Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä?

Joo, suuseksin antaminen kuuluu mielestäni normaaliin seksielämään ja on kivaa.
12
44%
No se ja sama, en nyt hirveästi himoitse suihinottamista, mutta jos toinen tykkää.
6
22%
En tykkää. Tavalla tai toisella ällöä tai epämiellyttävää.
0
Ei ääniä
Painoin, koska Niba-Antero Mertaranta.
9
33%
 
Ääniä yhteensä: 27

Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en näe kehtaamiskysymyksenä. Jos toinen ei tykkää hommasta niin ei se ole kummallekaan kovin fantsua. Mieluummin sitten hakee sellaisia juttuja, joihin molemmat lämpee.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

exsu kirjoitti: ..ne miehet, joille se suuseksi olisi vaimon puolesta optio eivät aina jaksa ajatella koko asiaa.
Näin se tuppaa olemaan. :( Pyydä Pertsa joululahjaksi sellainen masan ehdottama bj-vihko? Ajattelin itse antaa moisen, valmiiksi päivämäärin varustettuna jotta ei jää yksikään kuponki varmasti käyttämättä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
masa

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:^ pyydetty jo, saapa nähdä saanko.
Oliko naapurin rouva yllättynyt pyynnöstä?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti: Niin, vaikkakin olen saanut muita seksin muotoja välillä jopa kyllästymiseen asti enkä nyt ihan osattomaksi ole oraali-iloittelujen vastaanottajana jäänyt niin ei sitä vaan ole ikinä ollut tarpeeksi. Ehkä minä vaan 'osaan poimia ne oikeat' tai isolle osalle naisista oraaliseksin antaminen ei ole korkealla prioriteeteissa.
Tai sitten sun sperma maistuu yksinkertaisesti pahalle. Maussa on isojakin eroja. Tai sitten sä olet niitä miehiä jotka ruikkii pikkasen koko ajan, minkä ainakin itse koen häiritsevänä. Jos kysyisit, niin saisitko rehellisen vastauksen miksei suihinottoa tapahdu?
Voihan se toki olla, että olet "onnistunut valitsemaan" naiset mitkä ei suihinotosta pidä/välitä, mutta oman kokemuksen kautta vaan sanoisin, että se on aika paljon miehestä kiinni. Joiltain ei oikeen välitä ottaa suihin, toinen taas ei saa edes urheiluruutua rauhassa katsoa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Voisin vähän tohon pärskyn sanomaan lisätä pienellä sivukompilla, että en oo ite taas koskaan tavannu naista, joka EI ois tykänny poskeenotosta. En varsinkaan jos on tapaliltu hetkeenkään pidemmän aikaa saati sitten seurusteltu. Kaikki on kyl olleet varsin ahnaasti suu edellä vehkeessä kiinni. Yks jopa jumalauta jutteli sille aina sillon tällön suihinoton lomassa, ja mä aloin tuntee itteni siinä threesomessa vähän ulkopuoliseksi.

Anyways, mullekin on sanottu tota, että on kiva kun mä en "vuoda" mitään ylimääräisiä ennenku sit lopulta tuun, ja toisaalta että mun kalu tuntuu kivalta ja "reagoivalta" suussa. En tiedä sitten mitä vittua se oikein tarkottaa, ku en oo koskaan ite pitäny kenenkään reagoivaa kalua suussani, mut jotain sellasta ne psycho bitchit jne.

Osaisko Dave sanoo mitään tohon kalun suussareagoimishommaan?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Tunget Pertti sen kukon huuleen örähdellen samalla jotain sagmaidiggersonia. Jos sylkäisee ulos, tunget hanuriin tehden selväksi, että rubiininpunainen menee jompaankumpaan. Näin päädyt joko a)saamaan suuseksiä, b)saamaan perseksiä tai c)avioeroon. Tällä plänillä sinulla ei siis ole häviäviä lopputulemia, joten anna palaa.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Mut mitäs jos Pertillä ei ookaan pieni muna, eikä se tarvii siks perseseksiä?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

On sillä, muuten se saisi poskihoitoa silmää iskemällä.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kyllä ne kaikkein himokkaimmat lutkuttelijat ovat olleet aika tavalla itseni ikäisiä, ja se kikkelilleni juttelemistakin harrastanut himolutkuttelija oli itse asiassa mua kolmisen vuotta vanhempi.

En välttämättä haluaisi tietää, mutta ootko mahdollisesti tutustunut voisko trimmereillä ja partahöylillä saattaa positiivista myötävaikutusta asiaan? Mua vituttaa ihan jo se tunne, kun on karsea pöheikkö housuissa, joten pyrin pitämään kasvustoni varsin epäintrusiivisena. Ja jos jotain voin varmuudella sanoa niin sen, että tytöt kyllä tykkää lutkutella paljaita pintoja mieluummin kuin etsiä matoa viidakosta -- ihan niinkuin me miehetkin. Eikä toi tarkota mitään irvokasta kokoposlaria, mutta sen verran jos jaksaa tehdä että kassit ja peeniksen juuren kun pitää karvattomina ja ympäryksen lyhyenä ja trimmattuna, niin kyllä tytöt tuntuvat juoksevan kuola suunpielestä valuen kimppuun.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Nyt on pakko antaa krediittiä miesten kyvylle keskustella asiallisesti arasta aiheesta. Nimittäin kyllä murenisi naisellinen itsetunto jos alkaisin vastaavassa tilanteessa miettiä onko lärppy jotenkin liian suuri tai vettynyt tai piilossa puskissa. Kysyisin toki mutta voi sitä psyykkisen vaurion suuruutta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sperma voi muuten oikeasti maistua pahalle. Ei semmosta viitti vasiten suuhunsa ottaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tupakkaa polttavilla ja runsaasti alkoholia käyttävillä on ainakin sellainen tymäkkä sivumaku.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä kyllä pidän tota Pertin ikäteoriaa ihan potentiaalisena, ehkä vielä tietyllä ihmistyypillä höystettynä. Vaikea uskoa, että kiinnostaisi sen enempää kenenkään muunkaan kanssa. Ilmeisesti rouva ei ole osannut mitenkään eritellä, miksi ei tunnu ajatuksena kivalta? Voisi olla hyvä molemmille, että saisi sen ratkaistua, vaikka se ei bj-halukkuutta lisäisikään. Mä luulen, että Pertinkin olisi helpompi sietää tuo tilanne, jos olisi joku konkreettinen selitys sille, että miksi näin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:^ se tuli testattua, kun sain leikkauksessa sheivauksen samaan hintaan. Ei eroa.
Ei ehkä yhden naisen kohdalla, mutta voi tehdä aika paljon eroa neljään naiseen viidestä.

Ikäteoria on mun mielestä kyllä ihan täydellistä puppua. Ei ihmisen seksuaalisuuden ja seksuaalisen kokeilunhalun pitäisi ainakaan näivettyä iän myötä, yleensä päin vastoin: alkaa lelut, sidonnat ja muut leikit kiinnostaa enemmän siinä missä aiemmin oli tyytyväisempi pelkkään nakit ja muusi -seksiin.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exsu »

En tarkoittanut (eikä kai Pertsakaan) ikääntymistä vaan ikäluokkaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:^,^^ en kai missään kohtaa ole ollut pakottamassa ketään ottamaan koko satseja suuhun? Vaikken poltakaan ja viinakin alkaa olla taaksejäänyttä elämää.
Yleensä jonkinlainen maku irtoaa jo kauan ennen laukeamista. Itsekin lähtisin hakemaan muutosta tilanteeseen ruokavalion muutoksilla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:Ja jos useampi tähän mennessä olisi ollut valmis perustamaan perheen lapsineen kanssani tuntuu oudolta jos he olisivat silti pitäneet minua niin vastenmielisenä tyyppinä etteivät olisi halunneet tehdä hyvää minulle josta tiesivät minun pitävän. Siinä tärkeimmät...
Tällä ei ole oikeastaan mitään tekemistä asian kanssa. Se on vain yksi miinus sun listassa. "Haluanko ottaa siltä suihin" on harvemmin se make or brake kysymys suhteessa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

exsu kirjoitti:En tarkoittanut (eikä kai Pertsakaan) ikääntymistä vaan ikäluokkaa.
Aaa, joo, niin että meidän sukupolvi vasta keksi seksin monimuotoisat puolet.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Enemmänkin kai sitä, missä hommissa sitä on mukavuusalueellaan. Jos on vahva mielikuva siitä, mitä "normaalit" ihmiset tekevät tai eivät tee, niin joillekin sitä vastaan toimiminen voi tuntua ahdistavalta. On seksuaalivähemmistöjäkin ollut aina, mutta niihin suhtautuminen (oma ja muiden) on vaihdellut eri aikakausina, ja vaihtelee edelleen osittain myös eri ikäluokkien välillä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Toi ny on ihan pöljää rinnastaa suuseksiä johonkin seksuaalisten vähemmistöjen hyväksyttävyyteen, kun kyse on kuitenkin 1970-luvulla syntyneistä ihmisistä. Mä edelleen sanon ettei iällä/syntymäajalla ole mitään tekemistä asian kanssa missään suhteessa. Estottomimmat mun tuntemani irstailijat ovat tällä hetkellä nelikymppisiä äitejä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Me voidaan olla tästä eri mieltä. Yksilötasolla voi olla poikkeuksia molempiin suuntiin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MrM kirjoitti: Estottomimmat mun tuntemani irstailijat ovat tällä hetkellä nelikymppisiä äitejä.
:kele:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
MrM kirjoitti: Estottomimmat mun tuntemani irstailijat ovat tällä hetkellä nelikymppisiä äitejä.
:kele:
Syy ja seuraus. Mutta kuka on isä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

MrM kirjoitti:Toi ny on ihan pöljää rinnastaa suuseksiä johonkin seksuaalisten vähemmistöjen hyväksyttävyyteen, kun kyse on kuitenkin 1970-luvulla syntyneistä ihmisistä. Mä edelleen sanon ettei iällä/syntymäajalla ole mitään tekemistä asian kanssa missään suhteessa. Estottomimmat mun tuntemani irstailijat ovat tällä hetkellä nelikymppisiä äitejä.
Minusta irstailija on turhan negatiivinen ilmaisu, jostain Berlusconista sellaista voi käyttää, mutta mitä pahaa siinä on, että nainenkin voi olla innostunut seksistä, estottomasti ja monipuolisesti.

En tuohon ikäpolvi juttuun usko lainakaan. Tällä alueella parhaan asenteen omaavista tuntemistani naisista toinen oli 23v ja toinen 40v kaksosten äiti, molemmat bi-tyttöjä.
Viimeksi muokannut BrianW, 17.12.2012 9:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Yleensä jonkinlainen maku irtoaa jo kauan ennen laukeamista. Itsekin lähtisin hakemaan muutosta tilanteeseen ruokavalion muutoksilla.
Mihin tilanteeseen, kenen tilanteeseen? :)

Tämä alkaa olla kitinäkeskustelun helmeilevää huippua. Esität teorian sivu pari takaperin ja nyt käsittääkseni käsittelet sitä jo faktana joka pitää muuttaa johonkin suuntaan. Korjaa jos olen väärässä reiässä.
Pertti, et voi voittaa :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin