkumiskieltoa?
Ei oo ulkonaliikkumiskieltoa. Känny on pois sillä logiikalla, että kun ei kerran vastaa siihen, niin ei tarvi sitä.
Oooh. Tulee mieleen omat teinivuodet.

Mitä ikävämpiä rangaistuksia vanhemmat keksivät sitä nokkelampia tapoja minä keksin ampuakseni takaisin. Odota vaan... :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Känny on pois sillä logiikalla, että kun ei kerran vastaa siihen, niin ei tarvi sitä.
Tää ei nyt oo mitään arvostelua teidän kasvastustapojanne kohtaan, ajatuksia vaan. Mä en ehkä uskaltais napata teiniksiltä kännykkää pois. Ne kun kuitenkin aina saattaa joutua tilanteisiin jossa vanhemman apu saattais tulla tarpeeseen, ja nykyään ei oikeasti enää voi mistään soittaa apuakaan. No, ehkä kaverin kännykästä, jos ne ei oo sattuneet esim. hylkäämään sammunutta katuojaan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onhan siinä tietty mahdolliset turvallisuushaitat, että ei oo kännyä, mutta me kaikki ollaan pärjätty nuoruutemme ilman kännyä.

Ihmeellistä aikaa kyllä toi murrosikä. Lapsi on toisaalta ihan järkevä ja toisaalta ei vähimmässäkään määrin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Onhan siinä tietty mahdolliset turvallisuushaitat, että ei oo kännyä, mutta me kaikki ollaan pärjätty nuoruutemme ilman kännyä.

Ihmeellistä aikaa kyllä toi murrosikä. Lapsi on toisaalta ihan järkevä ja toisaalta ei vähimmässäkään määrin.
Arvasin että lyöt karsarikortilla! :D Mutta silloin oli yleisöpuhelimiakin, enää ei ole!!11

No sepä se, murrosiässä kokeillaan rajoja joskus rajustikin. Vaikka eikös jossain tutkimuksessa juuri oltu sitä mieltä, että murrosikä on vaan länsimaisten keksimä juttu?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Vaikka eikös jossain tutkimuksessa juuri oltu sitä mieltä, että murrosikä on vaan länsimaisten keksimä juttu?
Jaa? Mielenkiintoista, jos niin on.

Mutta eikös jo tuhansia vuosia vanhoissa kirjoituksissa päivitellä nuorison kurittomuutta ja huonoja käytöstapoja?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Vaikka eikös jossain tutkimuksessa juuri oltu sitä mieltä, että murrosikä on vaan länsimaisten keksimä juttu?
Jaa? Mielenkiintoista, jos niin on.

Mutta eikös jo tuhansia vuosia vanhoissa kirjoituksissa päivitellä nuorison kurittomuutta ja huonoja käytöstapoja?
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaa ... n-keksinto
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Vaikka eikös jossain tutkimuksessa juuri oltu sitä mieltä, että murrosikä on vaan länsimaisten keksimä juttu?
Jaa? Mielenkiintoista, jos niin on.

Mutta eikös jo tuhansia vuosia vanhoissa kirjoituksissa päivitellä nuorison kurittomuutta ja huonoja käytöstapoja?
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaa ... n-keksinto
Hmm. Joo. Otsikointi on vähän turhan raflaava. Ja kuten joku kommenteissa kirjoittaa, eihän siinä paljon esim arabiteinille jää murrosikäilyyn aikaa kun on jo äiti.

Mutta se on totta, että ei kaikki elä myrkyistä murrosikää. Esim. mä olin varsin kiltti poika. Toki otin viikonloppuisin pussikaljaa ja päädyin kerran putkaan, mutta en muuten mitenkään kapinoinut.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta se on totta, että ei kaikki elä myrkyistä murrosikää. Esim. mä olin varsin kiltti poika. Toki otin viikonloppuisin pussikaljaa ja päädyin kerran putkaan, mutta en muuten mitenkään kapinoinut.
Mulla ei kuulema ollut ollenkaan. Että mielenterveysongelmia odotellessa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta se on totta, että ei kaikki elä myrkyistä murrosikää. Esim. mä olin varsin kiltti poika. Toki otin viikonloppuisin pussikaljaa ja päädyin kerran putkaan, mutta en muuten mitenkään kapinoinut.
Mulla ei kuulema ollut ollenkaan. Että mielenterveysongelmia odotellessa...
Se on just pahinta, jos ei oo ollenkaan sairaudentuntoa :wink:
küllküll

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Pikkumiehen aktiivinen sanavarasto kehittyy. Huutamisen ja osoittelun lisäksi itseilmaisuun kuuluu mm. "anna", "auto", "avaa", "lamppu", "kauko(säädin)", "hauva", "tutu", "kato!". "Äiti" äännetään selkeästi - mutta minuakin sanotaan "äidiksi".

Isompi yllätti eilen positiivisesti. "Isi tule kattoon!" - oli hoksannut että ilmalämpöpumpun puhaltavalla ulkoyksiköllähän on vaivatonta puhalluttaa saippuakuplia :D
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Istun taksissa matkalla poliisiasemalle hakemaan tyttöä. Ilmeisesti rattijuopumus. 3 päällä skootterilla. Nice.

Edit: luotan siihen, että Lolita tai Pyrde eivät tämän perusteella julkaise mun henkilöllisyyttäni, vaikka varmasti saisivat kaivettua sen esiin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Silkkihansikkaat pois ja henkisesti turpaan ja lujaa. Nyt ei enää pelleillä. Eihän ratista mtn saa, mutta seuraavaksi joku todennäköisesti kuolee.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti:Edit: luotan siihen, että Lolita tai Pyrde eivät tämän perusteella julkaise mun henkilöllisyyttäni, vaikka varmasti saisivat kaivettua sen esiin.
Höpsö! Ei vois vähempää kiinnostaa. Tytöstä olen huolissani ja vähän kettuuntunut teidän vanhempien puolesta. Rankaise hyvin ja viisaasti!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx