TO

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AngryBird

Re: TO

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Auringossa on vain yksi huono puoli.
Täällä huomaa liian selvästi, että on tullut imuroitua viime aikoina kiireessä ja hämärässä. Ja että hiuksia putoaa päästä aika paljon :mrgreen: :shock:
RP

Re: TO

Viesti Kirjoittaja RP »

^Laihtuminen, hiusten lähtö... kilppariarvot?
AngryBird

Re: TO

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

RP kirjoitti:^Laihtuminen, hiusten lähtö... kilppariarvot?
Kaikki on kunnossa. Oon terveempi kuin 2-kymppisenä.
RP

Re: TO

Viesti Kirjoittaja RP »

AngryBird kirjoitti:
RP kirjoitti:^Laihtuminen, hiusten lähtö... kilppariarvot?
Kaikki on kunnossa. Oon terveempi kuin 2-kymppisenä.
Se on varmaan se kesäturkin luonti sitten :)
küllküll

Re: TO

Viesti Kirjoittaja küllküll »

AngryBird kirjoitti:Korvasta? :shock:
Sieltä. 7-vuotiaana sukelleltiin paljon uimahallissa, ei ollut tietoa että paineita välikorvassa tulisi tasata. "Fiksuna" sitten kelasin, että kipu korvissa johtuu vedestä ja tungin vessapaperia korviin. Subjektiivinen kuulo alkoi tietenkin heiketä, ja muutama viikon päästä kouluterkkari kaivoi toilet-papperin jäännökset korvasta... oli tädin ilme aika veikeä.
AngryBird

Re: TO

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^^ :D

Mä luulen, että hiuksia lähtee nyt siksi niin paljon kun oon pitänyt niitä enimmäkseen kiinni aamusta iltaan. Varisevat sitten penteleet kaikki illalla lattioille kun pääsevät vapauteen.
Boner

Re: TO

Viesti Kirjoittaja Boner »

küllküll kirjoitti: Sieltä. 7-vuotiaana sukelleltiin paljon uimahallissa, ei ollut tietoa että paineita välikorvassa tulisi tasata.
Meidän ykkösjuttu oli jääkiekkokiekko. Eli se viskattiin aina altaaseen ja sit sukelelttiin etsimään ja hakemaan se. :oiaikoja:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: TO

Viesti Kirjoittaja swirl »

AngryBird kirjoitti:Auringossa on vain yksi huono puoli.
Täällä huomaa liian selvästi, että on tullut imuroitua viime aikoina kiireessä ja hämärässä.
Mä jo ahdistuin kevätauringosta niin paljon, että olen päättänyt tehdä kevätsiivouksen helmikuun viimeisenä viikonloppuna kun mies on reissussa. Värväsin mutsinkin avuksi ettei tartte yksin siivota :]
Boner

Re: TO

Viesti Kirjoittaja Boner »

Joko Lemmy-fanit ovat ostaneet Mötörhead viiniä?

"I'll bet it's terrible," Kilmister said. "Didn't taste it. It's red wine. I don't drink red wine."
küllküll

Re: TO

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Ihmettelin itsekin juomavalintaa.
Uskottavampi yhteistyökni olisi ollut joku long-drink-tehtailija. Tuote olisi voinut olla vaikka "Ye Olde Kilmister Jack-n-Coke-n-Dope" tjmsp.
Boner

Re: TO

Viesti Kirjoittaja Boner »

Suvinen kirjoitti:En halua tätä elämää, onko tosiaan niin että tätä on pakko elää?
No kamat huutonettiin myyntiin ja lähde aurinkoon.
Manaaja

Re: TO

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ajatelkaa lapsia!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: TO

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suvinen kirjoitti:Luultavasti eräänä kauniina aamuna takki ja laukku on vaan hävinnyt naulasta, säästötili nostetty tyhjäksi ja ehkä kuukauden päästä tulee postikortti jostain kaukaa.
Tämä kortti lienee jo pelattu muilta kuin kusipäävanhemmilta.
Paras päivä ikinä.
Boner

Re: TO

Viesti Kirjoittaja Boner »

Suvinen kirjoitti:Luulen että kamojen myyminen netissä olisi mulle liian pitkäjänteistä ja suunnitelmallista toimintaa. Luultavasti eräänä kauniina aamuna takki ja laukku on vaan hävinnyt naulasta, säästötili nostetty tyhjäksi ja ehkä kuukauden päästä tulee postikortti jostain kaukaa.
Kuulostaa ihan siltä, kuin sulla olisi kriisi.

Kolmenkympin kriisi junous.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Tällaista se on kun ei saa yläkerran töminöiltä nukuttua yötänsä kunnolla. Hajosin tän ketjun kahdelle ekalle viestille spontaanisti.

"Stadinarska on norattu."

"Niin on.."

Olipas hauskaa. Voiko talon äänieristys huonontua iän myötä? Muutin tänne 6v sitten kun talo oli uusi, eikä mun mielestä normaalin elämisen ääniä kuulunut läpi yhtään, edes vessassakäyntiä. Nykyään tuntuu että kaikki kuuluu läpi harvinaisen selvästi, ja että yläkerran vessa olisi omassa vaatekomerossa.

Puhumattakaan noista vitun askeläänistä, jotka kuuluu (ja tuntuu) läpi jopa imuroidessa, imurin huutaessa omissa jaloissa. Ihan kuin asuisi subwooferin sisällä.
Vanha katkera koiras iski jälleen! (Musteen merkki tähän niin kuin mustakaapulla)

Huomatkaa, etten aio ryhtyä sotaan Manaajaa vastaan! Osoitan suuren sydämeni ja lasken aseet maahan.

Tämä on kädenojennus niin rakkaille :h: Tukijoilleni kuin muille mahdollisesti minuun epäillen suhtautuville!

S t a d i n a r s k a
CeDell Davis

Re: TO

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Tämä oli päivän paras:
227. Kuuvalo Nasu
Vasemmistoliitto
Toihan on niin kuin... Ei jumalauta... Ei pysty .
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: TO

Viesti Kirjoittaja exsu »

CeDell Davis kirjoitti:Tämä oli päivän paras:
227. Kuuvalo Nasu
Vasemmistoliitto
Toihan on niin kuin... Ei jumalauta... Ei pysty .
Tsekkaa Piraattipuolueen >Pirkanmaan lista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TO

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Jos asuisin vielä mansessa niin äänestäisin viiksiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: TO

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Isot miehet esitilailee punaviiniä sen takia että siihen on saatu Lemmyn nimi :doh:

Tänään possupäivä, kattelen tässä tuota 2,5h kestävää Robin Höödiä taas ohessa. Cate Blanchetin esittämä Marion on kyllä aika kiva, tuommoisen kiukkupyllyn ripauksella rock-asennetta kun sais itelleen <3 (ei siis Catea)
AngryBird

Re: TO

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumis kirjoitti:Isot miehet esitilailee punaviiniä sen takia että siihen on saatu Lemmyn nimi :doh:
Sitä kutsutaan onnistuneeksi markkinoinniksi :)
Dumis

Re: TO

Viesti Kirjoittaja Dumis »

AngryBird kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Isot miehet esitilailee punaviiniä sen takia että siihen on saatu Lemmyn nimi :doh:
Sitä kutsutaan onnistuneeksi markkinoinniksi :)
Ei vaan idioottien hyväksikäytöksi.
AngryBird

Re: TO

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Isot miehet esitilailee punaviiniä sen takia että siihen on saatu Lemmyn nimi :doh:
Sitä kutsutaan onnistuneeksi markkinoinniksi :)
Ei vaan idioottien hyväksikäytöksi.
Useimmiten sama asia mutta eri sanoin :wink:
Dumis

Re: TO

Viesti Kirjoittaja Dumis »

AngryBird kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Sitä kutsutaan onnistuneeksi markkinoinniksi :)
Ei vaan idioottien hyväksikäytöksi.
Useimmiten sama asia mutta eri sanoin :wink:
No tässä tapauksessa ei ole tarvis sugarcoutata.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TO

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tartten reboundin. Vapaaehtoisia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: TO

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:Tartten reboundin. Vapaaehtoisia?
Etkä tartte, et ala lutkailemaan nyt.
Vastaa Viestiin