Dave kirjoitti:Manala, otat varmaan vastaan kaiken sen hoidon, mitä tarjotaan?
Tarjotaan ja tarjotaan. Tää nyt on vähän hankalampi homma, kun tässä on tää case takana joka on aika pitkälti tän tilanteen aiheuttanut. Ehkä siksi juuri aiheuttanut tän epätyypillisyyden reaktiivisuuksineen, ettei tää ole niin sisäsyntyistä kuin normaali masennus vaan selkeämmin ulkoisista syy-seuraussuhteista johtuvaa.
Tästä syystä mun kohdalla katsottiin ettei lääkkeet ja terapia niinkään auttaisi, vaan mun pitäisi vain hommata selkeästi oikeusapua, joka oli vähän niinkuin ehtona sille että alettaisiin edes katsomaan miten mä tarvitsisin mitään terapioita, jos tarvitsisin. Ja jono olisi siitäkin huolimatta about 4 kuukautta jos päätettäisiin että terapialle on tarvetta. Aika järjetöntä. Mirtazapinea kuitenkin kokeilin 5 viikkoa ihan jo siksikin jos sillä saisi unirytmiä tasoitettua, mutta ei se tehnyt oikein muuta kuin toi 6 kiloa painoa tullessaan ja sai olon tuntumaan entistäkin kyvyttömänkoomaisammanahdistuneeksi.
Mitä siihen oikeusapuun sitten tulee niin...tiedä sitten olisiko se vain retki ojasta allikkoon, vai voisiko siitä olla oikeasti jotain hyötyä. Vaakakupin toisessa kupissa on melko lailla näköalaton toivottomuus ja toisessa kupissa omien porukoidensa pettäminen, mikä on tekemästään huolimatta mulle periaatteen miehenä aika perusarvojen vastainen peliliike. Plus päälle vielä se jos löytyisi jotain toisten mahdollisesti nimiini tekemiä kusetuksia, joita voisi olla vaikeaa tai mahdotonta todistaa pois omasta niskasta. Jonkun linnatuomion nyt vielä toisten puolesta lusisi samalla veistä teroitellen, mutta jos sanktiokseen saisi vaikka velkavankeuden työllisen elämänsä loppuun saakka, niin siinähän pyörittelisit sormiasi sitten. Olen vähän liian rehellinen kaveri tekemään duuniakaan pimeänä.