Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
HellBell

Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tähän ketjuun voi purkaa (hu)vittuneisuuttaan jollakin lailla vastenmielisiksi koetuista filmeistä ja tv-ohjelmista.

Närkästynyt sana on vapaa.

Voin aloittaa: Perdita Durango
En tiedä, miksi katsoin kyseisen rainan loppuun saakka. Rosie Perezistä pidän ja hän oli todella hauska White Men Can't Jumpissa ("Kun sanon että olen janoinen, se ei tarkoita että minulla on jano. Miksi hait veden? Sika!") ja hyvä tässäkin filmissä mutta..
Elokuvan päähenkilöt vain olivat vastenmielisiä samaten kuin juoni eikä pointtia ollut missään. Epäilen että leffa oli roskaksi tarkoitettuakin.
huima

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja huima »

Big Brother.
Starflare

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

huima kirjoitti:Big Brother.
Äläs ny, perjantaina sen katselin läpi ensimmäisen kerran eikä yhtään oksukohtausta :?: .
HellBell

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Sara La Fountainin kokkausohjelma Avec Sara.
Vahingossa näin pätkän tästä tapauksesta ja ensimmäinen reaktio oli se, että Sara vaikutti pissismäisemmältä kuin kukaan muu pitkiin aikoihin ja että makeat kokkaukset olivat tähän vaikutelmaan enää vain piste pissis-iin päälle.
Geetzu

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:Sara La Fountainin kokkausohjelma Avec Sara.
Vahingossa näin pätkän tästä tapauksesta ja ensimmäinen reaktio oli se, että Sara vaikutti vaikutti pissismäisemmältä kuin kukaan muu pitkiin aikoihin ja että makeat kokkaukset olivat tähän vaikutelmaan enää vain piste pissis-iin päälle.
Mä taas voisin katella sitä kikattelevaa ihkua neitosta tuntitolkulla. Välillä pitää laittaa töllö äänettömälle, ettei fiilikset katoa...

Kattelin leffan Million Dollar Baby just eilen ja olipa pettymys. Ei nyt ihan floppi mutta sieltä päästä. Taitaa käydä aina näin kaikkien niiden leffojen osalta mitä oon kuullu hehkutettavan... Ring 2 haukuttiin kaverien puolelta ja mä tykkäsin hurjasti, senkin katsoin eilen. Niin joo, yleisesti töllön kanssa mulla ärsytyskynnys täyttyy suht pienestä ja kun kanavatarjonta on niin sopivan laajakin vielä, en jää ihmettelemään paska-ohjelmia vaan ihan rohkeesti vaihdan kanavaa.
slam

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja slam »

Deaconilla sukukalleus sormissaan!. Amerikkalainen viihdesarja Los Angelesin muotimaailmasta.

Kaanonit ei pahemmin kiinnosta. Ja se tunteita ja tuoksuja on vielä pahempi. Ruotsin salatut elämät hakkaa nämä molemmat.

Suomalaiset salatut katsoo sentään herjalla joskus... Onhan siinä Annika 8)
HellBell

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti:
HellBell kirjoitti:..Avec Sara..
Mä taas voisin katella sitä kikattelevaa ihkua neitosta tuntitolkulla. Välillä pitää laittaa töllö äänettömälle, ettei fiilikset katoa....
Jouduin katsomaan hermoja lepuuttaakseni Kymppitonnia toiselta kanavalta Avec Saran jäljiltä. Koko ko. persoona tökkii .. äänen ja tyylin jolla lausuu sanoja lisäksi. "Rrokki-muffinit." Epämiellyttävät vibat.
.. Kattelin leffan Million Dollar Baby just eilen ja olipa pettymys. Ei nyt ihan floppi mutta sieltä päästä. .
En ole nähnyt tuota ja harmittaa, kun jostain lehdestä sattumalta luin sen loppuratkaisun. Clintin leffa.. varmaan kuitenkin uteliaisuudesta katsottava.
HellBell

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

huima ja starflare kirjoitti:Big Brother.
Jossain (oliskos ollut hollantilaisessa sarjassa, en ole aivan varma) Big Brotherissa näytettiin jo erään kilpailijan synnytyskin.

Onko mitään mitä Big Brotherissa ei näytettäisi? Elämän aloittamista? Kyllä. Seksiä? Kyllä. Kuolemista? No tämä vielä uupuu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

HellBell kirjoitti:
huima ja starflare kirjoitti:Big Brother.
Jossain (oliskos ollut hollantilaisessa sarjassa, en ole aivan varma) Big Brotherissa näytettiin jo erään kilpailijan synnytyskin.

Onko mitään mitä Big Brotherissa ei näytettäisi? Elämän aloittamista? Kyllä. Seksiä? Kyllä. Kuolemista? No tämä vielä uupuu.
Sitä odotellessa...
The great club outshines the individual, always and forever.
Feiz

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Avec Sara ( kaikki siinä ohjelmassa esiintyvät vois valella bensalla ja lyödä tuleen. Katotaan paljon sit kikattaa)

Felicity (nelosen sarja missä jokainen vuorosana sanottiin kuiskaamalla. Aivan JÄRKYTTÄVÄÄ ihmissuhde huttua. TUlee vain väkivaltaseks kun tollasta kattelee.)

Kaikki rakastavat Raymondia (minä en)

No joo paskaa tulee ihan liikaa tv:stä. Ei jaksa ees listaa.

Hyviin sarjoihin kuuluu esim
Chappelle show
CSi
HellBell

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Feiz kirjoitti:Avec Sara ( kaikki siinä ohjelmassa esiintyvät vois valella bensalla ja lyödä tuleen. Katotaan paljon sit kikattaa)..
Luttuani tämän oli pakko nauraa; ohjelman nostattama tunnelma välittyy samoin tänne. Nauran edelleen.
.. Felicity (nelosen sarja missä jokainen vuorosana sanottiin kuiskaamalla. Aivan JÄRKYTTÄVÄÄ ihmissuhde huttua..
.. Nuoret ihmiset haparoivat suhteissaan ja nuoret ihmiset myös pähkivät haparointejaan ennen kuin ryhtyvät niihin mutta myös niiden jälkeen ja lopuksi tihrustetaan. Suhteiluja, suhteiluja.. Kaikki tyhjenee suhteiluihin. Muutaman jakson osittainen näkeminen teki tehtävänsä eikä loppuosia jäänyt kaipailemaan.

Kymppitonnista vielä.
Mielestäni on sääli että ohjelma lopetetaan. Komedia-pläjäyksenä paikoin hulvaton.

"Tämä löytyy jokaiselta ihmiseltä ja sellaisia piip-liikkeitäkin on. Liittyy myös veteen."
"Isoisälläni oli kerran huopahattu. Vastaan isoisä."
"Tämä löytyy jokaiselta.. Jaa kaikilta? Päläpäläpöö, liirum laarum.."
"Punainen valo palaa! Seuraava."
"Kuulokkeista tulee jotain jytää. Aika hyvää, mitäs tässä vastaamaan."
"Erkki, kukaan ei tiennyt ja se oli niin loistava kysymys. Kerro nyt meille kaikille mikä se oli."
"Miten kukaan ei tiennyt? Kenkä!! se oli kenkä! Jumankekka teidän kanssa. "
Nowaysis

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Larry Clarkin Bully aiheutti true-oksettavan olon.
Exsat

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kaikki sellaiset pöljäilyelokuvat (Nuija ja tosinuija, Jim Carreyn tuotanto jne) ällöttävät. Samoin Uunot, kummelit ja muut kotimaiset vastaavat. Sellainen "hei mulla on hassut vaatteet ja puhun hassusti -naurakaa mulle"- läppä naurattaa ehkä kotibileissä, mutta en mä halua sellaista telkkarista nähdä.
HellBell

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

slam kirjoitti:Deaconilla sukukalleus sormissaan!. Amerikkalainen viihdesarja Los Angelesin muotimaailmasta.
Kauniit ja rohkeat menee luultavasti tahllisesti farssin puolelle. Aina on naurattanut kun on pitkästä aikaa sattunut näkemään jakson siitä sarjasta. Velipuolen kälyn kaksoisolento palaa kuvioihin, poppoo hoippuu insestin partaalla ja meno on taattua.
Nowaysis kirjoitti:Larry Clarkin Bully aiheutti true-oksettavan olon.
Oletkos nähnyt Clarkin aiemman etov.. elokuvan, Kidsin?
Se pitää yhä kaikkien aikojen vastenmielisimpien elokuvien listauksessain johtopaikkaa. Bullya en ole katsonut, kuulosti videovuokraamon filmikotelon takaselostuksen perusteella samanmoiselta kuin Kids ja ehdin vetää näppini pois siitä kotelosta ajoissa.
Exsat kirjoitti:Kaikki sellaiset pöljäilyelokuvat (Nuija ja tosinuija, Jim Carreyn tuotanto jne) ällöttävät..
Ei niitä pöljöilyelokuvia pitempään jaksa.. Yhden saattaa jaksaa ja jopa nauraa jo siitä "ettei enää pöllömmäksi voi meno käydä.." :mrgreen:
Pöljöilyelokuvien rento huumori vielä mennee, mutta väkinäiseen hauskuuttamiseen perustuva huumori ei. Joissain pöljöilyelokuvissa on molempia huumortyylejä. Pöljöilyt kannattaisi tehdä löysin rantein..
pertzi

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Iron chef on kyllä mielestäni maailman turhin ohjelma, joka lisäksi tulee parhaaseen katseluaikaan lauantai-iltapäivänä.

p.
Geetzu

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

pertzi kirjoitti:Iron chef on kyllä mielestäni maailman turhin ohjelma, joka lisäksi tulee parhaaseen katseluaikaan lauantai-iltapäivänä.

p.
Se on LOISTAVA! Ihan mieletön! Hitsi kun sulla on huono maku. 8)
HellBell

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

pertzi kirjoitti:Iron chef on kyllä mielestäni maailman turhin ohjelma, joka lisäksi tulee parhaaseen katseluaikaan lauantai-iltapäivänä.
p.
En ole nähnyt - mistä siinä on kyse?
Geetzu

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Iron chef on kyllä mielestäni maailman turhin ohjelma, joka lisäksi tulee parhaaseen katseluaikaan lauantai-iltapäivänä.
p.
En ole nähnyt - mistä siinä on kyse?
Vähän ku meille tuttu kokkisota, japski-ammattilaiset vääntää mielettömiä pöperöitä.
HellBell

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti: Vähän ku meille tuttu kokkisota, japski-ammattilaiset vääntää mielettömiä pöperöitä.
Ahaa. :)

Onkohan kukaan katsonut sitä kokkiohjelmaa jossa kokki itse naukkailee viinaksia ja sekoittaa pöperöitä samaan aikaan? Multa on aina jäänyt se väliin, harmittavaa.
Geetzu

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:Onkohan kukaan katsonut sitä kokkiohjelmaa jossa kokki itse naukkailee viinaksia ja sekoittaa pöperöitä samaan aikaan? Multa on aina jäänyt se väliin, harmittavaa.
Sekin on ihan loistava, mutta taisi loppua nyt? Mä rakastan safkaa, varsinkin sen laittamisen katseleminen kiinnostaa kovasti. :)
SingleMalt

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Nowaysis kirjoitti:Larry Clarkin Bully aiheutti true-oksettavan olon.
Ja itseasiassa muuten pitkästä aikaa vastaan tullut hyvä leffa. Loistava.

Oksetuksia minun listallani ovat kaikki reality-ohjelmat, kymppitonnit, salkkarit, kaunarit ja lasteohjelmat, joissa huudetaan kuin sikaa salvattaisiin.

Ehkä kaikkein kamalin ohjelma on teletapit. En ihmettelisi, jos hullujenhuoneet olisivat täynnä tuon ohjelman uhreja. Kerrassaan kammottava.
HellBell

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SingleMalt kirjoitti: lasteohjelmat..
Nasse-setä oli paras.
Bliss

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä olen allerginen lähes kaikelle mitä telkkarista ulos työntyy, mutta erityisesti seuraaville:

• Big Brother (varsinkin tämä kotimainen)
• Robinson (minkä maan tahansa)
• Amazing Race
• Idols
• Kaunotar ja Nörtti
• Mallikoulu, mistä tahansa maasta taasen

• KAIKKI iltapäiväsarjat kolmosella ja nelosella
• Sub TV:n koko ohjelmisto

Ja lopuksi kaikki muu mitä edellä ei erikseen mainittu :D
Dumari

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

pertzi kirjoitti:Iron chef on kyllä mielestäni maailman turhin ohjelma, joka lisäksi tulee parhaaseen katseluaikaan lauantai-iltapäivänä.

p.
Juu, turha se on. Itseäni alkoi naurattamaan sekun ne dubbaajat alkoivat eläytymään paljolti siihen jaappanilaiseen hahmoonsa ja yrittivät tosissaan, mutta tulos on silti aivan helvatan tökeröä ääninäyttelyä.

Salkkareta katellessa tekee mieli ampua itseään reiteen. Kumman kaa:n aikana remontoin patteriani nyppylällä, joka sijaitsee hartioiden välissä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ällöt elokuvat ja oksut ohjelmat

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mulle ei uppoo sitte yhtään Duudson ja Jackass tyyppiset sekoilut, en vaan pysty käsittään. Kiitos ja hei. Monenlaista soopaahan tuo laatikko suoltaa mutta onneksi aina voi vaihtaa kanavaa, vaihtaa huonetta tai laittaa koko masiinan kiinni.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin