Kierot lierot frendit

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Manaaja

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Ei ole miestä joka ei olisi vietävissä. Oikea aika, paikka, fiilis, whatever. Kyllä se on fakta näin. Mies toki protestoi väittämääni vastaan ja varmaan osa kitinäläisistäkin. Mutta se on vaan laiffia, tartte niin vakavasti ottaa kaikenlaisia viuhahduksia siellä sun täällä. Elämän totuuksia on ihan hyvä silloin tällöin kuulla.
BS. Kyllä aikuisella, vastuuntuntoisella ihmisellä on tilanteessa kuin tilanteessa kykyä hahmottaa asioita pitkällä tähtäimellä, myös silloin kun on kännissä ja seisoo.
Onko tämä yhtä vakaa mielipide kuin se, että yhden yön jutut eivät ole sun teekuppisi?
Eiväthän ne olekaan? Sitäpaitsi, yrität verrata suhteessaolevan ihmisen moraalista ja oikeudentajuista vastuuta riippumattoman ja vapaan ihmisen valinnanvapauksiin. Ei oikein mielestäni toimi.
NuoriD

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: BS. Kyllä aikuisella, vastuuntuntoisella ihmisellä on tilanteessa kuin tilanteessa kykyä hahmottaa asioita pitkällä tähtäimellä, myös silloin kun on kännissä ja seisoo.
Onko tämä yhtä vakaa mielipide kuin se, että yhden yön jutut eivät ole sun teekuppisi?
Eiväthän ne olekaan? Sitäpaitsi, yrität verrata suhteessaolevan ihmisen moraalista ja oikeudentajuista vastuuta riippumattoman ja vapaan ihmisen valinnanvapauksiin. Ei oikein mielestäni toimi.
Musta kirjani kertoo, että olet joskus sanonut, että et harrasta yhden yön suhteita, mutta myöhemmin kuitenkin kehuskellut one night stand -kaadoilla. Ehkä muistan väärin.
RP

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja RP »

Ihmiset on aikuisia ja vastuuntuntoisia niin kauan kuin ovat, ja sitten eivät enää ole ;)

Automaattisesti nauran mäkeen ihmisen joka harrastaa "en mä vaan koskaan.... ei se vaan koskaan". Nämä on hassuja ihmisiä, on. Todennäköisyyksiä voi olla suuntaan ja toiseen, mutta muuta ei.
Manaaja

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Musta kirjani kertoo, että olet joskus sanonut, että et harrasta yhden yön suhteita, mutta myöhemmin kuitenkin kehuskellut one night stand -kaadoilla. Ehkä muistan väärin.
Olen sanonut etten pidä niistä. Enkä pidä niistä edelleenkään parisuhdeseksiin verrattuna. Tuskin olen koskaan sanonut etten koskaan ole harrastanut yhdenillansuhteita. Tai no, kai mä joskus sillon aikoinaan yritin, mutta ne aina vähän, umm, venähti.
Dumis

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei ole kavereina tai sukulaisena tuommoista ihmistä, onneksi.
Jotenkin oon saanut olla rauhassa tuommoisilta ihmisiltä joten ei edes pysty käsittää toisilla on tuommoisia lähimaastossa. Yksi tosi läheinen ystäväni on mielettömissä riidoissa sisaruksensa kanssa tällä hetkellä, meinaa kaveripiiri hajota ja universumi kaatua sen asian takia.
Ei osaa käsittää kun broidin kanssa "pärjätään" niin "hyvin", ettei mitään isompia komplikaatioita ole, ne hoidettiin jo pentuina.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mulla oli ystävä. Kummipoikani äiti.
Tuli käymään kyläilemässä meillä Savossa useamman päivän verran ja siinä meilä hengaillessaan pyrki flirttailemaan vähän turhan räikeästi mieheni edessä ja mulla meni kuppi nurin. joo, hän ei ole enää ystäväni. Enemmän kuitenkin harmittaa, että siinä meni sitten myös suhde kummipoikaan.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
küllküll

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja küllküll »

RP kirjoitti:Moon aina ihmetellyt miksi ihmiset sietää kaikenlaista aikuisten oikeaa paskaa vaan sen takia että on samaa verta suonissa. Oli sitä sitten enemmän tai vähemmän.
Ei siedä, ainakaan täällä.
Olen katkonut välit molempien vanhempien sisaruksiin siitä syystä, että sekä mutsia että faijaa on yritetty sen verran härskisti kusta silmään perunkirjoituksissa tyyliin "no minä otan tämän tukkimetsän, ota sinä tuo lepikko".

En vaan voi käsittää, mikä saatanan ahneusbasilli iskee aikuisiin ihmisiin perinnönjaossa. Joka hirvigobeliinista tapellaan niinkuin se olisi maailman viimeinen leivänpala. Luulisi vainajan tulevan jo kummittelemaan mokomasta.

Kyynikko kun olen, odotan kauhulla sitä päivää että omista vanhemmista aika jättää. Vaikka broidi onkin minulle rakas, pahaa pelkään että rakas veljeni ryntää haaskalle kuin nälkäinen shakaali, armaan kälyni suosiollisella myötävaikutuksella...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mummon jäämistön perinnönjako meni aika jännästi. Jokainen pesän osakas huuti tavaroita, jonka jälkeen rahalla tasattiin saamiset. Siinä ei oo ihan helppoa ahnehtia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sisarusten puuttuminen helpottaa luultavasti perinnönjakoa hivenen. Toisaalta eipä ukon neljän vuosikymmenen kalsarikokoelmassa ole paljoa jakamista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dave

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Dave »

aasi kirjoitti:Mummon jäämistön perinnönjako meni aika jännästi. Jokainen pesän osakas huuti tavaroita, jonka jälkeen rahalla tasattiin saamiset. Siinä ei oo ihan helppoa ahnehtia.
Fiksu järjestely. Tuotahan pitäisi käyttää aina.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Toivottavasti pääsee omien vanhempien perinnönjaossa helpolla. Suuremmalle kiinteälle omaisuudelle on olemassa jokseenkin kattava testamentti. Jos sisarus haluaa viedä huonekalut, lusikat jne niin siitä vaan rahalla tasaten.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin