Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Liian suuret rinnat?

On
6
33%
Sopivat
8
44%
Liian pienet on
4
22%
 
Ääniä yhteensä: 18

RP

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ehkä lapset olisivat pelastaneet liiton.
Lapset ovat liiton liima. Kiima lähtee, liima jää.
:D Valitsen molemmat. Kiiman ja liiman, ei toista ilman toista.
Bruce Willisika

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Äsken yläkerrasta putosi alas lunta. Nyt pihalla on kaksi poliisia ihmettelemässä ilmiötä ja kaksi lisää sisätiloissa tekemässä tutkimuksia. Elämme jänniä hetkiä, taidan varmuuden vuoksi vetää dikiboksin ja ulkoisen kovalevyni alas vessanpöntöstä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Valitsen molemmat. Kiiman ja liiman, ei toista ilman toista.
Tää ei ollut monivalinta :perse:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Voisi kai se olla monivalinta, mutta vain yhdellä vastauksella. Multiple choice, single answer ja silleen.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
RP kirjoitti:Valitsen molemmat. Kiiman ja liiman, ei toista ilman toista.
Tää ei ollut monivalinta :perse:
No ok, yhdistän: kiimaliima! Me win!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Boner kirjoitti:Kuva
No helvetti, jos mun olis mahdollista päästä noihin kauppoihin niin totta kai kiertäisin kaikki!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vastaan että ei ole, hyvin sopivankokoiset ovat pyrstön kokoon nähden. On sellainen tasapaino, tavaraa on sekä ylhäällä että alhaalla mukavasti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
CeDell Davis

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

annepa kirjoitti:Vastaan että ei ole, hyvin sopivankokoiset ovat pyrstön kokoon nähden. On sellainen tasapaino, tavaraa on sekä ylhäällä että alhaalla mukavasti.
Pysyt paremmin pystyssä?
Dumis

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tissit vois olla isommat, itehän olen laistanut penkistä sen verran että tekniikkakin on aina hakemista. Ehkäpä sitä sitten kesämmällä.

Kiva maanantai ulkoilla, aamulla oli vähän vilposta, mutta ei sekään haitannut kun laittoi vaatteita päälle.
Pitäs varata aika lääkärille kun on ilmaongelmia, lauantai-iltana oli päivystyskeikka lähellä kun kivut oli jo pahaa luokkaa.
Osaako yleisläägäri määrätä tutkimuksiin vai pitääkö olla spezialisti, kun sille olis vasta viikon päästä aikoja itiksessä.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

AngryBird kirjoitti:Ihanaa, että kaikki vetävät aina esiin mahdolliset ja mahdottomat huonot puolet koirista kun joku ilmoittaa hankkivansa sellaisen :D

Olen elämäni aikana ollut yhteensä 7 vuotta ILMAN koiraa, joten luultavasti tiedän mitä on odotettavissa.
Parhaimmillaan (pahimmillaan?) niitä oli neljä samaan aikaan.
No mut hei, ainahan se on niin että ne toiset ihmiset tietää kaikesta kaiken ja varsinkin sen, mikä on sulle parasta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja annepa »

CeDell Davis kirjoitti:
annepa kirjoitti:Vastaan että ei ole, hyvin sopivankokoiset ovat pyrstön kokoon nähden. On sellainen tasapaino, tavaraa on sekä ylhäällä että alhaalla mukavasti.
Pysyt paremmin pystyssä?
Juu no ois se hankalampaa jos painopiste ois ylhäällä. Tietysti jos painopiste on alhaalla niin pysyis vielä paremmin pystyssä, mut kyllä tää kultainen keskitie on paras vaihtoehto mulle.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ilmankos olen mukkelismakkelis alinomaan kun rinnanympärys >>> perseenympärys.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
CeDell Davis

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

annepa kirjoitti:Juu no ois se hankalampaa jos painopiste ois ylhäällä. Tietysti jos painopiste on alhaalla niin pysyis vielä paremmin pystyssä, mut kyllä tää kultainen keskitie on paras vaihtoehto mulle.
No ilmankos mä pysyn niin hyvin pystyssä, kun noi mun pohkeet on aina olleet paras osa mua :) Painopiste todellakin on alhaalla :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tuli mahdoton mieliteko ostaa osakkeita. Pienesti kyllä alotetaan jos alotetaan. Tuntuu kauhian vaikialta alottaa, kun ei tiiä mitä tehä ja missä. Google kertonee.
:dumb:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
AngryBird

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Niinhän siinä sitten kävi... :]
RP

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja RP »

AngryBird kirjoitti:Niinhän siinä sitten kävi... :]
Onnea uudesta perheenjäsenestä! :)

****

Meille tulossa ilmeisesti ensiviikolla myös uusia jäseniä Pupulaan, nimittäin tytsä saanee akvaarion synttärilahjaksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:Tuli mahdoton mieliteko ostaa osakkeita. Pienesti kyllä alotetaan jos alotetaan. Tuntuu kauhian vaikialta alottaa, kun ei tiiä mitä tehä ja missä. Google kertonee.
:dumb:
Ei kannata ostaa kultaa, osta Mokian osakkeita, on kuulemma vitosen osakkeita, unssi kultaa maksaa 800 egee, Eluuppi osti 125 000 Mokian osaketta, Tuhat osaketta maksaa 5000 egee, eksää ollu jotenkin Mokiaan suhteissa, nyt vaaditaan sitoutumista! Kyllä kuolema kuittaa univelkojen lisäksi velatkin! Ja lapsiahan et ollut saattamassa maailmaan..

Siitä alkuun! Ja mukana Demovideo siitä kuinka sijoitustesi arvo tublaantuu tai sitten arvo syöksyy..

Kannattaa unohtaa sijoitustoiminta, säästäminen kuulemma kannattaa paremmin..

Oikeesti sijoitustoiminta on aika riskaabelia, moni on hävinny koko omaisuutensa ja jääny kerjuulle, mikä on huono asia, usko pois.

Siis Maailman huonoin idea!

Mullakin on ruotsalaisyhtiö soneran osakkeita niitä en myy vaan odotan luultavasti kuoleman toiselle puolelle niitten arvon nousua. Jäljelläolevan elinajanodote 32 vuotta, joten odotellaan............

Ainiin mitään lemmikkejä en ota, paitsi lemmikkejä, jos ne kuolee ruukkuunsa ei tappio ole niin suuri ja inhimillisen kärsimyksen määräkin on hyvin pieni, koiran tai kissan kuolemaan verrattuna. Toisalt kaikki kuolee eikä mekään olla ainakaan vielä ikuisia.
Viimeksi muokannut Niba, 21.02.2011 15:59. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tilanteen tasapainotukseksi perheessäni on tulossa kuolemantapauksia lähiaikoina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja RP »

Bluntly kirjoitti:Tilanteen tasapainotukseksi perheessäni on tulossa kuolemantapauksia lähiaikoina.
:(
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Siis mitä vitt..... :shock:
AngryBird kirjoitti:Niinhän siinä sitten kävi... :]
Hienoa ja mahtavaa! Kuinka vanhoja kaverit nyt on, eli joko karvaturri tuli mukaan kotiin? Kuvassa näytti tosi pieneltä!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

RP kirjoitti:^Ihan vaan vinkiksi että elektroniikassakin on aika paljon valikoimaa, ei mene sisustukset vituiksi. Se vaatii vaan kukkaron raottamista.
Ei sovi sisustukseen edes Bang & Olufsen. Liian moderni. Romantiikkaa pitää olla.
Eli jos jostain löytyisi voikirnun näköiset hifi-kaiuttimet, ostaisin.
AngryBird

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

annepa kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Niinhän siinä sitten kävi... :]
Hienoa ja mahtavaa! Kuinka vanhoja kaverit nyt on, eli joko karvaturri tuli mukaan kotiin? Kuvassa näytti tosi pieneltä!
Ovat vasta reilun kolmeviikkoisia eli emon hoiviin jäi vielä.
Villi-Joikhun Kukkulankunkku muuttaa meille 18.3. :]
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja annepa »

AngryBird kirjoitti:
annepa kirjoitti: Hienoa ja mahtavaa! Kuinka vanhoja kaverit nyt on, eli joko karvaturri tuli mukaan kotiin? Kuvassa näytti tosi pieneltä!
Ovat vasta reilun kolmeviikkoisia eli emon hoiviin jäi vielä.
Villi-Joikhun Kukkulankunkku muuttaa meille 18.3. :]
Siinäpä on aikaa viiä matot poies ja valmistautua henkisesti. Onnellista odotusta :) Mikäs tulee kutsumanimeksi?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
AngryBird

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

annepa kirjoitti:Mikäs tulee kutsumanimeksi?
Halla :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain kysymys Onko sinulla liian suuret rinnat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Cavallo kirjoitti:Eli jos jostain löytyisi voikirnun näköiset hifi-kaiuttimet, ostaisin.
http://www.gradient.fi/models/helsinki
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin