Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Yleinen lätinä jä kitinä

Haluaisitko väri- ja kokovalinnan pois kitinätekstin muotoilusta?

Kyllä, palstaa olisi mukavampi lukea ilman karnevaalitekstejä.
15
44%
Ei, haluan avointa karnevaalin kokoista väriterapiaa!
19
56%
 
Ääniä yhteensä: 34

Manaaja

Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eli äänestys: Haluaisitko että viesteissä tekstin muotoilusta poistettaisiin color- ja size-valinnat niiden hallitsemattoman käytön ehkäisemiseksi?
Dave

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Jos ei kestä kuumuutta, niin pitää laittaa ilmastointi päälle :wink:
Bhven

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

En ymmärrä mitä kysytään. :wink:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ehkä :wink:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voi hyvä tavaton! :o

Sanokaa nyt immeiset miksi ihmeessä Manaajaa ärsyttää meikäläinen NOIN paljon vai mitä tämä Saminnarsku ja jatkuva yritys latistaa minut ja ylihuomio minuun johtuu??? :o

Minä en kyllä osaa aavistaa! Pitäisi olla imarreltu, mutta hän on jopa hieman pelottava! :shock:

jos olisi nainen niin luulisin että tykkää? :)

MIKÄ SINULLA Manaaja - kaverini oikein ON? :?:

Kertokaa muut mikä ihme tämä viha-rakkaussuhde on ja jos se on kateutta niin miksi ihmeessä?????

Jos ei ole kateutta niin mikä sitten? Joskus tulee mieleen, että hän olisi tyytyväinen jos olisin kuollut?


Kysyy Arskainen ystävällisesti ja uskoo Manaajan omalaatuiseen huumoriin! :?

Jos se on huumoria niinkuin toivon niin unohtakaa koko juttu!! :)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja saira »

Ei vaikuta mitenkään. Jos tuntuu siltä etten jaksa lukea/katsoa, sisällön, värien yms vuoksi, sivuutan vain.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Boner

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Stadinarska kirjoitti: Sanokaa nyt immeiset miksi ihmeessä Manaajaa ärsyttää meikäläinen NOIN paljon

Ei pelkkä Manaaja, vaan tällä hetkellä Manaaja + 5 hlöä.

Monella moderoidulla palstalla olisit saanut bannit jo aikaa sitten. En itse asiassa tiedä ainuttakaan muuta palstaa jossa värilottosi sallittaisiin.

Ai miksi? Se on helvetin ärsyttävää. Ihan kuin kakaroiden tagit ympäri kaupunkia. Ihan sama mitä niissä lukee, koska itse viesti hukkuu ilmaisun paskuuteen.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Foorumin taustalle musiikki soimaan ja sitten tekstiin voisi kirjoittaja ripotella hassuja kuvia, joita painamalla tulisi hassuja ääniä, tööt, plumps ja prööt.... :h: :h: :h:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Boner kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Sanokaa nyt immeiset miksi ihmeessä Manaajaa ärsyttää meikäläinen NOIN paljon

Ei pelkkä Manaaja, vaan tällä hetkellä Manaaja + 5 hlöä.

Monella moderoidulla palstalla olisit saanut bannit jo aikaa sitten. En itse asiassa tiedä ainuttakaan muuta palstaa jossa värilottosi sallittaisiin.

Ai miksi? Se on helvetin ärsyttävää. Ihan kuin kakaroiden tagit ympäri kaupunkia. Ihan sama mitä niissä lukee, koska itse viesti hukkuu ilmaisun paskuuteen.
Mainostauko!

a) Kukas sinä olet??? Niinpä!

Joku rautakanki oli hyvin kehityskeskustelussa lukenut erittäin hyvin postaukseni ja laittanut vain provoksi siitä "Oletko samaa mieltä".joka ei yhtään liity asiaan! Katsokaapa ihmiset ja boikotoikaa tuota tahallista kiusaamista! Ja en jaksa olla vihainen. Olkaa te muut mukavat ihmiset! :) Olisiko tuo Boner/rautakanki Manaaja taas itse?

b) olen sanonut, että omissa ketjuissani vain käytän isoimmin ja olen sen pitänyt. Ja luvannut. Silti en lopullisesti ymmärrä, mikä väreissä muka Manaajaa ärsyttää? Se olen minä joka jostain syystä ärsyttää.

c) nämä värit ovat tässä Kitinän käyttäjäliittymässä! Onko käyttäjä silloin väärässä, heh! ja tästäkö bannia muka pitäisi saada. Luonnollisesta asiasta ja väkivallattomasta kivasta kirjoittelusta. Nyt pyydän sinua juoksemaan ihan suoraan suolle! Mutta koska olen todella kiltti niin en halua sinun uppoavan! Ja arvaa mitä! Olet itse lapsellisempi! :)

d) Cavallo, repsahdin naurusta! :D

e) On 7, jotka tykkää väreistä tai eivät pidä muutoin Manaajan tyylistä. En pitäisi minäkään. Olen TOSI iloinen. EN SILTI aio ahdistaa tai ihastuttaa väreillä muuta kuin isoimmin omassa blogissani ja paljon vähemmän omissa ketjuissani!! Ihan niinkuin ennenkin.

f) Saira, olet ihana! :h:

sa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miksei, jos haluaa sanoa jotain painokkaammin, sanoo sen vain fiksummin. Jos ei saa huomiota normaalikokoisella ja värisellä kirjoituksella, sitten on vika jossain muussa kuin forumin asetuksissa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

SAint ei ole koskaan vaikuttanut minuun millään tavalla piste jotain muuta, vai?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Stadinarska on norattu.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Dumis

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kottarainen kirjoitti:Minusta ei. Ei yhden aivoinvalidin takia tarvitse koko palstaa muuttaa. Onhan ignore-toiminto olemassa jo oikein riepoo.
Tätä kailottelinkin jo toisessa ketjussa.
Plus onhan se helpompi alleviivata tai boldata tekstiä kuin kirjaimellisesti alkaa sitä väsää.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kottarainen kirjoitti:Ei tosin ihan heti tule mieleen miten noita size- ja color-namiskoita käytettäisiin asiallisesti.
No vaikka korostamalla yhtä sanaa eikä koko tekstiä.
Manaaja

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Minusta ei. Ei yhden aivoinvalidin takia tarvitse koko palstaa muuttaa. Onhan ignore-toiminto olemassa jo oikein riepoo.
Tätä kailottelinkin jo toisessa ketjussa.
Plus onhan se helpompi alleviivata tai boldata tekstiä kuin kirjaimellisesti alkaa sitä väsää.
Ööh, size ja color eivät ole missään tekemisissä alleviivauksen tai boldauksen kanssa.
Dumis

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Minusta ei. Ei yhden aivoinvalidin takia tarvitse koko palstaa muuttaa. Onhan ignore-toiminto olemassa jo oikein riepoo.
Tätä kailottelinkin jo toisessa ketjussa.
Plus onhan se helpompi alleviivata tai boldata tekstiä kuin kirjaimellisesti alkaa sitä väsää.
Ööh, size ja color eivät ole missään tekemisissä alleviivauksen tai boldauksen kanssa.
Hups, käsitin että kaikki tekstinmuotoilu pois.
My bad.

edit: jos nuo kaksi saa puis ihan ilman mitään muita menetyksiä, niin huitin vittuun vaan noi teiniX-jutskat.
Manaaja

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Tätä kailottelinkin jo toisessa ketjussa.
Plus onhan se helpompi alleviivata tai boldata tekstiä kuin kirjaimellisesti alkaa sitä väsää.
Ööh, size ja color eivät ole missään tekemisissä alleviivauksen tai boldauksen kanssa.
Hups, käsitin että kaikki tekstinmuotoilu pois.
My bad.
Ei, pointti oli jättää boldit, italicit, underlinet, listit, codet, img:t, urlit ja youtube-tägit ihan rauhaan. Kyse oli vain color- ja size-tägistä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Ööh, size ja color eivät ole missään tekemisissä alleviivauksen tai boldauksen kanssa.
Hups, käsitin että kaikki tekstinmuotoilu pois.
My bad.
Ei, pointti oli jättää boldit, italicit, underlinet, listit, codet, img:t, urlit ja youtube-tägit ihan rauhaan. Kyse oli vain color- ja size-tägistä.
Sanonko mä mikä sun pointtis on...?

Myönnettäköön, että mua ärsyttää lähes ensimmäistä kertaa oikeasti joku näin virtuaalimaailmassa...
Oikein Jumalasta seuraava ellei peräti herra Jumala...

Jos minä ärsytänkin selkeästi jostain syystä tätä herraa niin on hän onnistunut kyllä ärsyttämään minuakin....

Manalan eettinen järjenjuoksu TRAILER (freeware):

"Ei kuulkaas idea on se, että minä teen oikein ja päätän ja pointti on se, että ei SA saa tehdä mitään kun minä en tykkää" ----->

KINDERGARDEN!!! Mars
:)

Noniin ja nyt mä oon yliväsynyt! Piti katsoa tennistä ja sitten tuota sisiliskoa vielä...

MUTTA olen todella iloinen kun tuossa Herra Puolijumalan äänestyksessä ollaan ymmärretty kivasti asia!!

Jos minua "kusetat" ja tämä itsekkyytesi on huumoria, mitä EN ENÄÄ oikeastaan usko vaikka toivon "yhteiskunnankin puolesta", niin facepalm mulle ja anteeksi.

Nyt kyllä UNI! Hyvää yötä ihan kaikille!

Toivoo kaverinne SA
Manaaja

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei ole kaikki klapit puuliiterissä, ei.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Stadinarska kirjoitti:Myönnettäköön, että mua ärsyttää lähes ensimmäistä kertaa oikeasti joku näin virtuaalimaailmassa...
Ongelma näyttää olevan, että olet yhtäkkiä löytänyt tämän virtuaalimaailman, etkä vaan tajua, että hyvät tavat on siellä siinä missä muuallakin. Ei itsensä korostamista soheltamisella kovin moni muutenkaan (irl) jaksa katsoa.

Aikana ennen näitä web-foorumeita meno oli vielä tylympää: bannia kun kerran teet jotain tähän riemunkirjavuuteeen verrattavaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun ne värit ja koon muutokset ei häiritse, toisaalta pärjäisin hyvin ilmankin, ei tule ikävä. Periaatteessa olen sitä mieltä, että jos ne nostavat useammilla karvat pystyyn niin helpompi niistä on kai luopua.

Joskus aiemmin muistan keskustelua ainakin ylettömästä hymiöiden käytöstä, liian isoista kuvista, kappalejakojen puutteesta, välimerkkien puutteesta jne. Pointtina, että jos ärsyttää haluaa, niin siihen löytää keinot rajoituksista huolimatta.

Mun mielestä Arskan kirjoitustyyli on mielenkiintoinen tapa provosoida ihmisiä. Se näkyy uppoaan moniin sellaisiinkin, joita olen pitänyt fiksuina ja joiden en olisi uskonut menevän noin helppoon. Kertoo ehkä siitäkin, miten palsta koetaan "omaksi", ulkopuoliseksi jääneillä ei ole lupaa rikkoa tabuja.

Toinen mikä kiinnostaisi, on Arskan motiivi. Mä en usko että Arska on oikeasti tyhmä, ja sen lisäksi hän tuntuu olevan kovin huolissaan siitä, ettei ole eräiden kirjoittajien suosiossa. Muutamissa ketjuissa SA on jo taipunut jättämään överimuotoilut pois, mutta joka kerta palannut takaisin vanhaan tyyliinsä. Huomionarvoista on, että perustekstin tuottaminen olisi nopeampaa, joten syynä ei ole samanlainen välinpitämättömyys kuten väärissä kappalejaoissa ja välimerkkien tai isojen alkukirjainten puutteessa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:Mun ne värit ja koon muutokset ei häiritse, toisaalta pärjäisin hyvin ilmankin, ei tule ikävä. Periaatteessa olen sitä mieltä, että jos ne nostavat useammilla karvat pystyyn niin helpompi niistä on kai luopua.

Joskus aiemmin muistan keskustelua ainakin ylettömästä hymiöiden käytöstä, liian isoista kuvista, kappalejakojen puutteesta, välimerkkien puutteesta jne. Pointtina, että jos ärsyttää haluaa, niin siihen löytää keinot rajoituksista huolimatta.

Mun mielestä Arskan kirjoitustyyli on mielenkiintoinen tapa provosoida ihmisiä. Se näkyy uppoaan moniin sellaisiinkin, joita olen pitänyt fiksuina ja joiden en olisi uskonut menevän noin helppoon. Kertoo ehkä siitäkin, miten palsta koetaan "omaksi", ulkopuoliseksi jääneillä ei ole lupaa rikkoa tabuja.

Toinen mikä kiinnostaisi, on Arskan motiivi. Mä en usko että Arska on oikeasti tyhmä, ja sen lisäksi hän tuntuu olevan kovin huolissaan siitä, ettei ole eräiden kirjoittajien suosiossa. Muutamissa ketjuissa SA on jo taipunut jättämään överimuotoilut pois, mutta joka kerta palannut takaisin vanhaan tyyliinsä. Huomionarvoista on, että perustekstin tuottaminen olisi nopeampaa, joten syynä ei ole samanlainen välinpitämättömyys kuten väärissä kappalejaoissa ja välimerkkien tai isojen alkukirjainten puutteessa.
Exsu, kiitos! Oli hyvä kirjoitus, olen iloinen! :)

Täytyy mennä äkisti arkisiin askareisiin, mutta totean, että JOS minua ärsyttäisi postaukset niin ne nimenomaa OLISIVAT isot ikävät kestävää kehitystä huonontavat rumat kuvat ja ENNEN KAIKKEA sisäpiiriset tylyt postaukset ja ennen kaikkea väkivaltainen muista välittämätön ja lisäksi toisten ylenmääräinen mollaaminen epäasiallisesti ja röyhhkeä kirjoitustyyli. En tarkoita itseäni oikeastaan kun kirjoitan tällaisella provotyylillä, mutta ihan muutenkin minua ärsyttäisi juuri se HURJA tylyys ja kylmyys toinen toisiamme kohtaan, jota toinen toistaan kohtaan harrastaa.
SE ON jos jokin niin ärsyttävää, koska se on oikesti vakava piirre ja kehitys niin täällä virtuaalimaailmassa kuin elävässä elämässä. Tylyä käytöstä ja hymyttömyyttä EMME TARVITSE. Se on syöpää.

Siis hymyillen eteenpäin ja itseasiassa minun tehtäväni on lopullisesti tajuta mikä ihmeen kumma olisi värien kauniissa käytössä pahasta, mutta jos ihmiset tosiaan ajattelee niin...

Manaajahallahan on jokin iso pakkomielle minua kohtaan ja hän ei puhu itse asiasta oikeasti että hän mistään väreistä muka hermostuisi,hermostuu vain minusta, mutta minä voisin tehdä sellaisen homman, että käyttäisin värejä vain Stadinarskan blogissa ja sitten omissa ketjuissani vielä vähemmän kuin nyt tavallisesti! Mutta en ole käyttänyt kuin pikkuisen värejä muualla.

Manaajasta sen verran, että hänen tyylistään VOISI olla erittäin ärsyyntynyt OIKEASTI. Heh. :o :)

Mutta tämä äänestys on mielenkiintoinen juttu! Sehän on oikein iloinen asia. Värejä pidetään kauniina, jota pitäisinkin mukavana. Ei minun mielestäni Stadinarskan blogi ole ollenkaan rumaa katsottavaa. Eikö se ole esteettisesti kaunis. Pyrin oikeasti siihen.
Kirjoituksissa on liikaa löysää, hyvä on, mutta tarkoitus on, ettei siinä ainakaan ole typerää vaäkivaltaa ja inhottavuuksia. Itseni koriostushan on sellaista huumorjuttua, toki. Livenä olen, ehkä en harmaa, mutta en itseäni korostava! Tukijajuttu on hauska mun mielestä ja ei loukanne ketään! :)

Exsun kaltaiset analysoivat kirjoittavat ovat NAMIasia. Exsu, halaus minulta, ole hyvä! :)

Hyvää päivää kaikille tasapuolisesti, varmasti myös Manaajalle! Ehkä me vain pidämme toisistamme...heh

SA
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
Jos täällä joku uhkailee raiskaavansa toisen kirjoittajan lapset kahtia ja murhaavansa kirjoittajan, kaikki muut paitsi itse ovat aina idiootteja, pedofiilejä, natseja ja mitä milloinkin. Ja vastaus on aina "annetaan kaikkien kukkien kukkia".

Ja TÄMÄ on nyt sellainen juttu, jossa meidän pitää ehdottomasti toimia.
Hyvä huomio!

Ja kiitokset SA:lle selventävästä vastauksesta. Olen samaa mieltä monessa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tulisiko color- ja size-tägit poistaa käytöstä?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti:Ja kiitokset SA:lle selventävästä vastauksesta. Olen samaa mieltä monessa.
Piti käydä lukemassa.

Musta värien ja fonttikoon vaihtelu tuntuu silmiä rasittavalta. Kun työkseni tuijotan monitoria, niin mieluiten katsoisin silmälle mahdollisimman miellyttävää tekstiä. Käytännössä tämä tarkoittaa ettei ruudulla olisi kirkkaita värejä, teksti olisi vakiokokoa eikä olisi ylimääräisiä isoja kirjaimia.

Mutta

Jos väreillä ja fontilla leikkiminen on SA:sta tai jostain muusta kivaa, niin antaa palaa, koska tän palstan hyväpuoli on, että ne saa helposti pois näkyvistä.

Mä en oikein hahmota miksi nähdään vaiva perustaa galluppeja oman agendan tueksi, jotta saataisiin ylläpito tekemään muutoksia, kun ratkaisu on yhden klikkauksen päässä. Noraus on kuitenkin demokraattisin tapa moderoida palstaa, kun jokainen voi tehdä itselleen sopivan valinnan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin