Muyanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Muyanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kello on jo kohta 11 ja porukka vaan nukkuu!

Reissun eka puolikas pian taputeltu, viela vajaa viikko jaljella. Suomessa on kuulemma paasty kelin kanssa jo plussan puolelle, se on hirvean kiva kuulla. Ja nyt aamupalan kautta rannalle, miauuu!
Dumis

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta, puurot massussa ja töissä keittelen kaffia.
Gaia

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Kamalaa herätä aikaisin arkeen!
Tänään pikkuihmisen kanssa yhdessä uuteen päiväkotiin päiväksi. Voisin kyl töiden sijaan mennä muutamaksi viikoksi ohjatusti leikkimään ja päiväunille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hjooomenta!

Uuden työntekijän koulutus alkakoon.. sen jälkeen soitan TK:hon ja valitan hartiasärystä, helvata kun ei saa nukuttua eikä toi pirskatin panadol jeesaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mulla kyllä on unirytmi mutta se on väärässä paikassa. 5h unen jälkeen onnistuin kömpimään ylös kasilta ja nyt olen ihan tööt. Toivottavasti saan unet oikiaan kohtaan viikossa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
küllküll

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Just kun selvisin päivystysrupeamasta, niin eiköhän olla pyytämässä että josko vielä tämän illan? No vittu EN! On siellä tuoreempiakin miehiä. Herätkää nyt dorkat.

Esikoinen meni pitkästä aikaa päivähoitoon, juniori ei oksenna enää mutta itki ja heräili joko yön ja roikkuu äidissään koko ajan. Elämme mielenkiintoisia aikoja :swirl:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SinkaMika ottaa hanukan pyrsiistään käteen ja menee pöllyttään thaikkuja, niitä on kyllä siellä paljonmut eiköhän sulle sopiyva ratkaisu löydy?
Pyyhin Netikettiin..
küllküll

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Meinasi unohtua:
Katselin aamulla silmät ristissä sähköpostia ja siellä oli Mikkisoftan viesti "Haluamme antaa sinulle ilmaisen lahjan". Ajattelin, että onko BiliGatesin äkillinen hyväntekeväisyysinnostus ottanut laajemmaltikin tulta yhtiössään?

No, ei ihan.
Ilmainen lahja oli ÄksäPöksin peliohjain.
"No allright, nehän maksaa melkein 50 e uutena!"

Luin eteenpäin:
Ilmainen peliohjain avatar-hahmollesi, koko 264 kt.

:9mm:
Dumis

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

küllküll kirjoitti:Luin eteenpäin:
Ilmainen peliohjain avatar-hahmollesi, koko 264 kt.
:lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^^ Onnea! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hiukkasen naurattaa kyllä toi vt. vuoropäällikkö, se kun ei juuri ota ressiä mistään. On lusinut niin paljon täällä, ettei sitä mitään horjauta. Aamulla kuljetusautoon hypättäessä se dyykkas etupenkille mun nenän edestä ja iski silmää sanoen "IFK takapenkille", kannustaa kerhoa.

Koko aamun se on soitellut hiekka, auraus- ja suolauspalveluita.. tietysti vastaa viralliseen luuriiin "hiekka-auto", kun näkee kuka soittaa :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä oon laittanut tänään (ja vastannut) yli 30 sähköpostiin. Äsken funtsin etten saa mitään töitä tehtyä, kunnes tajusin että onhan nuo s.postit sitä työtä. Pomo ei vaan näe sitä niin, niistä s.posteista ei saa rahaa.

Eikun kirjoittamaan..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Seuraan sivusta kaverin aviokriisiä. Että voi ihminen mennä sekasin :shock:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Seuraan sivusta kaverin aviokriisiä. Että voi ihminen mennä sekasin :shock:
Joko siellä ollaan jakamassa televisiota kahtia ja taistellaan verisesti koiran huoltajuudesta?
Toinen ei tarvi televisiota ja luojan kiitos mitään alempia elämänmuotoja kuten lapsia tai koiria ei ole kuvassa mukana. Meno kuulostaa sen verran harhaiselta että jos olisin ystäväni, niin olisin jo lähtenyt. Aika pelottavaa. Ei väkivaltasen pelottavaa, vaan pelottaa että miten joku voi flipata tuolla lailla. Tyyppi elää jossain rinnakkaistodellisuudessa jossa on eri luonnonlait ku täällä meillä. Ja eri käyttäytymissäännöt.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huomenta poijaat, herrat ja tytöt ja womanit! Katsokaapas tuosta Ikiliikkujien saapas-ketjusta, mikä saapas täytyy olla nyt yleisessä suosiossa.

Niitä kantaa jalassaan myös mielestäni täydellinen nainen.

Että tällaista aamuaikaan. Mutta mieshormoooooonit on hereillä näin maanantainakin ja hyrrää!

Muistakaa se, naiset Kitinän. Kaikille kitinän naisille :h: eikä omien suosikkieni pidä olla mustiksia paitsi Mustiksen!!
küllküll

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

annepa kirjoitti:Tyyppi elää jossain rinnakkaistodellisuudessa jossa on eri luonnonlait ku täällä meillä. Ja eri käyttäytymissäännöt.
AE tuuppaa tuomaan ihmisissä ne """"parhaat""" puolet näkyville. Siinä missä Höllywyydissä "erotaan ystävinä" tai "kasvetaan erilleen", Härmässä käydään viiltelemässä exän autonrenkaat paskaksi tai spämmätään uuden hoidon Facebook-sivu herjausviestejä täyteen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

küllküll kirjoitti:
annepa kirjoitti:Tyyppi elää jossain rinnakkaistodellisuudessa jossa on eri luonnonlait ku täällä meillä. Ja eri käyttäytymissäännöt.
AE tuuppaa tuomaan ihmisissä ne """"parhaat""" puolet näkyville. Siinä missä Höllywyydissä "erotaan ystävinä" tai "kasvetaan erilleen", Härmässä käydään viiltelemässä exän autonrenkaat paskaksi tai spämmätään uuden hoidon Facebook-sivu herjausviestejä täyteen.
Fyysistä väkivaltaa ei ole käytetty, edes autonrenkaita kohtaan. Tämä on tätä tyyliin hän saa tehdä asian X ja se on ok, mut jos vaimo tekee asian X niin se on ihan helvetin paha juttu. Tapanina tuli ilmoitus vaimolle että ero tulee, aikaisemmin ei ole asiasta puhuttu, ja paperit meni käräjäoikeuteen 1½ viikkoa ilmoituksesta. Ystäväni on vähän että "nyt menee niin kovaa vauhtia että mitä sviddua, ei pysy perässä".

Tiesittekste, että se on aina vaimon syy että mies ei harrasta mitään. Koska vaimon pitää INSPIROIDA mies harrastamaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on joku tunnistamaton stressi ja se vaikuttaa nyt aika pahasti yöunien määrään ja laatuun. Tänään oli jo rattiin nukahtaminen melko lähellä. Tää on vähän haastavaa, kun en oikein osaa osoittaa stressin alkulähdettä.

No, jos vähän aamupuuroa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Tiesittekste, että se on aina vaimon syy että mies ei harrasta mitään. Koska vaimon pitää INSPIROIDA mies harrastamaan.
Ahaa. Itse ymmärtäisin syyttelyn jos toinen suoranaisesti yrittäisi kieltää/muuten sabotoida toisen harrastamista.
Sehän ON sabotoimista jos ei inspiroi ja ole muusana!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Poistaa ruoste tanssimalla munasillaan.
Tuleeko tämä upea visio ja komea ilmaus suoraan CMX:ltä, vai menettääkö maailma Pertsassa alkuvoimaisen runoilijan, nykyaikaisen Väinämöisen?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

^^ Kaikki odotellaan tota vaihetta. Puoli vuotta niin ero tulee voimaan. Siinä sitä sitten on kiva kattoa ko akka porskuttaa menemään ja ite on menettänyt kaiken.

Mulla haluttais hakata se äijä rautaketjulla jossa on hakasia. Toisia ihmisiä ei rikota tolleen miten se on tehny.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
annepa kirjoitti:Tyyppi elää jossain rinnakkaistodellisuudessa jossa on eri luonnonlait ku täällä meillä. Ja eri käyttäytymissäännöt.
AE tuuppaa tuomaan ihmisissä ne """"parhaat""" puolet näkyville. Siinä missä Höllywyydissä "erotaan ystävinä" tai "kasvetaan erilleen", Härmässä käydään viiltelemässä exän autonrenkaat paskaksi tai spämmätään uuden hoidon Facebook-sivu herjausviestejä täyteen.
Fyysistä väkivaltaa ei ole käytetty, edes autonrenkaita kohtaan. Tämä on tätä tyyliin hän saa tehdä asian X ja se on ok, mut jos vaimo tekee asian X niin se on ihan helvetin paha juttu. Tapanina tuli ilmoitus vaimolle että ero tulee, aikaisemmin ei ole asiasta puhuttu, ja paperit meni käräjäoikeuteen 1½ viikkoa ilmoituksesta. Ystäväni on vähän että "nyt menee niin kovaa vauhtia että mitä sviddua, ei pysy perässä".

Tiesittekste, että se on aina vaimon syy että mies ei harrasta mitään. Koska vaimon pitää INSPIROIDA mies harrastamaan.
Yleisellä tasolla voidaan todeta, että jos kuullaan pelkästään kiistan toista osapuolta, saadaan vaillinainen kuva tilanteesta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti: Yleisellä tasolla voidaan todeta, että jos kuullaan pelkästään kiistan toista osapuolta, saadaan vaillinainen kuva tilanteesta.
Kyllä, olen todennut tämän itsekin ääneen ystävälleni. Mutta koska mulla ei oo kun se toisen puolen kuva tilanteesta niin reagoin näin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
So Hard

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:Mulla haluttais hakata se äijä rautaketjulla jossa on hakasia. Toisia ihmisiä ei rikota tolleen miten se on tehny.
Kyllä ihmissuhteista saa pois lähteä ilman rautaketjupelkoja, paitsi muslimimaissa. Jos on niin paska äijä, niin sehän tekee palveluksen tuolla erolla.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Muyanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mulla haluttais hakata se äijä rautaketjulla jossa on hakasia. Toisia ihmisiä ei rikota tolleen miten se on tehny.
Kyllä ihmissuhteista saa pois lähteä ilman rautaketjupelkoja, paitsi muslimimaissa. Jos on niin paska äijä, niin sehän tekee palveluksen tuolla erolla.
En turvaudu väkivaltaan ihan helposti (en ole ikinä lyönyt ketään), mutta aina saa haaveilla. En haluaisi piestä sen takia että herra haluaa eron vaan sen käytöksen takia mitä nyt esittää. Olisi vaan sanonut että "nyt tulee ero" ja lähtenyt kävelemään, mutta ei, kun pitää joka päivä esittää jotain uutta ja uskomatonta ja asua samassa kämpässä ja hajottaa toinen ihan palasiksi. Toisaalta olen sanonut kaverillenikin että miksi et lähe ja nyt heti, ei tommosta tarvi kuunnella, mut ei suostu. Hän tietää että ukko on sekasin ja niin kauan kun ei käsiksi käydä niin koittaa kestää, jos vaikka tuo Pertin esittämä vaihe tulis tässä kohta. Mut en usko että tulee ennen kuin asia realisoituu.

Palveluksesta olen ihan samaa mieltä. Ja mitä pikemmin, sen parempi!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin