Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Boner

Maanantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Aloitetaas viikko ilman minäminää.

Vain eukon auton huoltoon ja kävelin takaisin. Tuli hiki. Ei ole kylmiä kelejä, on vain huonoja vaatteita.
AngryBird

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Boner kirjoitti:Ei ole kylmiä kelejä, on vain huonoja vaatteita.
Tuossa oot harvinaisen oikeassa.
Toimii kaikenlaiseen säähän.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

AngryBird kirjoitti: Toimii kaikenlaiseen säähän.
Ei toimi, jos on +29 niin ei ole olemassa oikeanlaisia vaatteita. Tai minä en ainakaan ole kuullu. Vaikka mitä rytkyä on päällä niin on kurja olo.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
AngryBird

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

annepa kirjoitti:
AngryBird kirjoitti: Toimii kaikenlaiseen säähän.
Ei toimi, jos on +29 niin ei ole olemassa oikeanlaisia vaatteita. Tai minä en ainakaan ole kuullu. Vaikka mitä rytkyä on päällä niin on kurja olo.
Ei mulla ainakaan ole ollut yhtään kurja olo. Eli toimii. :]
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta, sen lisäksi että vedin sunnuntaina parit päikkärit, niin lepäsin sängyssäkin 10h. Taidan olla kohta vanha, kun yhden päivän ryypyttely saa näin jumiin.

Parin viikon päästä se pilkkireissu, pelottaa jo se sunnuntai kun pitää takas lähteä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ei siitä mitään lämmintä todellakaan synny jos kaksi kylmää tapaa toisensa.
Fysikaalisestikin se on kaksinverroin kylmää.

Herätkää hyvät ihmiset! Ainakin te kaksi aloittajaa nyt alkuun.
Boner

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Stadinarska kirjoitti:Herätkää hyvät ihmiset! Ainakin te kaksi aloittajaa nyt alkuun.
Tällä palstalla ei kukaan muu kaipaa herätystä kuin sinä. Miten se on noin helvetin vaikea tajuta?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

AngryBird kirjoitti:
annepa kirjoitti:
AngryBird kirjoitti: Toimii kaikenlaiseen säähän.
Ei toimi, jos on +29 niin ei ole olemassa oikeanlaisia vaatteita. Tai minä en ainakaan ole kuullu. Vaikka mitä rytkyä on päällä niin on kurja olo.
Ei mulla ainakaan ole ollut yhtään kurja olo. Eli toimii. :]
Mulla on kurja olo jos on kovin lämmintä eikä esim tuule. Ahistaa. Leipomossa töissä ollessa menin välillä pakkashuoneeseen seisomaan. Se oli mahtavaa!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Huomaa että on ollut hyvä viikonloppu, kun on useat paikat jumissa, mustelmilla tai sekä-että.

Hauskaa oli. Hymyilytti vielä aamuruuhkassakin.
AngryBird

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^^Kyllä mullakin lämpötilaraja varmaan jossain kohtaa tulee vastaan. Vielä en ole ollut niin kuumassa että olis ollut kurja olo.


huima kirjoitti:Huomaa että on ollut hyvä viikonloppu, kun on useat paikat jumissa, mustelmilla tai sekä-että.
Ooksä ollu tankotanssitreeneissä? :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AngryBird kirjoitti:
huima kirjoitti:Huomaa että on ollut hyvä viikonloppu, kun on useat paikat jumissa, mustelmilla tai sekä-että.
Ooksä ollu tankotanssitreeneissä? :P
No nyt melkein tuli aamupuurot nenästä!
Uusi viikko, uudet kujeet. Jään oottelemaan kukkalähetyksiä...

Ystistä, darlings! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työmatkalla tuli hiki, penteleen ilmastomuutos.

Mutta aika hyvin lämpötilan huomioon ottaen, vain yksi juna peruutettiin nokanedestä.

Maanantaiksi aika kiva fiilis, olisikohan melkein raittiilla viikonlopulla tekemistä asian kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

AngryBird kirjoitti:
huima kirjoitti:Huomaa että on ollut hyvä viikonloppu, kun on useat paikat jumissa, mustelmilla tai sekä-että.
Ooksä ollu tankotanssitreeneissä? :P
Ei juurikaan poistuttu kotoa :-D

.. eikä kotona vielä ole kiinteää tankoa hankittuna..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Boner kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Herätkää hyvät ihmiset! Ainakin te kaksi aloittajaa nyt alkuun.
Tällä palstalla ei kukaan muu kaipaa herätystä kuin sinä. Miten se on noin helvetin vaikea tajuta?
Tiedätkö, minun yksi epätietoisuus on, voitko esimerkiksi sinä edes mitenkään olla ihan tosissaan tosissasi. Jos ajattelet noin niin se on minulle kyllä jo yllätys.
Älä nyt enää oikeastaan mieti sitten kuka on oikeassa tai ei. Pyydän sinua vain ajattelemaan enemmän. Äläkä nyt loukkaannu tai ohita tätä asiaa ikäänkuin moitteena. Usko nyt vain mitä sanon, minulla on ihan tarpeeksi elämänkokemusta. Ihminen kehittyy, kun hän välillä edes nöyrästi miettii itseään ja ympäristöään ja ajattelee mikä tämä maailma on!

Tässä hieman filosofiaakin. Pääasia on, että koetamme opetella ajattelua ja laajakatsoisuutta. Vaikka tuntuu, että jotkut eivät sitä koskaan tee niin KOSKAAN ei ole liian myöhäistä!

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 14.02.2011 10:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Mä oon menossa tankotanssitunnille viikon päästä :) Odotan innolla. Toivottavasti ei iske samalla tavalla kuin toi kiipeily.. alkaa loppua aika ja raha. Kiipeilykengät tais mennä hankintaan nääs.

tpk!

Hyvää ystäväpäivää kaikille :h:

Olispa jo ilta, tänään romantisoidaan kaupungilla :h:
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ihme etten rymynnyt ite mitään, vaikka kuulemma tanssilattialla oli taas viihdytty. Kotiakin selvisin ilman mitään kommelluksia ja ylimiääräisiä hihassaroikkujia. Nyt alkaa jo olo paranemaan, eilen taisin juoda n. 5 litraa poretablettijuomia, tai ainakin siltä se tuntui. Jos sitä aamupalan jälkeen siivoais luukun ja maksais laskut niin tulis vähän syntejä soviteltua.
Boner

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

Stadinarska kirjoitti:
Boner kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Herätkää hyvät ihmiset! Ainakin te kaksi aloittajaa nyt alkuun.
Tällä palstalla ei kukaan muu kaipaa herätystä kuin sinä. Miten se on noin helvetin vaikea tajuta?
Tiedätkö, minun yksi epätietoisuus on, voitko esimerkiksi sinä edes mitenkään olla ihan tosissaan tosissasi. Jos ajattelet noin niin se on minulle kyllä jo yllätys.
Älä nyt enää oikeastaan mieti sitten kuka on oikeassa tai ei. Pyydän sinua vain ajattelemaan enemmän. Äläkä nyt loukkaannu tai ohita tätä asiaa ikäänkuin moitteena. Usko nyt vain mitä sanon, minulla on ihan tarpeeksi elämänkokemusta. Ihminen kehittyy, kun hän välillä edes nöyrästi miettii itseään ja ympäristöään ja ajattelee mikä tämä maailma on!

Tässä hieman filosofiaakin. Pääasia on, että koetamme opetella ajattelua ja laajakatsoisuutta. Vaikka tuntuu, että jotkut eivät sitä koskaan tee niin KOSKAAN ei ole liian myöhäistä!

SA
:facepalm:

Kun sä oikein yritä, sä ylität itsesi. Onnistuit taas antamaan itsestäsi entistä typerämmän kuvan.
AngryBird

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Poistin ystävänpäivän kunniaksi kaikki noraukset. Ei olis kannattanut.

Kestihän sitä vähän toista tuntia... :roll:
küllküll

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

AngryBird kirjoitti:Ei mulla ainakaan ole ollut yhtään kurja olo. Eli toimii. :]
Kerrospukeutuminen, folks. Lisäksi ääripäihin eli pääppään, handuihin ja jalkoihin riittävän lämpimät asusteet.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jåå ja sit ku vetää autolla työpaikan lämpimään talliin, ei tuu kylymä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Jåå ja sit ku vetää autolla työpaikan lämpimään talliin, ei tuu kylymä.
My kinda guy!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Voi helvetti sentään. MINUN maailmaani ei mahdu, että palstahenkilön kuolemaa käsittelevässä keskustelu kääntyy Daven huoleksi siitä, että hänen uhkailuistaan on mahdollisesti kerrottu poliisille, ja Arskan julistukseen siitä, miten hän on niin hieno ihminen, että hän selviää palstakettuilusta toisin kuin heikommat. MINUN mielestäni tämä kertoo monella tapaa empatiakyvyn puutteesta. MINÄ olen helvetin pettynyt, molempiin. Ja kyllä, itsekin näemmä syyllistyn tähän MINÄMINÄ- innostukseen. Hyvää vitun ystävänpäivää vaan kaikille.

p.s. En tiedä onko poliisille ilmoitettu palstauhkailuista vai ei, mutta pidin sitä hienona eleenä läheisiltä. Viimeinen keskisormen kohotus vielä haudan takaa. Kunnon näpäytys, joka osui ja upposi. Arvostan.
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

AngryBird kirjoitti:Poistin ystävänpäivän kunniaksi kaikki noraukset. Ei olis kannattanut.

Kestihän sitä vähän toista tuntia... :roll:
Mäkun hoidin KSE:t tuossa vuoden vaihteessa, niin toi norausten takasin saaminen oli tärkein syy miksi oli pakko rekata, ilman sitä ei vaan pysty, tulee isompi aivovamma :twisted:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Minä en taas ymmärrä, miten ihminen voi olla hyvä seuramies ja älykkö, jos suoltaa sellaista paskaa, mitä palstalla on saatu kuulla. Toki kaikki on mahdollista, mutta ei todennäköistä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Joo. Vaikka Daven reaktio oli aika kaukana tyylikkäästä, vähän vaikea sitä on saada luetunymmärtämistään siihen asentoon, että pitäisi nimenomaan Davea tässä uhkailijana ja törkyturpana.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin