De la lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Röpöttäminen jatkuu...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Bruce Willisika

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Illan vika safkis. Sitten pari tuntia lakia lukien ja nuq. Miksei aina voi olla perjantai/lauantai...
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tänään on tortun päivä. Ja ehkä myös pullan. Liput olivatkin jo saloissa kun palasin parin tunnin aamureippailulta. J.L. Runebergin tiedän, mutta kuka oli Simo Laskiainen, vai Timoko se oli?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä tein eilen torttuja n. 30 kpl. Joku oli juonut mun punssin, laitoin sitten rommia mutta kivasti sekin toimi.

Töihin pitäis lähteä, mutta taidan mennä salin kautta.
Boner

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Bhven kirjoitti:Tänään on tortun päivä.
Kyllä. Saunapuhtaan tortun päivä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pelipäivä on juhlapäivä :cheer: ...ensin töitä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nonni, töissä kaffia napaan. Kohta pitäs päättää meenkö Amicalle syömään lihapullia, ainoa vaan että jos siinä on joku tyhmä rajoitus (5-6kpl). Suklaamoussea jälccäriks. Tätytyy käydä vaklaa.
Sitten töiden jälkeen vihdoin salille ja iltasella klassikkoa väijymään kaverille.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No nyt lähti vähän lapasesta...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Luultavasti ihan hyvä, että väillä lähtee tumpusta.

Harmi vain kun meikäläisellä lähtevät jutut on ihan vääriä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon edelleen niin päissäni, etten ehkä pääse täältä ikinä himaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:Oon edelleen niin päissäni, etten ehkä pääse täältä ikinä himaan.
Missä oot? Voin tulla hakemaan valkoisella ratsulla!
Dumis

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenna töitä niin tänään ei lähe lapasesta, ihan hyvä. Onhan tässä ollut ties mitä kissanristiäistä ja vielä olis parit jäljelläkin. Häät ens vkl:na ja sitten siitä parin viikon päästä se pilkkireissu, jotenkin ei nyt inspais vedellä ison kaavan kautta, onneksi tää vkl tuli lepovuoro :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hiukan napsuisi. Jos ottaisi paistin sulamaan ja hakisi jonkun paksun punkun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Tytsän kanssa ulkoiltu, pyykit pesty, paketit pakattu, tytsä laitettu päikille, mies istutettu pelikoneen eteen. Nyt voisin suunnitella tytsän syndejä ja paistaa sisäfileet. Suunnitelmat on tehty rikottaviksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No nyt on safkaa ja juomaa niin ettei huomista ole.

Kohti uusia ulottuvuuksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lintsin talvirieha ja Sea Life koluttu, poika nukahti kotimatkalla bussissa niin että haahuilin ruokakaupan yläkerrassa yli tunnin (prisma siis), eikä mitään ylimääräistä tarttunut mukaan. Oon toivoton törsääjä ja shoppaaja :(

Huomenna tulee miehen veli + tyttis pojan seuraksi pariksi tunniksi kun mä VIHDOIN JA VIIMEIN pääsen katsomaan matsia: Chelsean peli tulee olemaan dramaattinen, pakko nähdä muualta kuin 19" näytöltä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kohta talviklassikkoa kattomaan kallioon. Kaveri oli tehnyt mulle IFK-viirin ja pienen "megafonin" paperista ja laminatista... veri nais :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Anoppi ollut jossain taudissa koko viikon, ei ole ääntä lähtenyt, ollut sairaalassakin, 40 astetta kuumetta eikä laske jne. Käyty sen puolesta kaupassa (on siis superelinvoimainen 51v biletysihme) jne. ja soiteltu vointeja päivittäin.

Nyt sitten ilmoitti torstaina, että on sen verran kipeä, ettei voikaan pojua katsoa sunnuntaina, joten saatiin miehen veli tänne..

Ei siinä vielä mitään; nyt FB on täynnä ko. anoppirakkaan hekumointia siitä, miten hän on kohta lähdössä Töölönrantaan safkalle ja juomingeille, sieltä VIP-aitioon Talviklassikkoa katsomaan; juomineen kaikkineen.

HV.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

En niin ole makean perään mutta äiti toi mukanaan itse leipomaansa kääretorttua, suklaista. Ehkä maistan illemmalla. Nyt olen syönyt karjalanpiirakoita munavoilla, nams. Liian monta, mutta...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Oon edelleen niin päissäni, etten ehkä pääse täältä ikinä himaan.
Missä oot? Voin tulla hakemaan valkoisella ratsulla!
Kulta! Sain jo kyydit, seuraavalla kerralla sitten!

Oon ollu tuhmuri.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti: Oon ollu tuhmuri.
Hyvä tyttö, välillä pitääkin olla vähän tuhma 8)
Ite taidan olla ihan kiltisti tän viikonlopun.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti: Ite taidan olla ihan kiltisti tän viikonlopun.
Famous last... jne.

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Boner

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Kuusi sikamaisen raskata tuntia lumitöitä tontilla takana. Olen viinini, saunakaljani ja hyvän viskini ansainnut. Aamulla lumisavotta jatkuu.

Hyviä uutisia oli se, että viisi tonttia alueelta on varattu lisää. Hieno homma.
RP

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Että osaa olla vammanen palohälytin yläkerrassa. Normaalisti piippaa uunin avaamisestakin jos joku muu kuin minä kokkaan. Tänään kärtsäsin pihviä sen verran pahasti että oli kunnon atomipommipilveä sekä tukehtumisvaaraa muilla vierailla. Ei mitään, ei pihaustakaan. Kyllä se toimii, koitin.

Weird.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: De la lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ilmavirtaukset kulkee sopivasti varottimen kohdalla.

Aamu alkoi metsätöillä. Panin yksikseni 5 reilun kokoista kuusta pitkälleen ja lautatavaraa ajatelle sopiviin pätkiin. Sitten sapuskaa ja tunnin torkut ( <- ilman t-kirjainta ois ollu varmaan parempi!). Iltapäivästä alkaen kyläreissulla sinkkuneidille antamassa atk-tukea tai jotain. Seuraavaksi saunaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin