Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Lauri Tähkä ja Elonkerjuu?

paskaa oli
5
83%
EOS
1
17%
 
Ääniä yhteensä: 6

RP

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Pertsalla on ihan yhtälailla oikeus tuoda seksuaalisia fantasioitaan esille kuten meillä muillakin. Älä Ylermi ole niin hiekkalaatikko kun aina jaksat muille siitä naputtaa ;)

Pertsa, onko sulla siellä töissä semmonen naikkonen jonka toivoisit kuiskuttelevan omaan korvaasi? Tunnusta vaan jos on.
RP

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Pertsa, onko sulla siellä töissä semmonen naikkonen jonka toivoisit kuiskuttelevan omaan korvaasi? Tunnusta vaan jos on.
eNpäs taidakaan sanoa enää tähän mitään muuta kuin, että aisoissa ollaan vielä pysytty.
Eli on!
CeDell Davis

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Pertsa, onko sulla siellä töissä semmonen naikkonen jonka toivoisit kuiskuttelevan omaan korvaasi? Tunnusta vaan jos on.
eNpäs taidakaan sanoa enää tähän mitään muuta kuin, että aisoissa ollaan vielä pysytty.
Mee heruttamaan. Flirttaa. Gumaa energyy. Älä toteuta, vaan mee kotiin toteuttamaan ja muista mainita, että "musta se konttorin Pirkko on tosi håt"!
Manaaja

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tämä päivä ja sitten loma. Perjantaina viikoksi Sappeeseen, jossa meillä möggi. Arvatkaa nyt kuitenkin, kuka hiihtää ja paljonko?
Panisit välillä sitä eukkoas silleen oikeen kunnolla sen sijaan että vaan runkkaat ja sen jälkeen hiihdät vittuun paikalta.
Manaaja

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Liian vähän panemista täälläkin. Täytyy käyttää mielikuvitusta.
Hmm, mitähän mahdat hommata siellä. :)
Sä oot kyllä yks kitinän Pera Pervo.
Manaaja

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Hmm, mitähän mahdat hommata siellä. :)
Sä oot kyllä yks kitinän Pera Pervo.
Se on Herra Pervo sinulle. :)
Ei noilla skillseillä vielä kuules. Sähän oot kuin pikkupoika sormi hyytelöpurkissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Panisit välillä sitä eukkoas silleen oikeen kunnolla sen sijaan että vaan runkkaat ja sen jälkeen hiihdät vittuun paikalta.
Urheilevalla miehellä on tutkitusti parempi mieskunto kuin kaltaisellasi lihavalla nörtillä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

RP kirjoitti:Pane se kivaksi. Sillä ratkeaa molemmat ongelmat.
No en pannut sitä. Sillä oli liikaa partaa ! Ja luultavasti munatkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Panisit välillä sitä eukkoas silleen oikeen kunnolla sen sijaan että vaan runkkaat ja sen jälkeen hiihdät vittuun paikalta.
Urheilevalla miehellä on tutkitusti parempi mieskunto kuin kaltaisellasi lihavalla nörtillä.
Hyvä että osaat myös ottaa siitä kaiken irti!
CeDell Davis

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Urheilevalla miehellä on tutkitusti parempi mieskunto kuin kaltaisellasi lihavalla nörtillä.
Meniskö sitten niin, että jöpöttää helpommin, mutta laukee myös alta aikayksikön? Jarru puuttuu. Nartuilla just toisinpäin. Dave?!?!?!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kas. Työmotivaatio hävisi. Josko palaisi huomiseksi?
Kohta kotiin etätöihin.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 24.04.2013 23:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Herätessäni puhelimessa oli iloinen yllätys "tänäänkin yökeikka", no voi jee.
Nyt aamupalan kimppuun. Tänään pitää muuten ottaa tykit mukaan, viime yönäkin oli viileää, mutta nyt on vissiin viileämpää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

No olipas piristävä tieto näin loman alla: äitillä todettiin syöpä. Mietin vaan, että kertoisko työkaverille...en taida.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:No olipas piristävä tieto näin loman alla: äitillä todettiin syöpä. Mietin vaan, että kertoisko työkaverille...en taida.
Voimia!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
CeDell Davis

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:No olipas piristävä tieto näin loman alla: äitillä todettiin syöpä. Mietin vaan, että kertoisko työkaverille...en taida.
No voi paska. Parempi kun puhut kun sulle sopii. Kyllä ne sun fiiliksen hiffaa kuitenkin. Tsemppiä!!
RP

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:No olipas piristävä tieto näin loman alla: äitillä todettiin syöpä. Mietin vaan, että kertoisko työkaverille...en taida.
Jaksuja!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Voimia Ylermille ja tsemppiä mutsille hoitoihin!
küllküll

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Vesper kirjoitti:Salarakas istuu tossa 2 metrin päässä. Arvaa vaan mitä se tekee mun ajatuksissa...
Riippuu varmaan vähän siitä, tietääkö se olevansa sun salarakas?
Jos tämä fakta on jo julkaistu palstalla, olen sen autuaasti ohittanut... mutta enhän minä muutenkaan tiedä puoliakaan mitä kaikkea te täällä touhaatte, penteleet.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

küllküll kirjoitti:Riippuu varmaan vähän siitä, tietääkö se olevansa sun salarakas?
Kyllä mä luulen että se sen siinä viimeistään aamukasilta tajus...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Voimia Ylermille ja tsemppiä mutsille hoitoihin!
Kiide kuten muillekin. Tässä on vielä sellainen paskamainen homma, että mulla ja sisaruksillani on ollut välit sattuneista syistä poikki häiden jälkeen ja nyt pitäis sitten tämäkin asia jollain lailla handlata. Koen edellen vaffasti, että itse olen täysin syytön välien poikki menemiselle ja todella odotan osallisilta halua ja kykyä vähintäänkin joustaa hetkellisesti asiassa. On niin vittumaisen tympäännyttävä aihe tuo välien poikki meneminen, että täytyy kyllä jostain sudenkuopasta kaivaa edes yksi motivaatioatomi, jotta jaksan olla nyt yhteydessä sisaruksiini.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Haluan laittaa töihin tuulihousut ja lenkkarit, vaikkei oo liikkaa. Tätä se kuulkaa teettää kun ei saa vähään aikaan!111
Siis?

Haluat näyttää teiniximmältä?

Vai alat mummoutumaan umpeen?
Siis lähinnä en jaksa yhtään miettiä mitä laittaisin päälle, kunhan ovat mukavat. Toisaalta nyt tajusin miksi alitajuisesti halusin pukeutua noin! Juoksin sekä aamulla bussipysäkille(1km) että kotimatkalla tommoset pari kilsaa. Se oli siis enne!11

Tilaus sokeriton.fi :stä saapui. Käykääs tsekkaan jos ei oo tuttu vielä. Löytyi ihan kivasti myös keinomakeutusaineettomia juttuja, joita siis tilailin. Banskusuklaa pahaa, karpalosuklaa hyvää. Kolapullot ok.
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tsemiä Ylermille, ei oo helppoo tommonen varmastikaan.
CeDell Davis

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:On niin vittumaisen tympäännyttävä aihe tuo välien poikki meneminen, että täytyy kyllä jostain sudenkuopasta kaivaa edes yksi motivaatioatomi, jotta jaksan olla nyt yhteydessä sisaruksiini.
Meniskö niin, että he ovat kiitollisia jälkeenpäin, että se olit sinä joka teki aloitteen?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylermille voimahali!
Prepare for the worstest.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ma*n*nt*in jämät-> Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Syöpä on kamalaa, mutta ei se nykyaikana ole automaattisesti kuolemantuomio. Varmaan eri syövissä on eri ennusteet, enpä sano enempää kun en tiiä mikä on diagnoosi.

Tsemppiä ja voimia ja samaa mieltä olen kuin CeDell Davis. Jos vain jaksat, niin löydä se atomi, Ylermi!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin