Keskiviikon kovat (jutut)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Viisumivapaasti Venäjän federaatioon ja sieltä Eurooppaan. Ihanko Stubbendaali haluaa kaiken rikollisuuden maailmasta länteen?
Paras päivä ikinä.
Bruce Willisika

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Enää yksi kansiksen tehtävä tekemättä, sitten voin hutaista saksan kuuntelutehtävät toisella korvalla samalla kun syön toisella. Ei paha ei.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nuq.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bruce Willisika

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Noniin, täähän tuli valmiiksi vielä tän yön aikana. Tai ei ihan, mutta jatkan amusella maailman tärkeimpien luentojen aikana, kun käyntiin pärähtää henkeäsalpaava spektaakkeli nimeltään Liike-elämän etiikka. Tähän kohtaan sellainen vittu mitä paskaa -plakaatti, kiitos. Hyvää yötä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pim pom! Oon aika :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ällös huolehdi, kyllä se siitä sortuu.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:Pim pom! Oon aika :h:
Ootko jo noussut takaisin satulaan?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pim pom! Oon aika :h:
Ootko jo noussut takaisin satulaan?
En tietenkään, tää on toimitettava matkan päästä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja swirl »

Toinen sairaspäivä. Kroppa on täysin voimaton ja joka paikkaan sattuu ja päätäkin vielä särkee bonuksena. Tenttiä pukkaa, mutta eilen en jaksanut lukea ollenkaan, nukuin vain. Tänään olisi pakko yrittää :cry:
Dave

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pim pom! Oon aika :h:
Ootko jo noussut takaisin satulaan?
En tietenkään, tää on toimitettava matkan päästä.
Oral pleasure?
Dave

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kottarainen kirjoitti:Kaksi työpäivää takana ja nyt siis pieni paussi ennen "lopullista" työhönpaluuta. Oon vielä aika innoissani. Saa nähdä kauanko menee että asiaintila muuttuu. Kuulemma burnouttia kovasti liikkeellä siellä duunissa.
Mä en tajua, miksi lääkäri kärsisi burn outista. Lähtee nostelemaan ja siirtyy privaattiin.
küllküll

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Sais tää yskä jo pikkuhiljaa loppua. Väsyttääkin niin vietävästi.

Kotona sen sijaan menee (pitkästä aikaa) melko mukavasti :h:
Näköjään pitää paikkansa, että jos malttaa aikaansa sijoittaa perheeseen, niin kyllä siitä jotain saakin.

Esikoisella on kova into opetella asioita. Eilen vaatimalla vaati päästä kauppaan mukaan ja tietysti oma kärry mukaan. Puolet ajasta iskä sitten jahtasikin käytävillä kaahailevaa haalarihirmua ja noukki kalleimpia ostoksia kärryistä takaisin hyllyyn. Myös pukemaan ja riisumaan pitää päästä nykyään itse. Rukkaset vedetään sujuvasti vääriin käsiin ja paita riisutaan alakautta. Jos ei muuta, niin ilmaista viihdettä riittää vanhemmille!
Dave kirjoitti:Mä en tajua, miksi lääkäri kärsisi burn outista. Lähtee nostelemaan ja siirtyy privaattiin.
Meillä ei työnantaja kustanna lapdanceja työaikana, vaan ne pitää perhana maksaa itse!
Dave

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kottarainen kirjoitti:
Dave kirjoitti: Mä en tajua, miksi lääkäri kärsisi burn outista. Lähtee nostelemaan ja siirtyy privaattiin.
Varmaan siksi että haluaa tehdä sitä omaa erikoisalaa eikä privaatista löydy vastaavaa.
joo-o. Mutta jos homma/työympäristö on paskaa, niin kannattaa vaihtaa maisemaa.

Mä en tajua näitä tyyppejä, jotka hoitavat yksin neljän ihmisen hommia ja itkevät kun on rankkaa. Vaihtakoot paikkaa! Ei siellä oo pakko olla. En puhu pelkästään lääkäreistä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos sitten lähtisi itkemään työlekurille. Tuskin mitään tulosta, mutta kokeillaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja aasi »

Röyh.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pröööt !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dave

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kottarainen kirjoitti:
Dave kirjoitti:joo-o. Mutta jos homma/työympäristö on paskaa, niin kannattaa vaihtaa maisemaa.

Mä en tajua näitä tyyppejä, jotka hoitava yksin neljän ihmisen hommia ja itkevät kun on rankkaa. Vaihtakoot paikkaa! Ei siellä oo pakko olla. En puhu pelkästään lääkäreistä.
No onhan muitakin konsteja. Työsuojelua ja semmosta.
.
No toki. En mä potilailleni anna ensimmäiseksi neuvoksi irtisanoutumista. En vaan tajua miksi ne, joilla on mahdollisuus lähteä eivät lähde, jos homma ei muutu.
küllküll

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Kyllä tää elämä on joskus pienestä kiinni. Yksi *tun välilyönti väärässä paikassa eikä mikään toimi :evil:
Dave

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:Kyllä tää elämä on joskus pienestä kiinni. Yksi *tun välilyönti väärässä paikassa eikä mikään toimi :evil:
Eiks se aika monesti oo niin, että yhdestä *tun välilyönnistä kakka osuu tuulettimeen?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Jos sitten lähtisi itkemään työlekurille. Tuskin mitään tulosta, mutta kokeillaan.
Melkein pelästyin kun lekuri puhui helvetin isosta kasvaimesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja annepa »

Meinasin puhua siitä kuinka olen tällännyt tunnin mutta enpä puhukaan.

^Ihan lämpimikseenkö se lekuri puhu kasvista?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja RP »

Bluntly kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Jos sitten lähtisi itkemään työlekurille. Tuskin mitään tulosta, mutta kokeillaan.
Melkein pelästyin kun lekuri puhui helvetin isosta kasvaimesta.
What?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

küllküll kirjoitti:ilmaista
Sun kirjanpidossasi on reikä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
küllküll

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ vaihdetaan "ilmaista" >> "osamaksullista".

Parempi?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikon kovat (jutut)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ en tiedä, sano sinä. Oletko laskenut, paljonko nuo kersat maksavat kuussa? (Dumiksen Skoda maksaa 600 euroa, kai aito pikkuihminen on sentään halvempi? Mutta enemmän kuin RP:n dvd:t, muistaakseni 120 e / kk?)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin