Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Yleinen lätinä jä kitinä

Kävisitkö huorissa jos se olisi edullista ja siihen olisi hyvänoloinen tilaisuus?

Olen nainen, been there, done that. Would do again.
0
Ei ääniä
Olen nainen, ihan mielelläni kokeilisin tätä maksullista optiota tavallisen rinnalle.
4
12%
Olen nainen, ajatus seksistä maksamisesta em. tilanteessa lähinnä kuvottaa.
11
32%
Olen mies, been there, done that. Would do again.
9
26%
Olen mies, ihan mielelläni kokeilisin tätä maksullista optiota tavallisen rinnalle.
5
15%
Olen mies, ajatus seksistä maksamisesta em. tilanteessa lähinnä kuvottaa.
5
15%
Ihan sama, antakee nyt edes maksusta jos ette säälistä!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 34

Manaaja

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin siis 6 on joko tehnyt jo, tai tekisi. 3 ei tekisi = vähemmistö.
Dumis

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt sä pelaat noilla vaihtoehdoilla, huijarisika!
Manaaja

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sä osaa laskee, torvi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lähtökohtaisesti en haluaisi ostaa seksiä.

Mutta jos tulisi eteen tilanne, jossa pitäisi ostaa seksiä, niin en haluaisi sitä sellaiselta tyypiltä johon ei ilman rahan liikkumista olisi mahdollisuutta. Tuntuisi turhan nöyrältä sellainen. Ennemmin sitten sellaiselta, jonka kanssa voisi olla muutenkin luontaisasti ja tässä tapauksessa raha nyt vain sattuisi liikkumaan.
Bruce Willisika

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

exsu kirjoitti:Ennemmin sitten sellaiselta, jonka kanssa voisi olla muutenkin luontaisasti ja tässä tapauksessa raha nyt vain sattuisi liikkumaan.
Meinasin jo kompata jotakuta aiemmin, mutta tää kuulosti lopulta oikeimmalta. Kuten jo toisaalla mainostin, en maksaisi pelkästä seksistä, koska rajahyöty ja -kustannukset ei vaan kaupassa kohtaisi. Tämä johtuu pitkälti siitä, että 1)rimaa laskemalla/poistamalla saisin seksiä lähes milloin vain ja 2)toisen osapuolen haluttomuus lähikontaktiin vähentää omaa nautintoani tilanteessa merkittävästi. Kaupan syntymiseen tarvitaan siis pelkän panos-tuotos(input-output)-suhteen lisäksi toimiva kokonaispalvelukonsepti.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Kävin äänestämässä, että otanta kasvaa.
AngryBird

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Yllättävän moni on ostanut seksiä :shock:
CeDell Davis

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Olen mä käynyt punaisten lyhtyjen kadulla. Olin niin hirveessä känässä ettei ne halunneet mua :( Normi suomalainen sika.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tossa pyykkejä ripustellessa käväs mielessä, että milloin seksistä on tullut sellainen perustarve, että se pitäisi taata esim. vammaisille? Että miksi sellainen prostituutio on hyväksyttävää, mutta joku muu ei. Kysyy epätietoinen pöndeltä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Dave kirjoitti:Mutta jos teoretisoidaan, että olisin Mr. Single, niin saattaisin ehkä kenties mahdollisesti joskus ostaa Reilun Kaupan -prostituutiopalvelun. Mielenkiinnosta.
Komps tälle. Tosin epäilen, että markkkinatasapaino on sellainen, että minun haluamani palvelun laatu olisi tuloihini nähden liian kallista.

En ole kovin helppo ihminen, enkä halua ollakaan. Satunnaisen seuran löytäminen olisi sinkkuna todennäköisesti varsin hankalaa. Pidän seksin ostamista rehellisempänä ja moraalisesti hyväksyttävämänä kuin baariteatterin esittämisen.
Dave

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:Tossa pyykkejä ripustellessa käväs mielessä, että milloin seksistä on tullut sellainen perustarve, että se pitäisi taata esim. vammaisille? Että miksi sellainen prostituutio on hyväksyttävää, mutta joku muu ei. Kysyy epätietoinen pöndeltä.
Ei yhteiskunta katso, että seksi olisi vammaiselle perustarve, joka tulee taata. Tämä voidaan päätellä siitä, että sosiaaliturva ei kata seksipalveluiden kustannuksia.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Tossa pyykkejä ripustellessa käväs mielessä, että milloin seksistä on tullut sellainen perustarve, että se pitäisi taata esim. vammaisille?
Tuo väite nyt ei koskaan ole kestänyt vettä. Ei tuollaista palvelua voi kukaan vaatia takaamaan.

Kieltäminen ei kuitenkaan ole mikään pakollinen vaihtoehto takaamiselle. Voidaan aivan hyvin sallia osto/myynti ja antaa markkinoiden hoitaa vammaisten tarpeiden tyydyttäminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei kai sitä kukaan vaadikaan, mutta tässäkin ketjussa se on nähty hyväksyttävänä prostituution muotona. Kun käsittääkseni vaikkapa se, että kaikki asiakkaat olisi jatkossa vammaisia tmv. ei kuitenkaan poista prostituution lieveilmiöitä. Jos nyt mm. parittamista ja ihmiskauppaa voi lieveilmiöiksi kutsua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Dave »

sivustahuutaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tossa pyykkejä ripustellessa käväs mielessä, että milloin seksistä on tullut sellainen perustarve, että se pitäisi taata esim. vammaisille?
Tuo väite nyt ei koskaan ole kestänyt vettä. Ei tuollaista palvelua voi kukaan vaatia takaamaan.
No ellei tässä olisi tätä moraalista aspektia, niin toki yhteiskunta tuon maksaisi. Sehän on selvä. Kattaahan sos. turva monia asioita, joita ei voi pitää ehdottoman välttämättöminä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Dave kirjoitti:No ellei tässä olisi tätä moraalista aspektia, niin toki yhteiskunta tuon maksaisi. Sehän on selvä. Kattaahan sos. turva monia asioita, joita ei voi pitää ehdottoman välttämättöminä.
Ei sosiaaliturva itse asiassa kata moniakaan yksilöityjä juttuja. Esim. toimeentulotuella voi nytkin ostaa seksiä, viina ja huumeita, jos sitä vapaata osaa haluaa sellaiseen käyttää.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Ei kai sitä kukaan vaadikaan, mutta tässäkin ketjussa se on nähty hyväksyttävänä prostituution muotona.
Tuon argumentin ainoa tarkoitus on nostaa esiin kieltäjien perustelut, jolloin päästään kyseenalaistamaan myös kieltäminen yleisemmin. Nythän seksin ostaminen on kielletty argumentilla 'koska ei mä en haluu et se on sallittua'.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RP kirjoitti:No koska ostaminen on helpompaa, eikä mua kiinnosta mitkään mahdolliset suostuttelut, etsimiset ja tunnepitoiset mahdollisuudet.
*yhtyy*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vesper kirjoitti:Tossa pyykkejä ripustellessa käväs mielessä, että milloin seksistä on tullut sellainen perustarve, että se pitäisi taata esim. vammaisille? Että miksi sellainen prostituutio on hyväksyttävää, mutta joku muu ei. Kysyy epätietoinen pöndeltä.
Kaupungin järjestyssäntöjen mukaan ei yhtään sen hyväksyttävämpää kuin kenellekään muullekaan ja toiseksi ihmettelen, miksi juuri vammaisryhmille pitäisi seksipalveluiden osto hyväksyä nimenomaan sen vamman vuoksi? Aivan kuin vammaiset eivät voisi muuten harrastaa seksiä saatika elää parisuhteessa? Tai ylipäätään toteuttaa seksuaalisuuttaan millään muotoa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Ei kiinnosta maksaa sellaisesta jota saa ilmaiseksikin. Ja tuskin se sen laadukkaampaa olisi.
Boner

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Kottarainen kirjoitti:Masa siinä väitti jotain sellaista, että mies joka ei halua ostaa seksiä, valehtelee.
Jos haluat viitata minuun, koeta nyt edes viitata sitten lainauksilla, eikä laittamalla sanoja suuhuni. Torvi.
Boner

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Jos jotakuta kiinnostaa lukea läpi, niin tuolta löytyy SALLI:n kannanottoja prostituutiopolitiikasta, seksialan lainsäädännöstä, seksityöntekijöiden ihmisoikeuksista ja muista seksityön kysymyksistä.

http://www.ladyjohanna.com/salli/kanta/index.html


VAROITUS!

Älkää erehtykö avaamaan saman saitin kuvalinkejä. Niistä tulee sokeaksi! ARGH! Kuvissa siis on sotanorsu alasti ja moskova levällään.

Tämä kannattaa lukea:

http://www.ladyjohanna.com/pro/js/onkoproihm.pdf
Viimeksi muokannut Boner, 28.01.2011 8:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huorissa käyvää on nyt sitten paheksuttu kympillä. Osa paheksunnasta on varmasti tarkoitushakuista oman vastakkaisen mielipiteen korostamista. Kertokaas mihinkä tekoon/rikokseen rinnastette huorissa käymisen? Kuinka moraaliseettisen väärin se on?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Huoran syli on kylmä ja katse kolkko...
Yhtään laadukasta huoraa en ole tavannut, vaikka olen niitä konttilasteittain nähnyt.

Mutta jos sellainen silmää ja mieltä miellyttävä maksullinen nainen löytyisi, ja olisin sinkku, niin kyllä maksaisin.
AngryBird

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Huorissa käyvää on nyt sitten paheksuttu kympillä. Osa paheksunnasta on varmasti tarkoitushakuista oman vastakkaisen mielipiteen korostamista.
Mä en kyllä ole mitenkään ihmeemmin paheksunut mutta vastaan silti.
En ole oikeastaan ihan varma mitä mieltä mä asiasta olen. Itse en seksin ostoon ryhtyisi mutta on niin hiton monta muutakin asiaa mitä en tekisi ja muut silti vapaaehtoisesti tekevät enkä niitäkään tuomitse.

Sanoisin, että jokainen tavallaan ja jos hommasta ei jää huonoa omatuntoa tai muuten paskaa fiilistä niin mikäs siinä sitten.

Tämä oletuksena siis jos seksiä myyvä taho on täysi-ikäinen ja vapaaehtoinen.
Bruce Willisika

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kottarainen kirjoitti:
Laadukas huora. Pientä esineellistämistä havaittavissa.
Sitähän se lähes aina onkin, ei kai tuo nyt mikään uutinen ole. Oma raportoimani kokemus sisälsi niin vähän esineellistämistä kuin tässä kontekstissa on ylipäätään mahdollista, mutta eipä tuollakaan lievennettyä tuomiota ole tältä tuomioistuimelta herunut. Siitäkin huolimatta, ettei nokan koputtamista pitäisi olla, mikäli kauppa ei riistä myyjää. Käsittääkseni tuomittavinta toiminnassani omassa tapauksessani oli nimenomaan elintasoero kaupan osal´puolten välillä. Minun nykyiset tuloni eivät missään nimessä ole huomattavat verrattuna pattayalaiseen rakkauden ammattilaiseen. Monet heistä väkisinkin tienaavat minua enemmän kuussa. Eli taloudellista epätasapainoa ei juurikaan nykyisellään esiinny. Olenko nyt siis puhdistettu pahuudesta vai mistä seuraavaksi kiikastaa?
Vastaa Viestiin