Idols 2011

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mutmähelkuttiunohinkattoohelaidolssin...kele

Kuunaanenookahtonu niitäkarsintoikahtelin.

PitäskattooläppäriltKatsomost. Mutsetökkiijotenkiii...

ErityisestpitääkattooHennariikkaa. JoskertaMussukkaki näkee :facepalm: in.

Heivaankaikill. :ohyeah:

Tsadin idolinen arska
Mut en musta ole musta
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No voi nyt v*ttu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hyvä että päästiin tosta nitkuttajasta eroon, varmaan ihan paska sängyssäkin tolla motoriikalla!
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja scarface »

Olipa yllätys.. :shock:
RP

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Stiinan tippuminen oli aika harmilllista vaikka olin jo hieman kyllästynyt. Miehelle totesin että taitaa tippua vaikka Hennariikka olisi ollut ehkä oikea valinta siihen.

Ilpo veti tänään parhaiten.
ninnithequeen

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

scarface kirjoitti:Olipa yllätys.. :shock:
:komps:
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Olisi tuota Stinaa voinut vielä pari jaksoa katsoa. Eniten ihmettelen miten tuon ulkomaanelävä vaan pyristelee tuolla. Onko hän joku 13v tyttöjen suosikki?
Ulkomaanelävä? Siis puhut ilmeisesti tuosta kaverista joka on syntynyt Suomessa suomalaiselle äidille ja asunut koko ikänsä Suomessa?

Ihanan Ennakkoluuloista Pertismiä.

Ja osaahan se kaveri ihan laulaa, jos se vaikka sen vuoksi on vielä siellä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Innostuin sen verran, että laitoin googleen hakusanat "idols ali ei osaa laulaa" ja joku muukin näyttäisi olevan samaa mieltä. :)
No tässä te kyllä olette väärässä, Ali nimenomaan osaa laulaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Innostuin sen verran, että laitoin googleen hakusanat "idols ali ei osaa laulaa" ja joku muukin näyttäisi olevan samaa mieltä. :)
Aivan käsittämättömän nerokasta. Seuraavaksi voisit googlta mm:

"idols ilpo ei osaa laulaa"
"idols martti ei osaa laulaa"
"idols hennariikka ei osaa laulaa"

...ja odottaa ihan käsittämättömän paljon erilaisempia tuloksia.

Jos tämä ei riitä vielä vakuuttamaan niin kannattaa kokeilla myös:

"idols kukaan ei osaa laulaa"
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^^ Eipä juuri kosketa, vaikka se parhaiten noista Martin kanssa laulaa osaakin. Sä olet vaan joskus ihan tavattoman pöljä.
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Innostuin sen verran, että laitoin googleen hakusanat "idols ali ei osaa laulaa" ja joku muukin näyttäisi olevan samaa mieltä. :)
No tässä te kyllä olette väärässä, Ali nimenomaan osaa laulaa.
Voi olla. Tietoni hänen "taidoistaan" on peräisin tältä palstalta. Yleensä keksin jotakin muuta tekemistä ennen kuin hän esiintyy enkä ole kuuntelemassa.
Ei naamapalmu sentään sä olet kyllä ihan epätodellinen toisinaan. Sä siis avoimesti ihmettelet täällä että miksi joku "ulkomaanelävä" ei ole tippunut kisasta vielä, ja ainoa rajapinta sulla tähän tyyppiin noin käytännössä on se, että tiedät sen näyttävän ulkomaalaiselta, etkä ole edes yrittänyt kuunnella kaverin laulamista.

Joksenkin surkuhupaisaa tosta tekee kuitenkin vasta tuo, että sun "tietosi" (nyt tuli oikeampi sana heittomerkkeihin) hänen taidoistaan on peräisin tältä palstalta. Katos kun tosta pikasesti vilasee taaksepäin, niin ton kaverin laulutaitoja on kehunut mm. minä, vespa, bluntly, gat ja suvinen. Sen sijaan ainoa joka on sanonut negatiivista (eikä nyt edes negatiivista, vaan että olisi pudottanut kaverin jatkosta), on ollut pupu.

Eli siis minkälaisten lasien läpi sä noita sun tietojasi oikein mahdat keräillä täältä?

"Tietojen" keräämisen ja käyttämisen sijaan haistan nyt melkoisen äärimmäistä ja vainoharhaista ksenofobiaa tässä. Ei tää oikein millään muulla enää selity.
AngryBird

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ilpo on ollut eiliseen asti mun mielestä vähän turhaan ylistetty mutta eilisillan esiintyminen oli suorastaan loistava!!

Seuraavalla kierroksella vois sitten tippua Hennariikka. Heikoin lenkki jäljelle jääneistä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Eilinen oli ensimmäinen jakso kauden Idolsia jonka näin. Lisäksi olen aika totaalisen epämusikaalinen, eli en osaa sanoa, kuka kadotti vireen tai on muita parempi laulaja. Näillä pohjustuksilla sanoisin, että olisin itse eilisen perusteella pudottanut ilman muuta jonkun kolmikosta Ali, Hennariikka, Stina. Ali ja Hennariikka esiintyivät minusta aivan kuin musiikkiluokan kuuliaiset oppilaat kevätjuhlassa: ihan kiva vanhemmille, mutta en mä niitä minään erityisinä tähtikandidaatteina tai viihdyttäjinä osanut pitää. Stina vaikutti aivan eri tason esiintyjältä, mutta kai näissä pippaloissa vaikuttaa biisivalintakin: Maailmassa on päinvastaisista huhuista huolimatta kuitenkin myös ihan hyviä iskelmiä, mutta Stinan sanoitukseltaan nolo ja musiikillisesti tylsä valinta oli tavattoman heikko veto. Siltä, mutta vain siltä kannalta ansaitsi putoamisensa. Martti ja Ilpo olivat hyviä.
Viimeksi muokannut urpiainen, 11.04.2011 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä en vieläkään oikein kuullut sitä Hennariikan epävireisyyttä mistä se taas sai noottia. Laulaako se oikeasti epävireisesti ja mä vaan olen puukorva?
AngryBird

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti:Laulaako se oikeasti epävireisesti ja mä vaan olen puukorva?
Sen ulkomuoto kääntää sun korvat "ihassama" -asentoon :P
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Mä en vieläkään oikein kuullut sitä Hennariikan epävireisyyttä mistä se taas sai noottia. Laulaako se oikeasti epävireisesti ja mä vaan olen puukorva?
+1
Ja kertokaa, että mitä tarkoittaa epävireisyys?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Manaaja kirjoitti:Mä en vieläkään oikein kuullut sitä Hennariikan epävireisyyttä mistä se taas sai noottia. Laulaako se oikeasti epävireisesti ja mä vaan olen puukorva?
En mäkään, selkeämpää epävirettä kuulin Ilpon laulamissa kertseissä eilen, vaikka hyvin muuten veti.

En kuullut kuin kolme viimeistä laulantaa eilen, mutta niiden perusteella tämä iskelmäteema istui kilpailijoille oikein mainiosti. Ainakin kun viime viikon hirveyksiin vertaa.
Pröötprööt
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ja kertokaa, että mitä tarkoittaa epävireisyys?
Sitä että laulaa välillä nuotin vierestä vaikka muuten laulaisi oikein, tai sitten laulaa jatkuvasti joko ylä- tai alavireisesti, eli "sivuun" soittimien virityksestä. Mä oon ymmärtänyt että nää nimenomaan kritisoisivat Hennariikkaa siitä että se laulaa jatkuvasti vire johonkin suuntaan vääntyneenä, enkä mä itse kuule sitä.

Muutamia ihan pikkasia, studiotasolla huomattavia nuotin vierestä menemisiä mä kuulin siinä sen laulussa, mut ne oli lähinnä sellasia jotka se korjas saman tien vokaalin painottuessa, eikä sitä voinu periaatteessa sen vuoksi mun mielestä edes sanoa kunnolliseksi/havaittavaksi/häiritseväksi nuotin vierestä laulamiseksi.

Hennariikka on kyllä vähän neuroottisen oloinen koulukiusattu yliherkkis. Ehkä ne on vaan "backstagen valossa" päättänyt että se on sen verran vaikea ihminen työskennellä, ettei se oikein toimi tohon hommaan tai ettei sen hermot tule kestämään sitä myllytystä, ja sen vuoksi tuotantotiimi yrittää luoda siitä väkisin negiksempää kuvaa kuin ansaitsisi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ja kertokaa, että mitä tarkoittaa epävireisyys?
Sitä että laulaa välillä nuotin vierestä vaikka muuten laulaisi oikein, tai sitten laulaa jatkuvasti joko ylä- tai alavireisesti, eli "sivuun" soittimien virityksestä.
Ja Tapion usein käyttämä falski on sama juttu?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ja kertokaa, että mitä tarkoittaa epävireisyys?
Sitä että laulaa välillä nuotin vierestä vaikka muuten laulaisi oikein, tai sitten laulaa jatkuvasti joko ylä- tai alavireisesti, eli "sivuun" soittimien virityksestä.
Ja Tapion usein käyttämä falski on sama juttu?
No siihen en osaa sanoa, kun kaikki tuntuu tarkoittavan sillä vähän eri asioita. Falskilla monesti tarkotetaan joo epävireyttä, mutta sitten taas toisaalta sillä voidaan tarkottaa "jollotusta" tai ylitulkintaakin. Se on vähän niinkuin sellanen muusikoiden käyttämä vastine sanalle "paska".

Kuuntelin nyt ton Hennariikan nykäsyn uusiksi 300 euron kuulokkeilla. 2 pientä kohtaa siellä oli mihin mun mielestä pystyi puuttumaan, mutta menee mun mielestä noin käytännössä ihan täysin hiustenhalkomiseksi kun kyse on livevedosta. Edes Katri Heluna itse laula puhtaammin livenä, vaikkakin eukolla on niin paljon kokemusta ja rutiinia takana, että se saa pienet virheet laulussa häivytettyä kuin eläin.
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:Stinan lähdettyä ei liene epäilystäkään että voittoon ei purjehtisi Ilpo.
Mä kyllä veikkaan kaikista epätodennäköisyyksistä huolimatta Marttia.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kahtoin katsomosta eilen idolsin ja sanokaapa tekniset tyypit enemmän miksi Katsomo ei nyt tökkinyt ollenkaan!

Oliko vähemmän linjoilla. Sama kone, vaikka mulla on koneita kolme.

Mitä te ihmettelette tuloksia: Miehet olivat komeaäänisiä kaikki ja

Hennariikka söpö kuin mikä ulkonäöltään. Laulu oli huonoin (toki miten niin myötähäpeää, Mussukka, ei nyt todellakaan) .

Mutta kuka nyt ilmanmuuta putoaa kun yleisö äänestää! Hennariikka vai Stiina. No aivan varmasti Stiina koska Hennariikka tuskin putoaa ollenkaan tai viimeisessä äänestyksessä koska on söpö ja söpöt hennot naiset pärjää takuuvarmasti.

Ilpo on luullakseni voittaja. Siis se jolla oli hattu ja joka näytti nuorelta. Jos hän ei voita niin mä en ymmärrä juurikaan mitään.

Seuraavaksi putoaa se kiltin näköinen soukka poika jonka nimeä en muista, Stiinan vasemmalla puolella, sitten putoaa se paksu kalju ja sitten hennariikka.

Olen NIIN varma tästä.

Stadinarska

P.S Nyt pelastuitte kaikilta väreiltä kun mulla KIIRUUUUU
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja scarface »

Suvinen kirjoitti:Lauloi miten lauloi, mutta eihän sillä likalla ole karismaa piirun vertaa. Olisi joutanut kotiin jo kolme jaksoa sitten, vaan kuten ennustin jo aiemmin sätkii finaalikolmikkoon silkoilla säälipisteillä.
Todellakin!!

Martti vs Ilpo tästä loppufaittaamisesta sit tulikin. Jotenki tykkäisin Martista enempi, mut Ilpo taitaa olla kokonaisuutena enemmän IDOLI.
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ihan hyvä vaan musikaalisista syistä johtuen, jos Hennariikka ja Martti eivät voita. Saavat keskittyä paremmin musiikin tekemiseen/tuottamiseen/laulamiseen. Idoliksi sitten tarvitaan se kaikenlaisissa markettikeskuksissa ja köyhän miehen festareilla loppuunajettava sirkusapina, jolla tuotantoyhtiö tekee rahaa, noh, eläimenä.

En tiedä miten tää finaalirakenne menee, että putoaako tässä porukkaa vielä miten, mutta itse veikkaisin että seuraavalla rundilla lähtee Ali, sitten Hennariikka, ja loppusuperfinaalissa on sitten Martti ja tämä teinipöksyjä kostuttava Laihialainen pikku-Jone.
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:helppo veikkaus on
Sir, you fail in so many levels!
Vastaa Viestiin