Vesa K

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... tyi-taalta
Voi nyt kastike sentään!
:cry:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tää homma kyllä alkaa karkaamaan käsistä ihan totaalisesti: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... tava-biisi :lollero:
Boner

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Boner »

swirl kirjoitti:Tää homma kyllä alkaa karkaamaan käsistä ihan totaalisesti: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... tava-biisi :lollero:

Siis voi hapansillakka miten idari toi kaveri on. Tollolla on rahaa kuin kroisoksella ja se käyttäytyy kuin 15 vuotias huomiohuora.

Jos olisin sen faija, niin vetelisin turpiin mennen tullen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

VK antaa uuden ulottuvuuden käsitteelle mitä vaan pillun tähden.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Once you go black you never go back. And if you can't get black, you go mad.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesa kyllä liikkuu aivan omissa sfääreissään. En tiedä mitä sanoa. Huh huh.
Manaaja

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesa on mun idoli. Ei kukaan voi tehdä itsestään ihan vahingossa noin naurunalaista.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... kastikkeen

Pistetäänkö heti kollektiivitilaus, jos sais halvemmalla?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

"Tämä ei missään nimessä ole mainostemppu. Osaan tehdä mainostemppuja muullakin tavoilla. Parisuhteeni kautta en halua mainostemppuja koskaan tehdä."

Oh the irony.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23528
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^Ihme nipotusta jos ottaa pari saavia rohkaisua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eihä tuo ollut aivan umpikännissä. Pystyi puhumaankin jotenkuten. Ja käveli kun käsipuolesta saatettiin. Melkein siis vesiselvä?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Helvetti että hajosin tolle naapurin puhelulle. :D

http://www.ruutu.fi/video?vt=video&vid=125650
Dave

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Dave »

En oo kattonut koskaan (silloinhan tietenkin on pätevin kommentoimaan ohjelmaa), mutta Marian tyyli roudata syyntakeettomia tyyppejä telkkariin naurettavaksi on kyllä hiinä ja hiinä, että meneekö halveksittavan hyväksikäytön puolelle.
Boner

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Boner »

Pulkannaru kirjoitti:Eihä tuo ollut aivan umpikännissä. Pystyi puhumaankin jotenkuten. Ja käveli kun käsipuolesta saatettiin. Melkein siis vesiselvä?

Taisi olla paremminkin jonkin sortin pillereissä. Silmät ainakin näytti siltä, että viina ei ollut syypää. Joka tapauksessa, on se nolo kaveri. :facepalm:

Erikäiselle iso käsi täältä. Surku tuli jannua kun puhuttiin tyttären uudesta mahdollisesta isästä. Voin kuvitella fiiliksen: "TAPAN!"

En voinut kuin tuntea suurta halveksuntaa horomartinaa kohtaan ja yhtä suurta halveksuntaa perheen rikkovaa miestä kohtaan. Saunan taakse saatana.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja huima »

*facepalm*

Miten Maria Veitola kehtaa ja viitsii tehdä tuollaista ohjelmaa, jossa ihmiset päästetään nolaamaan itsensä tuolla tavalla.
Dave

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Dave »

huima kirjoitti:*facepalm*

Miten Maria Veitola kehtaa ja viitsii tehdä tuollaista ohjelmaa, jossa ihmiset päästetään nolaamaan itsensä tuolla tavalla.
Se on tosiaan mielenkiintoinen kysymys, että onko ohjelman tekijällä jotain vastuuta.

Jos toinen on oikeustoimikelpoinen, niin periaatteessa ei. Käytännössähän ihminen kuitenkin voi olla sekaisin kuin seinäkello, vaikka periaatteessa kulkee "terveiden" kirjoissa.
küllküll

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... kastikkeen

Pistetäänkö heti kollektiivitilaus, jos sais halvemmalla?
Ilmankos muija on kateissa? Siitä on tehty kastiketta! Vesa etsii sitä julkisesti vaan siksi, ettei poliisi ala epäillä...
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:*facepalm*

Miten Maria Veitola kehtaa ja viitsii tehdä tuollaista ohjelmaa, jossa ihmiset päästetään nolaamaan itsensä tuolla tavalla.
No jaa, toisaalta ohjelmahan on otsikoissa -ja keskusteluissa- about joka viikko. Joten tottakai sitä tehdään, kun kerran ihmisiä kiinnostaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:
huima kirjoitti:*facepalm*

Miten Maria Veitola kehtaa ja viitsii tehdä tuollaista ohjelmaa, jossa ihmiset päästetään nolaamaan itsensä tuolla tavalla.
No jaa, toisaalta ohjelmahan on otsikoissa -ja keskusteluissa- about joka viikko. Joten tottakai sitä tehdään, kun kerran ihmisiä kiinnostaa.
Tässä tulee se markkinoiden halujen ja yksilön moraalin eroavaisuus esiin.
AngryBird

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

huima kirjoitti:*facepalm*

Miten Maria Veitola kehtaa ja viitsii tehdä tuollaista ohjelmaa, jossa ihmiset päästetään nolaamaan itsensä tuolla tavalla.
Ihmiset ovat ohjelmassa mukana ihan vapaaehtoisesti. En ainakaan usko, että ketään on siihen pakotettu, joidenkin kohdalla pikemminkin päinvastoin...
Dave

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
huima kirjoitti:*facepalm*

Miten Maria Veitola kehtaa ja viitsii tehdä tuollaista ohjelmaa, jossa ihmiset päästetään nolaamaan itsensä tuolla tavalla.
Ihmiset ovat ohjelmassa mukana ihan vapaaehtoisesti. En ainakaan usko, että ketään on siihen pakotettu, joidenkin kohdalla pikemminkin päinvastoin...
Toki toki. Mutta jos ihminen on sekaisin, niin vapaaehtoisuus ei välttämättä ole riittävä peruste.

Eli jos ihminen on esim pahassa lääkepöllyssä, niin ei hän välttämättä tajua omaa tilaansa. Ei sellaista ihmistä mielestäni pitäisi päästää TV:hen suoraan lähetykseen.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Dave kirjoitti: Toki toki. Mutta jos ihminen on sekaisin, niin vapaaehtoisuus ei välttämättä ole riittävä peruste.
Mutta miksi Maria nyt olis tässä jotenkin pahempi ja tuomittavampi kuin kaikki iltalööpit, ihan yhtä laillahan ne ovat Tuksusta, Keskisestä ja Nykäsestä otsikoita repineet?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dave

Re: Vesa K

Viesti Kirjoittaja Dave »

Lilo kirjoitti:
Dave kirjoitti: Toki toki. Mutta jos ihminen on sekaisin, niin vapaaehtoisuus ei välttämättä ole riittävä peruste.
Mutta miksi Maria nyt olis tässä jotenkin pahempi ja tuomittavampi kuin kaikki iltalööpit, ihan yhtä laillahan ne ovat Tuksusta, Keskisestä ja Nykäsestä otsikoita repineet?
Mulle nyt iski joku moralinen kouristus. Jotenkin tuntuu vastenmieliseltä, että pilleripöllyssä oleva ihminen istutetaan suoraan TV-lähetykseen.