Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dave

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kottarainen kirjoitti:No et sä pertti hirveän kaukana ole. Paitsi en koskaan pidä stetareita kaulassa vaan aina taskussa. Ja käytän vain Littmaneja.
Joo. Suomessa perinteisesti ei ole pidetty stetareita kaulassa vaan taskussa. Nyt jotkut ovat ainakin kuvissa alkaneet ilmeisesti matkia jenkkisarjoja.

Mulla on tämä:

Kuva

Miksi ihmeessä lääkärit menevät valokuviin jonkin halpis stetarin kanssa?

edit: taitaa olla valokuvamallin reksiviittaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dave kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Ja käytän vain Littmaneja.
Mulla on tämä:

Miksi ihmeessä lääkärit menevät valokuviin jonkin halpis stetarin kanssa?
Jostain syystä mua huvittaa kovasti tämä juttu tänään. Kyllä ihmiset sitten ovat innovatiivisia keksiessään keinoja, joilla viestiä viiteryhmälleen statustaan. Kummalliset asiat saavat valtavia merkityslatauksia ja koodistoja löytyy joka lähtöön. Ei ole tullut mieleenkään, että "stetarin" (heh) merkillä ja jopa sijoituspaikalla on niin suurta statuskommunikaatiomerkitystä. Täytyy varmaan alkaa kiinnittää huomiota jääkiekkotuomareiden pilleihin, poliisien pamppuihin, siivoojien luutiin ja sosiologien samettitakkeihin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dave

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Dave »

urpiainen kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Ja käytän vain Littmaneja.
Mulla on tämä:

Miksi ihmeessä lääkärit menevät valokuviin jonkin halpis stetarin kanssa?
Jostain syystä mua huvittaa kovasti tämä juttu tänään. Kyllä ihmiset sitten ovat innovatiivisia keksiessään keinoja, joilla viestiä viiteryhmälleen statustaan. Kummalliset asiat saavat valtavia merkityslatauksia ja koodistoja löytyy joka lähtöön. Ei ole tullut mieleenkään, että "stetarin" (heh) merkillä ja jopa sijoituspaikalla on niin suurta statuskommunikaatiomerkitystä. Täytyy varmaan alkaa kiinnittää huomiota jääkiekkotuomareiden pilleihin, poliisien pamppuihin, siivoojien luutiin ja sosiologien samettitakkeihin.
No minä törmäsin tähän jo kauan aikaa sitten pohojanmaalla, kun jäyhä sukulaismies oli perheemme auton kyydissä hiljaa ja yht'äkkiä hän melkein hyppäsi ikkunasta ulos huutaen, että "uusi [joku]" osoittan tienvieressä ollutta kaivinkonetta. Mä olin, mielessäni että öö siis eiks se oo kaivinkone, mitä välii.
Dave

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Oon kuullu, että juristeilla on sitä kovempi juttu, mitä kuluneempi salkku. Pitääkö paikkansa?

Eli on fail, jos on käyttämättömän näköinen salkku.
RP

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja RP »

Lapitii:

Kuva

KulliKilli:

Kuva

Paukkupeppu:

Kuva

Elppa:

Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kottarainen kirjoitti:Mulla taitaa olla nää. En kyllä muista että olisivat ihan noin kalliit olleet mutta siitä onkin vuosia aikaa kun ostin. On muuten hyvät.

http://www.girodmedical.eu/3m-littmann- ... scope.html
Eikös tuo kuuleminen ole eniten kuulosta kiinni jos on huono kuulo ei välineet auta, mä en nimittäin oleta että monella lääkärillä olisi hyvä kuulo.

Niin..
Dave kirjoitti:Oon kuullu, että juristeilla on sitä kovempi juttu, mitä kuluneempi salkku. Pitääkö paikkansa?

Eli on fail, jos on käyttämättömän näköinen salkku.
Jos Meidän omaa pikku jurristia(tiff) lienee uskominen ei tärkein olekaan joku laukku vaan isan proosallisesti mulkun koko, mitä isompi mulkku sitä parempi juristi?
Viimeksi muokannut Niba, 17.02.2011 12:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Dave kirjoitti:
Miksi ihmeessä lääkärit menevät valokuviin jonkin halpis stetarin kanssa?
Ei maallikot stetareiden hinnoista mitään tiedä. Eikö noita sun riipuksia olisi saanut kullattuna timanttiupotuksin? Ois muuten aika hip ja hop vasten paljasta rintaa ja asiakaskin ymmärtäisi asioivansa menestyneen lääkärin kanssa.
Dave

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Asiaa on tietenkin tutkittu ja potilaat arvostavat lääkärin ulkonäössä konservatiivisuutta.

Grillit siis täytyy ottaa pois aina töihin mennessä.
Dave

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kottarainen kirjoitti:Eikä tässä tosiaan ollut kyse hinnasta vaan siitä toimiiko kyseinen vehje ollenkaan. Nuo kympin vehkeet on painajainen, kun lyödään tuollainen käteen vielä hieman meluisassa päivystyksessä voit olla varma että jää keuhkokuumeet ja sivuäänet kuulematta. Enkä nyt itse palkalla leveilisi sillä perusteella että pystyn kerran 20 vuodessa ostamaan 200 euron työvälineen, sen ainoan minkä edes ostan itse.
Joo. Eihän niitä ole tietenkään ole pakko itse ostaa, mutta mielummin itsemaksetut hyvät kuin ilmaiset paskat.

Itselläni on omat vain siinä paikassa, jossa sorvaan eniten. Muualla käytän talon stetareita ja kyllä ero on aivan selvä.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Kottarainen kirjoitti:Eikä tässä tosiaan ollut kyse hinnasta vaan siitä toimiiko kyseinen vehje ollenkaan.
Tiedän joo. Mutta harvoin sitä pääsee yksityislääkärille vittuilemaan ilmaiseksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dave kirjoitti:Oon kuullu, että juristeilla on sitä kovempi juttu, mitä kuluneempi salkku. Pitääkö paikkansa?
Eli on fail, jos on käyttämättömän näköinen salkku.
Salkku on niin kulunut, ettei sitä ole ollenkaan.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Cavallo kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Eikä tässä tosiaan ollut kyse hinnasta vaan siitä toimiiko kyseinen vehje ollenkaan.
Tiedän joo. Mutta harvoin sitä pääsee yksityislääkärille vittuilemaan ilmaiseksi.
Mä puolestani olen kitinässä, kun privaatissa ei voi vittulla potilaille. Siinä mielessä kuntapuoli oli parempi.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja elco »

En voinut vastustaa tätä postausta vaikka yritin:

Tix ja Sikamika:
Kuva

Manala ja Masa:
Kuva

Pupu ja Patz:
Kuva
RP

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Ihanaa kun oot takas, seksikäs. Ja osuit niin nappiin, vai mitä Vespa? Ihan Q me.
Boner

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Boner »

elco kirjoitti:rantalainen
Cool. Mies joka munasi kaiken.

Löi muuten kaveria joskus nyrkillä päähän kuin Obelix, ja kaveri sammui saman tein :D

Huima, Tix ja Sika.

Kuva
Boner

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti: Ihan Q me.
Kuvan nimikin sopii.

dumb-and-dumber.jpg
Dave

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:^Ihanaa kun oot takas, seksikäs. Ja osuit niin nappiin, vai mitä Vespa? Ihan Q me.
Sen oli pakko rekkautua takas, kun aloit vikittelemään Urpsua.
RP

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:
RP kirjoitti: Ihan Q me.
Kuvan nimikin sopii.

dumb-and-dumber.jpg
Nii-i. Meillä on välillä semmosia onkelmia että tunnetaan vetoa miehiin jotka haluavat naisensa hiukan tyminä. Looginen jatkumo sitten.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Buahaha :D :D

Mahtava ketju, saanut kuivua kyllä ihan kiitetävästi tämän parissa, vaikkei ihan kaikkia IRL ole nähnytkään.

Yllättävän monta omaan mielikuviin sopivaa tuurilaukausta on ihmiset saaneet pastettua :)

Täytyy vähän kesytellä CoolIris-softaa jos itsekkin ottais osaa..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
CeDell Davis

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP:

Kuva
Boner

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Boner »

KillKillistä saa aina välillä tämän kuvan. "Mikä saatanan mylläri siellä pulla suussa mussuttaaa!?!"


Kuva

Numba:

Kuva


Dumis:

Kuva
CeDell Davis

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ylli:

Kuva
küllküll

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Boner kirjoitti:KillKillistä saa aina välillä tämän kuvan. "Mikä saatanan mylläri siellä pulla suussa mussuttaaa!?!"


Ei ihan täysin pieleen :)
Kun uusiutuvien energialähteiden löytäminen tuntuu öljyvarojen ehtyessä olevan kova sana, mitenkäs vitutus-energian valjastaminen käyttöön? Taatusti puhdas ja uusiutuva! Mittayksikköinä voisi käyttää esimerkiksi VituJouleja tai SaatanAmpeereja.

AngryBird (Tank Girl)
Kuva
Viimeksi muokannut küllküll, 17.02.2011 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Boner

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Niba

Kuva


Äh vittu. loppus jo tää "duuni"päivä.. :doh:
RP

Re: Minkälaisena näet kitinäläiset?

Viesti Kirjoittaja RP »

Mulle taas Numba näin:

Kuva

Hämis:

Kuva

Elco:

Kuva
Vastaa Viestiin