Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia vaan.
Kahvia ja tupakkaa. Näillä pärjää.
AarneAnkka

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vein aamulla auton korjaamolle talvirengaksien vaihtoon, ja just tuli soitto että ne on nyt vaihdettu. Kappas, ei ryysistä. Taisi pahin ryysis olla viime- ja edellisviikolla.

Sanoivat että vasemmasta eturengaksesta on nastat vähissä. Että pitäiskö mennä uudet talvirengaksetkin mennä ostamaan? Rahareikiä riittää. Katsotaan voitanko sadan vuoden Nokiat siinä kilpailussa. :pliis:
Starflare

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

AarneAnkka kirjoitti:Vein aamulla auton korjaamolle talvirengaksien vaihtoon, ja just tuli soitto että ne on nyt vaihdettu. Kappas, ei ryysistä. Taisi pahin ryysis olla viime- ja edellisviikolla.

Sanoivat että vasemmasta eturengaksesta on nastat vähissä. Että pitäiskö mennä uudet talvirengaksetkin mennä ostamaan? Rahareikiä riittää. Katsotaan voitanko sadan vuoden Nokiat siinä kilpailussa. :pliis:
Huolet huuthapelikkoon! mulla kun sattuisi olemaan rahaa sulle :D .
Exsat

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Au! Venyttelin äsken tässä tietokoneen äärellä, ja yhtäkkiä vaan tuoli keikkasi alta ympäri. Ilmeisesti olin taivutellut vähän liikaa taakse.. Nyt on niska vähän hassun tuntuinen ja toisen jalan varpaat kipeät. Pöh. Parempi varmaan hylätä tämä helvetinkone ja lähteä vaikka kauppaan.
slam

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

pitäisi tänään käydä moottorin alavesiletkun pesään asentamassa lohkolämmittimen vastus. Naisellekin voisi asentaa sellaisen... hmm,
killkill

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Vein aamulla auton korjaamolle talvirengaksien vaihtoon
Tokihan nuo renkaat saa nopeasti pajalla vaihdatettua, mutta itse vaihdan jääräpäisesti käsipelissä. Kun nykyisiin autoihin ei voi tehdä itse muuta kuin tankata ja lisätä kusipojan nestettä, pitää jonkinlainen tuntuma peltiheppaan saada säilymään vaikka väkisin. Ei tuo nyt kaksinen homma ole, tuntia enempää ei saa menemään vaikka joka kiekon jälkeen vetäis röökin.
slam

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:Au! Venyttelin äsken tässä tietokoneen äärellä, ja yhtäkkiä vaan tuoli keikkasi alta ympäri. Ilmeisesti olin taivutellut vähän liikaa taakse.. Nyt on niska vähän hassun tuntuinen ja toisen jalan varpaat kipeät. Pöh. Parempi varmaan hylätä tämä helvetinkone ja lähteä vaikka kauppaan.
käske beddistä ruuvaan penkki kiinni lattiaan...
ninnithequeen

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voihan hevonvittu.
Kotihomo oli saanut eilen puukosta. Soitti äsken jotta tikattavaksi vaan joutui, ei muuta. Kamalaa. Sen oma mies oli hyökännyt leipäveitsen kanssa kimppuun. Istuu putkassa edelleen.

Perkele. Saakeli et minuu suututtaa! Tulis vaan takasin Helsinkiin sieltä Turusta. Perkele että kiukuttaa tuollainen, kun ei näköjään mitään aivoja löydy :cry:
Enthu

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:Voihan hevonvittu.
Kotihomo oli saanut eilen puukosta. Soitti äsken jotta tikattavaksi vaan joutui, ei muuta. Kamalaa. Sen oma mies oli hyökännyt leipäveitsen kanssa kimppuun. Istuu putkassa edelleen.
:cry:
Pelottavaa :shock:
Dumari

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RolloTomasi kirjoitti:Ehka han on vain sokea, jolloin olen vaarassa. Mutta muuten:

1. Han sanelee muille mita nama saavat palstalla kirjoittaa.
2. Han sanelee muille mita nama saavat tuntea ja mita ei seka mita nama saavat ajatella ja mita ei.

Eli han pitaa itseaan valtijattarena, han nostaa itsensa muiden ylapuolelle pitaen itseaan muita parempana.
Ja siihen lisataan viela:

3. Han on tekopyha. (Saarnaa miten kaikki ihmiset ovat yhta arvokkaita, mutta asettaa ihmiset eriarvoisiksi antamalla toisille ja toisille ei.)
Varsin yllättynyt olen siitä mitä ylläkirjoitat.
Ennyt tässä puolustele mitään, vaan sanon mitä itse olen huomannut. Usein olen huomannut olevani hänen kanssaan samaa mieltä ja hän on mielestäni erittäin empaattinen henkilö.
En ole lukenut sinun ja hänen välistä ajatusten vaihtoa, joten niitä en pysty kommentoimaan, puhunkin tässä vain aikaisempien kokemusteni perusteella.

Mitä noihin väittämiin tuleen, niin en pysty häntä tunnistamaan noista väitteistä. Tätä tunnetta toki voimistaa se että tunnen hänet RL ja ollaan kaveerattu jo jonkin aikaa. Olen harmissani että tunnet noin koska Mel on mielestäni hyvä kaveri ja loistava ihminen. Sinuakin olen pitänyt/pidän hyvänä tyyppinä, joka ei turhista tuhise.

ps. tuo viimeinen väitehän on ihan naurettava, että pitäisi antaa kaikille, jos haluaa ajatella kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jessus. Tuli sitten nukuttua puoli kahteentoista. Ei hemmetti, miten sitä on joskus voinut työssäkäyvänä ihmisenäkin juopotella?! Päätä vihloo edelleen ilkeästi. Nappia kehiin.
Runkkis

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Runkkisen pieni ja kiltti mopo sitten karkasi käsistä ja päädyin jatkoille mm. Nalle Puhin piirtäjän kanssa... Tulipa korkattua sekin käärmeviinapullo.. Vieläkin maistuu suussa...

Töihin tulo liukui kummasti... ja kaipa tässä vieläkin ollaan päissään... Vittu, kun ei taas tajua mistään mitään... Töitä pitäisi tehdä... Mitä töitä? Mistä nyt aloittaisi?
ninnithequeen

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Runkkis kirjoitti: käärmeviinapullo..
YYYH!
Meillä on tommonen baarissamme. Kaks käärmettä sisällä. Ja mie en siihen koske, sen verran hirvittävät minuu.
Runkkis

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

ninnithequeen kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: käärmeviinapullo..
YYYH!
Meillä on tommonen baarissamme. Kaks käärmettä sisällä. Ja mie en siihen koske, sen verran hirvittävät minuu.
Juuri se pullo, jonka kuvittelinkin korkkaavani jollain epämääräisillä jatkoilla...

ja niinhän siinä kävikin...
ninnithequeen

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Runkkis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: käärmeviinapullo..
YYYH!
Meillä on tommonen baarissamme. Kaks käärmettä sisällä. Ja mie en siihen koske, sen verran hirvittävät minuu.
Juuri se pullo, jonka kuvittelinkin korkkaavani jollain epämääräisillä jatkoilla...
ja niinhän siinä kävikin...
Hyi saakeli..pelkkä ajatuskin saa yökkäys-reaktion aikaan...

Meitin pomo toi moisen aikoinaan Thaimaasta, ja 4 cl maksoi muistaakseni 100 markkaa. Eihän se voi olla niin hyvää, eihän?

Nykyään se pullo komeilee ylähyllyllä tyhjänä, tai no, käärmeet on sisällä. YÖKS.
RolloTomasi

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Dumari kirjoitti: ps. tuo viimeinen väitehän on ihan naurettava, että pitäisi antaa kaikille, jos haluaa ajatella kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina.
Voisitko perustella?
Geetzu

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RolloTomasi kirjoitti:
Dumari kirjoitti: ps. tuo viimeinen väitehän on ihan naurettava, että pitäisi antaa kaikille, jos haluaa ajatella kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina.
Voisitko perustella?
Ne on ne kemiat senkin hassukka! Niistä Neon 2 lauloi viime vuosituhannen puolella!
Runkkis

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

ninnithequeen kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: YYYH!
Meillä on tommonen baarissamme. Kaks käärmettä sisällä. Ja mie en siihen koske, sen verran hirvittävät minuu.
Juuri se pullo, jonka kuvittelinkin korkkaavani jollain epämääräisillä jatkoilla...
ja niinhän siinä kävikin...
Hyi saakeli..pelkkä ajatuskin saa yökkäys-reaktion aikaan...

Meitin pomo toi moisen aikoinaan Thaimaasta, ja 4 cl maksoi muistaakseni 100 markkaa. Eihän se voi olla niin hyvää, eihän?

Nykyään se pullo komeilee ylähyllyllä tyhjänä, tai no, käärmeet on sisällä. YÖKS.
Oma pullo tuotu Laosista vaikkakin Vietnamilaista tavaraa onkin. Maksoin n 3 dl pullosta 6 taalaa pitkän tinkimisen jälkeen..

Ja hyvää oli?

Myikö pomosi siis turistimatkaltaan tuomia viinoja (omiaan) ravintolasta ulos? Ei kovin lailliselta kuullosta..
ninnithequeen

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Runkkis kirjoitti: Myikö pomosi siis turistimatkaltaan tuomia viinoja (omiaan) ravintolasta ulos? Ei kovin lailliselta kuullosta..
Hyshys. :wink:
Entinen pomo. (omistajat vaihtuu, minä en) Kyseinen herra on nyttemmin muuttanut lopullisesti Thaimaaseen. Sillä on sielläkin baari. Pattayalla, yllätys...
Runkkis

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

ninnithequeen kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: Myikö pomosi siis turistimatkaltaan tuomia viinoja (omiaan) ravintolasta ulos? Ei kovin lailliselta kuullosta..
Hyshys. :wink:
Entinen pomo. (omistajat vaihtuu, minä en) Kyseinen herra on nyttemmin muuttanut lopullisesti Thaimaaseen. Sillä on sielläkin baari. Pattayalla, yllätys...
Niin siellä lähiöbaariessa, jossa myydään 2 € 1 osa kossua 3 osaa esanssia salmareita... Katteet kuntoon ja vettä kossupulloon...
Enthu

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ai stana päätä särkee vaikka mtn punkkulasia väkevämpää eilen illalla juonu...työkkärin tätiki oli aamulla yrittäny ahdistella kännyyn..en tietty voinu kuulla soimista ko oli ollu äänettömällä,josko jossain vaiheessa kuuntelis vastaajan viestit oisko sillä ollut jotain akuuttia :P
ninnithequeen

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Runkkis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: Myikö pomosi siis turistimatkaltaan tuomia viinoja (omiaan) ravintolasta ulos? Ei kovin lailliselta kuullosta..
Hyshys. :wink:
Entinen pomo. (omistajat vaihtuu, minä en) Kyseinen herra on nyttemmin muuttanut lopullisesti Thaimaaseen. Sillä on sielläkin baari. Pattayalla, yllätys...
Niin siellä lähiöbaariessa, jossa myydään 2 € 1 osa kossua 3 osaa esanssia salmareita... Katteet kuntoon ja vettä kossupulloon...
Nyt mä suutun. Siellä laitetaan puolet kossua ja puolet salmiakki-esanssia. Tiedän, koska itse perkele ne teen.
Hinta on 2,50. Onko paha?
Runkkis

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

ninnithequeen kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Hyshys. :wink:
Entinen pomo. (omistajat vaihtuu, minä en) Kyseinen herra on nyttemmin muuttanut lopullisesti Thaimaaseen. Sillä on sielläkin baari. Pattayalla, yllätys...
Niin siellä lähiöbaariessa, jossa myydään 2 € 1 osa kossua 3 osaa esanssia salmareita... Katteet kuntoon ja vettä kossupulloon...
Nyt mä suutun. Siellä laitetaan puolet kossua ja puolet salmiakki-esanssia. Tiedän, koska itse perkele ne teen.
Hinta on 2,50. Onko paha?
Hihii!!!

Kuitenkin kaadat vajaita mittoja....

Salmiakkikossu on pahaa maksoi se 5 € vai 0,05 €.. Yök en juo mitään Mixtecin litkuja...
Dumari

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dumari kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: 3. Han on tekopyha. (Saarnaa miten kaikki ihmiset ovat yhta arvokkaita, mutta asettaa ihmiset eriarvoisiksi antamalla toisille ja toisille ei.)
ps. tuo viimeinen väitehän on ihan naurettava, että pitäisi antaa kaikille, jos haluaa ajatella kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina.
Perustelut: Minäkin tykkään ajattelen että kaikki ihmiset on luotu tasa-arvoisiksi sukupuoleen, ihonväriin tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta. Juu ja kyllä annan naisille pipeliä, mutta valikoin että kenelle. Olenko myös tekopyhä? Mielestäni en.

edit: En ole uskonnollinen, enkä tiedä aivan tarkkaa määritettä tuolle tekopyhä sanalle. Jos mielestäni olen tekopyhä, niin sitten on myös suurin osa muista ihmisistäkin.
Viimeksi muokannut Dumari, 07.11.2005 12:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Manalainen, maan alainen... Viddu Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Runkkis kirjoitti: Kuitenkin kaadat vajaita mittoja....

Salmiakkikossu on pahaa maksoi se 5 € vai 0,05 €.. Yök en juo mitään Mixtecin litkuja...
No joo, nyt sait mut nauramaan pöhkö :D

Ne on ihan kauheita ne mikserilitkut, oikeassa olet. Niitä on miljoonia. Salmari, terva, mansikka...jne.
Ja siinäkin olet oikeassa, että salmari on pahaa tehtiin se mistä tahansa.
Vastaa Viestiin