Jääkiekon MM 2011

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Suomen sijoitus

1
8
33%
2
1
4%
3
1
4%
4
4
17%
5-6
9
38%
huonompi
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 24

ninnithequeen

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jumaleissön et on hyvä matsi tuo Slovakia-Saksa....
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja scarface »

ninnithequeen kirjoitti:Jumaleissön et on hyvä matsi tuo Slovakia-Saksa....
komps!

Hienoo oli Norjan voitto Tre Kronorista :D
ninnithequeen

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huhheijaa, en ees muista millon ois tullu noin viihdyttävää jääkiekkoa. Huomista odotellessa *missä mun nitrot on*
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Olipa kyllä ihan helevetin hyvä peli tuo Slovakia-Saksa. Jumaliste. Ja Saksa lohkovoittajaksi, toivottavasti pääsevät jopa mitaleille asti.
Pröötprööt
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16725
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti:Venäjä on ennakkosuosikki.

Toinen tuossa silmään pistävä asia on Slovakian huono kerroin: Eikö nämä kisat pelata nimenomaan Slovakiassa?

Saksa, joka muuten vajoaisi pohjalle, saa kurmottaa vielä huonompaa Sloveniaa alkusarjassa.
Pitäisiköhän mun alkaa myymään veikkausvinkkejä? Ei näiden pohjalta itse veikkaamalla ainakaan juuri vaurastu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

^Olet vaan noudattunut normi käytäntöä.

Jännittäviä matseja ollut roppakaupalla, toivottavasti kisat jatkuu samalla kipinällä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

No, paljos Suomi nokkii ehtoolla? 4-3 on mun täky.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Mun veikkaus Suomi - Latvia 3-1.
Miehen veikkaus Suomi - Latvia 5-3.

Tanskan matsin voitti mies. Tänään sama vedonlyönti. Voitostaan saa suikkarin, jos minä voitan saan lisää pattereita vibraani, sen hakemana ja maksamana.
AngryBird

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Suomi sortuu liikaan itsevarmuuteen ja ottaa pataan.
Suomi - Latvia 2-4
So Hard

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyl tää hoituu. 4-1 ja Granlund maalaa taas.
Bruce Willisika

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

RP kirjoitti:Mun veikkaus Suomi - Latvia 3-1.
Miehen veikkaus Suomi - Latvia 5-3.

Tanskan matsin voitti mies. Tänään sama vedonlyönti. Voitostaan saa suikkarin, jos minä voitan saan lisää pattereita vibraani, sen hakemana ja maksamana.
Mä voin ottaa saman vedon vastaan.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja elco »

Bruce Willisika kirjoitti: Mä voin ottaa saman vedon vastaan.
Mitäs jos vaan ostaisit itse pattereita suosiolla vibraasi?
RP

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Oli aika jännää että Norja johti jenkkejä 2-0. Mikä lie nyt tilanne, txt on meillä jumissa.

Mä toivon tietysti voittavani tämän päiväisen vedon, koska mua on ehdottomasti kielletty varastamasta enää peliohjainten hmmm virtalähteitä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti: Mä voin ottaa saman vedon vastaan.
Mitäs jos vaan ostaisit itse pattereita suosiolla vibraasi?
Viime aikojen paras. Painotan kuitenkin, etten ole liittymässä elcon fun- tahi fanclubiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bruce Willisika

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Suomi loistaa tai kaatuu näissä kisoissa Granlundin myötä. Ton Lassilan kivet kyllä loppuu kesken paineen kasvaessa.
So Hard

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bruce Willisika kirjoitti:Suomi loistaa tai kaatuu näissä kisoissa Granlundin myötä. Ton Lassilan kivet kyllä loppuu kesken paineen kasvaessa.
Sillä oli kakka housussa heti ekasta minuutista kun ei edes katkot maalin takana suju.

Samaa mieltä, että G-mieshän tässä nyt pitää Suomea pelissä. Ykkösvitja on ihan yössä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja huima »

Joo. Latvialla oli kentällä kaksi maalivahtia. Se toinen ja Lassila.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja huima »

Ja rankkareissa Lassila sitten oli hereillä. Jännittävää. Ehkä se huonosti mennyt peli herätti.
So Hard

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

huima kirjoitti:Ja rankkareissa Lassila sitten oli hereillä. Jännittävää. Ehkä se huonosti mennyt peli herätti.
No olihan sillä alla hyvät 60 min torkut.
Manaaja

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:Ja rankkareissa Lassila sitten oli hereillä. Jännittävää. Ehkä se huonosti mennyt peli herätti.
No daa, tommonen nuori keltanokka = nopeat ja vireät reflat mutta pelinluku- ja päätöstentekokyky puuttuu. Vähän kuin ois semmonen iso opetettu simpanssi maalin suulla. "Lets not get puck backside and gets a banana." -"Juhjuhjuh!"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Ykkösvitja on ihan yössä.
Näin. Jalka ei ole basilikankevyt ja ihme sekoilua aina välillä. Ajoituksetkin miten sattuu. Toistaiseksi iso pettymys, ei suinkaan johtava kenttä. Kunnossa oleva sm-liigapeluri on parempi kuin väsynyt änäritähti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
huima kirjoitti:Ja rankkareissa Lassila sitten oli hereillä. Jännittävää. Ehkä se huonosti mennyt peli herätti.
No daa, tommonen nuori keltanokka = nopeat ja vireät reflat mutta pelinluku- ja päätöstentekokyky puuttuu. Vähän kuin ois semmonen iso opetettu simpanssi maalin suulla. "Lets not get puck backside and gets a banana." -"Juhjuhjuh!"
28-vuotias "nuori keltanokka" :D
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16725
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No joo, ei Lassila kovin vakuuttava ollut - mutta ei myöskään tässä matsissa estänyt voittoa. Kaksi päästämäänsä olisivat voineet mennä kenelle tahansa. Toivottavasti kuitenkin jatkossa Vehanen pelaa. Vaikka Vehanen oli kai joissain aiemmissa maajoukkue-matseissa ollut väliin vähän epävarma, niin onhan se sentään dominoinut sekä SM-liigaa että KHL:ää. Kyllä sillä rutiinilla pitäisi yhdet MM-kisat mennä.

Maalivahtipeliä isompi ongelma oli kyllä minusta, yllätys yllätys, maalinteko. Tuolla hallinnalla ei yhtään maalia 5-5-pelistä. Kyllähän Latvia maalinedustansa aika hyvin tukki, mutta silti. Ehkä joukkue kaipaisi sellaista isoa, vahvaa maalinedusmiestä, joka tekisi räkämaaleja tällaisissa matseissa?

Granlundin lisäksi Aaltonen oli osin tsekkitakatukkansa veroinen taituri. Hesarin toimittaja tarjosi Granlundia Aaltosen tilalle ykkösen laitaan, mutta mä ehkä näkisin mielelläni Aaltosen ja Granlundin samassa kejtussa. Nyt Aaltosen taidosta ei saatu kaikkea irti, kun jos ei muuta, niin törmäsi Koivuun.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dumis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

urpiainen kirjoitti: Ehkä joukkue kaipaisi sellaista isoa, vahvaa maalinedusmiestä, joka tekisi räkämaaleja tällaisissa matseissa?
Olis varmaan ollut Lennun tai Komarovin heiniä. Lennu ei nyt ole mukana ja Leokin loukkaantui edellisessä matsissa.
Tosin Nokelainen on kyllä aika hyvin ajanut sikana sinne pari kertaa, ainoo vaan että sentterillä on myös puolustusvelvoitteita joten ei voi olla siellä häseeräämässä kokoaikaa.


Suurimmat onkelmat luultavasti tulee vielä puolustuksen kanssa jota ei vielä ole oikeasti testattu. Eilenkin pääs kaveri ainakin kertaalleen karkuun, en muista oliko useamminkin? Tshekkejä vastaan voi olla varma että niistä yksin läpi-tilanteista viimeistely on kylmää kyytiä härmälle.
Dumis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tarkemmin kun ajattelin, niin tää jengi kyllä tarttee sitä Komarovia tai Lennua. Suoraan maalille ajoa kulmista, Nokelainen on siinä hyvä mutta se ei vielä riitä. Lisää suoraviivaisuutta, röyhkeyttä ja taklauksia. Jengin taito-potentiaali ei ole Venäjän tasolla että voitaisiin syötellä ittemme kulmista maalilla.