Mitä kannatat? (SM-liiga)
Re: Mitä kannatat? (SM-liiga)
Tästä ketjusta puuttuu maailman paras E.V.V.K. - jääkiekkojoukkue.
-
- Kitinän uhri
Äänestin Kärppiä, vaikken kovin innostunut jääkiekon ystävä olekaan. Loppujen lopuksi minulle on melkoisen yhdentekevää, mikä yritys sen Suomen mestaruuden voittaa.
"I want you to get excited about your life."
Sellainenhan olisi ihan turha. Yritin nimetä ketjun niin, ettei sun tarttis sitä avata. Nyt voit puhista pyllyys.tuulenpuiska kirjoitti:Tästä ketjusta puuttuu maailman paras E.V.V.K. - jääkiekkojoukkue.
---
Viimeksi muokannut sincia, 06.10.2005 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Coolest game on earth.sincia kirjoitti:En kannata. Hassua puuhaa, aikuiset ihmiset huitoo kepillä jotain kumiklönttiä. Voi se olla ihan kivaakin, mutta että sen vierestä katsominen...?
Kauramoottoreiden juokseminen kilpaa se vasta idioottia puuhaa onkin. Mukamas urheilua. Pah.
-
- Kitisijä
Kiekkokaupungin kasvattina en voi vastata mitään muuta, kuin HPK!
No nyt tunnustaa.Dumari kirjoitti:Kukaan ei ole tunnustanut (äänestyksen mukaan) kannattavansa narreja. Normaalisti en alennu vittuilun tasolla lätkästä puhuttaessa, mutta nytten...
BuhaHaHaaa!!!
JOKERIT TSA TSA TSA!
Komppaan. Päivällä mun ei annettu äänestää, näin vain tulokset. Jotain hifkiläisten koodareitten tulosmanipulointia??Angita kirjoitti:No nyt tunnustaa.Dumari kirjoitti:Kukaan ei ole tunnustanut (äänestyksen mukaan) kannattavansa narreja. Normaalisti en alennu vittuilun tasolla lätkästä puhuttaessa, mutta nytten...
BuhaHaHaaa!!!
JOKERIT TSA TSA TSA!
Niin minäkin luulin kunnes ajoin yhtä kappaletta itse. Helevetin hauskaa ja vaativaa. Tunne eläin ja luota siihen ja paina täydet, siinä on jotain.SingleMalt kirjoitti:Kauramoottoreiden juokseminen kilpaa se vasta idioottia puuhaa onkin. Mukamas urheilua. Pah.
Ja se on urheilua, ohjaksista saa todellekin pitää kiinni kunnolla hyvän hevosen ollessa edessä. Ja se on taitoa millä se pidetään ravissa. Älä aliarvioi lajia jota et selkeästi tunne.
Kuulostaa ihan normiseurustelulta.1108 kirjoitti:Niin minäkin luulin kunnes ajoin yhtä kappaletta itse. Helevetin hauskaa ja vaativaa. Tunne eläin ja luota siihen ja paina täydet, siinä on jotain.SingleMalt kirjoitti:Kauramoottoreiden juokseminen kilpaa se vasta idioottia puuhaa onkin. Mukamas urheilua. Pah.
Vittu nyt lähden kauppaan ja lenkille.
Sä et nyt ymmärrä. Tässä ketjussa oli äänestys! Se oli pakko avata! (Cityssä ei ollut äänestysjutskii)Geetzu kirjoitti: Sellainenhan olisi ihan turha. Yritin nimetä ketjun niin, ettei sun tarttis sitä avata. Nyt voit puhista pyllyys.
-
- Elämätön Kitisijä
Kyllä se on toi ainoo ja oikee stadin ykkösseura mitä kannatan!
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Pelleilyä se on, kun katsotaan nopeinta suoriutujaa steppiaskelin. Ukko selkään ja laukkaan. Siihen hevonen on luotukin.1108 kirjoitti:Ja se on urheilua,
-
- Kitisijä
Yli 20 vuotta olen ollut Tapparan fani ja siinä pysytään hautaan asti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Oisit hurjasti halunnu äänestää sitä "EVVK"? Ärsy! Ite oot! En tajuu miks aina pitää urputtaa ja tunkee pää sinne mikä ei nappaa ei mitenkään! Ei ketään kiinnosta jos juuri sinä et asiaan lämpene!tuulenpuiska kirjoitti:Sä et nyt ymmärrä. Tässä ketjussa oli äänestys! Se oli pakko avata! (Cityssä ei ollut äänestysjutskii)Geetzu kirjoitti: Sellainenhan olisi ihan turha. Yritin nimetä ketjun niin, ettei sun tarttis sitä avata. Nyt voit puhista pyllyys.
*relaksoituminen*
Toi oli yleisesti mussuttajille, ei teepsulle. Teepsu diggailee IFK:ta oikeesti.
Ei voi vastata muuta kuin TPS.
Aina ollut ja tulee aina olemaan.
Ja ei, en ole koskaan asunutkaan Turussa. Helsinkiläistynyt espoolainen joka kannattaa TPS:sää vain.
Talvella tulee varmaan muutama matsi käytyä katsomassa, Espoossa tai Helsingissä.
Aina ollut ja tulee aina olemaan.
Ja ei, en ole koskaan asunutkaan Turussa. Helsinkiläistynyt espoolainen joka kannattaa TPS:sää vain.
Talvella tulee varmaan muutama matsi käytyä katsomassa, Espoossa tai Helsingissä.
-
- Kitisijä
HPK... ...ja ilmeisesti ainut tässä porukassa. Kerho se on ollut aina ja tulee olemaankin.
Ovela kuin orgasmi
Siis puhut kouluratsastamisesta ?SingleMalt kirjoitti:Pelleilyä se on, kun katsotaan nopeinta suoriutujaa steppiaskelin. Ukko selkään ja laukkaan. Siihen hevonen on luotukin.
Se onkin pelleilyä, täysillä ilman kikkailua sanon minä. Eli Maastoratsastusta tai raviurheilua.
-
- Kitisijä
..et ihanThink kirjoitti:HPK... ...ja ilmeisesti ainut tässä porukassa..
-
- Kitisijä
No niinpä näkyy. Katsoin vain tuota äänestystilannetta ja olin siellä ensimmäinen ja ainut Kerhoa äänestänyt. Mitäs sinä olet oikein mennyt äänestämään ...herää pahvi, nyt on tosi kyseessä...irmelianneli kirjoitti:..et ihanThink kirjoitti:HPK... ...ja ilmeisesti ainut tässä porukassa..
Ovela kuin orgasmi
-
- Kitisijä
Mitäs helvettiä? Eilen klo 19.46 äänestin Kerhoa, luonnollisesti, ja silloin sen prosentti oli 0.Think kirjoitti:No niinpä näkyy. Katsoin vain tuota äänestystilannetta ja olin siellä ensimmäinen ja ainut Kerhoa äänestänyt. Mitäs sinä olet oikein mennyt äänestämään ...herää pahvi, nyt on tosi kyseessä...irmelianneli kirjoitti:..et ihanThink kirjoitti:HPK... ...ja ilmeisesti ainut tässä porukassa..
-
- Kitisijä
Nyt siellä näyttää olevan kaksi äänestänyttä. Edellisen viestini aikaan ei vielä ollut.irmelianneli kirjoitti: Mitäs helvettiä? Eilen klo 19.46 äänestin Kerhoa, luonnollisesti, ja silloin sen prosentti oli 0.
Pääasia, että on molemmat äänet.
HOO-PEE-KOO
Ovela kuin orgasmi
Matka on pitkä, mutta minkäs teet .. Lathoonin nousuhumusta vielä jokin päivä päästään siihen, että jokerihomot ja hifkihomot saa pitää suruorgiat keskenään.HoundDog kirjoitti:"Matkalla mestaruuteen"
Kiekko-Espoo!!