Mihin olet koukussa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
KGrilli

Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

mihin olet koukussa?

mitä ilman et voi elää?

mitä ilman et halua elää?

mihin tuotteeseen, tavaraan, asiaan olet addiktoitunut?


itsellä on erittäin vakava ja pahanlaatuinen red bull-addiktio. yleensä mulla on jääkaapissa kotona varasto tuota ah´niin virkistävää ja viilentävää juomaa, jonka maku on makunystyröitä hivelevä ja vaikutus kuin kalliilla ja näyttävällä ilotulituksella.

jos red bullia ei ole saatavilla, ajattelen sitä taukoamatta. en pääse irti ajatuksesta ennen kuin olen sitä jostain löytänyt. hädän iskiessä kelpaa myös sokerillinen versio, kunhan se on red bull. batteryä joudun ostamaan korvikkeeksi silloin tällöin. maku ei ole se sama, eikä vaikutuskaan. mutta onhan se nyt sinne päin!

kiinni olen myös juoksun tuomassa endorfiinissä. jäseniä alkaa kihelmöimään ja polttamaan kun juoksuhimo iskee. vaikka se onkin sitten verta ja suolenpätkiä, niin silti se tunne sen jälkeen on valtaisan ihana.

tumma suklaa, melkein musta. 70%. aaaah. pakko olla saatavilla joka päivä. pari pientä palaa riittää, pääasia että sitä on.
ninnithequeen

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tupakka.

Kity.

Juusto.

Hattuni.

(kaikesta muusta luopumisesta voidaan keskustella)
Leilah

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Pyrin pitämään itseni kuivilla kaikista addiktioista. Luulen, että minusta tulisi hyvin helposti esim. alkoholisti tai narkkari ihan jo sukurasituksen takia. Juon vähän alkoholia, olen polttanut vähän tupakkaa ja kahvia en juo ollenkaan. On minulla kuitenkin pari heikkoutta, tee ja suklaa. Teetä on saatava pari mukillista päivässä, ja suklaata syön sillon kun masentaa ja tuntuu pahalle. Joskus myös hemmottelen itseäni suklaalla. Minun on myös pakko neuloa. Siinä pääsen ilmeisesti jonkinlaiseen flow-tilaan.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Eipä minulla ole asioita joita ilman en tulisi toimeen, jos pakko olisi. Siis mikäli nyt peruselämän vaatimuksia kuten lämpöä ja ravintoa ei tähän lasketa.

On toki asioita jotka on kivoja, ja en haluaisi niistä luopua. Mutta kun tarpeeksi tarkkaan ajattelee, niin ei niitä tarvitsisi oikeasti.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja mozart »

Tupakka, valion hedelmä-/marjakeitot, netti ja pleikan tanssipeli :D
killkill

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Zuke
Elokuvat
Kity (duh!)
Voileivät
Hilpi
Kitinä paheena
Viestit: 47
Liittynyt: 15.08.2005 13:08

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Hilpi »

FatLeilah kirjoitti: Minun on myös pakko neuloa. Siinä pääsen ilmeisesti jonkinlaiseen flow-tilaan.

Olen jäämässä koukkuun virkkaamiseen, valitettavasti tuotokseni ovat kaameita. Tähän saakka luulin ettei rättikässän valitsematta jättäminen koulussa koskaan kostautuisi. Mutta mitä väliä, minä virkkaan ja puran, yksi kerä riittää ikuisuuden :lol:
Kittys

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Hilpi kirjoitti:
FatLeilah kirjoitti: Minun on myös pakko neuloa. Siinä pääsen ilmeisesti jonkinlaiseen flow-tilaan.

Olen jäämässä koukkuun virkkaamiseen, valitettavasti tuotokseni ovat kaameita. Tähän saakka luulin ettei rättikässän valitsematta jättäminen koulussa koskaan kostautuisi. Mutta mitä väliä, minä virkkaan ja puran, yksi kerä riittää ikuisuuden :lol:
MÄ kudon, vai neulomiseksko sitä sanotaan? :think: Kivaa pientä näpräämist sormille :wink:

Kahvi on melki must, ehkä.. Muista addiktioista pystyy kyllä sopia, ehkä? Tai yrittää ainakin. Ilman siisteyttä ja suihkua mä en vois elää, niist ei ees pysty neuvottelemaan!!
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja mozart »

Hilpi kirjoitti:
FatLeilah kirjoitti: Minun on myös pakko neuloa. Siinä pääsen ilmeisesti jonkinlaiseen flow-tilaan.

Olen jäämässä koukkuun virkkaamiseen, valitettavasti tuotokseni ovat kaameita. Tähän saakka luulin ettei rättikässän valitsematta jättäminen koulussa koskaan kostautuisi. Mutta mitä väliä, minä virkkaan ja puran, yksi kerä riittää ikuisuuden :lol:
Itselläni oli välillä myös himo neuloa. Sitten tuli monen vuoden jälkeen yhden vuoden tauko. Liika ilmeisesti liikaa :D Taas jaksaa puikkoja kilisytellä ;)
Leilah

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Kittys kirjoitti: MÄ kudon, vai neulomiseksko sitä sanotaan? :think:
Aivan samasta asiasta on kyse, siinä on vain jokin murre-ero tms. Sorminäppäryys ja tuntoaisti ovat kyllä neulomisen myötä kehittyneet, sen huomaa jo perheenjäsenetkin.
Patz

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Vihreä tabasco ja chili ylensä.
Light cola.
Hilpi
Kitinä paheena
Viestit: 47
Liittynyt: 15.08.2005 13:08

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Hilpi »

mozart kirjoitti:
Hilpi kirjoitti:
FatLeilah kirjoitti: Minun on myös pakko neuloa. Siinä pääsen ilmeisesti jonkinlaiseen flow-tilaan.

Olen jäämässä koukkuun virkkaamiseen, valitettavasti tuotokseni ovat kaameita. Tähän saakka luulin ettei rättikässän valitsematta jättäminen koulussa koskaan kostautuisi. Mutta mitä väliä, minä virkkaan ja puran, yksi kerä riittää ikuisuuden :lol:
Itselläni oli välillä myös himo neuloa. Sitten tuli monen vuoden jälkeen yhden vuoden tauko. Liika ilmeisesti liikaa :D Taas jaksaa puikkoja kilisytellä ;)
Neulomisessa on liikaa niitä tikkuja. Minulle riittää hyvin tuo yksi virkkuukoukkukin, senkin kanssa olen pulassa.
Leilah

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Hilpi kirjoitti: Olen jäämässä koukkuun virkkaamiseen, valitettavasti tuotokseni ovat kaameita. Tähän saakka luulin ettei rättikässän valitsematta jättäminen koulussa koskaan kostautuisi. Mutta mitä väliä, minä virkkaan ja puran, yksi kerä riittää ikuisuuden :lol:
Toivottavasti sinulla on edes tavallisimpien silmukoiden ohjeet saatavilla. Pysyy mielenkiinto yllä, kun opettelee tekemään ja nimeämään kaikki pylväät oikein.
Hilpi
Kitinä paheena
Viestit: 47
Liittynyt: 15.08.2005 13:08

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Hilpi »

FatLeilah kirjoitti:
Hilpi kirjoitti: Olen jäämässä koukkuun virkkaamiseen, valitettavasti tuotokseni ovat kaameita. Tähän saakka luulin ettei rättikässän valitsematta jättäminen koulussa koskaan kostautuisi. Mutta mitä väliä, minä virkkaan ja puran, yksi kerä riittää ikuisuuden :lol:
Toivottavasti sinulla on edes tavallisimpien silmukoiden ohjeet saatavilla. Pysyy mielenkiinto yllä, kun opettelee tekemään ja nimeämään kaikki pylväät oikein.
Muksu opetti minut muutama viikko sitten virkkaamaan sitä tavallista? silmukkaa jolla tehdään ne ensimmäiset pannulaput. Sillä systeemillä olen saanut pari hattua/pipoa aikaan. Täytyisi kai kysellä joltakulta taitavalta neuvoja, muksukaan kun ei vielä aikoihin ilmeisesti saa lisäoppia noissa silmukoissa.

Kuulostan kyllä aika toivottomalta tapaukselta, mutta minulla on kyllä hurjan hauskaa yrittäessäni virkata :D
Leilah

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Hilpi kirjoitti: Muksu opetti minut muutama viikko sitten virkkaamaan sitä tavallista? silmukkaa jolla tehdään ne ensimmäiset pannulaput. Sillä systeemillä olen saanut pari hattua/pipoa aikaan. Täytyisi kai kysellä joltakulta taitavalta neuvoja, muksukaan kun ei vielä aikoihin ilmeisesti saa lisäoppia noissa silmukoissa.

Kuulostan kyllä aika toivottomalta tapaukselta, mutta minulla on kyllä hurjan hauskaa yrittäessäni virkata :D
Et kuulosta toivottomalta, päinvastoin. Hienoa, että jotain on jo valmistunutkin! Tekemisen ilo on ehdottomasti tärkeintä! Voisin melkein ennustaa, että et jaksa odottaa ensi lukuvuotta ja sitä, että juniorille opetetaan lisää silmukoita :wink: . Käsityöt on siitä kiva harrastus, että niitä voi tehdä, vaikka ei ihan huippu olisikaan. Toisaalta, koko ajan voi myös kehittyä ja oppia uutta.
Mulli75

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Hammasharja, kampa, kello, neljän viljan puuro.

Tai enhän mä näitäkään tarvi sitten kun olen hampaaton kalju eläkkeellä oleva ukko toinen jalka haudassa eikä mihinkään kiire.
AarneAnkka

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lidlin Bentol-pastilleihin. Niitä menee askikaupalla! :shock:
Hilpi
Kitinä paheena
Viestit: 47
Liittynyt: 15.08.2005 13:08

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Hilpi »

FatLeilah kirjoitti: Voisin melkein ennustaa, että et jaksa odottaa ensi lukuvuotta ja sitä, että juniorille opetetaan lisää silmukoita
Pahaa pelkään että muksu valitsee saman tien kuin minä ja lähtee puu-/metallitöihin, niitä kun ei oikein voi meillä kotona harrastaa.


Ai niin, ihan pakko juttu on hammasharja, aamuin illoin käytettynä. Jos joutuu menemään nukkumaan hampaita pesemättä niin on todella huono-omatunto ja suukin tuntuu silloin maistuvan kökköiseltä. Sitä paitsi uudenmallisten hampiharjojen kokeilu tuo sitä kaivattua äksöniä elämääni.
tonttu8

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Mä oon ihan koukussa irtokarkkeihin! Ja pinkkiin väriin.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Nikotiiniin ja kahviin ainakin. Ehkä nettiinkin hieman.

Alkoholin juominen taas on sellainen johon voisin kuvitella jo ihan geenienkin pohjalta jääväni koukkuun, joten sitä yritän kontrolloida että se pysyy elämän lisukkeena eikä tarpeena.

Niin, ja käsipallon parissa puuhailu. Pelaamista ja valmentamista tuskin lopetan ennen ku viikatemies vie.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja mozart »

Miten unohdin kahvin :shock:

Niin no, ehkä siksi, että se on aina, joka on kiellettyjen listalla :( Silti maistuu hyvältä :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

En nyt kyllä pysty sanoa muuta ku tupakka. Se on ainoa mihin on oikeasti koukussa. (Olen tylsä.)
Alkoholi ja kahvikin maistuu kovasti, mutta ilmankin niitä pystyy olla.
Telkkari on kans aika tärkeä, nettiä taas käytän vain töissä ja hyvä niin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Exsat

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

-sokeri
-kity
-kaurapuuro (hätätilassa joku muukin käy)
-kuntosali
Kreivitar

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Kahvi ja tupakka. Tosin molemmat alkaa etoa aina kausittain, jolloin pidän paussia molemmista (kyse ei ole kuin muutaman päivän pausseista max.). Shoppailuun olen aika lailla koukussa. Yritän vähentää, koska en oikeasti tarvitse mitään. On vain pakko saada tavaroita - se rauhoittaa ja etenkin kaupoissa kiertely rentouttaa.
Feiz

Re: Mihin olet koukussa?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Kana ja riisi.
Rahka.

En ny tiiä addiktoitunu mut noita tulee syätyä KOKO AJAN "#%Y&¤"#"!
Vastaa Viestiin