BDI-kysely

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.

BDI-tulos

0-9 ei masennusoireita
15
54%
10-16 lieviä masennusoireita
7
25%
17-29 keskivaikeita masennusoireita
5
18%
30-63 vaikeita masennusoireita
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 28

masa

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:.

Tää on nyt semmonen aihe ettei varmaan ole kivaa pähkäillä julkisesti, mutta vielä yks kymysys. Mitä jos marssisit verottajan puheille ja kertoisit koko roskan? Luulisin että tutkinnasta kyllä löytyy seikat joilla kivi saadaan sun selästä pois..
Manaaja

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En mä toistaiseksi edes tiedä "koko roskaa" mitä mun selän takana mun nimissä on puuhattu.
masa

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja masa »

:sir:

Paska tilanne. Eipä tohon voi toivottaa muuta kuin jaksamisia.
Manaaja

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tnx.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Oon seuraillut ilmeisesti aika vähän kun kerta olin aika pihalla mitä täällä on avauduttu. Mutta nyt vähän valaistuneena haluan toivottaa tsemppiä ja jaksamista. Kohtuu kovaa kakkaa tullut näköjään niskaan, ei kiva.

Oma BDI taitaa olla siinä 3-kympin kulmilla. Tarkoitus saada alle lihasten kera, KUNHAN TÄÄ IKUISUUDEN KESTÄVÄ RÄKÄTAUTI LOPPUIS!
Manaaja

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumiz kirjoitti:Oma BDI taitaa olla siinä 3-kympin kulmilla. Tarkoitus saada alle lihasten kera, KUNHAN TÄÄ IKUISUUDEN KESTÄVÄ RÄKÄTAUTI LOPPUIS!
Nyt on pakko kysyä että oliks tää läppä vai ootko vaan kuutamolla siitä mistä puhutaan?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Oma BDI taitaa olla siinä 3-kympin kulmilla. Tarkoitus saada alle lihasten kera, KUNHAN TÄÄ IKUISUUDEN KESTÄVÄ RÄKÄTAUTI LOPPUIS!
Nyt on pakko kysyä että oliks tää läppä vai ootko vaan kuutamolla siitä mistä puhutaan?
Veikkaan, että nyt meni BMI ja BDI sekaisin ihan vilpittömästi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jos BMI ois 39 niin oisin jo vetänyt ranteeni auki. :D
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Alkuperäinen linkki ei toimi ja netissä näyttää olevan kaksi erilaista BDI-kyselyä. Mä käytän tätä

http://www.terveysportti.fi/xmedia/pgr/100.012.html

ja siinä raja-arvot mun käyttämän lähteen mukaan;

0-9 ei masennusoireita
10-16 lieviä masennusoireita
17-29 keskivaikeita masennusoireita
30-63 vaikeuta masennusoireita
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 22.03.2012 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

6 pojoa eli normaali

-En osaa nauttia asioista niin kuin ennen
-Kritisoin itseäni heikkouksista
-Ärsyynnyn aiempaa herkemmin
-Muut kiinnostavat minua aiempaa vähemmän
-Väsyn nopeammin kuin ennen
-Kiinnostukseni sukupuolielämään on vähentynyt
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä sain nollan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä sain nollan.
:paijaa:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kyselystä puuttuu kohta "kiinnostus toisten sukupuolielämästä on lisääntynyt".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Neljä pistettä! Mä en ole ikinä saanut niin pieniä pisteitä! Melkein huolestutti jo vastatessakin, että voiko aasiat olla oikeasti näin hyvin. Kyllä tämä tästä vielä romahtaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä sain nollan.
Mä sain yks. koska palsta sanoo että olen kiukkuinen niin vastasin että olen ärtynyt. Taidan siitä huolimatta olla kuivilla vesillä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Testin tulos on 28 pistettä.
Kohtalainen tai keskivaikea masennus.
Testin tulos on 14 pistettä.
Lievä masennus.

Paska, olen kohta normaali. Lisää kiukkutabuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Maanantaina lääkärissä mittauttaen 39, onko tämä paha. Uudet pohjat ainakin.
Miksi et ota ja haistata paskoja koko perheelleesi. Katko jokaikinen kahle niihin ja aloita oma uusi elämä?
No aivan varmasti, mutta jos omat vanhempasi kusettavat kuusinumeroisen summan ansiotulojasi ja laittaneet sut juridisesti vastuuseen omista veronkiertelyistään niin että et oikein voi hakea tilanteeseen edes juridista apua ilman että olet itse posessa - ja vielä kiristävät sua sillä asialla - niin kyllä se nyt vaan pistää vituttamaan vaikka ei missään tekemisissä enää käytännössä olisikaan.
No voi vittu. Kerrankin omat vanhempani eivät tunnu kovinkaan kelvottomilta. Jaksamista. Reaktiivistahan tuo on, niinkuin mullakin osittain tän oikeusjuttukärsimyksen kanssa. Jos harkitset lakimiestä, voinet kysyä suositusta arkkiviholliselta Tixiltä, niinhän minäkin tein. Tai voin kertoa privasti omastani, jolla tosin on pääpaikka Hämeenlinnassa, mutta matkustelee kyllä käräjille ympäri maata.

Daven laittamasta uudesta testistä
http://www.terveysportti.fi/xmedia/pgr/100.012.html
sain taas saman kohtalaisen tai keskivaikean 28 pojoa kuten ennen, vaikka painotukset on vähän vaihtuneet. Ärsyttää nämä nollapojoiset tai vähän yli shiny happy people holding hands täällä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä sain nollan.
:paijaa:
Ei ne pisteet taputuksilla ainakaan nouse. Toisaalta eipä ne taida laskeakaan, joten siinähän sitten taputtelet. Muutakin tekemistä voisit silti harkita.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Noppaelain kirjoitti:24 pistettä, onko tämä paha. (En täyttänyt netissä vaan lääkärissä. En muista koskaan saaneeni alle 20 itse täytellen.)
Muisti on lyhyt: tässä ketjussa olen vuosi sitten kirjoittanut: 16.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Oma BDI taitaa olla siinä 3-kympin kulmilla. Tarkoitus saada alle lihasten kera, KUNHAN TÄÄ IKUISUUDEN KESTÄVÄ RÄKÄTAUTI LOPPUIS!
Nyt on pakko kysyä että oliks tää läppä vai ootko vaan kuutamolla siitä mistä puhutaan?
Veikkaan, että nyt meni BMI ja BDI sekaisin ihan vilpittömästi.
Hups, joo meni sekaisin astiat nyt :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Gat »

Noppaelain kirjoitti:
Noppaelain kirjoitti:24 pistettä, onko tämä paha. (En täyttänyt netissä vaan lääkärissä. En muista koskaan saaneeni alle 20 itse täytellen.)
Muisti on lyhyt: tässä ketjussa olen vuosi sitten kirjoittanut: 16.
Voi voi sentään. Toisaaltakin luin linkkiketjusta lyhyen mainintasi itsetunto-ongelmistasi tms. Snap out of it! Sinähän (jopa sinäkin, tarkoitan) saat nykyään pillua ilmaiseksi. Tai olet ainakin saanut pillua ilmaiseksi. Ilmaiseksi pillua useammalta naiselta. Minä en vaan käsitä, mitä itsetunto-ongelmia teillä Jumalilla voi olla, edes työasioista.

Verratkaa minuun:'
Olen käsittänyt, että en osaa mitään, en kelpaa kenellekään, en tule koskaan saamaan edes satunnaispillua ilmaiseksi saati tyttöystävää/vaimoväkeä. Ja minusta riippumattomatkin asiat vähän puristelee vuosikymmeniä. Paras ratkaisu minulle on yrittää elää niin (IRL) eristyneenä ihmisistä kuin voin, välttää kontakteja teihin yliolentoihin, ja jurpottaa loppuikäni yksinäni joko runkaten tai ryypäten kunnes kuolen. Parasta mitä voin toivoa on että ei sattuisi koko ajan.

JA SILTI PYSYTTELEN HENGISSÄ! ANTISANKARIUTTA TAVALLANI! :D
Viimeksi muokannut Gat, 22.03.2012 23:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

^ :D

BMI on kyllä tippunut parissa kuukadessa 28,5:stä -> 25.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Poisto
Viimeksi muokannut Noppaelain, 28.03.2012 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^ Tuohon sopinee vanha viisaus "ei tarvitse olla hullu ollakseen töissä täällä, mutta se helpottaa". Olitsä töissä AKT:ssä? Ex pomosi vaikuttaa nuppivikaiselta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

poisto
Viimeksi muokannut Noppaelain, 28.03.2012 19:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin