Surkea maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^ Flunssa tulossa? Vilutusta täälläkin.

Jos sitä sitten lähtisi töihin.. tänään onkin taasen varsin täysi työ- ja touhupäivä .. olis jo huominen.
ninnithequeen

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Te kuolette tähän: olin lauantaina Kontulassa pelaamassa bilistä ja laulamassa karaoea - rekkiksen kanssa. Tullee kahtomaan poikaansa vissiin tänään. Selvinpäin. Pakahtukaa.
AngryBird

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Olisin helposti voinut nukkua vielä muutaman tunnin. Muuten tässä maanantaissa ei ainakaan toistaiseksi ole mitään vikaa :)
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

exPertti kirjoitti:Viluttaa t-viivan kanssa. Eli ainoasta ällästä puuttuu se t-viiva. :)

Onhan tuo kalenteri ikävän täynnä täälläkin.
Ah, joo..
Muakin vähän ketuttaa, mutta ei mikään asia mille voisi itse tehdä mitään... harmittaa yhteisen ajan vähyys.
Manaaja

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ugh, heräsin 6:30 siihen että 1 nainen soittaa silleen vähän puskista että on ikävä.

Olin vähän silleen että awwww, bitch mee keittiöön tekemään piirakkaa.
Dumis

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Ugh, heräsin 6:30 siihen että 1 nainen soittaa silleen vähän puskista että on ikävä.
Kohta soittaa nainen 2 että panettaa?

Kohtuullisen kauhea olo vieläkin, toivottavasti tässä ei tule kipeäksi.
Lauantaisen polttarin krapula pelottaa jo ihan tosissaan, ku eilenkin oli kohtuuvaikea vaikken juuri ihmeemmin tinaillut lauantaina.
Kaakaota naamariin, ehkä tää kurkku jossain välissä palautuu normiksi.


Lupasin illalla mennä kaverille kattomaan jefua, kun en sitä juuri ikinä ole bowlin lisäksi katella, jos vaikka innostuisi :twisted:

edit: vittu, tietty näin sen katsottavan matsin tuloksen :evil:
Dave

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Pössis on hyvä :ohyeah:
Manaaja

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Kohta soittaa nainen 2 että panettaa?
Se soitti eilen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:Pössis on hyvä :ohyeah:
Mistä tuulee?

Täällä odottavan varovainen buugi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

^Viime ajat vibraatiot ovat olleet hyvät. Tätä on ollut jo muutama viikko. En tiedä miksi.
Dave

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kohta soittaa nainen 2 että panettaa?
Se soitti eilen.
Älä ole liian helppo.
küllküll

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Tylsä alku tylsälle viikolle - surkeita jämähommia, nillittäviä pikkupomoja ja automaattikaffekin maistuu paskalle. Jätin sunnuntain sukelluksen väliin että saan enemmän aikaa olla lasten kanssa. Huolestuttavaa. Toisaalta - skidit kasvaa niin nopeasti ja ne kaivoskäytävät sieltä mihinkään häviä... jos siellä olisi natsien kultaa, niin se olis kyllä löydetty jo.

Kuopus osaa jo sanoa "KUKKUU!" ja esikoisen laulutaidot kehittyvät koko ajan.

Toivottavasti kotona postilaatikossa odottais jo verovapaa "Dead Space 2". Harva asia karkoittaa arjen niin miellyttävällä tavalla, kuin silmitön virtuaaliväkivalta.

Kuva
Viimeksi muokannut küllküll, 24.01.2011 9:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hyvä päivä, toistaiseksi.
Mitä nyt töitä pukkaa enemmän ku tarpeeksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dave

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Dave kirjoitti:^Viime ajat vibraatiot ovat olleet hyvät. Tätä on ollut jo muutama viikko. En tiedä miksi.
:think:

Oikein ryhdyin tätä miettimään ja nyt muutama vko olen ottanut alkoa vain perjantaisin. En tiedä, olisiko sillä vaikutusta. So not, kunhan hyppy kulkee.
Dave

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Värisuora!
küllküll

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Manaaja kirjoitti:Ugh, heräsin 6:30 siihen että 1 nainen soittaa silleen vähän puskista että on ikävä.
Toivottavasti kutsuit stalkkaavan tyttöparan sisälle. Kylmähän sille siellä lumisessa skutsissa tulee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jos joku soittaa mulle ennenkuin kello on soinut, että on ikävä, saa ikävöidä vielä hetken ;)

Mä voisin tarttua tohon Ninnin Rekkis-juttuun, mutta en jaksa. Otsaan vaan sattuis kun sitä seinään lyö enkä harrasta masokismiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:Mä voisin tarttua tohon Ninnin Rekkis-juttuun, mutta en jaksa. Otsaan vaan sattuis kun sitä seinään lyö enkä harrasta masokismiä.
Mä voin tarttua. Todellakin kuolen, nimittäin häpeään. Miten yksikään nainen voi olla noin typerä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ehkä tällä kertaa on uusi ehkäisyasento käytössä, eikä vahinkoa enää tapahdu.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Käenpoika-efektit? Rekkis laittaa, mikä lie nyksä maksaa.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Seuraavassa numerossa: "Oon täällä maha pystyssä ja elämä kohtelee ansaitsemattoman huonosti. On niin kovin vaikiaa. UK toi keskellä arkiyötä tupakkaa ja suklaata. Samalla se mökötti jostain käsittämättömästä syystä jota en pysty ymmärtämään, muttei silti suostunut ottaa rahaa tuomisistaan. Paska mies."
ninnithequeen

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hah.

Yllättäen meillä oli ihan helvatan hauskaa. Hän meni kiltisti omaan kotiinsa ja minä omaani. Poika täyttää huomenna vuoden, ehkäpä siksi nolona haluaa hänet nähdä.
Dave

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

ninnithequeen kirjoitti:Tullee kahtomaan poikaansa vissiin tänään. Selvinpäin. Pakahtukaa.
Mistä sä etukäteen tiedät, että se on selvinpäin?
ninnithequeen

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dave kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tullee kahtomaan poikaansa vissiin tänään. Selvinpäin. Pakahtukaa.
Mistä sä etukäteen tiedät, että se on selvinpäin?
Töissä. Autolla. Isolla semmosella.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oliskin maailman eka rattijuoppo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin