Kitinä Brother

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä voin mennä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^JEE JOO!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dave

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:Mä voin mennä!
Taitais tissimurha olla turha sitten.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:Taitais tissimurha olla turha sitten.
Ei tietenkään ole. Pöljä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:Taitais tissimurha olla turha sitten.
Ei tietenkään ole. Pöljä.
Rikonko kenties ketjun hengen, mutta totean tylsän asiallisesti, että BB:hen osallistuminen ei varmastikaan olisi erityinen meriitti työurasi kannalta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:Rikonko kenties ketjun hengen, mutta...
Et sä mitään riko, olet vaan tosikko.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:Rikonko kenties ketjun hengen, mutta...
Et sä mitään riko, olet vaan tosikko.
Voi ei!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ensimmäisenä mieleen tuli Manala. Ketjussa jo mainituista Sika ja Ninni olisivat myös varteen otettavatehdokkaat. Tosin kuka edellä mainituista ei ole enää kaksikymppinen nätti tyhjäpää, joten jäisi jokaiselta menemättä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^Mutta onhan niillä ollut nyt tapana dumpata sinne teinien joukkoon joku keski-ikäinen tms. vanha pieru.
Me transmitte sursum, Caledoni!
küllküll

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^Kuka kutsui?

Ja perkele keski-ikäinen ole vielä mikään wanha. Minäkin mies parhaassa vireessä. Tänään otin vaan kolmet päikkärit. Menköön päivystysmaratonin piikkiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Niba »

Teidän ja erityisesti meidän onneksi jopa BB-taloon on valintaprosessi.
Ruotsin valintaprosessi onnistui niin hyvin että talosta on on jo poistettu yksi hallusinogeenejä, ei siis mitään hallussa eikä mistään alkuisin, nautttinut asukas, lisäksi pari muuta asukasta on jo aivan psykoosin partaalla tai ainakin sekaisin marista tai jostain muusta huumaavasta äänestä, poliisinkin kutsumista taloon on odotettu mutta onneksi yhtään poliisitätiä ei ole kutsuttu, taputtamaan päähän talon pingviininenäisiä sekopoltseja!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mielestäni minä olisin sopiva kontrastihäirikkö Big Brother- taloon. Huomauttelisin alusta asti niiden nuorten kauniiden ihmisten yleissivistymättömyydestä, geelihipsijöiden homoudesta, kritisoisin käpälöintiä ja kehoittaisin panemaan jossain muualla kuin yhteissängyssä. Alkoholilla doupattuna saisin koomisia raivareita, ja Karhukoplan täytyisi hakea minut pois. Pillua en tietenkään saisi.

Kuitenkin vielä parempi kontrasti olisi joku oikeasti sivistynyt ja tapakulttuurin tunteva vanhempi herrasmies. Ehdotan historian professori Matti Klingeä, joka on oikeastaan ylilyönti alalla, kävelevä etikettiklisee. Teeveestä tuttu ja itsekin olen tavannut. Klinge kun pakotettaisiin olemaan siellä koko kauden, niin jopa tulisi viihdettä molemminpuolisesta kulttuurishokista.
Viimeksi muokannut Gat, 13.03.2011 9:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti: Ehdotan historian professori Matti Klingeä
Tuohon vielä lisäksi Lenita Airisto sekä jäyhät äijäilijät Nikula&Hynynen. Joku Teuvo Loman hämmentämään soppaa vielä...ei vittu, en pystyisikään katsomaan moista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bruce Willisika

Re: Kitinä Brother

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

En lahtisi. Moinen sosiaalinen itsemurha olisi voinut kuulostaa kiehtovammalta nuorempana/tyhmempana/huomionkipeampana, mutta nyt en lahtisi, vaikka lyotaisiin voittosumma kouraan etukateen.

Laittaisin taloon RP:n sinkkuna. Siina missa mun ilmeinen missioni olisi maata talon koko naiskanta (sita pakollista kiintio-isomummua lukuunottamatta), voisi Pupunen tehda historiaa koyrimalla lapi koko porukan. Kyseista temppua arvostaisi jopa kaltaiseni tosipaska-tv:n halveksuja.
Vastaa Viestiin