Kuka on kitinän hulluin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dave

Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Sanoisin, että elossa olevista ihan oikeasti hulluin on RaijaSivu, joka on ilmeisesti jonkin sortin skitsofreenikko.

Toiseksi hulluimmaksi sanoisin Gattista, koska hänen mielenterveyden häiriönsä on runsaasti rajoittanut hänen elämäänsä.

Toisaalta ehkä G/CB olivat hulluimpia, koska mitä ilmeisimmin päättivät päivänsä oman käden kautta.

PetriFB on tavallaan hullu myös, mutta diagnostisten kriteereiden mukaan uskomukset, jotka ovat tunnusomaisia vallitsevalle kulttuurille, eivät täytä harhaluuloisuushäiriön kriteerejä.

Laitetaanpa disclaimer:

Nimimerkin "Daven" tekstit eivät ole lääkärin ammattin harjoittamista, vaan nimimerkki elää internettodellisuudessa.

Nimimerkki "Dave" ei toimi kitinässä lääkärinä, vaan fiktiivisenä nettihahmona.
Viimeksi muokannut Dave, 08.03.2011 16:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ehkä niin, minua ei rajoita kuin rahanpuute..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja exsu »

RolloTomasi vois pärjätä näissä kisoissa. Tosin en oo ihan varma onko se vaan provoamista vai onko se tosissaan.

Manalan ja Arskan välienselvittelyssä en ole vielä päässyt selvyyteen, että kumpi on pahemmin pihalla.

Oon myös Daven kanssa eri mieltä siitä, että itsemurha on hulluuden multihuipentuma tai jotenkin erityinen merkki siitä, että silloin on hullumpi kuin sellainen, joka on vaan hullu mutta ei tapa itseään. Jollekin pakokeino on joku epämääräinen oma maailma, kuten RaijaSivulla, jollakin taas se kuolema. Jotenkin jälkimmäinen näyttää mun näkökulmasta "terveemmältä" vaihtoehdolta.
Dave

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Joo-o. Mun veljeni täysin yllättäen tappoi itsensä 18-vuotiaana. Ennen sitä oli vaikuttanut aivan normaalilta.

Mutta jos hulluutta gradeeraa vaarallisuuden mukaan, niin kyllähän itsemurhan tehnyt on itselleen vaarallisin.

RaijaSivu on sekaisin kuin käkikello, mutta ei ilmeisesti ole itselleen vaarallinen.

Mutta olen samaa mieltä siitä, että itsemurhan tehnyt tavallaan voi olla terveempi kuin joku muu hullu. Mutta kuitenkin lopputulos on fataali (määritelmän mukaan).
Dave

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Dave »

exsu kirjoitti:RolloTomasi vois pärjätä näissä kisoissa.
Ehkä joo.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kuinka hulluksi, vai vain tiukkapipotosikoksi, minut tekee se, että pidän tätä ketjua vähän sopimattomana ja peräti paheksuttavana? Asiaa ei myöskään helpota se, että ketjun avaajana on usein lääkärinä esiintyvä nimimerkki.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Tossa ollaan samaa mieltä. En tiedä mikä pakkomielle jokainen kirjoittaja on eritellä. Nimenomaan KIRJOITTAJA. En tiedä mikä tarve Davella on vääntää virtuaalipersoonista oikean elämän robin huudeja tmv.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Raijasivua nyt en laske kirjoittajaksi kun spämmää palstalle jotain epämääräistä jota kukaan ei jaksa lukea.

Rollo ja Arska taistelevat tittelistä tasapäisesti. Ehkä Rollo, kun välillä näyttää olevan osa ihmiskuntaa ja sitten vetää ihan käsittämätöntä sontaa puun takaa. Arska on sentään vintti pimeenä tasaseen tahtiin. Rollo ei kuitenkaan ole noressa koska ei spämmää paskaa palstalle niin paljoa.
Dave

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Laitetaanpa disclaimer:

Nimimerkin "Daven" tekstit eivät ole lääkärin ammattin harjoittamista, vaan nimimerkki elää internettodellisuudessa.

Nimimerkki "Dave" ei toimi kitinässä lääkärinä, vaan fiktiivisenä nettihahmona.
Dave

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Mä olen syönyt toiseksi pisimpään lääkkeitä, veikkaan. Oletan, että gattis on syönyt pidempään. Vai koska Gattis aloitit? Mä olen syönyt 2000 alkaen lähes yhtäjaksoisesti. Eli toki mäkin vähän pipi olen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

En syö kuin kipulääkitystä, mutta en kitinän takia, vaan jos kipu yltyy keskimääräistä kiputilaa kovemmaksi.
Pyyhin Netikettiin..
Dave

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Onkohan tämä topikki liian paheksuttava? Veteenpiirretyllä raijalla liikutaan, mutta aika paljonhan kitinä on nähnyt.

Kait nyt kitinässä sentään hullua saa sanoa hulluksi?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun mielestä tää asia on ihan sama kuin vaikka Manalan tapa ittes -viestissä. Niin kauan kun keskitytään nettipersoonien diagnosointiin on asia ok.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Dave »

No, mun tekstini ainakin pakostakin koskettelee vain nettipersoonia, koska en ole koskaan ketään irl tavannut.
Manaaja

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:Manalan ja Arskan välienselvittelyssä en ole vielä päässyt selvyyteen, että kumpi on pahemmin pihalla.
No sinä ainakin näytät olevan.

Ja Gattaca mikään hullu ole, masentunut vain. Huomattavasti hullumpia on kaikki ne jotka eivät käsitä hulluutta nähdessään sitä. Jos joku pitää Petriä, Raijasivua tai SA:ta normaaleina, on itse hullumpi kuin yksikään ihminen masennuksensa vuoksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Manaaja kirjoitti: No sinä ainakin näytät olevan.
Sä oot niin pitkästyttävän ennalta arvattava! Tottakai mä olen, mahdollisesti narsisti.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti: Sä oot niin pitkästyttävän ennalta arvattava! Tottakai mä olen, mahdollisesti narsisti.
Tervetuloa "approved by munaaja"-hullujen klubiin. Meillä on pähkinöitä.
Manaaja

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: No sinä ainakin näytät olevan.
Sä oot niin pitkästyttävän ennalta arvattava! Tottakai mä olen, mahdollisesti narsisti.
No etkä ole. Olet aivan liian pösilö siihen. Ja ennalta-arvattava kirjoitetaan yhteen viivalla.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Manaaja kirjoitti: Ja ennalta-arvattava kirjoitetaan yhteen viivalla.
:cry: Voitit.
Dumis

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Tuo on kyllä aika hullua!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dave kirjoitti:Sanoisin, että elossa olevista ihan oikeasti hulluin on RaijaSivu, joka on ilmeisesti jonkin sortin skitsofreenikko.
Ja silti omaa jonkinlaistä sähköinsinööritietoa ja näkee vaivaa juttujensa takia. En jaksa lukea, mutta jo esitystyyli näyttää, että hullu mikä hullu. Vaikka asiassaan olisi perääkin, hulluuttaan paskantaa sen mielipuoliseen kommunikaation.
Dave kirjoitti: Toiseksi hulluimmaksi sanoisin Gattista, koska hänen mielenterveyden häiriönsä on runsaasti rajoittanut hänen elämäänsä.
No joo.
Toisaalta en ole tietääkseni skitsofreenikko tai bipolaarinen. Jonkinlainen todellisuudentaju on vielä. Ehkä liikaakin, ja sehän juuri tekee pessimistiseksi.

Toisaalta en ole täälläkään kertonut kaikkea esimerkiksi nuoruuteni lähes invalidisoivista pakkoneurooseista enkä masennukseni halvaannuttavuudesta. Pillu auttaisi!!
Dave kirjoitti: Toisaalta ehkä G/CB olivat hulluimpia, koska mitä ilmeisimmin päättivät päivänsä oman käden kautta.
Minulla niin, että itsemurhan tehdäkseni minun pitäisi olla reippaalla ja aikaansaavalla tuulella. Ja kun olen, en haluakaan tappaa itseäni.

Voin olla väärässä, mutta olisiko itsemurhan tekijöillä joku oivallus etteivät sovi tai kalpaa tähän maailmaan. Minulle se on aina ollut itsestäänselvää. Ja ón liian monta maailmaa joihin itseään vertaisi.
Dave kirjoitti: PetriFB on tavallaan hullu myös, mutta diagnostisten kriteereiden mukaan uskomukset, jotka ovat tunnusomaisia vallitsevalle kulttuurille, eivät täytä harhaluuloisuushäiriön kriteerejä.
Eri mieltä. Eri asia, jos uskovaiset olisivat kasvaneet jossain Afganistanissa tai Alabamassa, jossa eivät muusta tiedä. Mutta ei moniarvoisessa ja vapaan tiedonvälityksen Suomessa uskovaisuus ole mikään "vallitseva kulttuuri", vaan oma valinta muusta huolimatta. Petrikin on "tullut" úskoon, kotinsa ei ollut kai niin hihhuli.

Lisäksi Petrin jutuista päätellen uskovaisistakaan ei ole "oikeita uskovaisia" juuri muut kuin Petri itse, joten Petrillä on ihan oma pipipääkulttuuri.

Psykiatrian pitäisi lakata kunnioittamasta uskontoja, ja tutkia kunnolla uskovaisten persoonallisuustyyppiä, tai minä sanoisin -häiriötä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Dave kirjoitti:Mä olen syönyt toiseksi pisimpään lääkkeitä, veikkaan. Oletan, että gattis on syönyt pidempään. Vai koska Gattis aloitit? Mä olen syönyt 2000 alkaen lähes yhtäjaksoisesti. Eli toki mäkin vähän pipi olen.
Etkös sä syö niitä masennukseen? Ei se ole hulluutta. Kyllä sun pitäis se tietää. Jos tässä nyt laskee omat päälääkkeiden vetämiset koko elämän ajalta yhteen, niin taidat jäädä kakkoseksi. Ehkä sulle pitäs antaa kakkoseen?
Dave

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kreitsu kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mä olen syönyt toiseksi pisimpään lääkkeitä, veikkaan. Oletan, että gattis on syönyt pidempään. Vai koska Gattis aloitit? Mä olen syönyt 2000 alkaen lähes yhtäjaksoisesti. Eli toki mäkin vähän pipi olen.
Etkös sä syö niitä masennukseen? Ei se ole hulluutta. Kyllä sun pitäis se tietää. Jos tässä nyt laskee omat päälääkkeiden vetämiset koko elämän ajalta yhteen, niin taidat jäädä kakkoseksi. Ehkä sulle pitäs antaa kakkoseen?
Huluus ja hulluus. Tässä keskustelussa kaikki nuppiviat ovat hulluutta ja onhan masennus nuppivika.

Itse asiassa syön niitä kyllä ahdistukseen, kun yritin lopettaa, iski masennus.

Tässä keskustelussa ei hulluudella tarkoiteta ainostaan sitä, että hihittää itsekseen ja tutkii, tuleeko pistorasiasta homokaasua. Tuliskin.
Boner

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Ääni StadinNarsissille.

Se on hullumpi kuin koko Kitinä yhteensä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kuka on kitinän hulluin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dave kirjoitti:Mä olen syönyt toiseksi pisimpään lääkkeitä, veikkaan. Oletan, että gattis on syönyt pidempään. Vai koska Gattis aloitit? Mä olen syönyt 2000 alkaen lähes yhtäjaksoisesti. Eli toki mäkin vähän pipi olen.
Aloitin kai sinua aikaisemmin, kun SRI-lääkkeet tulevat. Mutta ei minulla nyt vuosiin ole ollut minkäänlaisia mömmöjä. Varmaan pitäisi olla, masennusta kai sekin etten ole vaivautunut uusimaan tai yleensä olen ollut eri puolella Suomeakin kuin se luotettu nappidiilerineurologini.
Vastaa Viestiin