Muuttopalvelut akselilla Hki -> Hki?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Muuttopalvelut akselilla Hki -> Hki?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Vielä ei ole ihannekämppä tiedossa, mutta ilolinnun kevätmuuttokuume on pahasti nousussa.

Viimeeksi muutin alkuvuodesta 2009 ja muuton hoiti mallikkaasti Muuttopalvelu Niemi.

Ruuhkavuosia elävia kavereitani en viitsi muutoillani vaivata (vaikka he mieluusti kyllä auttavat naista mäessä), vaan tilaan ammattilaiset asialle.

Todennäköisesti teen perinteisen tarjouspyyntökierroksen ja kaipaan siksi arvon kitinäläisten kokemuksia ja suositteluja pääkaupunkiseudun muuttopalveluista:

Mitä muuttopalvelua kannattaa käyttää muutettaessa Helsingin sisällä ja mitä ei?

Otan mieluusti ja nöyränä vastaan upeimmat ja karvaisimmat... eiku karmaisevimmat muuttokokemukset eri firmojen kanssa.
Ei, juu, vaarinhousut!
Boner

Re: Muuttopalvelut akselilla Hki -> Hki?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Ota sikamika. Saat komearaamisen aikuisen opiskelijapojan!
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Muuttopalvelut akselilla Hki -> Hki?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Heh, kiitti vinkeistä! Mutta en etsi sitä halvinta vaan luotettavinta, tehokkainta ja nopeinta ratkaisua. Mä olen valmis sijoittamaan hyvään muuttoon pätäkkää, mutta haluan tietää, että se investointi kannattaa.

Ja muutto on sen verran rankka juttu, että en rupea harrastamaan sen kustannuksella hyväntekeväisyyttä. Hermot ovat muuttoaamuna muutenkin kireällä ja kohmelosta kärsivät opiskelijapoitsut saisivat mut vaan totaalisesti pimahtamaan :lol:
Ei, juu, vaarinhousut!
Bruce Willisika

Re: Muuttopalvelut akselilla Hki -> Hki?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Onhan noita firmoja. Ilmeisesti itse pakkaat ja purat tavarat ja tarvitset niille pelkän kyydityksen? Se, missä mä olen aikoinaan hommaillut, hoitaa kyllä muutot hyvin ja luotettavasti (töissä lähinnä poliiseja, palomiehiä ja mä). En osaa sanoa hinnastaan enkä sen kilpailukyvystä, mutta voit kysellä itse jos kiinnostaa. Laitan infoa privana.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Muuttopalvelut akselilla Hki -> Hki?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Bruce Willisika kirjoitti:Onhan noita firmoja. Ilmeisesti itse pakkaat ja purat tavarat ja tarvitset niille pelkän kyydityksen? Se, missä mä olen aikoinaan hommaillut, hoitaa kyllä muutot hyvin ja luotettavasti (töissä lähinnä poliiseja, palomiehiä ja mä). En osaa sanoa hinnastaan enkä sen kilpailukyvystä, mutta voit kysellä itse jos kiinnostaa. Laitan infoa privana.
Tänks, Bruce :) Juu, itse mä olen pakannut, ainoastaan kannattanut karjuilla painavat kamat ja itse autellut kamujen kanssa kevyempien tavaroiden kanssa. Laatikot ja kiristekalvon olen hankkinut muuttofirmalta. En mä halua, että kukaan muu pakkaa mun ruoskia ja nahkakahleita... :oops: Itse asiassa Niemen kaverit kehuivat mun pakkaamaa muuttokuormaa ja lupasivat koska vaan töitä firmasta :-D
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Muuttopalvelut akselilla Hki -> Hki?

Viesti Kirjoittaja huima »

Rahkis siis taitaa sitomisen jalon taidon? :shock:
Vastaa Viestiin