Jääkiekon MM 2011

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Suomen sijoitus

1
8
33%
2
1
4%
3
1
4%
4
4
17%
5-6
9
38%
huonompi
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 24

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eipä jaksa katsella suomen joukkoeen paskaa pelaamista varsinkin kun olen aina pitänyt jääkiekköijoita oikein viisaina ihmisinä apinamaisine poikkeuksineen..
Meiluumin katson vaikka mixed full contact martial artsia tai nyrkkyilyä..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tänään sitten Venäjä kaatuu, eixjuuh? Kolme pistettä tietää puolivälierissä USA/Norja. Kahden pisteen voitto puolestaan Saksan jäädessä Tsekkiä vastaan max kahteen pisteeseen tietäisi myös USA/N orja. Muuten sitten Ruotsi tahi Kanada. Onhan noilla eroja...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Artjuhin jyrää koko Suomen joukkueen ja pelit päättyvät siihen. Tshekki-pelin ensimmäinen taklaus oli kiekottoman miehen pelaamista, mutta toinen ihan normaali. Jos kypärää ei pidä kiinni, se voi irrota ja pään osuminen kovaan jäähän sattuu. Tämän luulisi olevan yleistä tietoa, ilmeisesti ei.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mielestäni suomalaisten on turha mussuttaa Artjuhinin tempuista. Meillä kun löytyy vastaava häiriintynyt tapaus eli J. Ruutu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
So Hard

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mielestäni suomalaisten on turha mussuttaa Artjuhinin tempuista. Meillä kun löytyy vastaava häiriintynyt tapaus eli J. Ruutu.
Saaks sitten mussuttaa jos aina vastustanut J. Ruudun valitsemista joukkueeseen? Tämä Artjuhin on selvästi käskytetty vahingoittamaan vastustajan avainpelaajia. J. Ruutu on vain ihan itsekseen kilahteleva idiootti.

Tuollaiset showpainijat eivät kuulu tämän päivän jääkiekkoon.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Saaks sitten mussuttaa jos aina vastustanut J. Ruudun valitsemista joukkueeseen?
Näin, nimen omaan. Pääasia on, että muistaa ottaa sinivalkolaist pois ennenkuin kommentoi. Itse näen jarkon yhtä pahana tai hyvänä kuin veli venäläisen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

So Hard kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mielestäni suomalaisten on turha mussuttaa Artjuhinin tempuista. Meillä kun löytyy vastaava häiriintynyt tapaus eli J. Ruutu.
Saaks sitten mussuttaa jos aina vastustanut J. Ruudun valitsemista joukkueeseen? Tämä Artjuhin on selvästi käskytetty vahingoittamaan vastustajan avainpelaajia. J. Ruutu on vain ihan itsekseen kilahteleva idiootti.

Tuollaiset showpainijat eivät kuulu tämän päivän jääkiekkoon.
:komp:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mielestäni suomalaisten on turha mussuttaa Artjuhinin tempuista. Meillä kun löytyy vastaava häiriintynyt tapaus eli J. Ruutu.
Saaks sitten mussuttaa jos aina vastustanut J. Ruudun valitsemista joukkueeseen? Tämä Artjuhin on selvästi käskytetty vahingoittamaan vastustajan avainpelaajia. J. Ruutu on vain ihan itsekseen kilahteleva idiootti.

Tuollaiset showpainijat eivät kuulu tämän päivän jääkiekkoon.
Mä inhoan showpainijapellejä lätkässä. Onneksi niitä ei enää pariin vuoteen ole juuri nähty esim. SM-liigassa. En myöskään oikein arvosta Ruutua. Mutta ei hän minusta ole painijapelle, mutta ei myöskään kovan fyysisen pelin taitaja, vaan yksiselitteisesti niljakas rottapelaaja.

Mutta eilisessä pelissä en ainakaan minä nähnyt kovin pahoja ylilyöntejä Artjuhinilta, vaan - varsinkin alkupuolella - kovia takaluksia, joiden pelko ja niihin valmistautuminen veivät Suomelta keskittymiskyvyn ja johtivat suoraan Venäjän maaliin. IFK-fanina en pitäisi ihan pahana, että omassakin suosikkijoukkueessa olisi vastaavaan pystyviä isoja ja vahvoja voimahyökkääjiä. Tosin on tässä se varaus, että ehkä Artjuhinin teho perustui lähinnä siihen, että suomalaiset pelkäsivät (ilmeisesti syystä) laittomia vahingoittamisyrityksiä, joita en kyllä arvosta ollenkaan, enkä myöskään niillä hankittua pelotevoimaa. Lisäksi Artjuhinin kosketus kiekkoon oli kyllä monesti aika tönkköä.

Muuten Suomen peli oli aika lailla tutuksi tullutta. Ihmettelen, miksi Jalonen valitteli ylivoimapelin toimimattomuutta Hesarissa: minusta itse ylivoimapeli toimi paikoin jopa todella hienosti, ongelmana oli taas vanha tuttu viimeistely: avopaikoista suditaan ohi kiekosta ja/tai maalista. No, nyt treenamaan turskia vastaan ja sitten Kanada nurin...
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
So Hard

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Mutta eilisessä pelissä en ainakaan minä nähnyt kovin pahoja ylilyöntejä Artjuhinilta, vaan - varsinkin alkupuolella - kovia takaluksia, joiden pelko ja niihin valmistautuminen veivät Suomelta keskittymiskyvyn ja johtivat suoraan Venäjän maaliin. IFK-fanina en pitäisi ihan pahana, että omassakin suosikkijoukkueessa olisi vastaavaan pystyviä isoja ja vahvoja voimahyökkääjiä. Tosin on tässä se varaus, että ehkä Artjuhinin teho perustui lähinnä siihen, että suomalaiset pelkäsivät (ilmeisesti syystä) laittomia vahingoittamisyrityksiä, joita en kyllä arvosta ollenkaan, enkä myöskään niillä hankittua pelotevoimaa. Lisäksi Artjuhinin kosketus kiekkoon oli kyllä monesti aika tönkköä.
Kyllähän se eilen käyttäytyi. Kysymys on musta enemmän siitä, että kun siellä on joukko vuosikausia treenanneita alansa huippuja pelaamassa muutenkin loukkaantumisherkässä lajissa, niin minusta on aika vittumaista että sallitaan kaverin rauhassa taklailla päähän ja kilahdella. Ei se ole kuin ajan kysymys koska teloo jonkun uran loppumaan. Aivotärähdykset on aika tavallinen syy. En ole mikään varsinainen tshekkien fani, mutta siinä matsissa oli nähtävissä selvä vahingoittamistarkoitus ja se oli systemaattista. Se ei kerta kaikkiaan sovi, että jonkun killuttimen takia ollaan valmiita riskeeraamaan vastustajan huipputähtien koko ura.
RP

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Kyllä se ryssät vastaan tsekki matsi oli tuon osilta aika selvää kauraa. Tosin aika suomalaista nillittämistä että ei saa nillittää kun jossain tuolla meillä on joku Ruutu joka kuumailee jne. Musta ryssälle olis pitänyt antaa ainaki siitä yhdestä, yhden matsin pelikielto.

Mä en ainaskaan edes tykkää katsoa tommosta pelaamista, mikä siinä edes on viihdyttävää katsojan kannalta, jos siis oletetaan että diggaa jääkiekosta ei pellepainimisesta.

Nashin (?) hyppyjyräys eilisessä Ruotti pelissä oli kanssa hieman silleen, et en mä innostu noin kovista otteista kun voi sillatti oikeasti tulla pipi ja ura over.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viitsiikö Norja-matsia edes väijyä? Eikö tuo haiskahda 5-1:ltä meille?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
So Hard

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Viitsiikö Norja-matsia edes väijyä? Eikö tuo haiskahda 5-1:ltä meille?
Norjalla ei ole mitään hävittävää ja ei se nyt ihan heittopussi ole ollut. Muistellaanpa lähimenneisyyttä, Ruotsi - Valko-Venäjä. Jos asenne ei ole kohdillaan niin kaikki on mahdollista. Oletuksena on toki että Norja kaatuu, mutta se ei tapahdu olettamalla. Pitäisi laittaa kiekot sisään paikoista.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Espen Pedersen tekee tehot 5+3 niin ei paljon naurata. :D
Espen Bredesen?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Kiviäkin kiinnostaa.
Mäkihyppääjä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Sinivuokko.
Espen Bredesen on/oli kuuluisa mäkihyppääjä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Sinivuokko.
Espen Bredesen on/oli kuuluisa mäkihyppääjä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Espen_Knutsen
Espen kuin espen.
Kuinka olet voinut unohtaa Espen "Shampoo" Knutsenin?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:Kuinka olet voinut unohtaa Espen "Shampoo" Knutsenin?
Teki Elitserienissä kovaa jälkeä. Paikallinen Kurri.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitkäs ne pelaa tänään?
So Hard

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Suomella kävi kyllä melkoinen pulla. USA pelaa aika lailla vapautuneesti. Tässä voi käydä miten vain.
RP

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Saksa olisi puolestani saanut myllyttää Ruotsin kisoista ulos. Aina ei voi voittaa.

Suomi - Norja 3-1
Kanada - Venäjä 4-3
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja annepa »

Siis ha-loo, meillä on tänään jääkiekkostudio ja minä osallistun! Maailmankirjat sekasin, ruksi seinään ja mitä niitä muita oli.... :roll:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jei!

Tymä kymysys: kumpi tulee vastaan illan toisessa matsissa sit huomenna? Moon vallan pihalla.
Bruce Willisika

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Ollaan kaikki vielä yhtä pihalla tuosta asiasta. Antaa niiden nyt ensin pelata se matsi, katsellaan sitten.
ninnithequeen

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bruce Willisika kirjoitti:^Ollaan kaikki vielä yhtä pihalla tuosta asiasta. Antaa niiden nyt ensin pelata se matsi, katsellaan sitten.
Niin siis voittajaa vai häviäjää vastaan tarkoitinkin :roll:

DAAH, tietty voittaja. Eihän nää pelit perkele kauaa enää jatku, pöh.
RP

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

RP kirjoitti:Saksa olisi puolestani saanut myllyttää Ruotsin kisoista ulos. Aina ei voi voittaa.

Suomi - Norja 3-1
Kanada - Venäjä 4-3
Ja mä kun luulin että Suomen peleissä ei laiteta kiekkoa pussiin, mutta tämä Känädä vs. Ryssät todisti toisin. Huomenna sitten ryssät kotimatkalle, eikös joo.
Vastaa Viestiin